Oh. Ik heb alleen oude taarten gezien.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:12 schreef amaranta het volgende:
Zo beter Bluezz?
Tuurlijk nietquote:Op zondag 1 juli 2007 23:20 schreef amaranta het volgende:
Is dit het eindlied?
Nee Candle is het eindliedquote:Op zondag 1 juli 2007 23:20 schreef amaranta het volgende:
Is dit het eindlied?
Komt zo welquote:Op zondag 1 juli 2007 23:21 schreef amaranta het volgende:
Gelukkig hoef ik hier niet van te huilen.
Precies, ga d'r maar aanstaan. Het is niet 10 jaar geleden dat hun kanarie overleden is ofzoquote:
Naja, als je dat terugrekent naar wanneer die filmpjes gemaakt zijn... in die tijd had de NOS slechtere camera'squote:Op zondag 1 juli 2007 23:20 schreef golfer het volgende:
Amateur-familiefilmpjes, dat ontbrak er nog aan.
een puike kwaliteit iddquote:Op zondag 1 juli 2007 23:22 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Naja, als je dat terugrekent naar wanneer die filmpjes gemaakt zijn... in die tijd had de NOS slechtere camera's
Ja want de BBC roept ieder kwartier over de 500 miljoen kijkersquote:Op zondag 1 juli 2007 23:22 schreef PLAE@ het volgende:
Daarbij....staan ze sowieso onder een enorme druk.
Van mij zijn er niet zulkse filmpjes, en ik ben een jaren 80 kind. Sterker nog, mijn ouers hebben nu nog geen videocamera.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:22 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Naja, als je dat terugrekent naar wanneer die filmpjes gemaakt zijn... in die tijd had de NOS slechtere camera's
En 140 landen natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja want de BBC roept ieder kwartier over de 500 miljoen kijkers.
Ik heb hem nog 'live' gezienquote:
Dat lijkt mij ook jaquote:Op zondag 1 juli 2007 23:24 schreef jakovasaur het volgende:
Ehm... dit is digitaal ingekleurd hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |