Stiller zat in Extra'squote:Op zondag 1 juli 2007 22:42 schreef RobertVH het volgende:
ben stiller?![]()
Wat moet die knuppel hier nu weer, goede manier om de sfeer nog effe te verpesten op het eind
Ik vind het juist leuk dat ie een beetje los komt. Nou nog even z'n vriendin een knuffel en een zoen geven en het wordt helemaal gezelligquote:Op zondag 1 juli 2007 22:45 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het niet echt gepas voor een prins om zo te gaan zitten, met zn benen omhoog.
Het is maar waar je je druk over kan maken.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:45 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het niet echt gepas voor een prins om zo te gaan zitten, met zn benen omhoog.
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lijkt op die dude met 't oog uit Pirates.
Correctie: ze laat de butler bellen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef PLAE@ het volgende:
Oma belt harry al op z'n mobiel: doe die benen omlaag![]()
Ja wat een drama hequote:Op zondag 1 juli 2007 22:45 schreef amaranta het volgende:
Hij lijkt er niet alleen op....quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga toch maar eens die disclaimer plaatsenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over kan maken.
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:45 schreef amaranta het volgende:
Geen idee, ik gooi 't balletje alleen maar opquote:Op zondag 1 juli 2007 22:47 schreef Toad het volgende:
toch?
Dat is 'm ook.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
We wachtenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:47 schreef amaranta het volgende:
Ik ga toch maar eens die disclaimer plaatsen
Nou, ik vraag me af welk nummer die gaat doen...quote:
Volgens mij wel....quote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
Moet hij die tijd echt invullen met 'grapjes' ?
duurt wel wat te lang....quote:
Ik kan vaak lachen om hem, maar valt mij nu tegen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dan ben ik denk ik de enige die 'm niet grappig vindt?
altijdquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef amaranta het volgende:
ZIt die boog altijd over het stadion of is die geplaatst voor het concert?
Mja, het hoort er wél en niet bij denk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Againzender het volgende:
is er echt vertraging, dacht dat het bij de act hoorde?
Ze vertelden net dat het vertraging is..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Againzender het volgende:
is er echt vertraging, dacht dat het bij de act hoorde?
Nelly Furtado vond ik het leukst.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Toad het volgende:
Hoogtepuntjes wat mij betreft: The Feeling / Take That / Lily Allen / James Morrison / Kayne West
Het wordt echt hoog tijd voor je disclamerquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef amaranta het volgende:
ZIt die boog altijd over het stadion of is die geplaatst voor het concert?
Kwam George Michael ook nog vanavond?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |