Kun je me in een paar steekwoorden de tofheid van Dennis uitleggen?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef dgk_fan het volgende:
Toffe mensen !!!! (Net zoals Den zelluf !!)
34 minquote:Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef Kinga het volgende:
Streamlock.
serieusquote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef DrsH het volgende:
Ik heb even naar een vriend van mij gebeld die bij Talpa werkt, het blijkt dat Jan Peter Balkenende op dit moment De Kooi bezoekt namens het kabinet, alwaar hij een moraliserend betoog zal houden gedragen door de Nederlandse politiek
Ik krijg in ieder geval van deze zeep een gore smaak in m'n bek....quote:Op maandag 2 juli 2007 14:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Noem het maar gewoon soap met streams, want er is niets RL aan![]()
bel even terug dat ze Natasia met haar rozenkransje en Amanda met haar onschuldige blik moeten sturen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef DrsH het volgende:
Ik heb even naar een vriend van mij gebeld die bij Talpa werkt, het blijkt dat Jan Peter Balkenende op dit moment De Kooi bezoekt namens het kabinet, alwaar hij een moraliserend betoog zal houden gedragen door de Nederlandse politiek
Hoe oud ben je? 12?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Toffe mensen !!!! (Net zoals Den zelluf !!)
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg in ieder geval van deze zeep een gore smaak in m'n bek....![]()
hij intimideert mensen niet ?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je me in een paar steekwoorden de tofheid van Dennis uitleggen?
knap, aardig, goedgekleed, sexy, vrolijk, ontwapenend.... nog meer steekwoorden ??quote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je me in een paar steekwoorden de tofheid van Dennis uitleggen?
Om jou te pestenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef JohnFoK het volgende:
waarom steamlock?
Idd, waar ging het over voor de lock?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef JohnFoK het volgende:
waarom steamlock?
50% kans dat de onderbetaalde stagieres een verkeerde knop hebben ingedruktquote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef JohnFoK het volgende:
waarom steamlock?
Zet jij RTL 4maar op je streams, A-Team is er op ;-)quote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Om jou te pesten![]()
(geen reden voor eigenlijk)
Huub vertelde Amanda volgens mij dat teashers de wet overtrad en hun nietquote:
Ja, nu graag steekwoorden die op Dennis van toepassing zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef dgk_fan het volgende:
knap, aardig, goedgekleed, sexy, vrolijk, ontwapenend.... nog meer steekwoorden ??
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zet jij RTL 4maar op je streams, A-Team is er op ;-)
de kapster vindt het haar van Amanda geschikt om frietjes in te bakken en ze hebben genoten van het artikel in de AD (free publicity)quote:
superknap, superaardig, supermooi, superlief, supervrolijk........quote:Op maandag 2 juli 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, nu graag steekwoorden die op Dennis van toepassing zijn.
Mooie wenkbrauwen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
knap, aardig, goedgekleed, sexy, vrolijk, ontwapenend.... nog meer steekwoorden ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |