Indderdaad, Angels of zoquote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat ze nog een goldenoldie zingen...
"The fat dancer from take that.."quote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik mis Robbie.
Me 2quote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik mis Robbie.
Maar 't kippevelmomentje van sir Elton komt eraanquote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Take That dus bezig, nou dat hoef ik dus mooi niet.
Nee hoor, ik glij wel voor jou meequote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
Is het heel erg als ik dat boysbandje helemaal niets vind?
Neuh.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
raar liedje voor zo'n gelegenheid eigenlijkquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef Toad het volgende:
Back for good
I guesss now its timeee
ik zing niet mee hoor
Jeugdsentiment toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef amaranta het volgende:
Harry wil zn vriendin vastpakken maar hij doet politiek correct..jammer...
Requestje van Katequote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
raar liedje voor zo'n gelegenheid eigenlijk
Ik zit ook al te denken pak elkaar eens lekker vastquote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef amaranta het volgende:
Harry wil zn vriendin vastpakken maar hij doet politiek correct..jammer...
Bij Paul de Leeuw waren ze destijds wel leuk, maar daar houdt het ook op.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
Stiekem iedereenquote:
Dat zeker!quote:
Volgens mij komt alleen elton john nog, mss nog iemand?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef SunChaser het volgende:
Take Thatr met drie van hun slechtse nummers, en nog steeds alleen de arrogante Garry Barlow Show. Ik viel erin met P Diddy en zn negerinnenkoor, heb ik veel gemist daarvoor en komt Robbie Williams nog?
Niet met deze indelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |