Dat is BAND hé, mietjes, zwakkelingen, hebben geen manieren meer om tegen HL op te boksenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat het niet de bedoeling was dat ze in elkaars privepost snuffelden?![]()
Dat neem je wel even terug he.ander sla ik je zo voor je kop, maakt mij niet uit..!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
We kunnen Natasia voortaan wel Bassie noemen...
Maar daar zit weer zo'n verlepte proletenkop op.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar ze heeft het lichaam van een zwangere koe, en de kont van een panne-deksel, heb nog nooit zo'n lelijke kont gezien, en dan nog een string aan.
dan is amanda's kont een echte beauty
Ag dat doet iedereen tegenwoordigquote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat het niet de bedoeling was dat ze in elkaars privepost snuffelden?![]()
Niet zo krengerig naar andere vrouwen. Ze is gewoon zelfbewust en dat is een prima eigenschap. Moet ze dan naar complimentjes vissend kirren 'ik weet nooit wat ik met mijn gezicht moet doen'. Brrr...quote:
Dat is juist de bedoeling, ze mogen geen wachtwoorden gebruiken.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef burtbeej het volgende:
Waarom hebben ze niet allemaal een eigen gebruikersaccount? Triest gebeuren dat ze bij andermans privé eigendommen kunnen...
Dat is het andere uiterste.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Niet zo krengerig naar andere vrouwen. Ze is gewoon zelfbewust en dat is een prima eigenschap. Moet ze dan naar complimentjes vissend kirren 'ik weet nooit wat ik met mijn gezicht moet doen'. Brrr...
jairootjuh toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, volgende soundlock , Natasja had het over de fiets van Cheyenne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |