Iets over Lieke. Natasia kan altijd van alles regelen, en dat 'is lekker makkelijk voor sommige anderen'. Ik krijg de indruk dat Natasia de goede omgang met Lieke nu ineens ziet als een truc van Lieke. En Lieke heeft het kennelijk weer bij haar verbruid.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:00 schreef tipsch het volgende:
waar heeft blablasia het over?
Bestaat het gekkenbekken topic nogquote:
Wat ik meekreeg: Ze wil Natas niet tegen zich hebben, maar die kans heeft ze nu dus verspeeld, geen idee over wie het ging.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:58 schreef avonne het volgende:
Wat zit Natasia er in aanvals-mode erbij?
What's up?
hmja, kan ook niet te lang goed gaan tussen die 2quote:Op maandag 2 juli 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets over Lieke. Natasia kan altijd van alles regelen, en dat 'is lekker makkelijk voor sommige anderen'. Ik krijg de indruk dat Natasia de goede omgang met Lieke nu ineens ziet als een truc van Lieke. En Lieke heeft het kennelijk weer bij haar verbruid.
Modlock?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
----------ik heb nou genoeg gewaarschuwt
bron Nowlivequote:Meer dan twintig kijkers hebben geklaagd bij het NICAM, de organisatie achter Kijkwijzer. De organisatie legde Tien in april een boete op van 4000 euro wegens te veel geweld en grof taalgebruik. Er worden nog twee klachten onderzocht. Boetes kunnen oplopen tot 135.000 euro. Nu Tien binnenkort ophoudt te bestaan, verhuist het programma in augustus naar RTL 5. Het wordt wel ‘aangepast’, aldus RTL.
Daar kan ik het wel mee eens zijn. Ze heeft zeker een natuurlijke schoonheid die niet veel make up nodig heeft.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft geen make-up nodig, ze is mooi van zichzelf.![]()
Maar om dat van jezelf te zeggen?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Daar kan ik het wel mee eens zijn. Ze heeft zeker een natuurlijke schoonheid die niet veel make up nodig heeft.
Nee, een brief van Lieke, geen idee wat voor brief, maarquote:Op maandag 2 juli 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
Natasia gaat iets uitprinten. Ik neem aan het AD artikel?
maar ze heeft het lichaam van een zwangere koe, en de kont van een panne-deksel, heb nog nooit zo'n lelijke kont gezien, en dan nog een string aan.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef SiRojK het volgende:
Nadia heeft wel een mooi gezicht, mooie huid
Inderdaad, iets wat Lieke op de computer heeft geschreven. Wat een para-toestand weer.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:06 schreef mootie het volgende:
Ze hebben dus een brief van Lieke op de computer gelezen?
Ja en daar staat schijnbaar dat Lieke Natasia misbruikt voor Back Up en dat Lieke nep aardig deed.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:06 schreef mootie het volgende:
Ze hebben dus een brief van Lieke op de computer gelezen?
Ik dacht toch dat het niet de bedoeling was dat ze in elkaars privepost snuffelden?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef Dark het volgende:
Natas is de brief van Lieke van vandaag aan het zoeken????????
Klopt, en dan is Amandas kont RELATIEF GEZIEN echt mooi jahquote:Op maandag 2 juli 2007 15:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar ze heeft het lichaam van een zwangere koe, en de kont van een panne-deksel, heb nog nooit zo'n lelijke kont gezien, en dan nog een string aan.
dan is amanda's kont een echte beauty
Dat is BAND hé, mietjes, zwakkelingen, hebben geen manieren meer om tegen HL op te boksenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat het niet de bedoeling was dat ze in elkaars privepost snuffelden?![]()
Dat neem je wel even terug he.ander sla ik je zo voor je kop, maakt mij niet uit..!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
We kunnen Natasia voortaan wel Bassie noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |