Indderdaad, Angels of zoquote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop dat ze nog een goldenoldie zingen...
"The fat dancer from take that.."quote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik mis Robbie.
Me 2quote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik mis Robbie.
Maar 't kippevelmomentje van sir Elton komt eraanquote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Take That dus bezig, nou dat hoef ik dus mooi niet.
Nee hoor, ik glij wel voor jou meequote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
Is het heel erg als ik dat boysbandje helemaal niets vind?
Neuh.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
raar liedje voor zo'n gelegenheid eigenlijkquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef Toad het volgende:
Back for good
I guesss now its timeee
ik zing niet mee hoor
Jeugdsentiment toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef amaranta het volgende:
Harry wil zn vriendin vastpakken maar hij doet politiek correct..jammer...
Requestje van Katequote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
raar liedje voor zo'n gelegenheid eigenlijk
Ik zit ook al te denken pak elkaar eens lekker vastquote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef amaranta het volgende:
Harry wil zn vriendin vastpakken maar hij doet politiek correct..jammer...
Bij Paul de Leeuw waren ze destijds wel leuk, maar daar houdt het ook op.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
Stiekem iedereenquote:
Dat zeker!quote:
Volgens mij komt alleen elton john nog, mss nog iemand?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef SunChaser het volgende:
Take Thatr met drie van hun slechtse nummers, en nog steeds alleen de arrogante Garry Barlow Show. Ik viel erin met P Diddy en zn negerinnenkoor, heb ik veel gemist daarvoor en komt Robbie Williams nog?
Niet met deze indelingquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef SunChaser het volgende:
Take Thatr met drie van hun slechtse nummers, en nog steeds alleen de arrogante Garry Barlow Show. Ik viel erin met P Diddy en zn negerinnenkoor, heb ik veel gemist daarvoor en komt Robbie Williams nog?
Ja echt. Barlow heeft die andere 3 alleen nodig voor de naam Take Thatquote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef tbl1966 het volgende:
't is maar goed dat Robbie er niet bij is, die zingt ze in z'n eentje van 't toneel af. Wat een afgang dit Take That, vergane glorie en teren op vroegere successen.
eerst humor en dan Candle in the Wind? dat gaat niet overkomen denk ikquote:Op zondag 1 juli 2007 22:37 schreef Toad het volgende:
Die comediant komt er nog tussen door toch?
Komt vast nog wel een paar Diana & me filmpjes tussendoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef Poeke het volgende:
[..]
eerst humor en dan Candle in the Wind? dat gaat niet overkomen denk ik
Een lach en een traan ofzo uhquote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef Poeke het volgende:
[..]
eerst humor en dan Candle in the Wind? dat gaat niet overkomen denk ik
Helaas wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:37 schreef Toad het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:40 schreef amaranta het volgende:
Dr staart valt net verkeerd op die foto maar het lijkt een hele lange okselhaar
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:40 schreef amaranta het volgende:
Dr staart valt net verkeerd op die foto maar het lijkt een hele lange okselhaar
Take That was om Gary heen geformeerd, hij was de 1e zanger en had heel wat 'noten' op z'n zang. Dit optreden bewijst eens te meer voor mij dat hij een over 't paard getild mannetje is/was. Robbie is echt veel en veel beter.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef amaranta het volgende:
gary en robbie waren take that. Robbie stapte eruit en toen was Gary take that. Dat is toch niet zo erg?
Nsync was ook alleen maar Justin.
daar heb je hemquote:Op zondag 1 juli 2007 22:37 schreef Toad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |