abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51032942
Ok ik zit nu dus in een situatie waarin ik me zeer klote voel..

tot gisteren was alles nog helemaal perfect. we hadden gisteren een tuinfeest bij haar oom. die we samen met haar nichtjes en die oom zelf georganiseerd hadden.

nu begon de avond heel goed. beetje kennis gemaakt met iedereen. en toen kwam het.. drank.. 1 glaasje. 2 glaasjes etc. op een gegeven moment was ik dus voorbij mn eigen grens.. (heel stom!) en ben ik abrubt gestopt met drinken. maar het was al te laat...

Ik stortte in de tuin in elkaar nadat ik gekotst had (vluchtig een emmer gepakt) toen heeft die oom en mijn schoonvader mij met zn 2en naar binnen gesleept en op de bank neergelegd. toen ging het pas goed mis.. kotste de hele bank onder (gelukkig van leer)

en voelde de hele controle over mijn lichaam verdwijnen... mijn gezicht voelde ik niet meer.. ik kon op mn tong bijten wat ik wilde maar ik voelde totaal niks meer.. kon niet meer praten. kon niet meer bewegen... maar kon wel luisteren.

maar meer niks (zeer angstig) naderhand ben ik van de bank gelazerd en hebben ze me op de grond laten liggen met een deken over me heen en gezorgd dat ik op mn zij beef liggen. dik een uur later kwam ik eigenlijk abrubt weer bij.. eerst nog heel misselijk en wazig.. later wat scherper. toen ben ik opgestaan en gaan zitten bij de rest. na alle "gaat het weer" etc bevestigd te hebben. en aan iedereen mn excuses aangeboden te hebben..

toen ben ik daar op de bank blijven slapen (ik rijd niet met alcohol op. en helemaal niet als ik dit achter de rug heb natuurlijk)

al met al een hele godvergeten KUT AVOND! met mn stomme kop ook...

vannacht op de bank dus heel verrot geslapen. slechts 3 uur ofzo.. toen was ik om 5 uur klaarwakker en kotsmisselijk.. maargoed ik had zoiets van.. kan hier wel blijven liggen... dus heb alvast de hele teringzooi opgeruimd. van slingers tot een 50tal ballonnen. in de tuin het zeil weggehaald. alvast de grote dingen opgeruimd. waren ze natuurlijk heel blij mee..

maarja. mn vriendin doet dus al de hele dag afwezig tegen me. geen goedemorgen zoen. negeert me. en geen afscheidszoen.. (ik liep naar haar toe, zei liep naar boven, ik verontwaardigd: "geen zoen?" zei met dr hand een klapzoen gedaan en liep verder...) ik zei: "dan niet" en ben verdrietig naar huis gereden..

we hebben nu net 1.5 maand ongeveer. en alles liep heel goed tot gisteravond.. en morgen gaan we praten erover.. ik vroeg eigenlijk al: heb ik het verpest? en ze zei dat we er morgen over zouden praten... dus ik word helemaal gek van mezelf nu...!

al met al... wat jullie? bah wat voel ik mezelf zo'n kloothommel zeg!
  FOK!Babe zondag 1 juli 2007 @ 18:08:33 #2
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51033119
Okee, dat zuigt bestwel.
Ben benieuwd op hoeveel begrip je kan rekenen.

Of je het verkloot hebt is bij elke familie anders.
Bij mijn familie was je hier makkelijk mee weggekomen, die maken er zelf ook een tyfusbende van.
pi_51033152
Beetje dom...

Kijken wat er gebeurd, veel meer is niet mogelijk denk ik...
pi_51033212
Gewoon der laten zien dat je heel veel om der geeft...
pi_51033236
quote:
al met al... wat jullie? bah wat voel ik mezelf zo'n kloothommel zeg!
Je zegt het zelf al wat je nu bent
pi_51033278
vrouwen
  zondag 1 juli 2007 @ 18:16:20 #7
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51033316
Hahaha mooi. Komt wel goed, en als het niet goedkomt is het hun schuld.
Zyggie.
pi_51033365
Mja die oom vond het helemaal niet erg. die lag constant in een deuk. en de rest van de famillie maakt er ook grapjes over... maar waarom doet mn meisje zo raar tegen me dan? en waarom ontkent ze niet als ik vraag: heb ik het verpest? (eigenlijk al een domme vraag. maar ik MOEST het gewoon weten..)
  zondag 1 juli 2007 @ 18:18:47 #9
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_51033382
Je vriendin ff af laten koelen (dat is ze morgen wel)..

En dan idd hopen dat de schade beperkt is gebleven... Is natuurlijk een beetje fragiel allemaal die familiecontacten in het begin, en je hebt natuurlijk niet de beste indruk achter gelaten zo.. Al heb je gelukkig wel netjes verontschuldigd en dergelijke, dus als ze je nog veroordelen dan ligt dat meer aan de familie dan aan jou denk ik.
Daarbij, als je vriendin niet meer verder wil door zo'n incident dan zou ik ook eens ernstig mn twijfels gaan zetten bij je relatie. Ok het is nog pril, maar als ze je hierom niet meer wil dan werd het sowieso al tijd om verder te zoeken

Het lijkt me verder trouwens niet verkeerd om nog even een bloemetje oid achter te laten voor het ongemak zeg maar bij je oom Maar vanaf hier kan ik natuurlijk niet aanvoelen hoe de relatie met die familie zich nu verhoudt...
pi_51033403
Lieve vriendin heb je.... Het kan een keer gebeuren dat je teveel drinkt (te gezellig geweest? ) en dat het dan helemaal verkeerd valt. Ik vind dat ze daar wel wat begrip voor op kan brengen en ik zou juist een beetje lief zijn geweest ipv dit afstandelijke gedrag. Tenzij je elk weekend lazerus van banken afklettert en spullen onderkotst

Kan me niet voorstellen dat je het verprutst hebt, tenzij ze echt heel anders in elkaar zit dan de meeste meiden die ik ken. Kan me wel voorstellen dat ze zich een beetje geneert voor haar familie, maar dat je alles hebt opgeruimd en excuses hebt aangeboden zou genoeg moeten zijn hoor. Anders is het een dramaqueen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51033413
Misschien schaamt ze zich wel voor je, dat je je op die manier gedragen hebt.
Volgende keer dus meer rekening mee houden met je gedrag in gezelschap, en weten tot hoe ver je kan gaan.

Ik hoop voor je dat het goedkomt! Succes in ieder geval.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  FOK!Babe zondag 1 juli 2007 @ 18:20:57 #12
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51033427
Als mijn zus met je aan was gekomen was je nu een held geweest.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:22:20 #13
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51033460
Och, de locatie is niet zo puik, maar af en toe eens kotsen hoort erbij in het begin.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_51033467
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef exec het volgende:
Misschien schaamt ze zich wel voor je, dat je je op die manier gedragen hebt.
Volgende keer dus meer rekening mee houden met je gedrag in gezelschap, en weten tot hoe ver je kan gaan.

Ik hoop voor je dat het goedkomt! Succes in ieder geval.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:23:45 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51033510
Nou, iets teveel drinken vind ik iets anders dan dat je hierboven beschrijft heur.
Kan het nog zo verkeerd vallen, maar zo'n reactie heb je echt niet na 3 a 4 glazen.

Ik zou er ook behoorlijk op afknappen wrs, zeker als het allemaal nog zo pril is. Sorry TS
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51033619
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:
Nou, iets teveel drinken vind ik iets anders dan dat je hierboven beschrijft heur.
Kan het nog zo verkeerd vallen, maar zo'n reactie heb je echt niet na 3 a 4 glazen.

Ik zou er ook behoorlijk op afknappen wrs, zeker als het allemaal nog zo pril is. Sorry TS
een glaasje of 7 denk ik.. en een biertje.. mijn grens ligt zo'n beetje bij 6 glazen (gemixed: wodka, safari, cola)
  zondag 1 juli 2007 @ 18:28:57 #17
154880 Bolter
Awesomeness
pi_51033646
quote:

TS klinkt ook alsof ie 12 is en voor de eerste keer in z'n leven een bacootje mocht
Ze schaamt zich ws. helemaal kapot voor je.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_51033678
Uhmzz dit is wel iets dieper dan diep in het glaasje gekeken te hebben.
Maarja dat gebeurt wel meer mensen alleen kloten dat het net op zoon een avond moet gebeuren.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:34:16 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_51033779
Shit happens, ik zou het er niet gelijk om uitmaken maar schop hem wel als ie t nog een keer laat gebeuren, .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:35:52 #20
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51033832
Ze vind het niet erg maar misbruikt het feit dat jij je hier schuldig over voelt gedurende de rest van de relatie om je te chanteren en om haar zin te krijgen.

Ik zou het uitmaken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51033837
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
Shit happens, ik zou het er niet gelijk om uitmaken maar schop hem wel als ie t nog een keer laat gebeuren, .
Lees nog is??
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:37:09 #22
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_51033853
0wned
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_51033924
quote:

Precies. Er is een verschil tussen een biertje teveel en flink aangeschoten zijn (wat al niet heel netjes is als je voor het eerst bijmensen over de vloer komt, vinnik) en ládderzat meerdere keren kotsen en compleet van de wereld zijn. Dat had ik je ook absoluut niet in dank afgenomen. Ligt misschien aan het feit dat ik zelf niet drink, maar ik zou ook flink pissig worden als je prille vriendje zich zó voor lul zet als hij voor het eerst bij je familie op bezoek komt.

Je viendin zal het je vast wel vergeven hoor, tenzij ze een reden zoekt om het uit te maken. Het recht om je even links te laten liggen heeft ze wel though.

Misschien een idee om de volgende keer een beetje fatsoenlijk met alcohol om te gaan?
pi_51033937
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:35 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ze vind het niet erg maar misbruikt het feit dat jij je hier schuldig over voelt gedurende de rest van de relatie om je te chanteren en om haar zin te krijgen.

Ik zou het uitmaken.
Bullshit.
pi_51033941
50 rozen?? doet wonderen!
Niets menselijks is mij vreemd.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:40:59 #26
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51033944
Ik zou hier absoluut van afknappen. Aangeschoten raken ok; mits je dat een beetje leuk kan worden. Maar wat jij beschrijft lijkt op bingen en dat is echt zo onaantrekkelijk.
Zou je zoiets in bijzijn van mijn familie flikken, dan was je exit.
Ik hoop dat je vriendin milder is
pi_51033950
Sorry, maar wat voor een enorme mongool ben je ook om hard te gaan zuipen als je niet tegen alcohol kan (wat je blijkbaar goed wist) Helemaal terecht dat ze zwaar pissed op je is omdat je je niet kunt inhouden waar haar familie bij is.

Zelfs al was het niet zo erg afgelopen, dan nog is het van de gekke om ketszat te worden de eerste keer dat je haar familie tegenkomt. Dus: houd het de volgende keer bij een paar drankjes (in jou geval 3 ), totdat je haar familie veel beter kent
pi_51034029
Ik weet dat ik echt stom geweest ben... maar op een of andere reden was ik gewoon even de tel kwijt. en iedereen was steeds aan het bijschenken. dus het is er gewoon ingeschoten...

argh... ik ben zo gek op dat meisje.. ik zou er werkelijkwaar helemaal kapot van zijn als dit verkeerd afloopt...
pi_51034076
Achja, als ze afgekoeld is en ze denkt ook zo over jou zal 't ook wel weer goedkomen
pi_51034115
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef Johnjohn het volgende:
50 rozen?? doet wonderen!
jah doe zoiets of zo, geef haar gewoon het gevoel dat ze echt heel erg speciaal voor je is, doe iets voor der wat geen enkel andere kerel voor der zou doen..
pi_51034126
Wanneer leren jongens/mannen nou eens dat ze in hun eigen realiteit moeten leven? Dingen als dit kunnen gebeuren, voel je er klote onder en je hebt je excuus aangeboden (wat jij ruimschoots hebt gedaan) is dat meer dan genoeg. Als jouw vriendin hier over zou blijven zeuren, is dat niet jouw probleem, dan zoek je toch een anders. Alsjeblieft zeg, leef toch je eigen leven, en laat het niet bepalen over wat je vriendin eventueel zou vinden van iets.

En voor de rest, hier kun je toch alleen maar om lachen? De volgende keer dat je bij je familie bent worden er gewoon grappen over gemaakt, en heb je ineens een betere band met je familie.
pi_51034176
ze schaamt zich voor je
  zondag 1 juli 2007 @ 18:51:08 #33
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_51034179
Waarschijnlijk ziet ze nu in dat je de rest van je leven een alcoholist zal blijven. Zij zal er geen toekomst meer in zien.
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  zondag 1 juli 2007 @ 18:52:59 #34
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51034220
Ja je hebt het verkloot.
1 foutje is echt onvergeeflijk.
Meld je hier maar alvast: het loslaten van je ex. (ook boven een ravijn) # 52.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zondag 1 juli 2007 @ 18:59:32 #35
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51034349
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bullshit.
Ik ben onder de indruk van je argumenten. Je hebt gelijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51034439
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:18 schreef tummeke het volgende:
... Is natuurlijk een beetje fragiel allemaal die familiecontacten in het begin, en je hebt natuurlijk niet de beste indruk achter gelaten zo...

Ik lig in een deuk.
pi_51034455
Nogmaals excuses aan je vriendin aanbieden, meer kan je niet doen, beloven dat het nooit weer gebeurd.. en dan haar reactie afwachten..
pi_51034565
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:18 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Mja die oom vond het helemaal niet erg. die lag constant in een deuk. en de rest van de famillie maakt er ook grapjes over... maar waarom doet mn meisje zo raar tegen me dan? en waarom ontkent ze niet als ik vraag: heb ik het verpest? (eigenlijk al een domme vraag. maar ik MOEST het gewoon weten..)
Dat moet je niet vragen!
Als dat zo is moet ze dat zelf maar zeggen
pi_51034629
Ik zou zo gigantisch verschrikkelijk godganse woedend zijn op mijn vriend als hij me dit zou hebben geflikt de keer dat hij mijn familie voor het eerst ontmoette. Categorie fakkels en hooivorken.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_51034704
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:08 schreef menesis het volgende:

[..]

Dat moet je niet vragen!
Als dat zo is moet ze dat zelf maar zeggen
Dat weet ik maar ik voel me zo verdrietig... ik ga maar naar bed denk ik..
pi_51034729
Ja 't is best een enorme afgang die je daar hebt neergezet. 't Enige wat ik hierover kan zeggen is:

SUKKEL!

Maar dat zul je op dit moment zelf ook wel vinden, schat ik zo.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:14:03 #42
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51034731
Ik kan erover meepraten; vrouwen vinden 't inderdaad niet zo tof als je leplazerus bent... Houd ook rekening met de mogelijkheid dat je misschien schaamtelijke/beledigende dingen hebt uitgekraamd die je niet meer weet

Ik zou gewoon door het stof gaan als ik jou was, en ook naar die familie iets doen (zo laat je ook aan haar zien dat je je verantwoordelijkheid neemt en hoeft ze zich minder voor je te schamen). Hangt van de familie af wat ze op prijs stellen; kan varieren van een bloemetje tot een flesje wijn (haha) tot iets grappigs.

De praktijk is de beste toets, dus zorg ervoor dat ze je een kans geeft en laat zien dat je meer in je mars hebt. Dus gewoon niet meer zoveel drinken. Niet verdrietig blijven mokken en nu gelijk al opgeven.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51034761
Serieus, als je zo'n mietje bent dat je zo down raakt van beetje drank out gaat verdien je gewoon geen vriendin.

als ik een wijf was wilde ik ook een échte vent die tegen bier kan niet zo'n prutser

[ Bericht 16% gewijzigd door l3laster op 01-07-2007 19:30:46 ]
I'm not the man you think I am!
  zondag 1 juli 2007 @ 19:18:25 #44
47933 VersuZ
Javaanse Jongens
pi_51034868
Er zijn meerdere antwoordversies mogelijk, naar mijn mening, afhankelijk van de leeftijd van TS.

Qua familiedrama's:

Val je in het spectrum 15-18, dan zou je er wat mij betreft goed mee weg moeten komen, zeker omdat je je nà de ellende van je goede kant hebt laten zien door op te ruimen, excuses te maken en je te realiseren dat je fout zat. Dan wordt het gewoon een 'familieverhaal' voor later

Val je in het spectrum 19-23 jaar, de 'student-periode', tja, dan mag dit een wijze les voor je zijn.Iets dat eigenlijk niet meer kan, maar toch nog ook weer wel, we begrijpen het, rare actie, maar tijdje later is alles weer oke bij geen recidive. Wederom heb je goed gecompenseerd door op te ruimen en goed brak te zijn en spijt te betuigen .

Ben je 23+jr, dan zou de schoonpapa of mama wel eens niet meer al te blij kunnen zijn, deze momenten had je eigenlijk al bij je vorige schoonfamilie moeten hebben, zeg maar. Afhankelijk van het type familie (kroegbrabander of zwaar grefo bible belt..., makes all the difference) ga je hier op familiegebied mee wegkomen, of niet.

Wat echter nog veel meer van belang is dan dit allemaal, is of je vriendin achter je staat of niet. Als zij je heeft opgegeven, dan is het jammer. Als zij voor je staat en nog steeds om je moet lachen en je lief vind, dan maak je een goede kans dat het allemaal een beetje fout weekend was, maar ook niet meer dan dat.

Bij 'ons in de familie' zou je echter even het doelwit zijn van rake grappen, en zou het overwaaien, onder de noemer van 'mijn dochter vind hem leuk, en het is een goeie kerel, dus ja ach'. Ik hoop dat je schoonfamilie deze mening deelt
Met rizla rood natuurlijk.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:20:08 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_51034917
Ik zou trouwens als TS helemaal niet meer naar die familie durven, .
pi_51034924
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:13 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Als ze al niet verder met jou wilde, weet ze het nu zeker. Welke vrouw wil nou een vriend die hierover zielig gaat doen? Als mij dit was overkomen, was het heel lullig en ongemakkelijk geweest, maar overdrijf je het niet een beetje? Als mijn vriendin het zou uitmaken omdat ik een keer dronken was, zou ik haar niet eens als vriendin hoeven, denk eens na man je laat je hele leven om haar draaien, en je vergeet het belangrijkste: jezelf.
pi_51034959
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:20 schreef honderd het volgende:

[..]

Als ze al niet verder met jou wilde, weet ze het nu zeker. Welke vrouw wil nou een vriend die hierover zielig gaat doen? Als mij dit was overkomen, was het heel lullig en ongemakkelijk geweest, maar overdrijf je het niet een beetje? Als mijn vriendin het zou uitmaken omdat ik een keer dronken was, zou ik haar niet eens als vriendin hoeven, denk eens na man je laat je hele leven om haar draaien, en je vergeet het belangrijkste: jezelf.
Dat weet ik wel. en ik denk dat je gelijk hebt...

maar het is zo moeilijk.. en dan vooral omdat ik zoveel om dr geef...
ach mischien ben ik ook wel een emotioneel wrak...
pi_51034985
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:02 schreef Seventh-Heaven het volgende:

maarja. mn vriendin doet dus al de hele dag afwezig tegen me. geen goedemorgen zoen. negeert me. en geen afscheidszoen.. (ik liep naar haar toe, zei liep naar boven, ik verontwaardigd: "geen zoen?" zei met dr hand een klapzoen gedaan en liep verder...)
Had je je tanden al gepoetst?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zondag 1 juli 2007 @ 19:22:56 #49
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_51034993
Neem anders even een drankje om wat te kalmeren.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_51034999
He TS!!!, ... voor de antwoorden op je vragen kijk de film "meet the parents" eens

alleen dát is een film mét een happy end ;-)
pi_51035005
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef MUUS het volgende:

[..]

Had je je tanden al gepoetst?
juh.. was om 7 uur in de ochtend ff naar huis gereden om me om te kleden en op te frissen. toen weer terug gegaan om verder op te ruimen.
pi_51035073
niet slim jongen
pi_51035101
@ seventh-heaven.. is dit trouwens die ex van die goede maat van je.. waar je eerder topic over had gemaakt?
pi_51035132
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:26 schreef l3laster het volgende:
@ seventh-heaven.. is dit trouwens die ex van die goede maat van je.. waar je eerder topic over had gemaakt?
yup. maar dat heeft er niks mee te maken, want ze mag hem écht niet meer. zoals ik al zei. voor dit "incident" was alles nog helemaal perfect..
pi_51035154
Het is wel een mooie test....
Als je iemand in zijn eigen kots op de bank hebt zien liggen, en je bent nog steeds verliefd dan moet het wel echte liefde zijn.

Weet je meteen waar je aan toe bent.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  zondag 1 juli 2007 @ 19:29:49 #56
47933 VersuZ
Javaanse Jongens
pi_51035185
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef mane het volgende:
Als je iemand in zijn eigen kots op de bank hebt zien liggen, en je bent nog steeds verliefd dan moet het wel echte liefde zijn.

Met rizla rood natuurlijk.
pi_51035196
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef mane het volgende:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden
  zondag 1 juli 2007 @ 19:31:44 #58
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_51035243
Damn kerel das niet zo best voor je om zo compleet out te gaan. Ik heb het gelukkig nog nooit zo erg meegemaakt maar goed. Ik denk dat je vriendin gewoon heel erg schaamt voor wat er is maar over de afloop durf ik geen uitspraak te geven. Verschillende meiden geven verschillende uitkomsten.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_51035323
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

yup. maar dat heeft er niks mee te maken, want ze mag hem écht niet meer. zoals ik al zei. voor dit "incident" was alles nog helemaal perfect..
Ohnee heeft dat er niks mee te maken??? Als je haar als dit omschrijft:
quote:
k ben verliefd.. leuk zul je denken! ja best wel. en zij vind mij ook leuk.

maaarrrr
Het is de ex van een goede maat van me.. (hij heeft er slechts 4 weken mee gehad, omdat zij hem niet meer zag zitten) daar heb ik het best moeilijk mee.. ik heb geen idee hoe ik hem er mee moet confronteren... lijkt me best lullig eigenlijk... maar ik ben tot over mn oren verliefd... maar wil tegelijkertijd ook geen matennaaier zijn....
Denk je dat ze jou nog wel ziet zitten na dit incidentje ze dumpt je maat ook al na 4 weken... laat me raden die heeft haar ondergekots tijdens het uitgaan
pi_51035329
Whahahahahahaha een geniale actie vind ik het. Ok out gaan een ochtend erna als je te vroeg op staat OK Maar verlamd onder een dekentje op de grond in je eigen kots liggen...RESPECT
pi_51035372
ey je laat trouwens morgen wel ff de uitslag van deze soap horen he, kwil niet voor niets dit topic gelezen hebben
  zondag 1 juli 2007 @ 19:37:44 #62
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51035404
tsja.. je doet het in ieder geval geen tweede keer haha
pi_51035431
Alcoholcontrole op minderjarige breezers
quote:
Alcoholcontrole op minderjarige breezers
Gepost door Robin (Robin2130) - Bron: Blikopnieuws
Gepubliceerd: zondag 1 juli 2007 @ 19:01
Dit weekend heeft de politie van Rotterdam op het Centraal Station in Rotterdam een alcoholcontrole gehouden speciaal gericht op breezers. De NS, RET, Stadstoezicht, Marokkaanse Vaders (Stadstoezicht) en de Spoorwegpolitie (KLPD) werkten mee aan de actie. In totaal werden 37 minderjarige breezers betrapt op het nuttigen van alcohol in het stationsgebouw en op de openbare weg, danwel in nabijheid van de tramperrons. Dit varieerde van openbaar drankgebruik, vervoer van drank en ook tot dronkenschap.

De betrapte breezertjes waren in het begin van hun stap/zuipavond en moesten nog het uitgaansleven in. De leeftijd varieerde van 14 tot 16 jaar. Een vrouwelijk breezertje van 16 jaar was zodaning onder invloed dat het niet verantwoord was om haar verder te laten gaan. Ze had gedronken zonder dat haar ouders er vanaf wisten. De ouders kregen het later van de agenten te horen. Het breezermeisje is teruggegaan naar haar woonplaats Katwijk. De betrapte breezers werden in een speciale bus van de RET geplaatst waar ze werden opgevangen, en waar gesprekken met hen plaatsvonden.
wees blij dat je niet in de "breezer-patrol" bent gelopen
pi_51035502
idd had je naast dat je gedumpt word door je girl, ook nog een boete aan je broek, das pas echt balen

zondag 1 juli 2007 @ 19:53:02 #65
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_51035914
tvp, ben benieuwd hoe dit afloopt.
Neerkomen wel!
  zondag 1 juli 2007 @ 19:53:05 #66
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51035917
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef Burghardt het volgende:
Neem anders even een drankje om wat te kalmeren.
En niet gaan doordrinken
pi_51035993
als ze het hierom uitmaakt of wat dan ook mag je blij zijn dat je van haar af bent
  zondag 1 juli 2007 @ 19:57:57 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51036085
quote:
Op zondag 1 juli 2007 19:13 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Biertje?
pi_51036178
Ik vraag me af wat die mannen die haar dom vinden als ze het hierom uitmaakt zelf zouden doen als hun nieuwe vriendin bij hen thuis de boel zou onderkotsen...

Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan zou vinden, of doen. Mijn vriend heeft een keer bij zijn ouders de boel ondergekotst, en toen kon zowel ik als zijn moeder er wel om lachen. Maar ja, dat is niet helemaal hetzelfde.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_51036294
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef djenneke het volgende:
Ik vraag me af wat die mannen die haar dom vinden als ze het hierom uitmaakt zelf zouden doen als hun nieuwe vriendin bij hen thuis de boel zou onderkotsen...

Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan zou vinden, of doen. Mijn vriend heeft een keer bij zijn ouders de boel ondergekotst, en toen kon zowel ik als zijn moeder er wel om lachen. Maar ja, dat is niet helemaal hetzelfde.
Een keertje kotsen kan altijd gebeuren, keer slecht gegeten etc... en dan wat dan kan het eventueel wat fout gaan
Maar die kerel heeft het hier over:

• Eerst het huis/tuin ondergekotst
  • toen op de bank gaan liggen
  • kon niet meer spreken
  • kon gezicht niet meer bewegen
  • vervolgens van de bank afgelazerd
  • vervolgens down gegaan waar ze maar een dekentje over hem hebben gelegd

Ik bedoel even serieus.... ik ben heel vaak stront lazerus geweest ... maar echt dit slaat alles
  • I'm not the man you think I am!
    pi_51036427
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:04 schreef l3laster het volgende:

[..]

Een keertje kotsen kan altijd gebeuren, keer slecht gegeten etc... en dan wat dan kan het eventueel wat fout gaan
    Maar die kerel heeft het hier over:

• Eerst het huis/tuin ondergekotst
  • toen op de bank gaan liggen
  • kon niet meer spreken
  • kon gezicht niet meer bewegen
  • vervolgens van de bank afgelazerd

Ik bedoel even serieus.... ik ben heel vaak stront lazerus geweest ... maar echt dit slaat alles

Zo ging het niet. eerst hadden ze alles opgeruimd, toen een kussen en dekens voor me gepakt. mn vuile shirt uitgedaan en dergelijke. en er bleef iemand steeds op me letten.
  • pi_51036522
    Ik zou het ook kut vinden als me vriendin (nu ex) zoiets deed...
    Zou ook wel even laten merken dak t niet tof vind maar daarna zou ik ook zeker weer normaal tegen der doen en der zeggen dat zoiets een keer kan gebeuren.
    pi_51036536
    Als iemand je echt leuk vind zal een fout vergeven kunnen worden hoor. Kan zij dit niet,en daar lijkt het op, dan was het sooner or later toch wel afgelopen.
    Ja jammer,maar gelukkig zijn er nog heel veel meisjes.
    Succes!
    pi_51036600
    Was je eten nog herkenbaar toen het eruit kwam? . Ik denk dat het een goed begin is van een stevige zuiprelatie overigens, blijvertje hoor .
    https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
    pi_51036623
    Ey lees dit topic weet je vast wat je te wachten staat:

geen vrienden
    pi_51036764
    Beknelt tussen twee gevoelens binnen een relatie
    quote:
    Feitelijk komen deze altijd neer op het gevoel dat ik mijn jeugd voor mijn gevoel een beetje vergooit heb. (van mijn 16e tot mijn 24e) en dat ik dus nooit echt vrij geweest ben. Maar van de andere kant hou ik super veel van mijn huidige vriendin en zou ik haar niet kwijt willen.
    En daar kan je mee praten met mensen die ook met de wetenschap moeten leven dat ze hun "jeugd" hebben weggegooit
    pi_51036964
    Ik zou je ook even niet willen zoenen als je alles onder had gekotst Gadverdamme !!

Ik zou me idd schamen voor je, doh !!

Mijn familie zou nog jaren grappen over je maken

En je moet wel heeeel leuk zijn wil ik niet een verstoord beeld van je hebben nu

Maar ja... shit happens !
    pi_51037038
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Ik zou je ook even niet willen zoenen als je alles onder had gekotst Gadverdamme !!

Ik zou me idd schamen voor je, doh !!

Mijn familie zou nog jaren grappen over je maken

En je moet wel heeeel leuk zijn wil ik niet een verstoord beeld van je hebben nu

Maar ja... shit happens !
    wat een warme woorden
    pi_51037045
    O en trouwens.. na 7 glazen al?
    Als ik 7 glazen drink ben ik misschien aangeschoten.. Voor deze acties zou ik zoveel moeten drinken dat is geen eens verantwoord meer
    pi_51037065
    Hou het voortaan maar bij bier of wijn
    pi_51037089
    Ik zal maar niet zeggen wat ik van bier vind gister eens geprobeerd weer in een lange tijd. met veel moeite het flesje leeg gekregen
      FOK!Babe zondag 1 juli 2007 @ 20:31:57 #82
    166319 Ian_Nick
    You'll Never Find Me...
    pi_51037119
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    Ik zal maar niet zeggen wat ik van bier vind gister eens geprobeerd weer in een lange tijd. met veel moeite het flesje leeg gekregen
    Hoe oud was je nou?
      zondag 1 juli 2007 @ 20:32:45 #83
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_51037151
      zondag 1 juli 2007 @ 20:32:50 #84
    80319 seilram
    Mijn Sickje!
    pi_51037153
    Mijn vriend kotste de eerste avond dat we op stap gingen met mijn toenmalige vrienden. Ondertussen al 7 jaar bij elkaar

Ik zou het wel overdreven vinden als iemand om zoiets het uit zou maken. Net of je ieder weekend er zo bij ligt. (ik neem even aan dat dat niet het geval is). Kan me voorstellen dat ze zichzelf even niet zo goed een houding wist te geven, maar goed een relatie is ook vergeven.

Komt vast goed!
    Niet mieten! Door gieten!
    pi_51037155
    Probeer maar gewoon bier want iets anders kan je echt niet aan
    pi_51037211
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Hoe oud was je nou?
    over een maandje 19. (vriendin is 3 maanden jonger btw)
    pi_51037343
    Ohhhhhhhhhhhh dan mag je al naar de hoeren toe, waar heb je je girly dan voornodig Kost ook handen vol geld, en een hoer zeurt tenminste niet als je dr een tijd niet ziet
      zondag 1 juli 2007 @ 20:39:26 #88
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_51037353
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

over een maandje 19. (vriendin is 3 maanden jonger btw)
    Oh ja, dat maakt nog uit op die leeftijd
      zondag 1 juli 2007 @ 20:41:21 #89
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_51037418
    quote:
    bwhaha, kneus
    "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
      zondag 1 juli 2007 @ 20:41:52 #90
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_51037439
    19 jaar, dan moet je toch fiks wat alcoholervaring hebben. Dan is het wel een enorme blunder.
    Zyggie.
      zondag 1 juli 2007 @ 20:42:15 #91
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_51037448
    quote:
    Ok.
    Zyggie.
    pi_51037455
    geeft je lichaam geen signaal dat het aangeschoten is? lam? dronken? misselijk?

wazig
    pi_51037460
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:41 schreef Zyggie het volgende:
    19 jaar, dan moet je toch fiks wat alcoholervaring hebben. Dan is het wel een enorme blunder.
    He he, eindelijk iemand die mijn punt snapt...

naast sn0wman ofcourse
    pi_51037512
    quote:
    wat heb je dan eengodsnaam gezopen, dat je op je onervaren 19jarig levertje dit allemaal niet meer aan kon.. die zuip praktijken van je??

wijn? , malibu cola
      FOK!Babe zondag 1 juli 2007 @ 20:46:02 #95
    166319 Ian_Nick
    You'll Never Find Me...
    pi_51037569
    Wacht even...

Voor de duidelijkheid...

Je bent een gast...

En je lust géén bier...

WTF!?
    pi_51037631
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
    Wacht even...

Voor de duidelijkheid...

Je bent een gast...

En je lust géén bier...

WTF!?
    Erg he.
    pi_51037639
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:42 schreef l3laster het volgende:

[..]

He he, eindelijk iemand die mijn punt snapt...

naast sn0wman ofcourse
    hehe, ja ik ga op mn 20 ook out, maar doe het dan zonder kotsen en op mn eigen kamer plus dat dat ook iets meer als 7 consumties waren
      FOK!Babe zondag 1 juli 2007 @ 20:50:07 #98
    166319 Ian_Nick
    You'll Never Find Me...
    pi_51037717
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:47 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Erg he.
    Nou gast, in my humble opinion heb je na het incident alles prima gedaan.
    Nog een keer extra excuses is het enige dat je nog kan doen lijkt me.

Ligt er nu voornamelijk aan hoe je vriendin ermee omgaat en of die familie een beetje humor heeft.
      zondag 1 juli 2007 @ 20:50:17 #99
    166007 HL_Dog43
    Knowledge is free
    pi_51037725
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
    Wacht even...

Voor de duidelijkheid...

Je bent een gast...

En je lust géén bier...

WTF!?
    Ik 24 jarige man lust ook geen bier.Big damn deal dude. -_-'
    Een lekker kokos cocktailtje gaat er zeker wel in overigens dus alcohol komt er wel in.
    ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
      zondag 1 juli 2007 @ 20:58:36 #100
    94676 Garisson72
    weten is weten dat je nix weet
    pi_51037982
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 19:20 schreef honderd het volgende:

helemaal goed.
    Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
      FOK!Babe zondag 1 juli 2007 @ 20:59:44 #101
    166319 Ian_Nick
    You'll Never Find Me...
    pi_51038022
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:50 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Ik 24 jarige man lust ook geen bier.Big damn deal dude. -_-'
    Joh, neem het lekker serieus/voel je aangesproken
    Big damn deal dude...
    pi_51039331
    Nou.. afwachten tot morgen dan maar...
      zondag 1 juli 2007 @ 21:50:37 #103
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_51039898
    Je kan op z'n minst wel een bloemetje naar die oom en tante brengen, en d'r even over praten. Heb je dat ook weer opgelost.
    pi_51040519
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Grimm het volgende:
    Je kan op z'n minst wel een bloemetje naar die oom en tante brengen, en d'r even over praten. Heb je dat ook weer opgelost.
    Ohja, is ook zo netjes inderdaad, aangezien ze je kots opgeruimd hebben en je van een verstikking behoed hebben.
    pi_51040638
    ik wil die update @
    pi_51041004
    Alle mensen die zeggen "Ja het is klote, maar we zijn allemaal weleens dronken, als ze dat niet kan hebben": er is wat mij betreft een gigantisch verschil tussen 'een keer dronken' en 'compleet naar de kanker, out gaan en kotsen in de bank van oom en tante op een familiefeest als je net iets met elkaar hebt'.

.
    pi_51041031
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:06 schreef jovink het volgende:
    ik wil die update @
    ben ook best benieuwd hoe dit afloopt.. hoop voor die kerel dat het wel goed afloopt..
      zondag 1 juli 2007 @ 22:18:59 #108
    167456 JimmieTheSaint
    This white powder
    pi_51041153
    OMFG, prachtig!
    On my sleeve.....
    pi_51041301
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Alle mensen die zeggen "Ja het is klote, maar we zijn allemaal weleens dronken, als ze dat niet kan hebben": er is wat mij betreft een gigantisch verschil tussen 'een keer dronken' en 'compleet naar de kanker, out gaan en kotsen in de bank van oom en tante op een familiefeest als je net iets met elkaar hebt'.

.
    Ik snap ook niet hoe je niet merkt dat je zo ver heen gaat. 'Het gebeurde ineens, ik was de tel kwijt'. Uhuh.
    pi_51041374
    nou, als je jezelf echt kapot schaamt en dit duidelijk voor jou ook geen regel was, maar een rottige uitzondering erop, zou ik je niet meteen afschrijven, of je moet sowieso al een "hm wel leuk, maar het net niet helemaal" zijn geweest.

iedereen doet wel eens iets stoms, en dit is nu niet bepaald een misdaad of zo, wel suf en genant, maar ja, ik doe zelf ook wel eens suf (genant uiteraard nooit ) en mag toch hopen dat ik dan niet meteen hoef te wieberen daarom.

maar ja, ms is je vriendin wel net zo als het gros vd dames hier en dan heb je dus pech
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_51041445
    tvp!
    pi_51041650
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik snap ook niet hoe je niet merkt dat je zo ver heen gaat. 'Het gebeurde ineens, ik was de tel kwijt'. Uhuh.
    ach kom, jij hebt nog nooit een druppel gedronken, dus logisch dat je je niets kan voorstellen daarover, maar het kán gebeuren , hoor, dat je eens een keer veel te veel zuipt, of het gewoon goed verkeerd valt.
    en de een gaat dan gierend over zijn nek, en de ander ligt dan gewoon te tollen in zijn (lees : haar) bed, en is ineens heel religieus want biddend tot iets hogers "laat me niet over mijn nek gaan, laat me snel ik slaap vallen" en mijn gebeden zijn toen ik nog in de Here alcohol was altijd verhoord.

als het nu iedere week of meerdere malen per maand feest is, dan wordt het wat anders, maar kom op zeg, het is lullig, ja, en genant, maar er zit toch geen vooropgezet plan achter.
    pi_51042224
    nou de smsjes die ze stuurt eindigen met GR (doet ze nooit... altijd liefs, kus, of love ya) en ze wilt morgenavond om 7 uur afspreken. en als ik dr bel drukt ze me weg. dus... wel zwak dat ik hierom kan opzouten.. dan moet ze zoiezo niet veel in me gezien hebben dan denk ik.. maargoed, hopelijk heb ik het mis.
      zondag 1 juli 2007 @ 22:46:14 #114
    183699 Nairua
    Professioneel autist
    pi_51042277
    *enkel de OP heeft gelezen*

Ik zie het probleem niet. Je hebt iets teveel gezopen, soit.
      FOK!Babe zondag 1 juli 2007 @ 22:46:40 #115
    166319 Ian_Nick
    You'll Never Find Me...
    pi_51042295
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    nou de smsjes die ze stuurt eindigen met GR (doet ze nooit... altijd liefs, kus, of love ya) en ze wilt morgenavond om 7 uur afspreken. en als ik dr bel drukt ze me weg. dus... wel zwak dat ik hierom kan opzouten.. dan moet ze zoiezo niet veel in me gezien hebben dan denk ik.. maargoed, hopelijk heb ik het mis.
    Ze kan ook gewoon even zwaar pissed zijn.
    Betekend niet meteen dat je op moet tiefen.

Zowel stelde het inderdaad sowieso al weinig voor.
      zondag 1 juli 2007 @ 22:49:08 #116
    183699 Nairua
    Professioneel autist
    pi_51042391
    Ik dacht een leuk leedvermaak topic voor me te krijgen toen ik de titel aanklikte maar dit is gewoon triest. Je hebt teveel gezopen, das alles! Ik dacht eerst nog even "Wellicht heeft ie bij iemand in d'r broekje gezeten" of iets dergelijks, maar zelfs dat niet!

Man! Ga naar bed!
    pi_51042433
    heb haar dit terug gesmsed

eerst dat 7 uur goed was. en toen dit:

"Ik wil je niet kwijt! we hebben het zo leuk samen. ik vind het vreselijk wat ik gedaan heb, en dat dit speelt door mijn stommiteit!"

maar het zal allemaal wel niks uitmaken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Seventh-Heaven op 01-07-2007 23:00:01 ]
      zondag 1 juli 2007 @ 22:51:51 #118
    174160 Apfel.
    Apfel PUNT
    pi_51042507
    hehe je kan in ieder geval zeggen dat je geen lauwbuizer bent
    pi_51042516
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    ach joh, ze is ms iemand die niet zomaar uit de "mok modus" kan komen en daarom dus er minimaal een dag in 'moet' blijven.
    je kent dat wel ms, of anderen hier, eigenlijk allang niet meer boos zijn, maar toch wel boos doen, omdat je denkt "ja, anders denkt hij dat hij alles zomaar kan maken" of ms gewoon omdat je zo in elkaar zit, die knop dus niet zomaar om kan zetten ineens.

pfft, mijn moeder zou je hebben vertroeteld, met een kruik in het logeerbed gelegd hebben, en wel even geinformeerd bij mij "of je altijd zoveel drinkt" en zo niet, dan enkel maar met je te doen hebben

en ik zelf ook, zoals ik al zei, als je al helemaal in de smaak zou vallen en de vlinders al fladderen in mijn buik kan je best wel een potje breken, hoor, ook als ze vol met kots zitten

en ms is het bij je vriendin net zo, na een obligate negeerperiode
    ze hanteert ws de pikstraf methode
      zondag 1 juli 2007 @ 23:02:16 #120
    121713 ThaGuitarmaistro
    Muzikaal hoogstandje
    pi_51042962
    Je hebt in ieder geval netjes je excuses aangeboden aan haar. Ook even langs haar oom en tante gaan met een bloemetje en kaartje dat het je spijt dat je voor overlast hebt gezorgd.

Als ze je dan dumpt is het inderdaad zwak, ook al is het stom wat je gedaan hebt.
    Dan heeft het nooit veel voorgesteld.
      zondag 1 juli 2007 @ 23:03:19 #121
    183699 Nairua
    Professioneel autist
    pi_51043001
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    "Ik wil je niet kwijt! we hebben het zo leuk samen. ik vind het vreselijk wat ik gedaan heb, en dat dit speelt door mijn stommiteit!"
    Nu bevestig je haar in het feit dat ze denkt dat het vreselijk is. Beter: "Ik had niet verwacht dat ik zo op alcohol zou reageren. Excuses voor het ongemak lieverd."

Oid. .
      zondag 1 juli 2007 @ 23:05:15 #122
    47631 iefow
    I love lamp
    pi_51043064
    Nou je hebt geen goeie streek geleverd op die partij, maar je hebt wel zoveel mogelijk damage control gedaan waar dat mogelijk was! Excuses maken en in de vroege ochtend alle troep die er was uit eigen beweging opgeruimd. Dat zijn dan toch weer pluspunten in mijn ogen.

Als ik zo'n streek zou leveren zou ik me ook redelijk doodschamen en me er al direct bij neerleggen dat ik een (lange) periode het mikpunt zou zijn van slechte grappen zodra er alcohol op tafel komt. Maar als het hierdoor meteen exit is, dan is dat wel erg kortzichtig. Shit happens en het is niet zo dat je lafjes de benen hebt genomen met je brakke kop.

Als er een volgend feestje is uiteraard te opzichtig van alle drank afblijven Gewoon om alle grappen voor te zijn en te laten zien dat je niet een of andere wacko alcoholverslaafde bent die niet tegen drank kan

Edit, nog ff wat erbij:
    Ik zou trouwens niet meer ongevraagd mijn excuses gaan aanbieden. Moet nu toch wel duidelijk zijn dat je er minstens zo hard van baalt als zij. Jij hebt je immers ook snoeihard voor paal gezet. Als je nu maar 'zielig' excuses blijft maken schiet het niet op. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen, nu is het aan haar om er ook overheen te stappen.
    *o/*
    pi_51043112
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
    Je hebt in ieder geval netjes je excuses aangeboden aan haar. Ook even langs haar oom en tante gaan met een bloemetje en kaartje dat het je spijt dat je voor overlast hebt gezorgd.

Als ze je dan dumpt is het inderdaad zwak, ook al is het stom wat je gedaan hebt.
    Dan heeft het nooit veel voorgesteld.
    precies, dan lijkt het me eerder een kwestie van de stok gevonden hebben om mee te slaan, de reden gevonden hebben om er mee te kappen, opdat je met een 'schoon geweten' verder kan "ja, hoor eens, eigen schuld, hoor, als jij niet... dan had ik nooit.....".
    pi_51043312
    koop der een puppy
      zondag 1 juli 2007 @ 23:19:16 #125
    31087 tummeke
    (place disclaimer here)
    pi_51043631
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef iefow het volgende:
    Ik zou trouwens niet meer ongevraagd mijn excuses gaan aanbieden. Moet nu toch wel duidelijk zijn dat je er minstens zo hard van baalt als zij. Jij hebt je immers ook snoeihard voor paal gezet. Als je nu maar 'zielig' excuses blijft maken schiet het niet op. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen, nu is het aan haar om er ook overheen te stappen.
    Dat wilde ik net gaan posten Je moet je nu ook weer niet zielig en fragiel op gaan stellen zeg... Koop jezelf een ruggegraat ofzo en praat even onder 4 ogen met r als je r ziet.. Als je nu zielige smsjes gaat sturen kon dat nog wel eens de druppel zijn waardoor ze je WEL afschrijft! Ze gaat het echt niet aantrekkelijk vinden als je nu nog blijft smeken en excuseren in je smsjes...
    Het is nu even tijd om je (voorlopige) verlies als een man te nemen, en te wachten tot morgenavond.. Gewoon even lekker uit laten razen die meid en morgenavond verder kijken hoe ze reageert..
      zondag 1 juli 2007 @ 23:21:27 #126
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_51043714
    Zyggie.
      zondag 1 juli 2007 @ 23:28:23 #127
    176497 Mivea
    be afraid
    pi_51044006
    Ik zou hier de lol wel van ingezien hebben hoor, als mijn vriend dit int begin had gedaan
    Is natuurlijk anders als je er een gewoonte van maakt, maar als ze echt verliefd is, is er niks aan de hand hoor..
    pi_51044062
    TS heeft zich ms ook laten opnaaien door de dames hier, en is meteen paniekerig aan het sms-en geslagen

You're making it worse!!!!!!!!!!

zondag 1 juli 2007 @ 23:32:37 #129
    86972 ScienceFriction
    Kobe Bryant # 24
    pi_51044158
    Heb je het verkloot? Ja... en je bent alcoholist.

Gefeliciteerd!
    pi_51044225
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef tummeke het volgende:

[..]

Dat wilde ik net gaan posten Je moet je nu ook weer niet zielig en fragiel op gaan stellen zeg... Koop jezelf een ruggegraat ofzo en praat even onder 4 ogen met r als je r ziet.. Als je nu zielige smsjes gaat sturen kon dat nog wel eens de druppel zijn waardoor ze je WEL afschrijft! Ze gaat het echt niet aantrekkelijk vinden als je nu nog blijft smeken en excuseren in je smsjes...
    Het is nu even tijd om je (voorlopige) verlies als een man te nemen, en te wachten tot morgenavond.. Gewoon even lekker uit laten razen die meid en morgenavond verder kijken hoe ze reageert..
    zit iets in.. kan me precies zo'n scenario voorstellen dat ze nu juist op hem afknapt omdat ie zo zielig doet..
    pi_51044241
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef milagro het volgende:
    TS heeft zich ms ook laten opnaaien door de dames hier, en is meteen paniekerig aan het sms-en geslagen

You're making it worse!!!!!!!!!!

hehe welke idioot pleegt a) zo'n kut actie, en b) deeld die ook nog eens met fok

alhoewel, heb me kosterlijk vermaakt op deze zondag... dus bij deze bedankt TS

ennuh suc6 morgen
    pi_51044332
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 23:03 schreef Nairua het volgende:
    Nu bevestig je haar in het feit dat ze denkt dat het vreselijk is. Beter: "Ik had niet verwacht dat ik zo op alcohol zou reageren. Excuses voor het ongemak lieverd."

Oid. .
    Dat was veel slimmer geweest Nu lijkt het een beetje zielig, smekend over te komen....dáár zou ik eerder op afknappen dan op iemand die een keer (veel) teveel heeft gedronken.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      zondag 1 juli 2007 @ 23:39:20 #133
    44745 Ixnay
    On The Hombre
    pi_51044353
    Eigenlijk kan iedereen dit gebeuren, misschien niet in deze extreme vorm. De familie heeft je in ieder geval goed opgevangen. Dat zegt genoeg over dat je met de juiste mensen te maken hebt.

Maar verplaats je je eens in je vriendin. Waarschijnlijk is dit een van de eerste keren dat je bij haar familie bent, en je hebt jezelf nu al een naam gegeven.
    Iedereen doet wel eens domme dingen, begrijpelijk. Maar zij heeft zich waarschijnlijk geschaamd voor je en ik kan me best voorstellen dat ze even genoeg van je heeft om deze reden. Probeer de volgende keer als je in haar familie bent een beter beeld van jezelf te geven dat je laat zien dat je meer bent dan alleen een "zuiplap".

[ Bericht 1% gewijzigd door Ixnay op 01-07-2007 23:57:49 ]
    pi_51045043
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 23:39 schreef Ixnay het volgende:
    ....
    Probeer de volgende keer als je in haar familie bent een beter beeld van jezelf te geven dat je laat zien dat je meer bent dan alleen een "zuiplap".
    Is ie ook:

• een stumpert, om zo'n actie uit te halen
  • een hardere stumpert, omdat ie zn eigen grenzen niet kent
  • een nog hardere stumpert, dat ie zn hele verhaal hier op FOK! zet
  • een zielepoot, met die smsjes van em
  • een grotere zielepoot, dat ie luistert naar adviezen van FOK!-users
  • een nog grotere zielepoot, dat ie niet alleen luistert, maar zich ook laat opnaaien hier door FOK!-users
  • pi_51045367
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 00:02 schreef SN0Wman het volgende:

[..]

Is ie ook:

• een stumpert, om zo'n actie uit te halen
  • een hardere stumpert, omdat ie zn eigen grenzen niet kent
  • een nog hardere stumpert, dat ie zn hele verhaal hier op FOK! zet
  • een zielepoot, met die smsjes van em
  • een grotere zielepoot, dat ie luistert naar adviezen van FOK!-users
  • een nog grotere zielepoot, dat ie niet alleen luistert, maar zich ook laat opnaaien hier door FOK!-users
  • jonge zit die kerel niet zo de put in te praten..
    pi_51045609
    quote:
    jonge zit die kerel niet zo de put in te praten..
    Why not hij is er toch zelf in gesprongen zeker of moet ik zeggen met z'n kots mee gespoeld
      maandag 2 juli 2007 @ 00:28:16 #137
    116662 CrazyTaxi
    Vóór ambivalentie
    pi_51045709

Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
      maandag 2 juli 2007 @ 00:28:57 #138
    181494 Mrs.Solis
    Call me Gaby.
    pi_51045732
    Jij kleine kneus! Maar goed dat je nog even hebt opgeruimd, maar oooooh wat een stomme actie van je!
    pi_51045960
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 00:24 schreef l3laster het volgende:

[..]

Why not hij is er toch zelf in gesprongen zeker of moet ik zeggen met z'n kots mee gespoeld
    ok die kill maakt een fout, ik maak zo vaak fouten, en jij ook, iedereen doet dat.. jij hebt vast ook wel iets waar wij allemaal heen hard om kunnen lachen als jij het op fok zou posten.. en dat die kerel dit op fok post getuigt alleen maar van lef, hij durft tenminste voor z'n gevoelens uit te komen, wat heen veel kerels gewoon nie durfen omdat ze dikke schijterds zijn, die kill voelt zich kut waarom moet je dat zo inwrijven?? voel je je er beter van of zo, andere mensen afzeiken??
    die kerel vraagt om advies en als je geen serieuze antwoorden wil geven, hou dan gewoon je mond..
    pi_51046182
    Als de familie het niet erg vind zie ik het probleem niet?
    pi_51046200
    Oké Dit is erg

Maar om het even beter te begrijpen? Je zuipt niet vaak? Je drinkt geen bier, en gaat wel gelijk over op
    15%+ dranken? Je bent 19 jaar, het is je eerste vriendin, en je zuipt je een alcoholvergiftiging de eerste keer als je haar ouders ziet? Waarna je de volgende morgen doet alsof er niks aan de hand is, en je een kus verwacht?

Als je hier ja op kunt antwoorden heb je het wel verkloot ja. Maar het is nog niet te laat. ga nog bij de familie langs, een emmer + fles cola en een kaartje onde rhet mom van 'Sorry, deze cola is voor mij de volgende keer en de emmer is voor als ik dan straalbezopen raak en kots '

Je vriendin moet je gewoon onder ogen komen en laten merken dat je je schaamt voor je stupide gedrag, maar je er geen spijt van hebt, omdat je het niet expres deed.
    Death solves all problems: no man, no problem.
    pi_51046214
    een grote TVP. houd ons op de hoogte

Overigens zou het erg zwak zijn van je vriendin om het hier om uit te maken. Even goed over praten, maar voor de rest zou ik het gewoon tot het verleden laten behoren. Daarnaast zijn dit natuurlijk geweldige verhalen voor feestjes
    you and I ain't done Zeke!
    pi_51046397
    kerel alles komt wel weer goed denk ik, leg haar het gewoon uit.. geef der een cadeautje, beetje slijmen..
    en anders kom ik wel ff met der praten..
      maandag 2 juli 2007 @ 01:04:29 #144
    93643 DumDaDum
    We Have Unfinished Business
    pi_51046445
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 23:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was veel slimmer geweest Nu lijkt het een beetje zielig, smekend over te komen....dáár zou ik eerder op afknappen dan op iemand die een keer (veel) teveel heeft gedronken.
    Idd, je plaatst jezelf in een onmogelijke positie tegenover haar. En helemaal als ze direct reageerde zoals je al had gepost.

Je reageerde slecht op de alcohol, so what. Blame it on the 'eigengestookte jenever'....
    Ik bedoel, zorg dat het je niet og eens overkomt, iig niet bij dezelfde mensen. En leer zuipen
    “I'm not touched but I'm aching to be”
    — Heather Nova
    | myHiFi | myMusic | Chuck Norris
    pi_51046450
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ze kan ook gewoon even zwaar pissed zijn.
    Betekend niet meteen dat je op moet tiefen.

Zowel stelde het inderdaad sowieso al weinig voor.
    Ze wil praten. Zij wil praten.

Dude, da's nooit goed.
    Oi!
      maandag 2 juli 2007 @ 01:34:53 #146
    103192 El.Wulfo
    I Am Mine
    pi_51047041
    Jupp ik ben ook benieuwd hoe dit gaat aflopen

Ik denk eerlijk gezegt dat het over is,

Ze wil praten (zegt meestal al genoeg)
    Ze is niet van de lange relaties
    Je kan niet tegen alcohol EN gaat meteen zuipen de eerste keer dat je haar familie ontmoet

maar als je geluk hebt en ze maakt het niet uit, weet je meteen hoe ver je bij haar kan gaan!
    Azwethinkweiz
      maandag 2 juli 2007 @ 01:38:07 #147
    82136 Xennia
    gekroond
    pi_51047092
    En dit was je eerste kennismaking met de familie?
    Oh wat genant, daar wordt dat meisje van je de rest van haar leven mee gepest. Dit wordt een anekdote op haar bruiloft, waar jij waarschijnlijk niet eens meer bij bent.
    pi_51047422
    Serieus gast, denk je even in haar in. Je hebt haar echt serieus gi-gan-tisch voor lul gezet voor haar hele familie. Zij trots op dat feest met jou, haar nieuwe vriend. En wat doe jij ? Brokken in de bank.

Snap je nou echt niet dat ze boos is ?
    pi_51047851
    Een prachtig verhaal...voor ons tenminste.

Ik hoop voor jou dat morgen alles goedkomt.Ik heb wel begrip als je vriendin zich voor je schaamt en even wat afstand houdt.Was dat trouwens je eerste grote feest met de familie? Want als je schoonfamilie je al kent en weet dat je deugt dan zal dit "incident" nietzo zwaar vallen.
    pi_51049106
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 00:38 schreef stonecoldcrazy het volgende:

[..]

ok die kill maakt een fout, ik maak zo vaak fouten, en jij ook, iedereen doet dat.. jij hebt vast ook wel iets waar wij allemaal heen hard om kunnen lachen als jij het op fok zou posten.. en dat die kerel dit op fok post getuigt alleen maar van lef, hij durft tenminste voor z'n gevoelens uit te komen, wat heen veel kerels gewoon nie durfen omdat ze dikke schijterds zijn, die kill voelt zich kut waarom moet je dat zo inwrijven?? voel je je er beter van of zo, andere mensen afzeiken??
    die kerel vraagt om advies en als je geen serieuze antwoorden wil geven, hou dan gewoon je mond..
    zoals eerder gezegd fouten prima, maar zodra iemand "controle" verliest op zo'n manier terwijl dat die zat is. Echt compleet naar de kanker zoals sommige het omschreven of tijdens dronkenschap maar in ronte gaan meppen...

serieus dan ben je gewoon een kansloos figuur..

Het gaat er bij mij niet in dat je ineens compleet naar de kenker bent. zonder dat je het voelde aankomen.. dan heb je gewoon een stomme poging "stoer" doen ondernomen...

maar goed like i said i wens em vanavond veel geluk!
      maandag 2 juli 2007 @ 08:35:58 #151
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_51049294
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Zo ging het niet. eerst hadden ze alles opgeruimd, toen een kussen en dekens voor me gepakt. mn vuile shirt uitgedaan en dergelijke. en er bleef iemand steeds op me letten.
  • Nee inderdaad, dat is stukken beter
    pi_51049322
    Je gaat even je excuses aanbieden met het verhaal dat je dom bezig was en dat je het vervelend vindt dat je behalve jezelf ook haar voor aap hebt gezet. Klaar! Als het dan nog niet goed is, moet je een leuke vriendin zoeken.
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    heb haar dit terug gesmsed

eerst dat 7 uur goed was. en toen dit:

maar het zal allemaal wel niks uitmaken.
    Euhm... dit klinkt behoorlijk kansloos.Stuur dat soort shit niet. Nu geef je dr een stok om mee te slaan. Je moet er schijt aan hebben, damn dan ben je een keer helemaal van de wereld. Natuurlijk verdient het niet de schoonheidsprijs, maar gewoon lekker doorleven hoor.

Ze wil praten...

Begin alvast maar te zwaaien met je handje, dit was de druppel voor haar. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n smsje gaat helpen ook.
    Verbaal terrorist
    pi_51049334
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 01:38 schreef Xennia het volgende:
    En dit was je eerste kennismaking met de familie?
    Oh wat genant, daar wordt dat meisje van je de rest van haar leven mee gepest. Dit wordt een anekdote op haar bruiloft, waar jij waarschijnlijk niet eens meer bij bent.
    quote:
    "Ze neemt ook graag alcoholisten mee naar huis,
    deze jongens zijn niet pluis,
    ze zuipen je drank op en kotsen je bank onder,
    dat die jongen nog leeft is een waar wonder,
    gelukkig dumpte je die kneus keihard,
    en veroverde deze kerel je hart"
    Zoiets?
      maandag 2 juli 2007 @ 08:45:34 #154
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_51049407
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 01:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dude, da's nooit goed.
    Willen mannen ook wel eens praten dan?
    pi_51049426
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 08:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Willen mannen ook wel eens praten dan?
    Nee, na het neuken willen we hoogstens even praten.

(en dan voornamelijk over hoe goed we waren)
    Verbaal terrorist
    pi_51049450
    Je hebt het behoorlijk verkloot ja. Sterkte.
    pi_51049587
    Hoi...

tuinfeestje, zeg je? Hebben jullie ook gebarbequed? In dat geval zou het ook mogelijk zijn dat je ziek bent geworden omdat je het vlees niet lang genoeg door hebt kunnen laten garen en misschien een voedselvergiftiging hebt opgelopen, want het is een beetje raar om je helemaal verlamd te voelen terwijl je wel de tegenwoordigheid van geest nog hebt om gesprekken op te pikken.

Uit wikipedia over voedselvergiftiging:
    quote:
    In het meeste gevallen treden de verschijnselen meestal binnen enkele uren op, soms na een dag, terwijl sommige mycotoxines niet acuut giftig zijn, maar pas op hele lange termijn werken. Het begint meestal met misselijkheid en overgeven; later gevolgd door diarree, die kan variëren van brijig tot waterdun, al dan niet met bloedbijmenging. Botulisme en paralytische schelpdiervergiftiging gaan daarentegen gepaard met verlammingsverschijnselen. Afhankelijk van de oorzaak, kunnen de verschijnselen dus sterk uiteenlopen.
    In ieder geval sterkte straks met het gesprek, ik hoop voor je dat het goedkomt, alhoewel haar manier van reageren niet al te veel goeds voorspelt.
    pi_51049615
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 01:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

quote:
    Op maandag 2 juli 2007 01:34 schreef El.Wulfo het volgende:

Ze wil praten
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 08:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:

Ze wil praten...
    Dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun duuuuun...

sorry
    Oi!
    pi_51049865
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 09:00 schreef RiLo het volgende:
    Hoi...

tuinfeestje, zeg je? Hebben jullie ook gebarbequed? In dat geval zou het ook mogelijk zijn dat je ziek bent geworden omdat je het vlees niet lang genoeg door hebt kunnen laten garen en misschien een voedselvergiftiging hebt opgelopen, want het is een beetje raar om je helemaal verlamd te voelen terwijl je wel de tegenwoordigheid van geest nog hebt om gesprekken op te pikken.

Uit wikipedia over voedselvergiftiging:
    [..]

In ieder geval sterkte straks met het gesprek, ik hoop voor je dat het goedkomt, alhoewel haar manier van reageren niet al te veel goeds voorspelt.
    Idd, het kan heel goed niet goed doorbakken kip of zo zijn.
    En dan is het natuurlijk ineens allemaal niet meer erg, want "hij kon er niets aan doen!".

Overtrokken reacties hier , alsof die knul het ergste der ergste geflikt heeft, teveel zuipen.

Nou, schande!!!!!!!!
      Official ESF Kreviewer maandag 2 juli 2007 @ 09:27:44 #160
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_51049906
    Echt slim heb je het niet aangepakt, door er zelf ook zo;n drama van te maken achteraf met al die smsjes. . Iedereen is wel es ziek van de alcohol door verkeerd vallen ofzo, daar moet ze maar mee leven.

En voor alle moraalridders hier: Alsof jij nog nooit 1 glaasje teveel hebt gehad, waarna je die agent voor een boom aanzag en em onderzeek.
    pi_51049952
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 09:25 schreef milagro het volgende:
    Overtrokken reacties hier , alsof die knul het ergste der ergste geflikt heeft, teveel zuipen.
    Er zijn ook genoeg nuchtere ( ) reacties, maar misschien leest TS daar overheen en ziet alleen het ergste
    pi_51050009
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg nuchtere ( ) reacties, maar misschien leest TS daar overheen en ziet alleen het ergste
    niet zo gek lijkt me, als er meteen al 4 dames reageren die zeggen dat hun nieuwe vriendje had kunnen wieberen
    pi_51050403
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 09:25 schreef milagro het volgende:

[..]

Idd, het kan heel goed niet goed doorbakken kip of zo zijn.
    En dan is het natuurlijk ineens allemaal niet meer erg, want "hij kon er niets aan doen!".

Nou, schande!!!!!!!!
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 09:27 schreef Kreator het volgende:
    Echt slim heb je het niet aangepakt, door er zelf ook zo;n drama van te maken achteraf met al die smsjes. . Iedereen is wel es ziek van de alcohol door verkeerd vallen ofzo, daar moet ze maar mee leven.

En voor alle moraalridders hier: Alsof jij nog nooit 1 glaasje teveel hebt gehad, waarna je die agent voor een boom aanzag en em onderzeek.
    Het punt is niet dattie teveel gezopen heeft (wie heeft dat nou nooit?), het gaat erom dattie het doet op de avond dat hij hij kennismaakt met de schoonfamilie van z'n jonge relatie Dat is gewoon dom!
    pi_51050424
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 09:58 schreef Solomon het volgende:

[..]

[..]

Het punt is niet dattie teveel gezopen heeft (wie heeft dat nou nooit?), het gaat erom dattie het doet op de avond dat hij hij kennismaakt met de schoonfamilie van z'n jonge relatie Dat is gewoon dom!
    Ja, maar boeie.
      Official ESF Kreviewer maandag 2 juli 2007 @ 10:00:59 #165
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_51050452
    quote:
    Dat is gewoon dom!
    Die constatering was er al, maar daar schiet ie nix meer mee op he.
      Moderator maandag 2 juli 2007 @ 10:02:19 #166
    5428 crew  miss_sly
    pi_51050481
    Ik zou er nu ook niet zo'n punt meer van maken als mijn vriendje dat zou overkomen, zelfs niet als het zo kort in de relatie is en hij mijn familie pas voor het eerst zag. Ik kan me echter voorstellen dat een meisje van 16 het allemaal wat dramatischer en moeilijker bekijkt en er wel een drama van maakt. Daarvoor zijn het meisjes van 16, lijkt me...
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_51050526
    quote:

[..]

[..]

ja, dat heeft hij natuurlijk met voorbedachte rade gedaan
    laat ik eens even mijn eerste kennismaking met de familie van vriendin flink verstieren, mijn vriendin voor schut zetten, door flink veel te zuipen, en de hele boel onder te kotsen

voor hetzelfde geld, zoals al geopperd door een user, was er sprake van een voedselvergiftiging, dan krijg je dus precies zo'n heftige reactie.
    dan was het effect net zo geweest dus, maar dan hadden we kunnen ouwezeiken over de schande die het was om bedorven of niet goed doorbakken voedsel te serveren aan je gasten

shit happens nu eenmaal, en een dame die bij een eerste misser er gelijk een punt achter zet, ben je sowieso liever kwijt dan rijk, lijkt me, anders is het de rest van je relatie op eieren lopen , om madame maar niet te ontrieven
    pi_51050571
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:02 schreef miss_sly het volgende:
    Ik zou er nu ook niet zo'n punt meer van maken als mijn vriendje dat zou overkomen, zelfs niet als het zo kort in de relatie is en hij mijn familie pas voor het eerst zag. Ik kan me echter voorstellen dat een meisje van 16 het allemaal wat dramatischer en moeilijker bekijkt en er wel een drama van maakt. Daarvoor zijn het meisjes van 16, lijkt me...
    ze is ook 18. en eveneens bijna 19.

en ik heb inderdaad een halve kippenpoot (drumstick) rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...

kan het daarom zo plotseling gekomen zijn? echt binnen 5 minuten van nuchter tot aan kotsen toe..
    pi_51050625
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

zeg jongeman

ik zit je hier te verdedigen als was je mijn eigen vlees en bloed, mag ik nu gvd eindelijk eens wat oneindige dank, ja
      maandag 2 juli 2007 @ 10:09:35 #170
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51050643
    Het enige wat stom is aan TS is dat hij zijn Br#3Z4H niet heeft voorzien van die alcoholhoudende limonade zodat zij sámen de boel hadden kunnen onderkotsen.

Dan had ze hem nu niks te verwijten ....
    PieAir
      maandag 2 juli 2007 @ 10:10:37 #171
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51050662
    quote:

[..]

en ik heb inderdaad een halve kippenpoot (drumstick) rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...

kan het daarom zo plotseling gekomen zijn? echt binnen 5 minuten van nuchter tot aan kotsen toe..
    OMFG Salmonella, Sla Uw Slag!!
    PieAir
      Moderator maandag 2 juli 2007 @ 10:11:29 #172
    5428 crew  miss_sly
    pi_51050684
    quote:

[..]

en ik heb inderdaad een halve kippenpoot rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...

Ow ja, 3 maanden ipv 3 jaren jonger, verkeerd gelezen. Maar goed, dan nog, ook op die leeftijd kunnen veel meiden dingen vaak veel moeilijker maken dan ze hoeven zijn. Groeien ze vaak wel overheen, maar dat gaat het vriendje dat ze dan hebben waarschijnlijk niet meer meemaken.

en ja, salmonella (van rauwe kip) kan inderdaad heel erg snel verkeerd gaan. Kip altijd alleen eten als het heel goed gebakken is en niets meer rauw is. Ik weet echter niet of je daar nu nog mee aan moet komen als excuus, want dat klinkt wel heel erg alsof je een smoes aan het zoeken bent geweest. Zeg gewoon tegen haar dat je het vervelend vindt dat het zo gelopen is en dat je er geen gewoonte van gaat maken. Als dat niet goed genoeg is, stond je toch al op de nominatie om binnenkort afgeserveerd te worden.
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_51050727
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:08 schreef milagro het volgende:

[..]

zeg jongeman

ik zit je hier te verdedigen als was je mijn eigen vlees en bloed, mag ik nu gvd eindelijk eens wat oneindige dank, ja
      maandag 2 juli 2007 @ 10:17:03 #174
    80319 seilram
    Mijn Sickje!
    pi_51050799
    Maar weet je al iets TS? Jullie hebben toch om 7 uur afgesproken? Of is het 19.00 uur?

Nu zal het toch wel gezakt zijn bij haar.

En ja, van niet goed gebakken vlees kun je heel erg ziek worden. Heb dat ook een keer meegemaakt op een bbq van schoonfamilie. Alleen ik begon pas s'-nachts, thuis in mijn eigen bed.
    pi_51050847
    quote:

[..]

Waarschijnlijk niet, en waarschijnlijk duurt 't ook langer voordat je er ziek van wordt. Maar wat let je om dat bij haar aan te voeren als waarschijnlijke oorzaak Kan je een hoop gezever en geneuk (maar dan omgekeerd) schelen!
    pi_51050862
    19:00.

ik denk dat het wel een grote rol mee gespeeld heeft nu ik er zo over nadenk. want ik heb in het verleden ook wel eens veel te veel gedronken (niet met haar) en toen voelde het toch heel anders... ik kon verdorie mn gezicht niet meer voelen, mn armen en benen niet meer bewegen... kon alleen maar luisteren en kreunen..

maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan toch gewoon niet? dan zal ze denken dat ik excusen zit te verzinnen ofzo.. maar ze heeft wel gezien dat ik het rauw op ging eten. ik maakte er een geintje over: "als ik ziek word zien we dat wel weer" maar dat zijn we voor de rest vergeten..

denk dat ik de lul ben vanavond. en als dit de enige reden zou zijn. dan zou ik het haar best kwalijk nemen waarom we ervoor dan nog wel veel lol hadden... dus dan heeft ze me gewoon voor de gek gehouden..
    pi_51050867
    Heb ook een keer de hele tent onder gebrokt toen ik gebbq'ed had En twee pilsjes ophad, maar dat was het niet
      maandag 2 juli 2007 @ 10:24:04 #178
    80319 seilram
    Mijn Sickje!
    pi_51050933
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef Seventh-Heaven het volgende:

ik denk dat het wel een grote rol mee gespeeld heeft nu ik er zo over nadenk. want ik heb in het verleden ook wel eens veel te veel gedronken (niet met haar) en toen voelde het toch heel anders... ik kon verdorie mn gezicht niet meer voelen, mn armen en benen niet meer bewegen... kon alleen maar luisteren en kreunen..

maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan gewoon niet..

denk dat ik de lul ben vanavond. en als dit de enige reden zou zijn. dan zou ik het haar best kwalijk nemen waarom we ervoor dan nog wel veel lol hadden... dus dan heeft ze me gewoon voor de gek gehouden..
    Nou, ik heb eens even voor je gekeken... 5 minuten is wel extreem snel, want zoals ik al zei.. bij mij begon het in de trein naar huis pas.
    Bij een voedselinfectie wordt de darmwand ontstoken door levende bacteriën. Een voedselvergiftiging leidt meestal ook tot een ontsteking van het spijsverteringsstelsel maar wordt veroorzaakt door schimmels of gifstof van bacteriën.

Symptomen
    Nadat bacteriën hebben toegeslagen, duurt het bij een voedselinfectie nog een halve dag tot enkele weken vooraleer de klachten opduiken.

De symptomen zijn koorts, misselijkheid (soms met braken), buikkrampen en een al dan niet bloederige, slijmerige diarree.
    Heel zelden treedt een bloedbesmetting op, waarbij men ernstig ziek is en hoge koorts heeft. Bij bejaarden en verzwakte personen kan dit tot ernstige verwikkelingen leiden en zelfs dodelijk zijn.
    Een voedselvergiftiging uit zich reeds enkele uren na de maaltijd. Klachten zijn krampen, misselijkheid, braken en/of een waterige diarree. De kwaal gaat zelden gepaard met koorts en verdwijnt doorgaans in minder dan twaalf uur.

Dit vond ik op internet. Het zou dus wel mogelijk zijn, alleen lijkt me dan dat je toch echt gisteren ook nog buikpijn hebt moeten gehad.
      maandag 2 juli 2007 @ 10:25:00 #179
    163252 Noway666
    Nee weg nr666
    pi_51050952
    Niet slijmen maar doe wat leuks voor d'r en misschien ook iets voor die familie, bloemetje of ruikertje.

Wel zelf brengen, zeggen dat het je spijt enzo, misschien de kip de schuld geven.
    pi_51050998
    HEy Seventh Heaven, nu vanavond niet in de onderkruipselrol gaan hoor. Daar houden wij vrouwen helemaal niet van. Ik snap dat je haar niet kwijt wil, maar kom op zeg! Zeg haar duidelijk dat het je spijt en that's it. Als zij een drama ervan gaat maken zou ik, als ik jou was, de eer aan jezelf houden en vertrekken.
    Wat zou jij doen als zij deze stunt geflikt zou hebben? Zou jij het meteen uitmaken en zo lullig doen?
    pi_51051081
    Een vriendin van mij heeft dat ook eens gehad tijdens een barbecue, echt dat haar gezicht ook verlamd was, het was echt heel vaag en eng. Ze moest ook kotsen. Ze had maar twee wijntjes op, dus dat kan het niet zijn geweest.
    Ja, die met de ballen in de bek.
    pi_51051165
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:24 schreef seilram het volgende:

[..]

Nou, ik heb eens even voor je gekeken... 5 minuten is wel extreem snel, want zoals ik al zei.. bij mij begon het in de trein naar huis pas.
    Bij een voedselinfectie wordt de darmwand ontstoken door levende bacteriën. Een voedselvergiftiging leidt meestal ook tot een ontsteking van het spijsverteringsstelsel maar wordt veroorzaakt door schimmels of gifstof van bacteriën.

Symptomen
    Nadat bacteriën hebben toegeslagen, duurt het bij een voedselinfectie nog een halve dag tot enkele weken vooraleer de klachten opduiken.

De symptomen zijn koorts, misselijkheid (soms met braken), buikkrampen en een al dan niet bloederige, slijmerige diarree.
    Heel zelden treedt een bloedbesmetting op, waarbij men ernstig ziek is en hoge koorts heeft. Bij bejaarden en verzwakte personen kan dit tot ernstige verwikkelingen leiden en zelfs dodelijk zijn.
    Een voedselvergiftiging uit zich reeds enkele uren na de maaltijd. Klachten zijn krampen, misselijkheid, braken en/of een waterige diarree. De kwaal gaat zelden gepaard met koorts en verdwijnt doorgaans in minder dan twaalf uur.

Dit vond ik op internet. Het zou dus wel mogelijk zijn, alleen lijkt me dan dat je toch echt gisteren ook nog buikpijn hebt moeten gehad.
    Nee het was ongeveer 3 uur nadat ik het gegeten had.
    en een speklapje wat ik had was ook nog ietwat rood. maar dat was maar heel weinig.
    en dit alles op een nuchtere maag. had de hele dag nog niks gegeten op 2 broodjes na.

wat ik bedoelde is dat ik me nog kiplekker voelde en binnen 5 minuten ineens omsloeg..

moet ik hiermee wachten tot vanavond om het haar te vertellen dan?

en heb gister ook buikpijn gehad. niet veel. maar wel wat. en voel me nu nog steeds gaar. opgeblazen gevoel. en misselijk.

zou ik de huisarts kunnen bellen en om uitleg vragen? of het mogelijk is dat de combinatie van wat drank en rauw vlees dit veroorzaakt heeft?
      maandag 2 juli 2007 @ 10:38:47 #183
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51051263
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef Seventh-Heaven het volgende:

maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan toch gewoon niet? dan zal ze denken dat ik excusen zit te verzinnen ofzo.. maar ze heeft wel gezien dat ik het rauw op ging eten. ik maakte er een geintje over: "als ik ziek word zien we dat wel weer" maar dat zijn we voor de rest vergeten..

Gast, je komt met de post dommer over... maar wel vermaeckelyck
    PieAir
    pi_51051315
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Nee het was ongeveer 3 uur nadat ik het gegeten had.
    en een speklapje wat ik had was ook nog ietwat rood. maar dat was maar heel weinig.

wat ik bedoelde is dat ik me nog kiplekker voelde en binnen 5 minuten ineens omsloeg..

moet ik hiermee wachten tot vanavond om het haar te vertellen dan?

en heb gister ook buikpijn gehad. niet veel. maar wel wat. en voel me nu nog steeds gaar. opgeblazen gevoel. en misselijk.
    Je moet helemaal niets meer vertellen aan verzachtende omstandigheden.
    Het is gebeurd, je voelt je er rot onder, jij bent degene geweest die voor paal stond, meer dan zij. je was echt zo ziek als hond, je hebt je excuses aangeboden en nu klaar.

Als zij wil blijven mekkeren en het zelfs uitmaken hierom, dan zocht ze gewoon een excuus of zo al, iig ben je haar liever kwijt dan rijk dan.
    Een dame die bij de eerste de beste 'misser' al meteen gaat lopen doen alsof je een misdaad tegen de mensheid begaan hebt, die gaat je een relatie bezorgen waar jij altijd op je tenen loopt en zij kan eisen want anders....

Gewoon de rollen omdraaien nu, excuses zijn gemaakt, je hebt overduidelijk spijt, that's it, niet kruipen, niet smeken, gewoon lekker in haar sop gaar laten koken, kom op, hey.
    pi_51051370
    tvp, na het hele topic te hebben gelezen wil ik ook weten hoe 't afloopt
    Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
      maandag 2 juli 2007 @ 10:45:40 #186
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51051420
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:41 schreef milagro het volgende:

[..]

Een dame die bij de eerste de beste 'misser' al meteen gaat lopen doen alsof je een misdaad tegen de mensheid begaan hebt, die gaat je een relatie bezorgen waar jij altijd op je tenen loopt en zij kan eisen want anders....
    Helemaal mee eens.

Je hebt je excuses nu al ruimschoots aangeboden. Als ze ze niet accepteert, of er nog altijd een probleem van maakt dan is het klaar, dan zocht ze inderdaad gewoon een reden om een drama te creëeren en dat als excuus gebruiken dat het "niet werkt" oid.
    PieAir
      Official ESF Kreviewer maandag 2 juli 2007 @ 10:47:56 #187
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_51051472
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    kiplekker
    .

Man, een halfrauwe kip eten is al slecht, en dan in combinatie met alcohol alleen maar slechter. Daar heb je geen huisarts voor nodig.
      maandag 2 juli 2007 @ 10:55:28 #188
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51051660
    Nu heb ik zin in BBQ door dit topic
    PieAir
    pi_51051665
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
    en de ander ligt dan gewoon te tollen in zijn (lees : haar) bed, en is ineens heel religieus want biddend tot iets hogers "laat me niet over mijn nek gaan, laat me snel ik slaap vallen" en mijn gebeden zijn toen ik nog in de Here alcohol was altijd verhoord.
    Achteraf gezien zijn dat de mooie momenten Op het tijdstip zelf is het wat minder
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
    Naja een bloemetje naar de slachtoffers zou wel netjes zijn
    quote:

Echt, hou me vast.

Je had dus weinig gedronken, eet vervolgens een zooi rauwe kip, gaat vervolgens ontzettend over je nek en geeft vervolgens de alcohol de schuld Alles wat je nu zegt zal niets meer lijken dan damage control, het downplayen van teveel zuipen. Het is de waarheid maar zo zal je vriendin het niet zien. Je hebt echt je eigen glazen ingegooid en je bent vast nog nooit echt dronken geweest want het verschil tussen voedselvergiftiging en dronken zijn dat voel je wel. Al is het alleen maar omdat de wereld heel erg hard aan het draaien is als je ligt

Succes
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
      maandag 2 juli 2007 @ 10:55:48 #190
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51051673
    ... oh ja en bier.. maar daar had ik al zin in
    PieAir
    pi_51051690
    mmmmbier
    pi_51051739
    De incubatietijd bij een salmonella-vergiftiging is 8 uur tot 2 dagen, ik zou daar niet over beginnen. Daarbij is het dan toch vreemd dat alleen jij verschijnselen hebt gekregen. Ook heb ik je nergens gehoord over diarree en dat hoort er echt bij. Ongeveer de helft van de mensen krijgt ook nog eens koorts. Als er alleen spraks is van veel braken kan je nog aan een Staphylococcus aureus infectie denken (ook een soort voedselvergiftiging), maar dat heeft niets te maken met rauw eten en dan waren er meer ziek geworden. S. aureus vergiftiging begint wel sneller dan een salmonella vergiftiging (kan al 1 uur na het eten beginnen), maar duurt ook minstens 24 uur. En hier zijn lichte verlammingsverschijnselen ook bij mogelijk.

Criterium voor voedselvergiftiging is trouwens oa dat minstens 2 mensen er last van hebben. Nu weet je vriendin dat waarschijnlijk niet, maar ze kan dat vast online wel ergens vinden. Smoesjes verzinnen staat zo'n beetje gelijk met smeken. Niet doen.
      maandag 2 juli 2007 @ 11:00:21 #193
    168840 Sant
    Jealousy is a Motherf*cker!!
    pi_51051804
    whahaha goeie shit!!
    Gigantisch dikke TVP!
    Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
    Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
    pi_51051805
    Ok. ben wel van plan zoiezo even 3 bosjes bloemen te halen.

1 voor dr oom
    1 voor dr tante (die heeft de hele tijd bij me gezeten en me geholpen)
    1 voor de vader (heeft me ook de hele tijd geholpen)
    pi_51051826
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:

1 voor dr oom
    Je overdrijft!! 1 bos bloemen voor de oom & tante.
    pi_51051838
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

zijn gescheiden en wonen apart.
    pi_51051901
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:02 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    zijn gescheiden en wonen apart.
    oh, hmm

Dan nog zou ik alleen de gastheer een bloemetje geven. Als je bloemetjes aan iedereen gaat uitdelen krijg je straks van je vriendin de vraag waarom zij niets krijgt
    pi_51051934
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het hoeven niet de oom en tante te zijn die met elkaar zijn getrouwd oid. Maar als ze inderdaad onderdeel uitmaken van één gezin: 1 bosje.

edit:
    Laat maar.
    pi_51051971
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh, hmm

Dan nog zou ik alleen de gastheer een bloemetje geven. Als je bloemetjes aan iedereen gaat uitdelen krijg je straks van je vriendin de vraag waarom zij niets krijgt
    Alleen aan dr oom dus.
      maandag 2 juli 2007 @ 11:07:29 #200
    94676 Garisson72
    weten is weten dat je nix weet
    pi_51051973
    quote:

1 voor dr oom
    ja joh. maak het nog ff een paar klappen erger. Je blijft maar onderstrepen hoe ontzettend gigantisch vervelend het allemaal was... Je blijft maar gewicht toevoegen aan de hele situatie!

Niettemin succes vanavond. You'll need it.
    Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
      maandag 2 juli 2007 @ 11:08:42 #201
    33549 Thomasumo
    User 33549 reporting for
    pi_51051996
    quote:

1 voor dr oom
    Dude, stop being a kiss ass. Wat denk je dat je daar bij je meisje mee bereikt?
    I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
    pi_51052087
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:07 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ja joh. maak het nog ff een paar klappen erger. Je blijft maar onderstrepen hoe ontzettend gigantisch vervelend het allemaal was... Je blijft maar gewicht toevoegen aan de hele situatie!

Niettemin succes vanavond. You'll need it.
    Inderdaad. TS blijft maar miepen over hoe stom het allemaal niet was. Dat maakt het echt niet beter hoor!
    pi_51052093
    ok dan laat ik het allemaal wel over me heen komen. geen bloemen dan.
    pi_51052115
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 09:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun duuuuun...

sorry
    Was jij nog maar dun.
    Verbaal terrorist
    pi_51052131
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:07 schreef Garisson72 het volgende:

Je blijft maar gewicht toevoegen aan de hele situatie!
    Ja, dat vooral. Dat zij er een drama van maakt, moet zij weten. Maar jij moet er geen drama van maken en door 3 bossen bloemen rond te gaan brengen (en niet aan je vriendin...) doe je voorkomen alsof je iets onvergeeflijks hebt gedaan. En dat heb je niet. De alcohol is (flink) verkeerd gevallen, pech gehad. Volgende keer beter opletten en niet doordrinken ook al is het erg gezellig.
    pi_51052151
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    pi_51052180
    quote:
    Wat ben jij een enorm slappe, besluiteloze zak. Word eerst maar eens een vent.
    Verbaal terrorist
      maandag 2 juli 2007 @ 11:16:40 #208
    44151 SlaggY
    Awesome.
    pi_51052217
    Beter koop je die vader een boek waarin staat hoe je kip moet bereiden.
    Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
    Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
    pi_51052222
    Zonder het te weten wordt je gemanipuleerd door ons.Dat gevoel krijg ik een beetje.
    pi_51052346
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:16 schreef Terpentin07 het volgende:
    Zonder het te weten wordt je gemanipuleerd door ons.Dat gevoel krijg ik een beetje.
    Er is echt één post voor nodig om 'm volledig 180 graden te laten draaien. Klinkt niet echt zelfverzekerd inderdaad... maar goed, om dat er ook nog even in te wrijven is wellicht niet handig.

Maar we kunnen 'm natuurlijk wel meegeven dat een stukje zelfverzekerdheid best handig is. TS, hoe denk je dat je je zou voelen als je in je vriendins schoenen zou staan?
    pi_51052360
    Wees eens een vent en houdt eens op met dat piepen.
    Je hebt een blunder begaan. Draag dat als een vent.
    1x excuses is genoeg. Bloemetje of attentie voor de gastheer voor de overlast.
    en over.....
    Praat met haar. Kan ze je blunder niet vergeven, is ze de moeite niet waard.
    Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
    pi_51052379
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:16 schreef SlaggY het volgende:
    Beter koop je die vader een boek waarin staat hoe je kip moet bereiden.

Even serieus kerel, ik zou toch vast blijven houden aan het verhaal dat je niet tegen drank kan. Want om je vrienden nou te verkondigen dat de reden van de break-up een kip was
    pi_51052517
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:22 schreef l3laster het volgende:

[..]

Even serieus kerel, ik zou toch vast blijven houden aan het verhaal dat je niet tegen drank kan. Want om je vrienden nou te verkondigen dat de reden van de break-up een kip was
    Ja dat was ik ook van plan. en ik ben mischien wat onzeker hierover maar zo ben ik nu eenmaal..
    pi_51052541
    Een bloemetje naar gastheer en de rest heeft een geweldig verhaal, dat zou cadeau genoeg moeten zijn
    pi_51052577
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef niekth het volgende:

[..]

Er is echt één post voor nodig om 'm volledig 180 graden te laten draaien. Klinkt niet echt zelfverzekerd inderdaad... maar goed, om dat er ook nog even in te wrijven is wellicht niet handig.

Maar we kunnen 'm natuurlijk wel meegeven dat een stukje zelfverzekerdheid best handig is. TS, hoe denk je dat je je zou voelen als je in je vriendins schoenen zou staan?
    Hij is gewoon wanhopig omdat hij een potentieel rooskleurige toekomst ogenschijnlijk heeft verneukt met deze onfortuinlijke actie.

TS: neem de raad aan van de nuchtere mensen hier: het verschil tussen grapjes maken of de situatie als een zware last beschouwen is enorm. Lach erom
      maandag 2 juli 2007 @ 11:31:43 #216
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_51052602
    pi_51052624
    quote:
    Haal even adem en ga wat leuks doen. Je slaat door, man.
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:13 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Was jij nog maar dun.
    Euh... ?
    Oi!
      maandag 2 juli 2007 @ 11:33:00 #218
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_51052635
    Maak er een mooie grap van. Accepteer het dat je een looser bent die niet tegen drank kan. Accepteer de pesterijen die je de komende 100 jaar zult horen, bij elke gelegenheid.

Of geef op, en ren weg..
      maandag 2 juli 2007 @ 11:33:43 #219
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51052662
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:30 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Hij is gewoon wanhopig omdat hij een potentieel rooskleurige toekomst ogenschijnlijk heeft verneukt met deze onfortuinlijke actie.

TS: neem de raad aan van de nuchtere mensen hier: het verschil tussen grapjes maken of de situatie als een zware last beschouwen is enorm. Lach erom
    " Zeg schat, (gniffel) weet je nog die eerste kennismaking toendertijd bij jouw ouders op dat ene feest.. toen ik daar de hele shit ondergekotst heb? En daarna mezelf 100.000.000 x heb veronschuldigd? "

" Hahahaha ja dat was lachen he? vooral omdat ik het de dag erna uit maakte "
    PieAir
    pi_51052752
    Jou nickname is op dit moment ook niet erg passend.
    Maar laat je niet gek maken.Ga nog een beetje naar buiten of bij vrienden op bezoek.Dan denk je niet de hele tijd wat er vanavond zal gebeuren.
    pi_51052857
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef niekth het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de TS niet beschikt over de zelfverzekerdheid die hij ongetwijfeld nodig zal hebben om zijn vriendin geen stok te geven om mee te slaan vanavond. Grote kans dat zijn vriendin het inderdaad gaat uitmaken, niet omdat hij de boel onder heeft gekotst, maar omdat zijn gedrag niet getuigt van het hebben van een ruggegraat.
      maandag 2 juli 2007 @ 11:43:30 #222
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_51052915
    Ben benieuwd hoe t vanavond af gaat lopen
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      maandag 2 juli 2007 @ 11:48:09 #223
    163252 Noway666
    Nee weg nr666
    pi_51053034
    Ladies and gentlemen lace your bets.
      maandag 2 juli 2007 @ 11:56:57 #224
    80319 seilram
    Mijn Sickje!
    pi_51053310
    quote:
    Ja vanavond even afwachten. Je kunt morgen alsnog bloemen laten bezorgen bij die oom (als ze je tenminste normaal heeft vergeven, anders ga je die mensen toch niet meer zien, dus schijt).
    pi_51053429
    Koop alvast een krat bier.Misschien heb je vanavond een reden om je helemaal lam te zuipen.
    Maar ik hoop het natuurlijk niet voor je.
    pi_51053462
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:56 schreef seilram het volgende:

[..]

Ja vanavond even afwachten. Je kunt morgen alsnog bloemen laten bezorgen bij die oom (als ze je tenminste normaal heeft vergeven, anders ga je die mensen toch niet meer zien, dus schijt).
    Hij kan beter even deze bestellen, om aan die oom te geven:

Om de ondergekotste bank/woonkamer enigsinds weer leefbaar te maken
    pi_51053469
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:55 schreef FJD het volgende:

[..]

Achteraf gezien zijn dat de mooie momenten Op het tijdstip zelf is het wat minder
    [..]

Naja een bloemetje naar de slachtoffers zou wel netjes zijn
    [..]

Echt, hou me vast.

Succes
    Zeg, die tweede quote is niet van mij, hoor
    pi_51053554
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 12:01 schreef milagro het volgende:
    Zeg, die tweede quote is niet van mij, hoor
    Dat dacht ik al maar ik had geen zin om het weer na te zoeken

Sorry.

pi_51053604
    Sorry dat ik zo dronken was.
    Ik weet dat je daar niet van houdt
    Maar echt, het was de kip
    die het hem deed schat
    Het was de kip die het hem deed schat

Sorry, ik heb geen ruggengraat
    Ik weet dat je daar niet van houdt
    Maar echt, het was de kip
    die het hem deed.
    Het was de kip die het hem deed schat

Ik wil je niet kwijt schat
    Nee neee neeeeeeeee
    niet om de kip schaaahaaat

Neeeeeee (volumia )

Kusjekroel...
    Verbaal terrorist
      maandag 2 juli 2007 @ 12:19:30 #230
    174160 Apfel.
    Apfel PUNT
    pi_51054009
    Idd ga een liedje zingen voor de nabestaande van dit drama, de geschiedenis leert dat dit doorgaans goed werkt.

- ramp van 9-11
    - volendamse brand
    - ........

succes!
    pi_51054238
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 12:19 schreef Apfel. het volgende:
    Idd ga een liedje zingen voor de nabestaande van dit drama, de geschiedenis leert dat dit doorgaans goed werkt.

- ramp van 9-11
    - volendamse brand
    - ........

succes!
    * * * * Vanavond 19:05 klinkt het * * * *:

Lonely im so lonely,
    I have nobody,
    To call my owwnnn
    Im so lonely, im mr. Lonely
    I have nobody,
    To call my owwnnn
    Im so lonely,

Yo this one here goes out to all my playas out there ya kno got to have one good girl whose always been there like ya
    Kno took all the bullshit then one day she cant take it no more and decides to leave

I wont up in the middle of the night and I noticed my girl wasn't by my side, coulda sworn I was dreamin, for her I was
    Feenin, so I hadda take a little ride, back tracking ova these few years, tryna figure out wat I do to make it go bad, cuz
    Ever since my girl left me, my whole left life came crashin

Im so lonely (so lonely),
    Im mr. Lonely (mr. Lonely)
    I have nobody (I have nobody)
    To call my own (to call my own) girl

Im so lonely (so lonely)

Cant belive I hadda girl like you and I just let you walk right outta my life, after all I put u thru u still stuck
    Around and stayed by my side, what really hurt me is I broke ur heart, baby you were a good girl and I had no right, I
    Really wanna make things right, cuz without u in my life girl

Im so lonely (so lonely)
    I have nobody (I have nobody to call my own)

Im so lonely (so lonely)

Been all about the world ain't neva met a girl that can take the things that you been through
    Never thought the day would come where you would get up and run and I would be out chasing u
    Cuz aint nowhere in the globe id rather be, aint noone in the globe id rather see then the girl of my dreams that made me
    Be so happy but now so lonely

So lonely (so lonely)
    To call my own (to call my own)

Im so lonely (so lonely)
    To call my own (to call my own) girrll

Never thought that id be alone, I didnt hope you'd be gone this long, I jus want u to come home, so stop playing girl and
    Come on home (come on home), baby girl I didn't mean to shout, I want me and you to work it out, I never wished Id ever
    Hurt my baby, and its drivin me crazy cuz...

Im so lonely (so lonely)
    To call my own (to call my own)

Im so lonely (so lonely)
    To call my own (to call my own) girll

Lonely, so lonely
    So lonely, (so lonely),
    Mr. Lonely, so lonely
    So lonely, so lonely, (so lonely), Mr. Lonely

pi_51054295
    ach hou toch op
    pi_51054387
    Krijg toch een beetje zelfspot.

Over een paar weken kun je er vast ook om lachen
    pi_51054413
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    ach hou toch op
    Kom doe niet zo zielig.Dit soort reacties kon je toch verwachten.Vooral bij fok.
    Maar ik hoop voor jou dat het nog goed afloopt.
      maandag 2 juli 2007 @ 12:32:30 #235
    183691 Just_Shut_Up
    Moments we forget...
    pi_51054422
    Jezus wat zoop jij dan?

Best een grappig verhaal, alleen jammer dat je een vriendin had .
    There is no rehab for stupidity.
      maandag 2 juli 2007 @ 12:33:18 #236
    174160 Apfel.
    Apfel PUNT
    pi_51054448
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    ach hou toch op
      maandag 2 juli 2007 @ 12:34:26 #237
    174160 Apfel.
    Apfel PUNT
    pi_51054551
    Jongens, beetje medelijden met die jonge.... hij word al uitgekotst door z'n schoonfamilie
    pi_51054564
    Ik kots op mensen zonder zelfspot
    pi_51054586
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef l3laster het volgende:
    Jongens, beetje medelijden met die jonge.... hij word al uitgekotst door z'n schoonfamilie
    Dit is niet correct.Hij heeft gekotst...op de erf van de schoonfamilie.
      Donald Duck held maandag 2 juli 2007 @ 12:39:59 #241
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_51054660
    ben benieuwd!
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_51054662
    Seventh-Heaven, er is nu wel een middel

Middel gevonden om geheugen te wissen
    quote:
    Middel gevonden om geheugen te wissen
    Gepost door Rob (R@b) - Bron: Telegraph online
    Gepubliceerd: maandag 2 juli 2007 @ 12:26
    Amerikaanse onderzoekers hebben een manier ontdekt om herinneringen uit ons geheugen te verwijderen, en dat op een wijze die de patiënt de keuze geeft herinneringen wel of niet te behouden. Psychiaters van de Canadese McGill en de Amerikaanse Harvard universiteit ontdekten dat wanneer een bepaald geheugenverlies medicijn wordt toegediend precies op het moment dat een specifieke herinnering wordt opgeroepen, ze de wijze waarop deze herinnering in het geheugen is opgeslagen kunnen veranderen en zelfs laten verdwijnen.

Op deze manier kunnen patiënten worden geholpen die lijden aan psychiatrische stoornissen zoals post-traumatisch stress.

Het onderzoek heeft onder parlementaire adviseurs geleid tot bezorgdheid. Ze dringen aan op nieuwe voorschriften om te voorkomen dat het medicijn wordt gebruikt door gezonde mensen die even 'in de knel' zitten en daar snel vanaf willen.

De onderzoekers gebruikten de bekende bètablokker propranolol. Het is een medicijn dat normaal gesproken wordt toegepast bij bepaalde hartproblemen maar ook bekend staat om geheugenproblemen op te lossen. Ze behandelden 19 verkrachting- en verkeersslachtoffers met het medicijn of met namaak pillen, terwijl zij vroegen hun herinneringen van een traumatische gebeurtenis te beschrijven van tien jaar daarvoor.
      maandag 2 juli 2007 @ 12:42:22 #243
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51054726
    Ach, het meisje wilt gewoon het koren van het kots scheiden
    PieAir
    pi_51054822
    Als je vriendin hierom al boos wordt,dan vind ik het echt een dom wijf, tering waarom zijn al die vrouwen van tegenwoordig zo snel op hun teentjes getrapt.
    pi_51054844
    jullie zijn gemeeeeeeeeeeeeen

die arme knul is al tot over zijn oren in de kots ... verliefd en dus zo onzeker als de pest nu zijn prinsesje zwaar op de erwt zit, plaag hem niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_51054850
    En, heb je nog gesmst, of ben je al gedumpt?
    pi_51054869
    Ik laat het voor nu even rusten. vanavond praat ik met haar.
    pi_51055017
    Ach TS in je eerder topics over haar, athans ik neem aan dat die over haar gingen liep het allemaal goed...

wie weet zijn de goden goed gezind vandaag
    pi_51055042
    Alhoewel, met al die stortbuien
      maandag 2 juli 2007 @ 12:54:03 #250
    163252 Noway666
    Nee weg nr666
    pi_51055051
    Aantal opties:

-kijken of ze het trekt met pickwick.
    -goedmaak sex.
    -mee uit eten nemen en je portemonnee vergeten.
    -samen een biertje open trekken.

Opties genoeg.
    pi_51055062
    Ik heb in een andere topic gelezen dat zij erg gelovig is.Vaak zijn dat niet de toleranteste mensen.Succes vanavond.
      maandag 2 juli 2007 @ 12:55:59 #252
    183691 Just_Shut_Up
    Moments we forget...
    pi_51055103
    quote:
    -samen een biertje open trekken.
    Maar niet meer dan 3 eh?
    There is no rehab for stupidity.
    pi_51055128
    Strikt genomen zijn ook de symptomen van dronkenschap vergiftigingsverschijnselen, maar met alcoholvergiftiging wordt het levensbedreigende stadium na dronkenschap bedoeld. Wanneer het alcoholpromillage in het bloed 3 à 4 promille bereikt (dit verschilt per persoon), beginnen deze symptomen op te treden. Meestal merkt men dat sprake is van alcoholvergiftiging doordat het slachtoffer niet meer reageert op prikkels zoals aanspreken, aanroepen, aangrijpen of op de wang tikken.

Heb dus gewoon een alcoholvergiftiging gehad... ernstig..
    pi_51055180
    quote:
    prima wat jij wil, maar je hebt geen bier gezopen wat heb je eengodsnaam dan wél gezopen?
    pi_51055222
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    Strikt genomen zijn ook de symptomen van dronkenschap vergiftigingsverschijnselen, maar met alcoholvergiftiging wordt het levensbedreigende stadium na dronkenschap bedoeld. Wanneer het alcoholpromillage in het bloed 3 à 4 promille bereikt (dit verschilt per persoon), beginnen deze symptomen op te treden. Meestal merkt men dat sprake is van alcoholvergiftiging doordat het slachtoffer niet meer reageert op prikkels zoals aanspreken, aanroepen, aangrijpen of op de wang tikken.

zeg uuh... drama king
      maandag 2 juli 2007 @ 13:00:19 #256
    121713 ThaGuitarmaistro
    Muzikaal hoogstandje
    pi_51055236
    Doe niet te moeilijk jongen.
    Vanavond zul je het allemaal wel zien. Sowieso goed om een bloemetje voor de betrokkenen te kopen, niet omdat je daarmee je vriendin terugwint, maar omdat je voor overlast hebt gezorgd. Dat is gewoon beleefd.
    En je hebt je excuses aangeboden aan je vriendin. Klaar. Maakt ze het uit, koop je toch een bloemetje voor oom/tante/consorten, en laat je haar in de stront zakken. Beetje ruggengraat.
    Alsof dat mokkel nooit een fout maakt. Donder toch op.
    pi_51055246
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 12:58 schreef l3laster het volgende:

[..]

prima wat jij wil, maar je hebt geen bier gezopen wat heb je eengodsnaam dan wél gezopen?
    veel mixdrankjes waarvan de helft sterke wodka en de andere helft cola / jus d'orange
    pi_51055267
    Ik heb daar dus serieus een halve fles bacardi, coebergh, apfelkorn, een paar glazen wijn en flink wat flesjes bier voor nodig gehad.

Bravo, jou lukt het in 6 glazen
    pi_51055344
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef Rechterbal het volgende:
    Ik heb daar dus serieus een halve fles bacardi, coebergh, apfelkorn, een paar glazen wijn en flink wat flesjes bier voor nodig gehad.
    Als je maar snel genoeg drinkt kun je van een halve fles Bacardi goed out gaan hoor maar goed, een fles Bacardi adten is ook geen beeld wat je achter wilt laten op een feestje van je schoonfamilie
    pi_51055383
    vodka jus is idd dodelijk
    daar proef je niks van
    en opeens
    *bam*
    pi_51055393
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef Rechterbal het volgende:

Bravo, jou lukt het in 6 glazen
    juist, het punt is niet dat je compleet naar de kanker bent gegaan. Dat over komt elke échte vent wel eens...het gaat er om dat je dit doet wanneer:

• je pas een (ex)vriendin hebt
  • je een goede indruk op je (ex)schoonfamilie wilt achter laten

* * Les 1) als je compleet naar de kenker gaat zet dan alleen je zelf voorschut en niet je vriendin *hint* * *
    pi_51055404
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef Seventh-Heaven het volgende:

Voedselvergiftiging, ernstige alcoholvergiftiging, tjeetje... je hebt het er maar druk mee hè?

Google nog even door, wie weet wat voor leuke ziektes je nog kan oppikken. .
    Oi!
    pi_51055423
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]
    veel mixdrankjes waarvan de helft sterke wodka en de andere helft cola / jus d'orange
    Die uitleg was voor de mensen die niet wisten wat een mixdrankje was?
    Als 19-jarige een (denkbeeldige) alcoholvergiftiging oplopen door het drinken van 7 mixdrankjes en een biertje
    Overigens, als ik je OP goed begrijp ben je met je auto naar het feest toegegaan, bent daar bewust alcohol gaan drinken, en vervolgens beweer je in diezelfde post dat je niet met alcohol op gaat rijden. Is het dan je gewoonte om bij vreemden te overnachten na een feest?
      maandag 2 juli 2007 @ 13:08:31 #264
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_51055441
    Was het geen veteranenziekte? Er stond vast nog wel een stilstaand plasje regenwater in de tuin?
      maandag 2 juli 2007 @ 13:11:46 #265
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_51055537
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:04 schreef FJD het volgende:

[..]

Als je maar snel genoeg drinkt kun je van een halve fles Bacardi goed out gaan hoor maar goed, een fles Bacardi adten is ook geen beeld wat je achter wilt laten op een feestje van je schoonfamilie
    Mwah, denk dat ze pas boos worden als je dan in de auto stapt
    pi_51055564
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:07 schreef M.I.B. het volgende:

[..]

Als 19-jarige een (denkbeeldige) alcoholvergiftiging oplopen door het drinken van 7 mixdrankjes en een biertje
    Overigens, als ik je OP goed begrijp ben je met je auto naar het feest toegegaan, bent daar bewust alcohol gaan drinken, en vervolgens beweer je in diezelfde post dat je niet met alcohol op gaat rijden. Is het dan je gewoonte om bij vreemden te overnachten na een feest?
    Het was ook niet de bedoeling dat ik ging drinken. hooguit 1 glas. maar het is er gewoon in geschoten. en was van plan uiteindelijk gewoon in mn auto te slapen. of mn pa bellen om me ff op te pikken.
    pi_51055597
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:07 schreef M.I.B. het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het ook op valt....

• Je vriendin vraagt je gezellig naar een feest/bbq te gaan bij haar schoonfamilie
  • je komt vervolgens met je auto daar heen
  • je wilt niet met drank op gaan rijden
  • je zuipt je helemaal naar de kenker en blijft daar slapen
  • je gaat om 7 uur (7 uur later na je ernstige alcoholvergiftiging ) alsnog met de auto naar je eigen huis rijden om je om te kleden/op te frissen...??'

is dat laatste niet een beetje naief
      maandag 2 juli 2007 @ 13:14:17 #268
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_51055608
    Oh ffs, TS, wat ben jij een zielig geval. Voor t kotsen zou ik je niet dumpen maar voor hoe je hier doet, !
    Koop idd maar een ruggegraat, zal je goed doen.
    pi_51055623
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Het was ook niet de bedoeling dat ik ging drinken. hooguit 1 glas. maar het is er gewoon in geschoten. en was van plan uiteindelijk gewoon in mn auto te slapen. of mn pa bellen om me ff op te pikken.
    pi_51055643
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
    Oh ffs, TS, wat ben jij een zielig geval. Voor t kotsen zou ik je niet dumpen maar voor hoe je hier doet, !
    ach dit is toch een forum waar ik alles kwijt kan?
    zo ben ik niet tegenover mn vriendin hoor.

maar tis wel ff lekker om mn hart te luchten.
      maandag 2 juli 2007 @ 13:15:56 #271
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_51055665
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
    Eensch!
      maandag 2 juli 2007 @ 13:16:19 #272
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_51055679
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:15 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

ach dit is toch een forum waar ik alles kwijt kan?
    zo ben ik niet tegenover mn vriendin hoor.

maar tis wel ff lekker om mn hart te luchten.
    Had jij niet bepaalde dingen gesmst?
      maandag 2 juli 2007 @ 13:16:25 #273
    10754 alki
    Alfisti
    pi_51055681
    quote:

[..]

Slapen in je auto op een feestje van je vriendin ?

Mag je niet bij haar slapen dan ?
    Cuore Sportivo
    pi_51055700
    quote:
    O god je bent nog zo'n 19 jarige pauper met een eige auto met een sportuitlaatje er onder ook die al 10 x door "blik op de weg" langs de kant is gezet..

je situatie word er niet beter op maat
    pi_51055705
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:16 schreef Keltie het volgende:

[..]

Had jij niet bepaalde dingen gesmst?
    Dat ik haar niet kwijt wil? jawel.
    pi_51055717
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:16 schreef l3laster het volgende:

[..]

O god je bent nog zo'n 19 jarige pauper met een eige auto met een sportuitlaatje er onder ook die al 10 x door "blik op de weg" langs de kant is gezet..

je situatie word er niet beter op
    sportuitlaat? waar?
    pi_51055751
    Ik ben ook vaak genoeg naar feestjes geweest met de auto en wou niet drinken.Maar ja soms is het gewoon erg gezellig en dan gebuurt het van zelf.Maar ik rij dan ook niet maar blijf dan daar slapen of neem een taxi terug.Dus dat is niet iets waar je de ts op kan afrekenen.
      maandag 2 juli 2007 @ 13:20:19 #278
    74737 NeoGenic1982
    Welcome back Mr. Anderson
    pi_51055822
    Lees net de OP ...

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH

DIKKE TVP
    pi_51055844
    quote:

[..]

Ach, iedereen maakt het wel eens mee dat ze eigenlijk niet wilden drinken, hooguit 1 glas, om vervolgens met een alcoholvergiftiging (half) bewusteloos zonder controle over zijn/haar ledematen te eindigen op een bank bij een stel vreemden.
      maandag 2 juli 2007 @ 13:21:31 #280
    74737 NeoGenic1982
    Welcome back Mr. Anderson
    pi_51055866
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
    Als mijn zus met je aan was gekomen was je nu een held geweest.
    idd je was meteen de ideale schoonbroer bij mij
      maandag 2 juli 2007 @ 13:21:38 #281
    130298 TheThirdMark
    To what Purpose!
    pi_51055870
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
    Okee, dat zuigt bestwel.
    Ben benieuwd op hoeveel begrip je kan rekenen.

Of je het verkloot hebt is bij elke familie anders.
    Bij mijn familie was je hier makkelijk mee weggekomen, die maken er zelf ook een tyfusbende van.
    Idd. Maar als haar ouders je al zo netjes opgevangen hebben hoef je van hun kant niet op onbegrip te rekenen.
    Denk alleen dat de droom van je vriendin een beetje in duigen is gevallen.
    Ideale schoonzoon enzoooo..

Lolz. Komt allemaal vast wel goed.
    pi_51055888
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:18 schreef Terpentin07 het volgende:
    Ik ben ook vaak genoeg naar feestjes geweest met de auto en wou niet drinken.Maar ja soms is het gewoon erg gezellig en dan gebuurt het van zelf.Maar ik rij dan ook niet maar blijf dan daar slapen of neem een taxi terug.Dus dat is niet iets waar je de ts op kan afrekenen.
    Als hij echt zo out is geweest als die verteld, vind ik het niet verantwoord om paar uur later alsnog je auto in te stappen. Het is netjes dat hij z'n auto heeft laten staan in eerste instantie... maar ja, daarintegen auto rijden gaat ook zo lastig als je geen gevoel meer in je gezicht en ledenmaten hebt
    pi_51055983
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:18 schreef Terpentin07 het volgende:
    Het verschil zit hem in dat je die keuze bewust en zelf maakt, en niet noodgedwongen door anderen nadat je volledig van de wereld bent geraakt 'van het een op het andere moment'.
      maandag 2 juli 2007 @ 13:27:30 #284
    86972 ScienceFriction
    Kobe Bryant # 24
    pi_51056064
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef M.I.B. het volgende:

[..]

Ach, iedereen maakt het wel eens mee dat ze eigenlijk niet wilden drinken, hooguit 1 glas, om vervolgens met een alcoholvergiftiging (half) bewusteloos zonder controle over zijn/haar ledematen te eindigen op een bank bij een stel vreemden.
    Niet iedereen hoor...
    pi_51056086
    Ach alcoholvergiftiging of niet. ik bedoelde er alleen maar mee dat de symptomen gelijk waren. nu weten we het wel weer.
    pi_51056172
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:22 schreef l3laster het volgende:
    Als hij echt zo out is geweest als die verteld, vind ik het niet verantwoord om paar uur later alsnog je auto in te stappen. Het is netjes dat hij z'n auto heeft laten staan in eerste instantie... maar ja, daarintegen auto rijden gaat ook zo lastig als je geen gevoel meer in je gezicht en ledenmaten hebt
    Je gaat uit bij 3 a 4 promille. Een glas alcohol is 0.2 promille. Waardoor er tussen de 15 en 20 glazen alcohol zijn gedronken. Om te mogen rijden mag je maar 0.2 promille in je bloed hebben (beginnende bestuurder), wat gelijk staat aan 1 glas waardoor je op z'n minst 14 glazen kwijt moet zijn geraakt. Lever doet daar ongeveer 14 uur over. Dus tenzij je om 17:00 al lam was wordt je verhaal er niet veel sterker op
    pi_51056180
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:25 schreef M.I.B. het volgende:

[..]

Het verschil zit hem in dat je die keuze bewust en zelf maakt, en niet noodgedwongen door anderen nadat je volledig van de wereld bent geraakt 'van het een op het andere moment'.
    Jullie hebben wel een punt dat het niet verantwoord was dat hij in die toestand nog naar huis reed.Mij ging het meer erom dat je best van mening mag veranderen ook al ben je met de auto gekomen.
      maandag 2 juli 2007 @ 13:38:32 #288
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_51056383
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:17 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Dat ik haar niet kwijt wil? jawel.
    Lul dat dan niet dat dit een forum is en dat jij zo niet tegen haar bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door Keltie op 02-07-2007 13:54:50 ]
      maandag 2 juli 2007 @ 13:42:22 #289
    174160 Apfel.
    Apfel PUNT
    pi_51056496
    Popcorn topic
      maandag 2 juli 2007 @ 13:46:55 #290
    168840 Sant
    pi_51056647
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:38 schreef Keltie het volgende:

[..]

Lul dat niet dat dit een forum is en dat jij zo niet tegen haar bent.
    [afbeelding]
    ik heb je zin 5 keer gelezen en ik snap er nog geen fuck van.. heb je gezopen ofzo??

-edit- Dit is trouwens weer een janktopic dat gewoon een vervolg moet krijgen, goeie shit!
    pi_51056679
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:46 schreef Sant het volgende:

[..]

ik heb je zin 5 keer gelezen en ik snap er nog geen fuck van.. heb je gezopen ofzo??
    Ik dacht al dat ik de enige ben.Maar ik heb al een jointje op.
      maandag 2 juli 2007 @ 13:49:10 #292
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51056718
    PieAir
      maandag 2 juli 2007 @ 13:49:58 #293
    174160 Apfel.
    Apfel PUNT
    pi_51056750
    Hoelaat moet je "voorkomen" bij je schoonouders ?
    pi_51056792
    Maar wacht. Je bent dus geen onfortuinlijke jongen die zich per ongeluk voor schut zet bij andermans familie, maar een dikke idioot die alcoholvrij had horen te blijven.

Op sommige (lees: dodelijk saaie) feesten wil ik wel eens teveel drinken, denkende dat een extra biertje het plezier verhoogt. Bij de eerste ontmoeting met familie zou ik echter hard m'n best doen om een fatsoenlijke indruk achter te laten. Wat vonden zij eigenlijk van je alcoholische escapades, wetende dat je met de auto was gekomen?
    pi_51056800
    TS misschien nu je wat meer vrije tijd krijgt, nadat je vriendin je heeft gedumpt... dat je op scouting kan gaan...zal je je vast thuis voelen

Limburgse scouts ziek na waterdrinken
    quote:
    Limburgse scouts ziek na waterdrinken
    Gepost door Redactie - Bron: ANP
    Gepubliceerd: maandag 2 juli 2007 @ 13:41
    Veertig verkenners, welpen en gidsen uit het Limburgse Gronsveld zijn maandagochtend naar ziekenhuizen gebracht na het drinken van vervuild water op een kamp in de buurt van Luik. Dat heeft de leiding van de scoutsgroep vandaag laten weten.

De kinderen zijn naar vijf ziekenhuizen in de regio gebracht, waar ze vocht toegediend krijgen. Een deel van hen is weer op de terugweg. Volgens de Belgische autoriteiten is de gezondheid van de kinderen niet in gevaar.

De 105 scouts uit Gronsveld zijn op kamp bij een boer in Olne in de provincie Luik. Die zorgde voor het water voor de scouts, en dat is waarschijnlijk vervuild. Volgens de leiding is er geen sprake van voedselvergiftiging.
    pi_51056801
    Als je wil kom ik langs als ondersteuning.
      maandag 2 juli 2007 @ 13:53:21 #297
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_51056856
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:46 schreef Sant het volgende:

[..]

-edit- Dit is trouwens weer een janktopic dat gewoon een vervolg moet krijgen, goeie shit!
    Typo
    Aangepast.
      maandag 2 juli 2007 @ 13:53:58 #298
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_51056876
    Dit topic wil ik wel blijven volgen
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_51057012
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:49 schreef jpg97 het volgende:
    [afbeelding]
    geniaal!
    pi_51057033
    Oh en newsflash, die zes drankjes heb je toch echt zelf opgedronken. Met je lulexcuses. .

Ik hoor nergens dat je schoonfamilie een trechter op je keel heeft gezet. En zeker gezien het feit dat jij met de auto was en je voornam om niet te drinken of slechts 1 drankje, is het gewoon allemaal lekker * JOUW * schuld.

.
      maandag 2 juli 2007 @ 14:00:14 #301
    168840 Sant
    pi_51057087
    wie opent de nieuwe?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')