Laat ze gewoon inloggen op een pc die achter staat met een ww dat ze van achter krijgen ofzo :S maarja, andermans brieven al openen uit je eigen is te triest.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling, ze mogen geen wachtwoorden gebruiken.
Volgens mij heb ik dat nog niet meegemaakt, dat ze brieven op de pc gaan lezen die medebewoners schrijven.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ag dat doet iedereen tegenwoordig![]()
Nu begrijp ik waarom ze eruit ziet als travestietquote:Op maandag 2 juli 2007 15:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik sprak overigens de visagist van Natasia in de GayPalace dit weekend, hij werkt daar als mc en travestiet en toen ik zei "Hoe kun je HAAR nu mooi maken?" toen zei hij "Door er een gezicht op te plakken, maar ze is wel heel aardig"
Jij kent ook iedereen persoonlijk hèquote:Op maandag 2 juli 2007 15:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik sprak overigens de visagist van Natasia in de GayPalace dit weekend, hij werkt daar als mc en travestiet en toen ik zei "Hoe kun je HAAR nu mooi maken?" toen zei hij "Door er een gezicht op te plakken, maar ze is wel heel aardig"
Ze moest eens weten hoe denniks over haar praat met nadaquote:Op maandag 2 juli 2007 15:10 schreef CoT het volgende:
Daar staat dus iets in over Natasia
Van wie kwam dat plan, vanquote:Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nog niet meegemaakt, dat ze brieven op de pc gaan lezen die medebewoners schrijven.
Leuk toch:) Ik kende hem alleen als Gigi of Didi..heb nog een foto met hem/haar gemaakt. Als trav is ie geweldig en hilarisch, hij is sowieso heel aardig.quote:
Aha, ja, leuk, komt alleen een beetje nep over.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Leuk toch:) Ik kende hem alleen als Gigi of Didi..heb nog een foto met hem/haar gemaakt. Als trav is ie geweldig en hilarisch, hij is sowieso heel aardig.
Aha, dusquote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het leek op B en N, D hoorde het en vond het meteen eeeeeenig!
Als ze geen wachtwoorden mogen gebruiken, hoe weten ze dan dat die brief van Lieke is?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling, ze mogen geen wachtwoorden gebruiken.
Al 8 jaar getrouwdquote:Op maandag 2 juli 2007 15:16 schreef 2live het volgende:
dat was de man van de visagiste
Kun je hem niet even vertellen dat IEDEREEN het haar van Amanda lelijk vindt.. Of hij als hij binnen is dat niet een keer aan Amanda kan vertellenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Leuk toch:) Ik kende hem alleen als Gigi of Didi..heb nog een foto met hem/haar gemaakt. Als trav is ie geweldig en hilarisch, hij is sowieso heel aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |