Indderdaad, Angels of zoquote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat ze nog een goldenoldie zingen...
"The fat dancer from take that.."quote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik mis Robbie.
Me 2quote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik mis Robbie.
Maar 't kippevelmomentje van sir Elton komt eraanquote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Take That dus bezig, nou dat hoef ik dus mooi niet.
Nee hoor, ik glij wel voor jou meequote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
Is het heel erg als ik dat boysbandje helemaal niets vind?
Neuh.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
raar liedje voor zo'n gelegenheid eigenlijkquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef Toad het volgende:
Back for good
I guesss now its timeee
ik zing niet mee hoor
Jeugdsentiment toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef amaranta het volgende:
Harry wil zn vriendin vastpakken maar hij doet politiek correct..jammer...
Requestje van Katequote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
raar liedje voor zo'n gelegenheid eigenlijk
Ik zit ook al te denken pak elkaar eens lekker vastquote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef amaranta het volgende:
Harry wil zn vriendin vastpakken maar hij doet politiek correct..jammer...
Bij Paul de Leeuw waren ze destijds wel leuk, maar daar houdt het ook op.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
Stiekem iedereenquote:
Dat zeker!quote:
Volgens mij komt alleen elton john nog, mss nog iemand?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef SunChaser het volgende:
Take Thatr met drie van hun slechtse nummers, en nog steeds alleen de arrogante Garry Barlow Show. Ik viel erin met P Diddy en zn negerinnenkoor, heb ik veel gemist daarvoor en komt Robbie Williams nog?
Niet met deze indelingquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef SunChaser het volgende:
Take Thatr met drie van hun slechtse nummers, en nog steeds alleen de arrogante Garry Barlow Show. Ik viel erin met P Diddy en zn negerinnenkoor, heb ik veel gemist daarvoor en komt Robbie Williams nog?
Ja echt. Barlow heeft die andere 3 alleen nodig voor de naam Take Thatquote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef tbl1966 het volgende:
't is maar goed dat Robbie er niet bij is, die zingt ze in z'n eentje van 't toneel af. Wat een afgang dit Take That, vergane glorie en teren op vroegere successen.
eerst humor en dan Candle in the Wind? dat gaat niet overkomen denk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 22:37 schreef Toad het volgende:
Die comediant komt er nog tussen door toch?
Komt vast nog wel een paar Diana & me filmpjes tussendoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef Poeke het volgende:
[..]
eerst humor en dan Candle in the Wind? dat gaat niet overkomen denk ik
Een lach en een traan ofzo uhquote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef Poeke het volgende:
[..]
eerst humor en dan Candle in the Wind? dat gaat niet overkomen denk ik
Helaas wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:37 schreef Toad het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:40 schreef amaranta het volgende:
Dr staart valt net verkeerd op die foto maar het lijkt een hele lange okselhaar
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:40 schreef amaranta het volgende:
Dr staart valt net verkeerd op die foto maar het lijkt een hele lange okselhaar
Take That was om Gary heen geformeerd, hij was de 1e zanger en had heel wat 'noten' op z'n zang. Dit optreden bewijst eens te meer voor mij dat hij een over 't paard getild mannetje is/was. Robbie is echt veel en veel beter.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef amaranta het volgende:
gary en robbie waren take that. Robbie stapte eruit en toen was Gary take that. Dat is toch niet zo erg?
Nsync was ook alleen maar Justin.
daar heb je hemquote:Op zondag 1 juli 2007 22:37 schreef Toad het volgende:
Stiller zat in Extra'squote:Op zondag 1 juli 2007 22:42 schreef RobertVH het volgende:
ben stiller?![]()
Wat moet die knuppel hier nu weer, goede manier om de sfeer nog effe te verpesten op het eind
Ik vind het juist leuk dat ie een beetje los komt. Nou nog even z'n vriendin een knuffel en een zoen geven en het wordt helemaal gezelligquote:Op zondag 1 juli 2007 22:45 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het niet echt gepas voor een prins om zo te gaan zitten, met zn benen omhoog.
Het is maar waar je je druk over kan maken.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:45 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het niet echt gepas voor een prins om zo te gaan zitten, met zn benen omhoog.
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lijkt op die dude met 't oog uit Pirates.
Correctie: ze laat de butler bellen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef PLAE@ het volgende:
Oma belt harry al op z'n mobiel: doe die benen omlaag![]()
Ja wat een drama hequote:Op zondag 1 juli 2007 22:45 schreef amaranta het volgende:
Hij lijkt er niet alleen op....quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga toch maar eens die disclaimer plaatsenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over kan maken.
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:45 schreef amaranta het volgende:
Geen idee, ik gooi 't balletje alleen maar opquote:Op zondag 1 juli 2007 22:47 schreef Toad het volgende:
toch?
Dat is 'm ook.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
We wachtenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:47 schreef amaranta het volgende:
Ik ga toch maar eens die disclaimer plaatsen
Nou, ik vraag me af welk nummer die gaat doen...quote:
Volgens mij wel....quote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
Moet hij die tijd echt invullen met 'grapjes' ?
duurt wel wat te lang....quote:
Ik kan vaak lachen om hem, maar valt mij nu tegen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dan ben ik denk ik de enige die 'm niet grappig vindt?
altijdquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef amaranta het volgende:
ZIt die boog altijd over het stadion of is die geplaatst voor het concert?
Mja, het hoort er wél en niet bij denk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Againzender het volgende:
is er echt vertraging, dacht dat het bij de act hoorde?
Ze vertelden net dat het vertraging is..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Againzender het volgende:
is er echt vertraging, dacht dat het bij de act hoorde?
Nelly Furtado vond ik het leukst.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Toad het volgende:
Hoogtepuntjes wat mij betreft: The Feeling / Take That / Lily Allen / James Morrison / Kayne West
Het wordt echt hoog tijd voor je disclamerquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef amaranta het volgende:
ZIt die boog altijd over het stadion of is die geplaatst voor het concert?
Kwam George Michael ook nog vanavond?quote:
Ja maar wat was het nou?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het wordt echt hoog tijd voor je disclamer
Jawel, ik denk het wel. Eerst nog wat mooie woorden van Nelson Mandela en dan Candle in de Wind erachteraan...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:00 schreef amaranta het volgende:
Ik denk niet dat hij candle in the wind gaat doen..
Of, als afsluiter. Maar ze vieren haar verjaardag niet haar overlijden...dus..
De broers hebben het speciaal gevraagd.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:00 schreef amaranta het volgende:
quote:
Ik denk het welquote:Op zondag 1 juli 2007 23:00 schreef amaranta het volgende:
Denk toch wel dat ie het gaat doen, of hij heeft een nieuw nummer geschreven, maar dat denk ik nietquote:Op zondag 1 juli 2007 23:00 schreef amaranta het volgende:
Inderdaad.quote:
Disclamer : mijn gebrek aan humor, kennis of ander inzicht in posts in het algemeen is een gezond gevolg van mijn toestand op het moment.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:59 schreef amaranta het volgende:
Ja maar wat was het nou?
Iets met zwanger enzo..
Ow oke. Dat wist ik niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De broers hebben het speciaal gevraagd.
Candle in the Wemble(y)...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Denk toch wel dat ie het gaat doen, of hij heeft een nieuw nummer geschreven, maar dat denk ik niet![]()
en dat komt puur door die piano denk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Stiekem rockt Elton dus gewoon meer dan Status Quo.
iedereen is aan t schijtenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een stilte hier, iedereen is onder de indruk van Sir Elton.
En gefascineerd door de handschoentjes van de drummer..quote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een stilte hier, iedereen is onder de indruk van Sir Elton.
Voor Andrea?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef mroijjoijoi het volgende:
beetje foute bril he...
Nog een liedje, dan Nelson en dan Candle denk ik?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
En nu... ?
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef Bluezz het volgende:
amaranta, je sig
Nou lijkt het net of ik dat heb gezegd![]()
Heb je 't publiek gezienquote:Op zondag 1 juli 2007 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Grappig dat de 'oldtimers' toch wel de meeste respons krijgen. T
Oh. Ik heb alleen oude taarten gezien.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:12 schreef amaranta het volgende:
Zo beter Bluezz?
Tuurlijk nietquote:Op zondag 1 juli 2007 23:20 schreef amaranta het volgende:
Is dit het eindlied?
Nee Candle is het eindliedquote:Op zondag 1 juli 2007 23:20 schreef amaranta het volgende:
Is dit het eindlied?
Komt zo welquote:Op zondag 1 juli 2007 23:21 schreef amaranta het volgende:
Gelukkig hoef ik hier niet van te huilen.
Precies, ga d'r maar aanstaan. Het is niet 10 jaar geleden dat hun kanarie overleden is ofzoquote:
Naja, als je dat terugrekent naar wanneer die filmpjes gemaakt zijn... in die tijd had de NOS slechtere camera'squote:Op zondag 1 juli 2007 23:20 schreef golfer het volgende:
Amateur-familiefilmpjes, dat ontbrak er nog aan.
een puike kwaliteit iddquote:Op zondag 1 juli 2007 23:22 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Naja, als je dat terugrekent naar wanneer die filmpjes gemaakt zijn... in die tijd had de NOS slechtere camera's
Ja want de BBC roept ieder kwartier over de 500 miljoen kijkersquote:Op zondag 1 juli 2007 23:22 schreef PLAE@ het volgende:
Daarbij....staan ze sowieso onder een enorme druk.
Van mij zijn er niet zulkse filmpjes, en ik ben een jaren 80 kind. Sterker nog, mijn ouers hebben nu nog geen videocamera.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:22 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Naja, als je dat terugrekent naar wanneer die filmpjes gemaakt zijn... in die tijd had de NOS slechtere camera's
En 140 landen natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja want de BBC roept ieder kwartier over de 500 miljoen kijkers.
Ik heb hem nog 'live' gezienquote:
Dat lijkt mij ook jaquote:Op zondag 1 juli 2007 23:24 schreef jakovasaur het volgende:
Ehm... dit is digitaal ingekleurd hoor.
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:25 schreef Toad het volgende:
Tot a.s. zaterdag? Dan maken we er een marathon van he? Met Live Earth!
quote:John sang "Candle In The Wind 1997" in public, for the first and only time in history, at the funeral of Diana, Princess of Wales, in Westminster Abbey on 6 September 1997. John has repeatedly turned down requests to perform the song live and only plays the 1973 version at concerts. The song has also never been released on any of his albums. He has stated that he will play the song again only if requested by Diana's sons William and Harry. Surprisingly, Elton did not perform the song at the Concert for Diana, held at Wembley Stadium on 1 July 2007.
quote:
Een willekeurige wereldburger is snel. Waarom wordt er toch gedaan alsof er één persoon is die wikipedia bijwerkt?quote:
Goed plan ik doe met je meequote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef TheGeneral het volgende:
Dan zet ik zelf maar Elton op met Candle in the wind voor Diana.
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef amaranta het volgende:
Zwangere vrouwen hebben altijd gelijk.
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef amaranta het volgende:
Zoals ik al zei
Ze vieren haar verjaardag en herdenken niet haar dood..
Geen candle in the wind dus..
Zwangere vrouwen hebben altijd gelijk. En als ze het niet hebben dan doe je maar alsof als je geen hormoonrel over je heen wilt
Ik ookquote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef TheGeneral het volgende:
Dan zet ik zelf maar Elton op met Candle in the wind voor Diana.
Dat hoor ik hier naast mij ook steedsquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier naast mij ook steeds
gewoon knikken als ze dat zegt...of heb jij kluun niet gelezen....quote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier naast mij ook steeds
Die jaquote:Op zondag 1 juli 2007 23:30 schreef mroijjoijoi het volgende:
Of toch maar deze..... http://www.youtube.com/watch?v=zIJIBo9bJk0
Wat is daar verrassend aan? Dat nummer was als afscheid voor Diana, dit 'concert' was om haar leven te vieren. Bovendien ga je toch niet nog een keer afscheid nemen? Een begrafenis is als 't goed is eenmalig.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef PLAE@ het volgende:
wiki is echt snel
John sang "Candle In The Wind 1997" in public, for the first and only time in history, at the funeral of Diana, Princess of Wales, in Westminster Abbey on 6 September 1997. John has repeatedly turned down requests to perform the song live and only plays the 1973 version at concerts. The song has also never been released on any of his albums. He has stated that he will play the song again only if requested by Diana's sons William and Harry. Surprisingly, Elton did not perform the song at the Concert for Diana, held at Wembley Stadium on 1 July 2007.
En hij had toen al aangegeven t nummer NOOIT meer in t openbaar te zingenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:32 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
Wat is daar verrassend aan? Dat nummer was als afscheid voor Diana, dit 'concert' was om haar leven te vieren. Bovendien ga je toch niet nog een keer afscheid nemen? Een begrafenis is als 't goed is eenmalig.
'Overigens speelt John deze versie van het lied nooit meer, behalve als Diana's zonen dit zouden vragen'quote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En hij had toen al aangegeven t nummer NOOIT meer in t openbaar te zingen
Dan is dat nr van pif/puf/paf di/daddy ook onzin eigenlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 23:32 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
Wat is daar verrassend aan? Dat nummer was als afscheid voor Diana, dit 'concert' was om haar leven te vieren.
Jack heeft die terroristen opgepaktquote:Op zondag 1 juli 2007 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag jack Bauer nog in t publiek staan. Deed CTU de bewaking?
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef PLAE@ het volgende:
wiki is echt snel
Bronquote:On July 1, 2007, John performed at the Concert For Diana, singing hits such as Saturday Nights Alright (For Fighting) and Are You Ready For Love. And also the second and only time since 1997 'Candle In The Wind 1997'.
Bronquote:The song has also never been released on any of his albums. He has stated that he will play the song again only if requested by Diana's sons William and Harry. It has been reported that John will play the 1997 version at the Concert For Diana, due to be held at Wembley Stadium in 2007.
Zoëquote:Op zondag 1 juli 2007 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag jack Bauer nog in t publiek staan. Deed CTU de bewaking?
Dat gelul ertussen was nergens voor nodig. En die Puff Daddy met: we missen je. Righr. Hij zong t afscheidsleid voor Biggy, dus ging meer om t effectbejag denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Paar stukken en het einde gezien, vond het maar een suffe bedoeling.
Idd, die P. Diddy was te genant voor woorden, wat een vertoningquote:Op maandag 2 juli 2007 00:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat gelul ertussen was nergens voor nodig. En die Puff Daddy met: we missen je. Righr. Hij zong t afscheidsleid voor Biggy, dus ging meer om t effectbejag denk ik.
Sean Combsquote:Op maandag 2 juli 2007 01:30 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik haal ze steeds door elkaar.Was 't nu P. Diddy, P. Daddy of beide?
![]()
Lol, en: 'Prince William, Prince Harry... we love ya, we respect ya'quote:Op maandag 2 juli 2007 01:25 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Idd, die P. Diddy was te genant voor woorden, wat een vertoning"Throw your hands in the air if you miss Diana" oid, gatverdamme...alsof zo'n ghettogangsterstoererappert ook maar iets met Diana heeft ofzo
Maar ook al had 'ie dat wel, bleef het nog een uiterst onsmakelijk stukje effectbejag...Dat het publiek dat nog pikte ook en hem niet van het podium bonjourde is me nog steeds een raadsel
![]()
Rappen kn ie ook niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:37 schreef Reticulin het volgende:
dat gedoe met die naam ook idd
behaagzieke rappers met artistieke pretenties![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |