Je zegt het zelf al wat je nu bentquote:al met al... wat jullie? bah wat voel ik mezelf zo'n kloothommel zeg!
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef exec het volgende:
Misschien schaamt ze zich wel voor je, dat je je op die manier gedragen hebt.
Volgende keer dus meer rekening mee houden met je gedrag in gezelschap, en weten tot hoe ver je kan gaan.
Ik hoop voor je dat het goedkomt! Succes in ieder geval.
een glaasje of 7 denk ik.. en een biertje.. mijn grens ligt zo'n beetje bij 6 glazen (gemixed: wodka, safari, cola)quote:Op zondag 1 juli 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:
Nou, iets teveel drinken vind ik iets anders dan dat je hierboven beschrijft heur.
Kan het nog zo verkeerd vallen, maar zo'n reactie heb je echt niet na 3 a 4 glazen.
Ik zou er ook behoorlijk op afknappen wrs, zeker als het allemaal nog zo pril is. Sorry TS
TS klinkt ook alsof ie 12 is en voor de eerste keer in z'n leven een bacootje mochtquote:Op zondag 1 juli 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:
Nou, iets teveel drinken vind ik iets anders dan dat je hierboven beschrijft heur.
Kan het nog zo verkeerd vallen, maar zo'n reactie heb je echt niet na 3 a 4 glazen.
Ik zou er ook behoorlijk op afknappen wrs, zeker als het allemaal nog zo pril is. Sorry TS
Lees nog is??quote:Op zondag 1 juli 2007 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
Shit happens, ik zou het er niet gelijk om uitmaken maar schop hem wel als ie t nog een keer laat gebeuren,.
Precies. Er is een verschil tussen een biertje teveel en flink aangeschoten zijn (wat al niet heel netjes is als je voor het eerst bijmensen over de vloer komt, vinnik) en ládderzat meerdere keren kotsen en compleet van de wereld zijn. Dat had ik je ook absoluut niet in dank afgenomen. Ligt misschien aan het feit dat ik zelf niet drink, maar ik zou ook flink pissig worden als je prille vriendje zich zó voor lul zet als hij voor het eerst bij je familie op bezoek komt.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:23 schreef Vivi het volgende:
Bullshit.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:35 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ze vind het niet erg maar misbruikt het feit dat jij je hier schuldig over voelt gedurende de rest van de relatie om je te chanteren en om haar zin te krijgen.
Ik zou het uitmaken.
jah doe zoiets of zo, geef haar gewoon het gevoel dat ze echt heel erg speciaal voor je is, doe iets voor der wat geen enkel andere kerel voor der zou doen..quote:Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef Johnjohn het volgende:
50 rozen?? doet wonderen!
Ik ben onder de indruk van je argumenten. Je hebt gelijk.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:18 schreef tummeke het volgende:
... Is natuurlijk een beetje fragiel allemaal die familiecontacten in het begin, en je hebt natuurlijk niet de beste indruk achter gelaten zo...
Dat moet je niet vragen!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:18 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Mja die oom vond het helemaal niet erg. die lag constant in een deuk. en de rest van de famillie maakt er ook grapjes over... maar waarom doet mn meisje zo raar tegen me dan? en waarom ontkent ze niet als ik vraag: heb ik het verpest? (eigenlijk al een domme vraag. maar ik MOEST het gewoon weten..)
Dat weet ikquote:Op zondag 1 juli 2007 19:08 schreef menesis het volgende:
[..]
Dat moet je niet vragen!
Als dat zo is moet ze dat zelf maar zeggen
Als ze al niet verder met jou wilde, weet ze het nu zeker. Welke vrouw wil nou een vriend die hierover zielig gaat doen? Als mij dit was overkomen, was het heel lullig en ongemakkelijk geweest, maar overdrijf je het niet een beetje? Als mijn vriendin het zou uitmaken omdat ik een keer dronken was, zou ik haar niet eens als vriendin hoeven, denk eens na man je laat je hele leven om haar draaien, en je vergeet het belangrijkste: jezelf.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:13 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar ik voel me zo verdrietig... ik ga maar naar bed denk ik..
![]()
Dat weet ik wel. en ik denk dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:20 schreef honderd het volgende:
[..]
Als ze al niet verder met jou wilde, weet ze het nu zeker. Welke vrouw wil nou een vriend die hierover zielig gaat doen? Als mij dit was overkomen, was het heel lullig en ongemakkelijk geweest, maar overdrijf je het niet een beetje? Als mijn vriendin het zou uitmaken omdat ik een keer dronken was, zou ik haar niet eens als vriendin hoeven, denk eens na man je laat je hele leven om haar draaien, en je vergeet het belangrijkste: jezelf.
Had je je tanden al gepoetst?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:02 schreef Seventh-Heaven het volgende:
maarja. mn vriendin doet dus al de hele dag afwezig tegen me. geen goedemorgen zoen. negeert me. en geen afscheidszoen.. (ik liep naar haar toe, zei liep naar boven, ik verontwaardigd: "geen zoen?" zei met dr hand een klapzoen gedaan en liep verder...)
juh.. was om 7 uur in de ochtend ff naar huis gereden om me om te kleden en op te frissen. toen weer terug gegaan om verder op te ruimen.quote:
yup. maar dat heeft er niks mee te maken, want ze mag hem écht niet meer. zoals ik al zei. voor dit "incident" was alles nog helemaal perfect..quote:Op zondag 1 juli 2007 19:26 schreef l3laster het volgende:
@ seventh-heaven.. is dit trouwens die ex van die goede maat van je.. waar je eerder topic over had gemaakt?
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef mane het volgende:
Het is wel een mooie test....
Als je iemand in zijn eigen kots op de bank hebt zien liggen, en je bent nog steeds verliefd dan moet het wel echte liefde zijn.
Weet je meteen waar je aan toe bent.
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef mane het volgende:
Het is wel een mooie test....
Als je iemand in zijn eigen kots op de bank hebt zien liggen, en je bent nog steeds verliefd dan moet het wel echte liefde zijn.
Weet je meteen waar je aan toe bent.
Ohnee heeft dat er niks mee te maken??? Als je haar als dit omschrijft:quote:Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
yup. maar dat heeft er niks mee te maken, want ze mag hem écht niet meer. zoals ik al zei. voor dit "incident" was alles nog helemaal perfect..
Denk je dat ze jou nog wel ziet zitten na dit incidentjequote:k ben verliefd.. leuk zul je denken! ja best wel. en zij vind mij ook leuk.
maaarrrr
Het is de ex van een goede maat van me.. (hij heeft er slechts 4 weken mee gehad, omdat zij hem niet meer zag zitten) daar heb ik het best moeilijk mee.. ik heb geen idee hoe ik hem er mee moet confronteren... lijkt me best lullig eigenlijk... maar ik ben tot over mn oren verliefd... maar wil tegelijkertijd ook geen matennaaier zijn....
wees blij dat je niet in de "breezer-patrol" bent gelopenquote:Alcoholcontrole op minderjarige breezers
Gepost door Robin (Robin2130) - Bron: Blikopnieuws
Gepubliceerd: zondag 1 juli 2007 @ 19:01
Dit weekend heeft de politie van Rotterdam op het Centraal Station in Rotterdam een alcoholcontrole gehouden speciaal gericht op breezers. De NS, RET, Stadstoezicht, Marokkaanse Vaders (Stadstoezicht) en de Spoorwegpolitie (KLPD) werkten mee aan de actie. In totaal werden 37 minderjarige breezers betrapt op het nuttigen van alcohol in het stationsgebouw en op de openbare weg, danwel in nabijheid van de tramperrons. Dit varieerde van openbaar drankgebruik, vervoer van drank en ook tot dronkenschap.
De betrapte breezertjes waren in het begin van hun stap/zuipavond en moesten nog het uitgaansleven in. De leeftijd varieerde van 14 tot 16 jaar. Een vrouwelijk breezertje van 16 jaar was zodaning onder invloed dat het niet verantwoord was om haar verder te laten gaan. Ze had gedronken zonder dat haar ouders er vanaf wisten. De ouders kregen het later van de agenten te horen. Het breezermeisje is teruggegaan naar haar woonplaats Katwijk. De betrapte breezers werden in een speciale bus van de RET geplaatst waar ze werden opgevangen, en waar gesprekken met hen plaatsvonden.
En niet gaan doordrinkenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef Burghardt het volgende:
Neem anders even een drankje om wat te kalmeren.
Biertje?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:13 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar ik voel me zo verdrietig... ik ga maar naar bed denk ik..
![]()
Een keertje kotsen kan altijd gebeuren, keer slecht gegeten etc... en dan watquote:Op zondag 1 juli 2007 20:00 schreef djenneke het volgende:
Ik vraag me af wat die mannen die haar dom vinden als ze het hierom uitmaakt zelf zouden doen als hun nieuwe vriendin bij hen thuis de boel zou onderkotsen...
Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan zou vinden, of doen. Mijn vriend heeft een keer bij zijn ouders de boel ondergekotst, en toen kon zowel ik als zijn moeder er wel om lachen. Maar ja, dat is niet helemaal hetzelfde.
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:04 schreef l3laster het volgende:
[..]
Een keertje kotsen kan altijd gebeuren, keer slecht gegeten etc... en dan watdan kan het eventueel wat fout gaan
Maar die kerel heeft het hier over:Eerst het huis/tuin ondergekotst toen op de bank gaan liggen kon niet meer spreken ![]()
kon gezicht niet meer bewegen ![]()
vervolgens van de bank afgelazerd ![]()
vervolgens down gegaan waar ze maar een dekentje over hem hebben gelegd ![]()
Ik bedoel even serieus.... ik ben heel vaak stront lazerus geweest ... maar echt dit slaat alles![]()
En daar kan je mee praten met mensen die ook met de wetenschap moeten leven dat ze hun "jeugd" hebben weggegooitquote:Feitelijk komen deze altijd neer op het gevoel dat ik mijn jeugd voor mijn gevoel een beetje vergooit heb. (van mijn 16e tot mijn 24e) en dat ik dus nooit echt vrij geweest ben. Maar van de andere kant hou ik super veel van mijn huidige vriendin en zou ik haar niet kwijt willen.
wat een warme woordenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou je ook even niet willen zoenen als je alles onder had gekotstGadverdamme !!
Ik zou me idd schamen voor je, doh !!
Mijn familie zou nog jaren grappen over je maken
En je moet wel heeeel leuk zijn wil ik niet een verstoord beeld van je hebben nu
Maar ja... shit happens !
Hoe oud was je nou?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van bier vindgister eens geprobeerd weer in een lange tijd. met veel moeite het flesje leeg gekregen
Oh ja, dat maakt nog uit op die leeftijdquote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
over een maandje 19. (vriendin is 3 maanden jonger btw)
bwhaha, kneusquote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat ik van bier vindgister eens geprobeerd weer in een lange tijd. met veel moeite het flesje leeg gekregen
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Seventh-Heaven het volgende:
He he, eindelijk iemand die mijn punt snapt...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:41 schreef Zyggie het volgende:
19 jaar, dan moet je toch fiks wat alcoholervaring hebben. Dan is het wel een enorme blunder.![]()
wat heb je dan eengodsnaam gezopen, dat je op je onervaren 19jarig levertje dit allemaal niet meer aan kon.. die zuip praktijken van je??quote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Erg he.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht even...
Voor de duidelijkheid...
Je bent een gast...
En je lust géén bier...
WTF!?![]()
hehe, ja ik ga op mn 20 ook out, maar doe het dan zonder kotsen en op mn eigen kamerquote:Op zondag 1 juli 2007 20:42 schreef l3laster het volgende:
[..]
He he, eindelijk iemand die mijn punt snapt...
naast sn0wman ofcourse![]()
Nou gast, in my humble opinion heb je na het incident alles prima gedaan.quote:
Ik 24 jarige man lust ook geen bier.Big damn deal dude. -_-'quote:Op zondag 1 juli 2007 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht even...
Voor de duidelijkheid...
Je bent een gast...
En je lust géén bier...
WTF!?![]()
helemaal goed.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:20 schreef honderd het volgende:
Als ze al niet verder met jou wilde, weet ze het nu zeker. Welke vrouw wil nou een vriend die hierover zielig gaat doen? Als mij dit was overkomen, was het heel lullig en ongemakkelijk geweest, maar overdrijf je het niet een beetje? Als mijn vriendin het zou uitmaken omdat ik een keer dronken was, zou ik haar niet eens als vriendin hoeven, denk eens na man je laat je hele leven om haar draaien, en je vergeet het belangrijkste: jezelf.
Joh, neem het lekker serieus/voel je aangesprokenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik 24 jarige man lust ook geen bier.Big damn deal dude. -_-'
Ohja, is ook zo netjes inderdaad, aangezien ze je kots opgeruimd hebben en je van een verstikking behoed hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Grimm het volgende:
Je kan op z'n minst wel een bloemetje naar die oom en tante brengen, en d'r even over praten. Heb je dat ook weer opgelost.
Ik snap ook niet hoe je niet merkt dat je zo ver heen gaat. 'Het gebeurde ineens, ik was de tel kwijt'. Uhuh.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Alle mensen die zeggen "Ja het is klote, maar we zijn allemaal weleens dronken, als ze dat niet kan hebben": er is wat mij betreft een gigantisch verschil tussen 'een keer dronken' en 'compleet naar de kanker, out gaan en kotsen in de bank van oom en tante op een familiefeest als je net iets met elkaar hebt'..
ach kom, jij hebt nog nooit een druppel gedronken, dus logisch dat je je niets kan voorstellen daarover, maar het kán gebeuren , hoor, dat je eens een keer veel te veel zuipt, of het gewoon goed verkeerd valt.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je niet merkt dat je zo ver heen gaat. 'Het gebeurde ineens, ik was de tel kwijt'. Uhuh.
Ze kan ook gewoon even zwaar pissed zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Seventh-Heaven het volgende:
nou de smsjes die ze stuurt eindigen met GR (doet ze nooit... altijd liefs, kus, of love ya) en ze wilt morgenavond om 7 uur afspreken. en als ik dr bel drukt ze me weg. dus... wel zwak dat ik hierom kan opzouten.. dan moet ze zoiezo niet veel in me gezien hebben dan denk ik.. maargoed, hopelijk heb ik het mis.
ach joh, ze is ms iemand die niet zomaar uit de "mok modus" kan komen en daarom dus er minimaal een dag in 'moet' blijven.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Seventh-Heaven het volgende:
nou de smsjes die ze stuurt eindigen met GR (doet ze nooit... altijd liefs, kus, of love ya) en ze wilt morgenavond om 7 uur afspreken. en als ik dr bel drukt ze me weg. dus... wel zwak dat ik hierom kan opzouten.. dan moet ze zoiezo niet veel in me gezien hebben dan denk ik.. maargoed, hopelijk heb ik het mis.
Nu bevestig je haar in het feit dat ze denkt dat het vreselijk is. Beter: "Ik had niet verwacht dat ik zo op alcohol zou reageren. Excuses voor het ongemak lieverd."quote:Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef Seventh-Heaven het volgende:
"Ik wil je niet kwijt! we hebben het zo leuk samen. ik vind het vreselijk wat ik gedaan heb, en dat dit speelt door mijn stommiteit!"
precies, dan lijkt het me eerder een kwestie van de stok gevonden hebben om mee te slaan, de reden gevonden hebben om er mee te kappen, opdat je met een 'schoon geweten' verder kan "ja, hoor eens, eigen schuld, hoor, als jij niet... dan had ik nooit.....".quote:Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Je hebt in ieder geval netjes je excuses aangeboden aan haar. Ook even langs haar oom en tante gaan met een bloemetje en kaartje dat het je spijt dat je voor overlast hebt gezorgd.
Als ze je dan dumpt is het inderdaad zwak, ook al is het stom wat je gedaan hebt.
Dan heeft het nooit veel voorgesteld.
Dat wilde ik net gaan postenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef iefow het volgende:
Ik zou trouwens niet meer ongevraagd mijn excuses gaan aanbieden. Moet nu toch wel duidelijk zijn dat je er minstens zo hard van baalt als zij. Jij hebt je immers ook snoeihard voor paal gezet. Als je nu maar 'zielig' excuses blijft maken schiet het niet op. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen, nu is het aan haar om er ook overheen te stappen.
zit iets in.. kan me precies zo'n scenario voorstellen dat ze nu juist op hem afknapt omdat ie zo zielig doet..quote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef tummeke het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan postenJe moet je nu ook weer niet zielig en fragiel op gaan stellen zeg... Koop jezelf een ruggegraat ofzo en praat even onder 4 ogen met r als je r ziet.. Als je nu zielige smsjes gaat sturen kon dat nog wel eens de druppel zijn waardoor ze je WEL afschrijft! Ze gaat het echt niet aantrekkelijk vinden als je nu nog blijft smeken en excuseren in je smsjes...
Het is nu even tijd om je (voorlopige) verlies als een man te nemen, en te wachten tot morgenavond.. Gewoon even lekker uit laten razen die meid en morgenavond verder kijken hoe ze reageert..
hehe welke idioot pleegt a) zo'n kut actie, en b) deeld die ook nog eens met fokquote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef milagro het volgende:
TS heeft zich ms ook laten opnaaien door de dames hier, en is meteen paniekerig aan het sms-en geslagen
You're making it worse!!!!!!!!!!
Dat was veel slimmer geweestquote:Op zondag 1 juli 2007 23:03 schreef Nairua het volgende:
Nu bevestig je haar in het feit dat ze denkt dat het vreselijk is. Beter: "Ik had niet verwacht dat ik zo op alcohol zou reageren. Excuses voor het ongemak lieverd."
Oid..
Is ie ook:quote:Op zondag 1 juli 2007 23:39 schreef Ixnay het volgende:
....
Probeer de volgende keer als je in haar familie bent een beter beeld van jezelf te geven dat je laat zien dat je meer bent dan alleen een "zuiplap".
jonge zit die kerel niet zo de put in te praten..quote:Op maandag 2 juli 2007 00:02 schreef SN0Wman het volgende:
[..]
Is ie ook:een stumpert, om zo'n actie uit te halen een hardere stumpert, omdat ie zn eigen grenzen niet kent een nog hardere stumpert, dat ie zn hele verhaal hier op FOK! zet een zielepoot, met die smsjes van em een grotere zielepoot, dat ie luistert naar adviezen van FOK!-users een nog grotere zielepoot, dat ie niet alleen luistert, maar zich ook laat opnaaien hier door FOK!-users
Why not hij is er toch zelf in gesprongen zekerquote:jonge zit die kerel niet zo de put in te praten..![]()
ok die kill maakt een fout, ik maak zo vaak fouten, en jij ook, iedereen doet dat.. jij hebt vast ook wel iets waar wij allemaal heen hard om kunnen lachen als jij het op fok zou posten.. en dat die kerel dit op fok post getuigt alleen maar van lef, hij durft tenminste voor z'n gevoelens uit te komen, wat heen veel kerels gewoon nie durfen omdat ze dikke schijterds zijn, die kill voelt zich kut waarom moet je dat zo inwrijven?? voel je je er beter van of zo, andere mensen afzeiken??quote:Op maandag 2 juli 2007 00:24 schreef l3laster het volgende:
[..]
Why not hij is er toch zelf in gesprongen zekerof moet ik zeggen met z'n kots mee gespoeld
![]()
Idd, je plaatst jezelf in een onmogelijke positie tegenover haar. En helemaal als ze direct reageerde zoals je al had gepost.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was veel slimmer geweestNu lijkt het een beetje zielig, smekend over te komen....dáár zou ik eerder op afknappen dan op iemand die een keer (veel) teveel heeft gedronken.
Ze wil praten. Zij wil praten.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon even zwaar pissed zijn.
Betekend niet meteen dat je op moet tiefen.
Zowel stelde het inderdaad sowieso al weinig voor.
zoals eerder gezegd fouten prima, maar zodra iemand "controle" verliest op zo'n manier terwijl dat die zat is. Echt compleet naar de kanker zoals sommige het omschreven of tijdens dronkenschap maar in ronte gaan meppen...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:38 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
ok die kill maakt een fout, ik maak zo vaak fouten, en jij ook, iedereen doet dat.. jij hebt vast ook wel iets waar wij allemaal heen hard om kunnen lachen als jij het op fok zou posten.. en dat die kerel dit op fok post getuigt alleen maar van lef, hij durft tenminste voor z'n gevoelens uit te komen, wat heen veel kerels gewoon nie durfen omdat ze dikke schijterds zijn, die kill voelt zich kut waarom moet je dat zo inwrijven?? voel je je er beter van of zo, andere mensen afzeiken??![]()
die kerel vraagt om advies en als je geen serieuze antwoorden wil geven, hou dan gewoon je mond..
Nee inderdaad, dat is stukken beterquote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]vervolgens down gegaan waar ze maar een dekentje over hem hebben gelegd ![]()
Zo ging het niet. eerst hadden ze alles opgeruimd, toen een kussen en dekens voor me gepakt. mn vuile shirt uitgedaan en dergelijke. en er bleef iemand steeds op me letten.
Euhm... dit klinkt behoorlijk kansloos.Stuur dat soort shit niet. Nu geef je dr een stok om mee te slaan. Je moet er schijt aan hebben, damn dan ben je een keer helemaal van de wereld. Natuurlijk verdient het niet de schoonheidsprijs, maar gewoon lekker doorleven hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef Seventh-Heaven het volgende:
heb haar dit terug gesmsed
eerst dat 7 uur goed was. en toen dit:
"Ik wil je niet kwijt! we hebben het zo leuk samen. ik vind het vreselijk wat ik gedaan heb, en dat dit speelt door mijn stommiteit!"
maar het zal allemaal wel niks uitmaken.
quote:Op maandag 2 juli 2007 01:38 schreef Xennia het volgende:
En dit was je eerste kennismaking met de familie?
Oh wat genant, daar wordt dat meisje van je de rest van haar leven mee gepest. Dit wordt een anekdote op haar bruiloft, waar jij waarschijnlijk niet eens meer bij bent.
Zoiets?quote:"Ze neemt ook graag alcoholisten mee naar huis,
deze jongens zijn niet pluis,
ze zuipen je drank op en kotsen je bank onder,
dat die jongen nog leeft is een waar wonder,
gelukkig dumpte je die kneus keihard,
en veroverde deze kerel je hart"
Willen mannen ook wel eens praten dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze wil praten. Zij wil praten.
Dude, da's nooit goed.
Nee, na het neuken willen we hoogstens even praten.quote:
In ieder geval sterkte straks met het gesprek, ik hoop voor je dat het goedkomt, alhoewel haar manier van reageren niet al te veel goeds voorspelt.quote:In het meeste gevallen treden de verschijnselen meestal binnen enkele uren op, soms na een dag, terwijl sommige mycotoxines niet acuut giftig zijn, maar pas op hele lange termijn werken. Het begint meestal met misselijkheid en overgeven; later gevolgd door diarree, die kan variëren van brijig tot waterdun, al dan niet met bloedbijmenging. Botulisme en paralytische schelpdiervergiftiging gaan daarentegen gepaard met verlammingsverschijnselen. Afhankelijk van de oorzaak, kunnen de verschijnselen dus sterk uiteenlopen.
quote:
quote:
Dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun duuuuun...quote:
Idd, het kan heel goed niet goed doorbakken kip of zo zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:00 schreef RiLo het volgende:
Hoi...
tuinfeestje, zeg je? Hebben jullie ook gebarbequed? In dat geval zou het ook mogelijk zijn dat je ziek bent geworden omdat je het vlees niet lang genoeg door hebt kunnen laten garen en misschien een voedselvergiftiging hebt opgelopen, want het is een beetje raar om je helemaal verlamd te voelen terwijl je wel de tegenwoordigheid van geest nog hebt om gesprekken op te pikken.
Uit wikipedia over voedselvergiftiging:
[..]
In ieder geval sterkte straks met het gesprek, ik hoop voor je dat het goedkomt, alhoewel haar manier van reageren niet al te veel goeds voorspelt.
Er zijn ook genoeg nuchtere (quote:Op maandag 2 juli 2007 09:25 schreef milagro het volgende:
Overtrokken reacties hier , alsof die knul het ergste der ergste geflikt heeft, teveel zuipen.
niet zo gek lijkt me, als er meteen al 4 dames reageren die zeggen dat hun nieuwe vriendje had kunnen wieberenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg nuchtere () reacties, maar misschien leest TS daar overheen en ziet alleen het ergste
quote:Op maandag 2 juli 2007 09:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd, het kan heel goed niet goed doorbakken kip of zo zijn.
En dan is het natuurlijk ineens allemaal niet meer erg, want "hij kon er niets aan doen!".
Overtrokken reacties hier , alsof die knul het ergste der ergste geflikt heeft, teveel zuipen.
Nou, schande!!!!!!!!
Het punt is niet dattie teveel gezopen heeft (wie heeft dat nou nooit?), het gaat erom dattie het doet op de avond dat hij hij kennismaakt met de schoonfamilie van z'n jonge relatiequote:Op maandag 2 juli 2007 09:27 schreef Kreator het volgende:
Echt slim heb je het niet aangepakt, door er zelf ook zo;n drama van te maken achteraf met al die smsjes.. Iedereen is wel es ziek van de alcohol door verkeerd vallen ofzo, daar moet ze maar mee leven.
En voor alle moraalridders hier: Alsof jij nog nooit 1 glaasje teveel hebt gehad, waarna je die agent voor een boom aanzag en em onderzeek.
Ja, maar boeie.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:58 schreef Solomon het volgende:
[..]
[..]
Het punt is niet dattie teveel gezopen heeft (wie heeft dat nou nooit?), het gaat erom dattie het doet op de avond dat hij hij kennismaakt met de schoonfamilie van z'n jonge relatieDat is gewoon dom!
Die constatering was er al, maar daar schiet ie nix meer mee op he.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:58 schreef Solomon het volgende:
Dat is gewoon dom!
ja, dat heeft hij natuurlijk met voorbedachte rade gedaanquote:Op maandag 2 juli 2007 09:58 schreef Solomon het volgende:
[..]
[..]
Het punt is niet dattie teveel gezopen heeft (wie heeft dat nou nooit?), het gaat erom dattie het doet op de avond dat hij hij kennismaakt met de schoonfamilie van z'n jonge relatieDat is gewoon dom!
ze is ook 18. en eveneens bijna 19.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou er nu ook niet zo'n punt meer van maken als mijn vriendje dat zou overkomen, zelfs niet als het zo kort in de relatie is en hij mijn familie pas voor het eerst zag. Ik kan me echter voorstellen dat een meisje van 16 het allemaal wat dramatischer en moeilijker bekijkt en er wel een drama van maakt. Daarvoor zijn het meisjes van 16, lijkt me...
zeg jongemanquote:Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
ze is ook 18. en eveneens bijna 19.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
en ik heb inderdaad een halve kippenpoot (drumstick) rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...
kan het daarom zo plotseling gekomen zijn? echt binnen 5 minuten van nuchter tot aan kotsen toe..
Ow ja, 3 maanden ipv 3 jaren jonger, verkeerd gelezen. Maar goed, dan nog, ook op die leeftijd kunnen veel meiden dingen vaak veel moeilijker maken dan ze hoeven zijn. Groeien ze vaak wel overheen, maar dat gaat het vriendje dat ze dan hebben waarschijnlijk niet meer meemaken.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
en ik heb inderdaad een halve kippenpoot rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...
kan het daarom zo plotseling gekomen zijn? echt binnen 5 minuten van nuchter tot aan kotsen toe..
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:08 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg jongeman
ik zit je hier te verdedigen als was je mijn eigen vlees en bloed, mag ik nu gvd eindelijk eens wat oneindige dank, ja
Waarschijnlijk niet, en waarschijnlijk duurt 't ook langer voordat je er ziek van wordt. Maar wat let je om dat bij haar aan te voeren als waarschijnlijke oorzaakquote:Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
en ik heb inderdaad een halve kippenpoot (drumstick) rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...
Nou, ik heb eens even voor je gekeken... 5 minuten is wel extreem snel, want zoals ik al zei.. bij mij begon het in de trein naar huis pas.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef Seventh-Heaven het volgende:
19:00.
ik denk dat het wel een grote rol mee gespeeld heeft nu ik er zo over nadenk. want ik heb in het verleden ook wel eens veel te veel gedronken (niet met haar) en toen voelde het toch heel anders... ik kon verdorie mn gezicht niet meer voelen, mn armen en benen niet meer bewegen... kon alleen maar luisteren en kreunen..
maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan gewoon niet..
denk dat ik de lul ben vanavond. en als dit de enige reden zou zijn. dan zou ik het haar best kwalijk nemen waarom we ervoor dan nog wel veel lol hadden... dus dan heeft ze me gewoon voor de gek gehouden..
Nee het was ongeveer 3 uur nadat ik het gegeten had.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:24 schreef seilram het volgende:
[..]
Nou, ik heb eens even voor je gekeken... 5 minuten is wel extreem snel, want zoals ik al zei.. bij mij begon het in de trein naar huis pas.
Bij een voedselinfectie wordt de darmwand ontstoken door levende bacteriën. Een voedselvergiftiging leidt meestal ook tot een ontsteking van het spijsverteringsstelsel maar wordt veroorzaakt door schimmels of gifstof van bacteriën.
Symptomen
Nadat bacteriën hebben toegeslagen, duurt het bij een voedselinfectie nog een halve dag tot enkele weken vooraleer de klachten opduiken.
De symptomen zijn koorts, misselijkheid (soms met braken), buikkrampen en een al dan niet bloederige, slijmerige diarree.
Heel zelden treedt een bloedbesmetting op, waarbij men ernstig ziek is en hoge koorts heeft. Bij bejaarden en verzwakte personen kan dit tot ernstige verwikkelingen leiden en zelfs dodelijk zijn.
Een voedselvergiftiging uit zich reeds enkele uren na de maaltijd. Klachten zijn krampen, misselijkheid, braken en/of een waterige diarree. De kwaal gaat zelden gepaard met koorts en verdwijnt doorgaans in minder dan twaalf uur.
Dit vond ik op internet. Het zou dus wel mogelijk zijn, alleen lijkt me dan dat je toch echt gisteren ook nog buikpijn hebt moeten gehad.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef Seventh-Heaven het volgende:
19:00.
ik denk dat het wel een grote rol mee gespeeld heeft nu ik er zo over nadenk. want ik heb in het verleden ook wel eens veel te veel gedronken (niet met haar) en toen voelde het toch heel anders... ik kon verdorie mn gezicht niet meer voelen, mn armen en benen niet meer bewegen... kon alleen maar luisteren en kreunen..
maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan toch gewoon niet? dan zal ze denken dat ik excusen zit te verzinnen ofzo.. maar ze heeft wel gezien dat ik het rauw op ging eten. ik maakte er een geintje over: "als ik ziek word zien we dat wel weer" maar dat zijn we voor de rest vergeten..
denk dat ik de lul ben vanavond. en als dit de enige reden zou zijn. dan zou ik het haar best kwalijk nemen waarom we ervoor dan nog wel veel lol hadden... dus dan heeft ze me gewoon voor de gek gehouden..
Je moet helemaal niets meer vertellen aan verzachtende omstandigheden.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Nee het was ongeveer 3 uur nadat ik het gegeten had.
en een speklapje wat ik had was ook nog ietwat rood. maar dat was maar heel weinig.
wat ik bedoelde is dat ik me nog kiplekker voelde en binnen 5 minuten ineens omsloeg..
moet ik hiermee wachten tot vanavond om het haar te vertellen dan?
en heb gister ook buikpijn gehad. niet veel. maar wel wat. en voel me nu nog steeds gaar. opgeblazen gevoel. en misselijk.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Een dame die bij de eerste de beste 'misser' al meteen gaat lopen doen alsof je een misdaad tegen de mensheid begaan hebt, die gaat je een relatie bezorgen waar jij altijd op je tenen loopt en zij kan eisen want anders....
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:
kiplekker
Achteraf gezien zijn dat de mooie momentenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
en de ander ligt dan gewoon te tollen in zijn (lees : haar) bed, en is ineens heel religieus want biddend tot iets hogers "laat me niet over mijn nek gaan, laat me snel ik slaap vallen" en mijn gebeden zijn toen ik nog in de Here alcohol was altijd verhoord.
Naja een bloemetje naar de slachtoffers zou wel netjes zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
Ik zou trouwens niet meer ongevraagd mijn excuses gaan aanbieden. Moet nu toch wel duidelijk zijn dat je er minstens zo hard van baalt als zij. Jij hebt je immers ook snoeihard voor paal gezet. Als je nu maar 'zielig' excuses blijft maken schiet het niet op. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen, nu is het aan haar om er ook overheen te stappen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Je overdrijft!! 1 bos bloemen voor de oom & tante.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ok. ben wel van plan zoiezo even 3 bosjes bloemen te halen.
1 voor dr oom
1 voor dr tante (die heeft de hele tijd bij me gezeten en me geholpen)
1 voor de vader (heeft me ook de hele tijd geholpen)
zijn gescheiden en wonen apart.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je overdrijft!! 1 bos bloemen voor de oom & tante.
oh, hmmquote:Op maandag 2 juli 2007 11:02 schreef Seventh-Heaven het volgende:
zijn gescheiden en wonen apart.
Het hoeven niet de oom en tante te zijn die met elkaar zijn getrouwd oid. Maar als ze inderdaad onderdeel uitmaken van één gezin: 1 bosje.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je overdrijft!! 1 bos bloemen voor de oom & tante.
Alleen aan dr oom dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh, hmm
Dan nog zou ik alleen de gastheer een bloemetje geven. Als je bloemetjes aan iedereen gaat uitdelen krijg je straks van je vriendin de vraag waarom zij niets krijgt
ja joh. maak het nog ff een paar klappen erger. Je blijft maar onderstrepen hoe ontzettend gigantisch vervelend het allemaal was...quote:Op maandag 2 juli 2007 11:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:
1 voor dr oom
Dude, stop being a kiss ass. Wat denk je dat je daar bij je meisje mee bereikt?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:
1 voor dr oom
Inderdaad. TS blijft maar miepen over hoe stom het allemaal niet was. Dat maakt het echt niet beter hoor!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja joh. maak het nog ff een paar klappen erger. Je blijft maar onderstrepen hoe ontzettend gigantisch vervelend het allemaal was...Je blijft maar gewicht toevoegen aan de hele situatie!
Niettemin succes vanavond.You'll need it.
![]()
Was jij nog maar dun.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun duuuuun...
sorry
Ja, dat vooral. Dat zij er een drama van maakt, moet zij weten. Maar jij moet er geen drama van maken en door 3 bossen bloemen rond te gaan brengen (en niet aan je vriendin...) doe je voorkomen alsof je iets onvergeeflijks hebt gedaan. En dat heb je niet. De alcohol is (flink) verkeerd gevallen, pech gehad. Volgende keer beter opletten en niet doordrinken ook al is het erg gezellig.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
Je blijft maar gewicht toevoegen aan de hele situatie!
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:
ok dan laat ik het allemaal wel over me heen komen. geen bloemen dan.
Wat ben jij een enorm slappe, besluiteloze zak. Word eerst maar eens een vent.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Er is echt één post voor nodig om 'm volledig 180 graden te laten draaien. Klinkt niet echt zelfverzekerd inderdaad... maar goed, om dat er ook nog even in te wrijven is wellicht niet handig.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:16 schreef Terpentin07 het volgende:
Zonder het te weten wordt je gemanipuleerd door ons.Dat gevoel krijg ik een beetje.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:16 schreef SlaggY het volgende:
Beter koop je die vader een boek waarin staat hoe je kip moet bereiden.
Ja dat was ik ook van plan. en ik ben mischien wat onzeker hierover maar zo ben ik nu eenmaal..quote:Op maandag 2 juli 2007 11:22 schreef l3laster het volgende:
[..]
![]()
Even serieus kerel, ik zou toch vast blijven houden aan het verhaal dat je niet tegen drank kan. Want om je vrienden nou te verkondigen dat de reden van de break-up een kip was![]()
Hij is gewoon wanhopig omdat hij een potentieel rooskleurige toekomst ogenschijnlijk heeft verneukt met deze onfortuinlijke actie.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef niekth het volgende:
[..]
Er is echt één post voor nodig om 'm volledig 180 graden te laten draaien. Klinkt niet echt zelfverzekerd inderdaad... maar goed, om dat er ook nog even in te wrijven is wellicht niet handig.
Maar we kunnen 'm natuurlijk wel meegeven dat een stukje zelfverzekerdheid best handig is. TS, hoe denk je dat je je zou voelen als je in je vriendins schoenen zou staan?
Haal even adem en ga wat leuks doen. Je slaat door, man.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Euh... ?quote:
" Zeg schat, (gniffel) weet je nog die eerste kennismaking toendertijd bij jouw ouders op dat ene feest.. toen ik daar de hele shit ondergekotst heb? En daarna mezelf 100.000.000 x heb veronschuldigd? "quote:Op maandag 2 juli 2007 11:30 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Hij is gewoon wanhopig omdat hij een potentieel rooskleurige toekomst ogenschijnlijk heeft verneukt met deze onfortuinlijke actie.
TS: neem de raad aan van de nuchtere mensen hier: het verschil tussen grapjes maken of de situatie als een zware last beschouwen is enorm. Lach erom
Ik heb het idee dat de TS niet beschikt over de zelfverzekerdheid die hij ongetwijfeld nodig zal hebben om zijn vriendin geen stok te geven om mee te slaan vanavond. Grote kans dat zijn vriendin het inderdaad gaat uitmaken, niet omdat hij de boel onder heeft gekotst, maar omdat zijn gedrag niet getuigt van het hebben van een ruggegraat.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef niekth het volgende:
[..]
Er is echt één post voor nodig om 'm volledig 180 graden te laten draaien. Klinkt niet echt zelfverzekerd inderdaad... maar goed, om dat er ook nog even in te wrijven is wellicht niet handig.
Maar we kunnen 'm natuurlijk wel meegeven dat een stukje zelfverzekerdheid best handig is. TS, hoe denk je dat je je zou voelen als je in je vriendins schoenen zou staan?
Ja vanavond even afwachten. Je kunt morgen alsnog bloemen laten bezorgen bij die oom (als ze je tenminste normaal heeft vergeven, anders ga je die mensen toch niet meer zien, dus schijt).quote:Op maandag 2 juli 2007 11:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Hij kan beter even deze bestellen, om aan die oom te geven:quote:Op maandag 2 juli 2007 11:56 schreef seilram het volgende:
[..]
Ja vanavond even afwachten. Je kunt morgen alsnog bloemen laten bezorgen bij die oom (als ze je tenminste normaal heeft vergeven, anders ga je die mensen toch niet meer zien, dus schijt).
Zeg, die tweede quote is niet van mij, hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Achteraf gezien zijn dat de mooie momentenOp het tijdstip zelf is het wat minder
[..]
Naja een bloemetje naar de slachtoffers zou wel netjes zijn
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, hou me vast.
Succes
Dat dacht ik al maar ik had geen zin om het weer na te zoekenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:01 schreef milagro het volgende:
Zeg, die tweede quote is niet van mij, hoor
* * * * Vanavond 19:05 klinkt het * * * *:quote:Op maandag 2 juli 2007 12:19 schreef Apfel. het volgende:
Idd ga een liedje zingen voor de nabestaande van dit drama, de geschiedenis leert dat dit doorgaans goed werkt.
- ramp van 9-11
- volendamse brand
- ........
succes!
Kom doe niet zo zielig.Dit soort reacties kon je toch verwachten.Vooral bij fok.quote:
Dit is niet correct.Hij heeft gekotst...op de erf van de schoonfamilie.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef l3laster het volgende:
Jongens, beetje medelijden met die jonge.... hij word al uitgekotst door z'n schoonfamilie![]()
quote:Middel gevonden om geheugen te wissen
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Telegraph online
Gepubliceerd: maandag 2 juli 2007 @ 12:26
Amerikaanse onderzoekers hebben een manier ontdekt om herinneringen uit ons geheugen te verwijderen, en dat op een wijze die de patiënt de keuze geeft herinneringen wel of niet te behouden. Psychiaters van de Canadese McGill en de Amerikaanse Harvard universiteit ontdekten dat wanneer een bepaald geheugenverlies medicijn wordt toegediend precies op het moment dat een specifieke herinnering wordt opgeroepen, ze de wijze waarop deze herinnering in het geheugen is opgeslagen kunnen veranderen en zelfs laten verdwijnen.
Op deze manier kunnen patiënten worden geholpen die lijden aan psychiatrische stoornissen zoals post-traumatisch stress.
Het onderzoek heeft onder parlementaire adviseurs geleid tot bezorgdheid. Ze dringen aan op nieuwe voorschriften om te voorkomen dat het medicijn wordt gebruikt door gezonde mensen die even 'in de knel' zitten en daar snel vanaf willen.
De onderzoekers gebruikten de bekende bètablokker propranolol. Het is een medicijn dat normaal gesproken wordt toegepast bij bepaalde hartproblemen maar ook bekend staat om geheugenproblemen op te lossen. Ze behandelden 19 verkrachting- en verkeersslachtoffers met het medicijn of met namaak pillen, terwijl zij vroegen hun herinneringen van een traumatische gebeurtenis te beschrijven van tien jaar daarvoor.
prima wat jij wil, maar je hebt geen bier gezopen wat heb je eengodsnaam dan wél gezopen?quote:Heb dus gewoon een alcoholvergiftiging gehad... ernstig..
zeg uuh... drama kingquote:Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Strikt genomen zijn ook de symptomen van dronkenschap vergiftigingsverschijnselen, maar met alcoholvergiftiging wordt het levensbedreigende stadium na dronkenschap bedoeld. Wanneer het alcoholpromillage in het bloed 3 à 4 promille bereikt (dit verschilt per persoon), beginnen deze symptomen op te treden. Meestal merkt men dat sprake is van alcoholvergiftiging doordat het slachtoffer niet meer reageert op prikkels zoals aanspreken, aanroepen, aangrijpen of op de wang tikken.
Heb dus gewoon een alcoholvergiftiging gehad... ernstig..
veel mixdrankjes waarvan de helft sterke wodka en de andere helft cola / jus d'orangequote:Op maandag 2 juli 2007 12:58 schreef l3laster het volgende:
[..]
prima wat jij wil, maar je hebt geen bier gezopen wat heb je eengodsnaam dan wél gezopen?
Als je maar snel genoeg drinkt kun je van een halve fles Bacardi goed out gaan hoor maar goed, een fles Bacardi adten is ook geen beeld wat je achter wilt laten op een feestje van je schoonfamiliequote:Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef Rechterbal het volgende:
Ik heb daar dus serieus een halve fles bacardi, coebergh, apfelkorn, een paar glazen wijn en flink wat flesjes bier voor nodig gehad.![]()
juist, het punt is niet dat je compleet naar de kanker bent gegaan. Dat over komt elke échte vent wel eens...het gaat er om dat je dit doet wanneer:quote:Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef Rechterbal het volgende:
Ik heb daar dus serieus een halve fles bacardi, coebergh, apfelkorn, een paar glazen wijn en flink wat flesjes bier voor nodig gehad.![]()
Bravo, jou lukt het in 6 glazen![]()
Voedselvergiftiging, ernstige alcoholvergiftiging, tjeetje... je hebt het er maar druk mee hè?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Strikt genomen zijn ook de symptomen van dronkenschap vergiftigingsverschijnselen, maar met alcoholvergiftiging wordt het levensbedreigende stadium na dronkenschap bedoeld. Wanneer het alcoholpromillage in het bloed 3 à 4 promille bereikt (dit verschilt per persoon), beginnen deze symptomen op te treden. Meestal merkt men dat sprake is van alcoholvergiftiging doordat het slachtoffer niet meer reageert op prikkels zoals aanspreken, aanroepen, aangrijpen of op de wang tikken.
Heb dus gewoon een alcoholvergiftiging gehad... ernstig..
Die uitleg was voor de mensen die niet wisten wat een mixdrankje was?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
veel mixdrankjes waarvan de helft sterke wodka en de andere helft cola / jus d'orange
Mwah, denk dat ze pas boos worden als je dan in de auto staptquote:Op maandag 2 juli 2007 13:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je maar snel genoeg drinkt kun je van een halve fles Bacardi goed out gaan hoor maar goed, een fles Bacardi adten is ook geen beeld wat je achter wilt laten op een feestje van je schoonfamilie
Het was ook niet de bedoeling dat ik ging drinken. hooguit 1 glas. maar het is er gewoon in geschoten. en was van plan uiteindelijk gewoon in mn auto te slapen. of mn pa bellen om me ff op te pikken.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:07 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Die uitleg was voor de mensen die niet wisten wat een mixdrankje was?
Als 19-jarige een (denkbeeldige) alcoholvergiftiging oplopen door het drinken van 7 mixdrankjes en een biertje![]()
Overigens, als ik je OP goed begrijp ben je met je auto naar het feest toegegaan, bent daar bewust alcohol gaan drinken, en vervolgens beweer je in diezelfde post dat je niet met alcohol op gaat rijden. Is het dan je gewoonte om bij vreemden te overnachten na een feest?
Eindelijk iemand die het ook op valt....quote:Op maandag 2 juli 2007 13:07 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Die uitleg was voor de mensen die niet wisten wat een mixdrankje was?
Als 19-jarige een (denkbeeldige) alcoholvergiftiging oplopen door het drinken van 7 mixdrankjes en een biertje![]()
Overigens, als ik je OP goed begrijp ben je met je auto naar het feest toegegaan, bent daar bewust alcohol gaan drinken, en vervolgens beweer je in diezelfde post dat je niet met alcohol op gaat rijden. Is het dan je gewoonte om bij vreemden te overnachten na een feest?
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling dat ik ging drinken. hooguit 1 glas. maar het is er gewoon in geschoten. en was van plan uiteindelijk gewoon in mn auto te slapen. of mn pa bellen om me ff op te pikken.
ach dit is toch een forum waar ik alles kwijt kan?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ffs, TS, wat ben jij een zielig geval. Voor t kotsen zou ik je niet dumpen maar voor hoe je hier doet,!
Koop idd maar een ruggegraat, zal je goed doen.
Eensch!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ffs, TS, wat ben jij een zielig geval. Voor t kotsen zou ik je niet dumpen maar voor hoe je hier doet,!
Koop idd maar een ruggegraat, zal je goed doen.
Had jij niet bepaalde dingen gesmst?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:15 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
ach dit is toch een forum waar ik alles kwijt kan?
zo ben ik niet tegenover mn vriendin hoor.
maar tis wel ff lekker om mn hart te luchten.
Slapen in je auto op een feestje van je vriendin ?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling dat ik ging drinken. hooguit 1 glas. maar het is er gewoon in geschoten. en was van plan uiteindelijk gewoon in mn auto te slapen. of mn pa bellen om me ff op te pikken.
O god je bent nog zo'n 19 jarige pauper met een eige auto met een sportuitlaatje er onder ookquote:Het was ook niet de bedoeling dat ik ging drinken. hooguit 1 glas. maar het is er gewoon in geschoten. en was van plan uiteindelijk gewoon in mn auto te slapen. of mn pa bellen om me ff op te pikken.
sportuitlaat? waar?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:16 schreef l3laster het volgende:
[..]
O god je bent nog zo'n 19 jarige pauper met een eige auto met een sportuitlaatje er onder ookdie al 10 x door "blik op de weg" langs de kant is gezet..
je situatie word er niet beter op![]()
Ach, iedereen maakt het wel eens mee dat ze eigenlijk niet wilden drinken, hooguit 1 glas, om vervolgens met een alcoholvergiftiging (half) bewusteloos zonder controle over zijn/haar ledematen te eindigen op een bank bij een stel vreemden.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
idd je was meteen de ideale schoonbroer bij mijquote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Als mijn zus met je aan was gekomen was je nu een held geweest.
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, dat zuigt bestwel.
Ben benieuwd op hoeveel begrip je kan rekenen.
Of je het verkloot hebt is bij elke familie anders.
Bij mijn familie was je hier makkelijk mee weggekomen, die maken er zelf ook een tyfusbende van.
Als hij echt zo out is geweest als die verteld, vind ik het niet verantwoord om paar uur later alsnog je auto in te stappen. Het is netjes dat hij z'n auto heeft laten staan in eerste instantie... maar ja, daarintegen auto rijden gaat ook zo lastig als je geen gevoel meer in je gezicht en ledenmaten hebtquote:Op maandag 2 juli 2007 13:18 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben ook vaak genoeg naar feestjes geweest met de auto en wou niet drinken.Maar ja soms is het gewoon erg gezellig en dan gebuurt het van zelf.Maar ik rij dan ook niet maar blijf dan daar slapen of neem een taxi terug.Dus dat is niet iets waar je de ts op kan afrekenen.
Het verschil zit hem in dat je die keuze bewust en zelf maakt, en niet noodgedwongen door anderen nadat je volledig van de wereld bent geraakt 'van het een op het andere moment'.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:18 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben ook vaak genoeg naar feestjes geweest met de auto en wou niet drinken.Maar ja soms is het gewoon erg gezellig en dan gebuurt het van zelf.Maar ik rij dan ook niet maar blijf dan daar slapen of neem een taxi terug.Dus dat is niet iets waar je de ts op kan afrekenen.
Niet iedereen hoor...quote:Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Ach, iedereen maakt het wel eens mee dat ze eigenlijk niet wilden drinken, hooguit 1 glas, om vervolgens met een alcoholvergiftiging (half) bewusteloos zonder controle over zijn/haar ledematen te eindigen op een bank bij een stel vreemden.
Je gaat uit bij 3 a 4 promille. Een glas alcohol is 0.2 promille. Waardoor er tussen de 15 en 20 glazen alcohol zijn gedronken. Om te mogen rijden mag je maar 0.2 promille in je bloed hebben (beginnende bestuurder), wat gelijk staat aan 1 glas waardoor je op z'n minst 14 glazen kwijt moet zijn geraakt. Lever doet daar ongeveer 14 uur over. Dus tenzij je om 17:00 al lam was wordt je verhaal er niet veel sterker opquote:Op maandag 2 juli 2007 13:22 schreef l3laster het volgende:
Als hij echt zo out is geweest als die verteld, vind ik het niet verantwoord om paar uur later alsnog je auto in te stappen. Het is netjes dat hij z'n auto heeft laten staan in eerste instantie... maar ja, daarintegen auto rijden gaat ook zo lastig als je geen gevoel meer in je gezicht en ledenmaten hebt![]()
Jullie hebben wel een punt dat het niet verantwoord was dat hij in die toestand nog naar huis reed.Mij ging het meer erom dat je best van mening mag veranderen ook al ben je met de auto gekomen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:25 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in dat je die keuze bewust en zelf maakt, en niet noodgedwongen door anderen nadat je volledig van de wereld bent geraakt 'van het een op het andere moment'.
Lul dat dan niet dat dit een forum is en dat jij zo niet tegen haar bent.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:17 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Dat ik haar niet kwijt wil? jawel.
ik heb je zin 5 keer gelezen en ik snap er nog geen fuck van.. heb je gezopen ofzo??quote:Op maandag 2 juli 2007 13:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lul dat niet dat dit een forum is en dat jij zo niet tegen haar bent.
[afbeelding]
Ik dacht al dat ik de enige ben.Maar ik heb al een jointje op.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:46 schreef Sant het volgende:
[..]
ik heb je zin 5 keer gelezen en ik snap er nog geen fuck van.. heb je gezopen ofzo??
quote:Limburgse scouts ziek na waterdrinken
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: maandag 2 juli 2007 @ 13:41
Veertig verkenners, welpen en gidsen uit het Limburgse Gronsveld zijn maandagochtend naar ziekenhuizen gebracht na het drinken van vervuild water op een kamp in de buurt van Luik. Dat heeft de leiding van de scoutsgroep vandaag laten weten.
De kinderen zijn naar vijf ziekenhuizen in de regio gebracht, waar ze vocht toegediend krijgen. Een deel van hen is weer op de terugweg. Volgens de Belgische autoriteiten is de gezondheid van de kinderen niet in gevaar.
De 105 scouts uit Gronsveld zijn op kamp bij een boer in Olne in de provincie Luik. Die zorgde voor het water voor de scouts, en dat is waarschijnlijk vervuild. Volgens de leiding is er geen sprake van voedselvergiftiging.
Typoquote:Op maandag 2 juli 2007 13:46 schreef Sant het volgende:
[..]
ik heb je zin 5 keer gelezen en ik snap er nog geen fuck van.. heb je gezopen ofzo??
-edit- Dit is trouwens weer een janktopic dat gewoon een vervolg moet krijgen, goeie shit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |