Wat betekent Notorius volgens jou?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga iemand anders lastig vallen.
Ik blijf bij mijn mening. Hij heeft zn feiten moeten checken.
Ik vond het een leuk optreden op het stukje na waarin hij Notorius zegt...
Tongen vind je voldoende?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef SCH het volgende:
Ik wil dat Harry nu midden op het podium met Kate gaat tongen.
Hier is jullie nieuwe Diana
Ik denk dat ie dan eerder een tik om zn oren krijgt van zn oudere broerquote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef SCH het volgende:
Ik wil dat Harry nu midden op het podium met Kate gaat tongen.
Hier is jullie nieuwe Diana
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan eerder een tik om zn oren krijgt van zn oudere broer
Wel een paar toch? Nou zo niet, bij dezen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef alors het volgende:
HIhi niemand die net zat te zeiken van, P Diddy is kut enzo, die durft te zeggen dat dit toch best aardig was![]()
Het was iets teveel van het goede ja...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef PLAE@ het volgende:
Hij had het ook kunnen beperken tot 1x iets over d'r te zeggen ofzo maar goed...
Liever hij met zoiets dan die Fergie
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dan eerder een tik om zn oren krijgt van zn oudere broer
Als je het nummer luistert wordt het woord Notorius gewoon in de tekst gebruikt; alsin:quote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar ging het lied over.
Notorius BIG werd doodgeschoten en toen kwam puffy met deze cover.
oh ja en hij zorgt ook voor de familie van Diana hequote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als je het nummer luistert wordt het woord Notorius gewoon in de tekst gebruikt; alsin:
notorious [bijv.nw. / bijw.]
geruchtmakend
opzienbarend
het kon dus prima in die tekst blijven staan, aangezien dit ook wel op haar slaat.
http://www.concertfordiana.com/tickets/quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef bleiblei het volgende:
Iemand hier enig idee hoe de mensen in het stadion aan een kaartje kwamen?
Heb hier een discussie met iemand die beweert dat het geen "people's" publiek is voor een "people's" princess.
krijgen we over tien jaar een concert met haar muziek?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef SCH het volgende:
Diana is eigenlijk een soort Majoor Bosshardt
Kopen; kostte 45 pond..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef bleiblei het volgende:
Heb hier een discussie met iemand die beweert dat het geen "people's" publiek is voor een "people's" princess.
VOlgens mij wordt notorius in een andere context gebruikt hoor...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef Poeke het volgende:
[..]
Als je het nummer luistert wordt het woord Notorius gewoon in de tekst gebruikt; alsin:
notorious [bijv.nw. / bijw.]
geruchtmakend
opzienbarend
het kon dus prima in die tekst blijven staan, aangezien dit ook wel op haar slaat.
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef SCH het volgende:
Diana is eigenlijk een soort Majoor Bosshardt
Ik zie idd alleen maar elite daar!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef bleiblei het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
krijgen we over tien jaar een concert met haar muziek?
Ah, dan schakel je wel een gedeelte van de bevolking uitquote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
Kopen; kostte 45 pond..
http://www.concertfordiana.com/home/index.aspx
en david beckhamquote:Op zondag 1 juli 2007 22:24 schreef amaranta het volgende:
als er iemand duo penotti is, dan is het wel monica naranjo een paar jaar geleden
[afbeelding]
maar niet zoals monicaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef RobertVH het volgende:
[..]
en david beckham
Ze komen nogal duf en zacht over...![]()
ik ookquote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat ze nog een goldenoldie zingen...
prayquote:Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook. Zoiets als "Babe" of "Back for good"
.
Back for good!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook. Zoiets als "Babe" of "Back for good"
.
Tsja betere promotie kan je je natuurlijk niet wensen. We kunnen met z'n allen wel zielig doen, maar 't blijft commerciequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |