quote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier naast mij ook steeds
gewoon knikken als ze dat zegt...of heb jij kluun niet gelezen....quote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier naast mij ook steeds
Die jaquote:Op zondag 1 juli 2007 23:30 schreef mroijjoijoi het volgende:
Of toch maar deze..... http://www.youtube.com/watch?v=zIJIBo9bJk0
Wat is daar verrassend aan? Dat nummer was als afscheid voor Diana, dit 'concert' was om haar leven te vieren. Bovendien ga je toch niet nog een keer afscheid nemen? Een begrafenis is als 't goed is eenmalig.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef PLAE@ het volgende:
wiki is echt snel
John sang "Candle In The Wind 1997" in public, for the first and only time in history, at the funeral of Diana, Princess of Wales, in Westminster Abbey on 6 September 1997. John has repeatedly turned down requests to perform the song live and only plays the 1973 version at concerts. The song has also never been released on any of his albums. He has stated that he will play the song again only if requested by Diana's sons William and Harry. Surprisingly, Elton did not perform the song at the Concert for Diana, held at Wembley Stadium on 1 July 2007.
En hij had toen al aangegeven t nummer NOOIT meer in t openbaar te zingenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:32 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
Wat is daar verrassend aan? Dat nummer was als afscheid voor Diana, dit 'concert' was om haar leven te vieren. Bovendien ga je toch niet nog een keer afscheid nemen? Een begrafenis is als 't goed is eenmalig.
'Overigens speelt John deze versie van het lied nooit meer, behalve als Diana's zonen dit zouden vragen'quote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En hij had toen al aangegeven t nummer NOOIT meer in t openbaar te zingen
Dan is dat nr van pif/puf/paf di/daddy ook onzin eigenlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 23:32 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
Wat is daar verrassend aan? Dat nummer was als afscheid voor Diana, dit 'concert' was om haar leven te vieren.
Jack heeft die terroristen opgepaktquote:Op zondag 1 juli 2007 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag jack Bauer nog in t publiek staan. Deed CTU de bewaking?
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef PLAE@ het volgende:
wiki is echt snel
Bronquote:On July 1, 2007, John performed at the Concert For Diana, singing hits such as Saturday Nights Alright (For Fighting) and Are You Ready For Love. And also the second and only time since 1997 'Candle In The Wind 1997'.
Bronquote:The song has also never been released on any of his albums. He has stated that he will play the song again only if requested by Diana's sons William and Harry. It has been reported that John will play the 1997 version at the Concert For Diana, due to be held at Wembley Stadium in 2007.
Zoëquote:Op zondag 1 juli 2007 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag jack Bauer nog in t publiek staan. Deed CTU de bewaking?
Dat gelul ertussen was nergens voor nodig. En die Puff Daddy met: we missen je. Righr. Hij zong t afscheidsleid voor Biggy, dus ging meer om t effectbejag denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Paar stukken en het einde gezien, vond het maar een suffe bedoeling.
Idd, die P. Diddy was te genant voor woorden, wat een vertoningquote:Op maandag 2 juli 2007 00:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat gelul ertussen was nergens voor nodig. En die Puff Daddy met: we missen je. Righr. Hij zong t afscheidsleid voor Biggy, dus ging meer om t effectbejag denk ik.
Sean Combsquote:Op maandag 2 juli 2007 01:30 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik haal ze steeds door elkaar.Was 't nu P. Diddy, P. Daddy of beide?
![]()
Lol, en: 'Prince William, Prince Harry... we love ya, we respect ya'quote:Op maandag 2 juli 2007 01:25 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Idd, die P. Diddy was te genant voor woorden, wat een vertoning"Throw your hands in the air if you miss Diana" oid, gatverdamme...alsof zo'n ghettogangsterstoererappert ook maar iets met Diana heeft ofzo
Maar ook al had 'ie dat wel, bleef het nog een uiterst onsmakelijk stukje effectbejag...Dat het publiek dat nog pikte ook en hem niet van het podium bonjourde is me nog steeds een raadsel
![]()
Rappen kn ie ook niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:37 schreef Reticulin het volgende:
dat gedoe met die naam ook idd
behaagzieke rappers met artistieke pretenties![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |