Geen idee, ik gooi 't balletje alleen maar opquote:Op zondag 1 juli 2007 22:47 schreef Toad het volgende:
toch?
Dat is 'm ook.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lijkt op die dude met 't oog uit Pirates.
We wachtenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:47 schreef amaranta het volgende:
Ik ga toch maar eens die disclaimer plaatsen
Nou, ik vraag me af welk nummer die gaat doen...quote:
Volgens mij wel....quote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
Moet hij die tijd echt invullen met 'grapjes' ?
duurt wel wat te lang....quote:
Ik kan vaak lachen om hem, maar valt mij nu tegen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dan ben ik denk ik de enige die 'm niet grappig vindt?
altijdquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef amaranta het volgende:
ZIt die boog altijd over het stadion of is die geplaatst voor het concert?
Mja, het hoort er wél en niet bij denk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Againzender het volgende:
is er echt vertraging, dacht dat het bij de act hoorde?
Ze vertelden net dat het vertraging is..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Againzender het volgende:
is er echt vertraging, dacht dat het bij de act hoorde?
Nelly Furtado vond ik het leukst.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Toad het volgende:
Hoogtepuntjes wat mij betreft: The Feeling / Take That / Lily Allen / James Morrison / Kayne West
Het wordt echt hoog tijd voor je disclamerquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef amaranta het volgende:
ZIt die boog altijd over het stadion of is die geplaatst voor het concert?
Kwam George Michael ook nog vanavond?quote:
Ja maar wat was het nou?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het wordt echt hoog tijd voor je disclamer
Jawel, ik denk het wel. Eerst nog wat mooie woorden van Nelson Mandela en dan Candle in de Wind erachteraan...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:00 schreef amaranta het volgende:
Ik denk niet dat hij candle in the wind gaat doen..
Of, als afsluiter. Maar ze vieren haar verjaardag niet haar overlijden...dus..
De broers hebben het speciaal gevraagd.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:00 schreef amaranta het volgende:
quote:
Ik denk het welquote:Op zondag 1 juli 2007 23:00 schreef amaranta het volgende:
Denk toch wel dat ie het gaat doen, of hij heeft een nieuw nummer geschreven, maar dat denk ik nietquote:Op zondag 1 juli 2007 23:00 schreef amaranta het volgende:
Inderdaad.quote:
Disclamer : mijn gebrek aan humor, kennis of ander inzicht in posts in het algemeen is een gezond gevolg van mijn toestand op het moment.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:59 schreef amaranta het volgende:
Ja maar wat was het nou?
Iets met zwanger enzo..
Ow oke. Dat wist ik niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De broers hebben het speciaal gevraagd.
Candle in the Wemble(y)...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Denk toch wel dat ie het gaat doen, of hij heeft een nieuw nummer geschreven, maar dat denk ik niet![]()
en dat komt puur door die piano denk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Stiekem rockt Elton dus gewoon meer dan Status Quo.
iedereen is aan t schijtenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een stilte hier, iedereen is onder de indruk van Sir Elton.
En gefascineerd door de handschoentjes van de drummer..quote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een stilte hier, iedereen is onder de indruk van Sir Elton.
Voor Andrea?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef mroijjoijoi het volgende:
beetje foute bril he...
Nog een liedje, dan Nelson en dan Candle denk ik?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
En nu... ?
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef Bluezz het volgende:
amaranta, je sig
Nou lijkt het net of ik dat heb gezegd![]()
Heb je 't publiek gezienquote:Op zondag 1 juli 2007 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Grappig dat de 'oldtimers' toch wel de meeste respons krijgen. T
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |