Mischien iets van dat ze Natasja zoet houd en haar bespeeld?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:18 schreef Gert het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er in die "brief" van Lieke staat eigenlijk..
Ik vind het schandalig om een brief van een ander te lezen en te gebruiken, spel of niet, maar brieven zijn persoonlijk. Volgens mij is dit de eerste keer dat ze dat doen enquote:Op maandag 2 juli 2007 15:18 schreef Gert het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er in die "brief" van Lieke staat eigenlijk..
Dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 15:19 schreef Rotterdammert het volgende:
van vol: Van 14:11uur tot 14:51 is er een streamlock op tuin en vijver.
Als de beelden terugkomen gedragen de bewoners (en personeel) zich opvallend anders.
Voor zijn polsen ?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:19 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft scheermesjes gekregen - Eindelijk, mooooooooooooi.
Weer bitter?:) Ga iemand anders vervelen met je moeder theresa-ethiek, bitch.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Aha, ja, leuk, komt alleen een beetje nep over.
Klok en klepelquote:Op maandag 2 juli 2007 15:22 schreef 2live het volgende:
visagiste; je bent gewoon een rubenstein typje
Waar heeft die low-life dat allemaal in vredesnaam aan verdient?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:10 schreef 2live het volgende:
natas vraagt of het gelukt is met het fietsje aan iemand van de redactie, had ze gisteren uitgezocht voor haar zoon.
Ik vind het eerder nogal stom van Lieke dat ze het zover heeft laten komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig om een brief van een ander te lezen en te gebruiken, spel of niet, maar brieven zijn persoonlijk. Volgens mij is dit de eerste keer dat ze dat doen envindt het geweldig.
Volgens mij doet hij alleen Natasia d'r make up. Waarom ze een visagist nodig heeft snap ik niet helemaal. Ze is juist degene die kijkers wegjaagd...ze wordt teveel verwend.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kun je hem niet even vertellen dat IEDEREEN het haar van Amanda lelijk vindt.. Of hij als hij binnen is dat niet een keer aan Amanda kan vertellen
en wat mag dat zijn?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:22 schreef 2live het volgende:
visagiste; je bent gewoon een rubenstein typje
Najah, als je het toch zou willen vragen, hij kan altijd ff naar haar toe lopenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij alleen Natasia d'r make up. Waarom ze een visagist nodig heeft snap ik niet helemaal. Ze is juist degene die kijkers wegjaagd...ze wordt teveel verwend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |