abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Babe zondag 1 juli 2007 @ 20:59:44 #101
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51038022
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:50 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Ik 24 jarige man lust ook geen bier.Big damn deal dude. -_-'
Joh, neem het lekker serieus/voel je aangesproken
Big damn deal dude...
pi_51039331
Nou.. afwachten tot morgen dan maar...
  zondag 1 juli 2007 @ 21:50:37 #103
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51039898
Je kan op z'n minst wel een bloemetje naar die oom en tante brengen, en d'r even over praten. Heb je dat ook weer opgelost.
pi_51040519
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Grimm het volgende:
Je kan op z'n minst wel een bloemetje naar die oom en tante brengen, en d'r even over praten. Heb je dat ook weer opgelost.
Ohja, is ook zo netjes inderdaad, aangezien ze je kots opgeruimd hebben en je van een verstikking behoed hebben.
pi_51040638
ik wil die update @
pi_51041004
Alle mensen die zeggen "Ja het is klote, maar we zijn allemaal weleens dronken, als ze dat niet kan hebben": er is wat mij betreft een gigantisch verschil tussen 'een keer dronken' en 'compleet naar de kanker, out gaan en kotsen in de bank van oom en tante op een familiefeest als je net iets met elkaar hebt'.

.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_51041031
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:06 schreef jovink het volgende:
ik wil die update @
ben ook best benieuwd hoe dit afloopt.. hoop voor die kerel dat het wel goed afloopt..
  zondag 1 juli 2007 @ 22:18:59 #108
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_51041153
OMFG, prachtig!
On my sleeve.....
pi_51041301
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Alle mensen die zeggen "Ja het is klote, maar we zijn allemaal weleens dronken, als ze dat niet kan hebben": er is wat mij betreft een gigantisch verschil tussen 'een keer dronken' en 'compleet naar de kanker, out gaan en kotsen in de bank van oom en tante op een familiefeest als je net iets met elkaar hebt'.

.
Ik snap ook niet hoe je niet merkt dat je zo ver heen gaat. 'Het gebeurde ineens, ik was de tel kwijt'. Uhuh.
pi_51041374
nou, als je jezelf echt kapot schaamt en dit duidelijk voor jou ook geen regel was, maar een rottige uitzondering erop, zou ik je niet meteen afschrijven, of je moet sowieso al een "hm wel leuk, maar het net niet helemaal" zijn geweest.

iedereen doet wel eens iets stoms, en dit is nu niet bepaald een misdaad of zo, wel suf en genant, maar ja, ik doe zelf ook wel eens suf (genant uiteraard nooit ) en mag toch hopen dat ik dan niet meteen hoef te wieberen daarom.

maar ja, ms is je vriendin wel net zo als het gros vd dames hier en dan heb je dus pech
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51041445
tvp!
pi_51041650
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik snap ook niet hoe je niet merkt dat je zo ver heen gaat. 'Het gebeurde ineens, ik was de tel kwijt'. Uhuh.
ach kom, jij hebt nog nooit een druppel gedronken, dus logisch dat je je niets kan voorstellen daarover, maar het kán gebeuren , hoor, dat je eens een keer veel te veel zuipt, of het gewoon goed verkeerd valt.
en de een gaat dan gierend over zijn nek, en de ander ligt dan gewoon te tollen in zijn (lees : haar) bed, en is ineens heel religieus want biddend tot iets hogers "laat me niet over mijn nek gaan, laat me snel ik slaap vallen" en mijn gebeden zijn toen ik nog in de Here alcohol was altijd verhoord.

als het nu iedere week of meerdere malen per maand feest is, dan wordt het wat anders, maar kom op zeg, het is lullig, ja, en genant, maar er zit toch geen vooropgezet plan achter.
pi_51042224
nou de smsjes die ze stuurt eindigen met GR (doet ze nooit... altijd liefs, kus, of love ya) en ze wilt morgenavond om 7 uur afspreken. en als ik dr bel drukt ze me weg. dus... wel zwak dat ik hierom kan opzouten.. dan moet ze zoiezo niet veel in me gezien hebben dan denk ik.. maargoed, hopelijk heb ik het mis.
  zondag 1 juli 2007 @ 22:46:14 #114
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51042277
*enkel de OP heeft gelezen*

Ik zie het probleem niet. Je hebt iets teveel gezopen, soit.
  FOK!Babe zondag 1 juli 2007 @ 22:46:40 #115
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51042295
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Seventh-Heaven het volgende:
nou de smsjes die ze stuurt eindigen met GR (doet ze nooit... altijd liefs, kus, of love ya) en ze wilt morgenavond om 7 uur afspreken. en als ik dr bel drukt ze me weg. dus... wel zwak dat ik hierom kan opzouten.. dan moet ze zoiezo niet veel in me gezien hebben dan denk ik.. maargoed, hopelijk heb ik het mis.
Ze kan ook gewoon even zwaar pissed zijn.
Betekend niet meteen dat je op moet tiefen.

Zowel stelde het inderdaad sowieso al weinig voor.
  zondag 1 juli 2007 @ 22:49:08 #116
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51042391
Ik dacht een leuk leedvermaak topic voor me te krijgen toen ik de titel aanklikte maar dit is gewoon triest. Je hebt teveel gezopen, das alles! Ik dacht eerst nog even "Wellicht heeft ie bij iemand in d'r broekje gezeten" of iets dergelijks, maar zelfs dat niet!

Man! Ga naar bed!
pi_51042433
heb haar dit terug gesmsed

eerst dat 7 uur goed was. en toen dit:

"Ik wil je niet kwijt! we hebben het zo leuk samen. ik vind het vreselijk wat ik gedaan heb, en dat dit speelt door mijn stommiteit!"

maar het zal allemaal wel niks uitmaken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Seventh-Heaven op 01-07-2007 23:00:01 ]
  zondag 1 juli 2007 @ 22:51:51 #118
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51042507
hehe je kan in ieder geval zeggen dat je geen lauwbuizer bent
pi_51042516
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Seventh-Heaven het volgende:
ach joh, ze is ms iemand die niet zomaar uit de "mok modus" kan komen en daarom dus er minimaal een dag in 'moet' blijven.
je kent dat wel ms, of anderen hier, eigenlijk allang niet meer boos zijn, maar toch wel boos doen, omdat je denkt "ja, anders denkt hij dat hij alles zomaar kan maken" of ms gewoon omdat je zo in elkaar zit, die knop dus niet zomaar om kan zetten ineens.

pfft, mijn moeder zou je hebben vertroeteld, met een kruik in het logeerbed gelegd hebben, en wel even geinformeerd bij mij "of je altijd zoveel drinkt" en zo niet, dan enkel maar met je te doen hebben

en ik zelf ook, zoals ik al zei, als je al helemaal in de smaak zou vallen en de vlinders al fladderen in mijn buik kan je best wel een potje breken, hoor, ook als ze vol met kots zitten

en ms is het bij je vriendin net zo, na een obligate negeerperiode
ze hanteert ws de pikstraf methode
  zondag 1 juli 2007 @ 23:02:16 #120
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_51042962
Je hebt in ieder geval netjes je excuses aangeboden aan haar. Ook even langs haar oom en tante gaan met een bloemetje en kaartje dat het je spijt dat je voor overlast hebt gezorgd.

Als ze je dan dumpt is het inderdaad zwak, ook al is het stom wat je gedaan hebt.
Dan heeft het nooit veel voorgesteld.
  zondag 1 juli 2007 @ 23:03:19 #121
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51043001
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef Seventh-Heaven het volgende:
"Ik wil je niet kwijt! we hebben het zo leuk samen. ik vind het vreselijk wat ik gedaan heb, en dat dit speelt door mijn stommiteit!"
Nu bevestig je haar in het feit dat ze denkt dat het vreselijk is. Beter: "Ik had niet verwacht dat ik zo op alcohol zou reageren. Excuses voor het ongemak lieverd."

Oid. .
  zondag 1 juli 2007 @ 23:05:15 #122
47631 iefow
I love lamp
pi_51043064
Nou je hebt geen goeie streek geleverd op die partij, maar je hebt wel zoveel mogelijk damage control gedaan waar dat mogelijk was! Excuses maken en in de vroege ochtend alle troep die er was uit eigen beweging opgeruimd. Dat zijn dan toch weer pluspunten in mijn ogen.

Als ik zo'n streek zou leveren zou ik me ook redelijk doodschamen en me er al direct bij neerleggen dat ik een (lange) periode het mikpunt zou zijn van slechte grappen zodra er alcohol op tafel komt. Maar als het hierdoor meteen exit is, dan is dat wel erg kortzichtig. Shit happens en het is niet zo dat je lafjes de benen hebt genomen met je brakke kop.

Als er een volgend feestje is uiteraard te opzichtig van alle drank afblijven Gewoon om alle grappen voor te zijn en te laten zien dat je niet een of andere wacko alcoholverslaafde bent die niet tegen drank kan

Edit, nog ff wat erbij:
Ik zou trouwens niet meer ongevraagd mijn excuses gaan aanbieden. Moet nu toch wel duidelijk zijn dat je er minstens zo hard van baalt als zij. Jij hebt je immers ook snoeihard voor paal gezet. Als je nu maar 'zielig' excuses blijft maken schiet het niet op. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen, nu is het aan haar om er ook overheen te stappen.
*o/*
pi_51043112
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Je hebt in ieder geval netjes je excuses aangeboden aan haar. Ook even langs haar oom en tante gaan met een bloemetje en kaartje dat het je spijt dat je voor overlast hebt gezorgd.

Als ze je dan dumpt is het inderdaad zwak, ook al is het stom wat je gedaan hebt.
Dan heeft het nooit veel voorgesteld.
precies, dan lijkt het me eerder een kwestie van de stok gevonden hebben om mee te slaan, de reden gevonden hebben om er mee te kappen, opdat je met een 'schoon geweten' verder kan "ja, hoor eens, eigen schuld, hoor, als jij niet... dan had ik nooit.....".
pi_51043312
koop der een puppy
  zondag 1 juli 2007 @ 23:19:16 #125
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_51043631
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef iefow het volgende:
Ik zou trouwens niet meer ongevraagd mijn excuses gaan aanbieden. Moet nu toch wel duidelijk zijn dat je er minstens zo hard van baalt als zij. Jij hebt je immers ook snoeihard voor paal gezet. Als je nu maar 'zielig' excuses blijft maken schiet het niet op. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen, nu is het aan haar om er ook overheen te stappen.
Dat wilde ik net gaan posten Je moet je nu ook weer niet zielig en fragiel op gaan stellen zeg... Koop jezelf een ruggegraat ofzo en praat even onder 4 ogen met r als je r ziet.. Als je nu zielige smsjes gaat sturen kon dat nog wel eens de druppel zijn waardoor ze je WEL afschrijft! Ze gaat het echt niet aantrekkelijk vinden als je nu nog blijft smeken en excuseren in je smsjes...
Het is nu even tijd om je (voorlopige) verlies als een man te nemen, en te wachten tot morgenavond.. Gewoon even lekker uit laten razen die meid en morgenavond verder kijken hoe ze reageert..
  zondag 1 juli 2007 @ 23:21:27 #126
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51043714
Zyggie.
  zondag 1 juli 2007 @ 23:28:23 #127
176497 Mivea
be afraid
pi_51044006
Ik zou hier de lol wel van ingezien hebben hoor, als mijn vriend dit int begin had gedaan
Is natuurlijk anders als je er een gewoonte van maakt, maar als ze echt verliefd is, is er niks aan de hand hoor..
pi_51044062
TS heeft zich ms ook laten opnaaien door de dames hier, en is meteen paniekerig aan het sms-en geslagen

You're making it worse!!!!!!!!!!

zondag 1 juli 2007 @ 23:32:37 #129
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_51044158
Heb je het verkloot? Ja... en je bent alcoholist.

Gefeliciteerd!
pi_51044225
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef tummeke het volgende:

[..]

Dat wilde ik net gaan posten Je moet je nu ook weer niet zielig en fragiel op gaan stellen zeg... Koop jezelf een ruggegraat ofzo en praat even onder 4 ogen met r als je r ziet.. Als je nu zielige smsjes gaat sturen kon dat nog wel eens de druppel zijn waardoor ze je WEL afschrijft! Ze gaat het echt niet aantrekkelijk vinden als je nu nog blijft smeken en excuseren in je smsjes...
Het is nu even tijd om je (voorlopige) verlies als een man te nemen, en te wachten tot morgenavond.. Gewoon even lekker uit laten razen die meid en morgenavond verder kijken hoe ze reageert..
zit iets in.. kan me precies zo'n scenario voorstellen dat ze nu juist op hem afknapt omdat ie zo zielig doet..
pi_51044241
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef milagro het volgende:
TS heeft zich ms ook laten opnaaien door de dames hier, en is meteen paniekerig aan het sms-en geslagen

You're making it worse!!!!!!!!!!

hehe welke idioot pleegt a) zo'n kut actie, en b) deeld die ook nog eens met fok

alhoewel, heb me kosterlijk vermaakt op deze zondag... dus bij deze bedankt TS

ennuh suc6 morgen
I'm not the man you think I am!
pi_51044332
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:03 schreef Nairua het volgende:
Nu bevestig je haar in het feit dat ze denkt dat het vreselijk is. Beter: "Ik had niet verwacht dat ik zo op alcohol zou reageren. Excuses voor het ongemak lieverd."

Oid. .
Dat was veel slimmer geweest Nu lijkt het een beetje zielig, smekend over te komen....dáár zou ik eerder op afknappen dan op iemand die een keer (veel) teveel heeft gedronken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 1 juli 2007 @ 23:39:20 #133
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_51044353
Eigenlijk kan iedereen dit gebeuren, misschien niet in deze extreme vorm. De familie heeft je in ieder geval goed opgevangen. Dat zegt genoeg over dat je met de juiste mensen te maken hebt.

Maar verplaats je je eens in je vriendin. Waarschijnlijk is dit een van de eerste keren dat je bij haar familie bent, en je hebt jezelf nu al een naam gegeven.
Iedereen doet wel eens domme dingen, begrijpelijk. Maar zij heeft zich waarschijnlijk geschaamd voor je en ik kan me best voorstellen dat ze even genoeg van je heeft om deze reden. Probeer de volgende keer als je in haar familie bent een beter beeld van jezelf te geven dat je laat zien dat je meer bent dan alleen een "zuiplap".

[ Bericht 1% gewijzigd door Ixnay op 01-07-2007 23:57:49 ]
pi_51045043
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:39 schreef Ixnay het volgende:
....
Probeer de volgende keer als je in haar familie bent een beter beeld van jezelf te geven dat je laat zien dat je meer bent dan alleen een "zuiplap".
Is ie ook:

• een stumpert, om zo'n actie uit te halen
  • een hardere stumpert, omdat ie zn eigen grenzen niet kent
  • een nog hardere stumpert, dat ie zn hele verhaal hier op FOK! zet
  • een zielepoot, met die smsjes van em
  • een grotere zielepoot, dat ie luistert naar adviezen van FOK!-users
  • een nog grotere zielepoot, dat ie niet alleen luistert, maar zich ook laat opnaaien hier door FOK!-users
  • pi_51045367
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 00:02 schreef SN0Wman het volgende:

[..]

Is ie ook:

• een stumpert, om zo'n actie uit te halen
  • een hardere stumpert, omdat ie zn eigen grenzen niet kent
  • een nog hardere stumpert, dat ie zn hele verhaal hier op FOK! zet
  • een zielepoot, met die smsjes van em
  • een grotere zielepoot, dat ie luistert naar adviezen van FOK!-users
  • een nog grotere zielepoot, dat ie niet alleen luistert, maar zich ook laat opnaaien hier door FOK!-users
  • jonge zit die kerel niet zo de put in te praten..
    pi_51045609
    quote:
    jonge zit die kerel niet zo de put in te praten..
    Why not hij is er toch zelf in gesprongen zeker of moet ik zeggen met z'n kots mee gespoeld
      maandag 2 juli 2007 @ 00:28:16 #137
    116662 CrazyTaxi
    Vóór ambivalentie
    pi_51045709

Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
      maandag 2 juli 2007 @ 00:28:57 #138
    181494 Mrs.Solis
    Call me Gaby.
    pi_51045732
    Jij kleine kneus! Maar goed dat je nog even hebt opgeruimd, maar oooooh wat een stomme actie van je!
    pi_51045960
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 00:24 schreef l3laster het volgende:

[..]

Why not hij is er toch zelf in gesprongen zeker of moet ik zeggen met z'n kots mee gespoeld
    ok die kill maakt een fout, ik maak zo vaak fouten, en jij ook, iedereen doet dat.. jij hebt vast ook wel iets waar wij allemaal heen hard om kunnen lachen als jij het op fok zou posten.. en dat die kerel dit op fok post getuigt alleen maar van lef, hij durft tenminste voor z'n gevoelens uit te komen, wat heen veel kerels gewoon nie durfen omdat ze dikke schijterds zijn, die kill voelt zich kut waarom moet je dat zo inwrijven?? voel je je er beter van of zo, andere mensen afzeiken??
    die kerel vraagt om advies en als je geen serieuze antwoorden wil geven, hou dan gewoon je mond..
    pi_51046182
    Als de familie het niet erg vind zie ik het probleem niet?
    pi_51046200
    Oké Dit is erg

Maar om het even beter te begrijpen? Je zuipt niet vaak? Je drinkt geen bier, en gaat wel gelijk over op
    15%+ dranken? Je bent 19 jaar, het is je eerste vriendin, en je zuipt je een alcoholvergiftiging de eerste keer als je haar ouders ziet? Waarna je de volgende morgen doet alsof er niks aan de hand is, en je een kus verwacht?

Als je hier ja op kunt antwoorden heb je het wel verkloot ja. Maar het is nog niet te laat. ga nog bij de familie langs, een emmer + fles cola en een kaartje onde rhet mom van 'Sorry, deze cola is voor mij de volgende keer en de emmer is voor als ik dan straalbezopen raak en kots '

Je vriendin moet je gewoon onder ogen komen en laten merken dat je je schaamt voor je stupide gedrag, maar je er geen spijt van hebt, omdat je het niet expres deed.
    Death solves all problems: no man, no problem.
    pi_51046214
    een grote TVP. houd ons op de hoogte

Overigens zou het erg zwak zijn van je vriendin om het hier om uit te maken. Even goed over praten, maar voor de rest zou ik het gewoon tot het verleden laten behoren. Daarnaast zijn dit natuurlijk geweldige verhalen voor feestjes
    you and I ain't done Zeke!
    pi_51046397
    kerel alles komt wel weer goed denk ik, leg haar het gewoon uit.. geef der een cadeautje, beetje slijmen..
    en anders kom ik wel ff met der praten..
      maandag 2 juli 2007 @ 01:04:29 #144
    93643 DumDaDum
    We Have Unfinished Business
    pi_51046445
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 23:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was veel slimmer geweest Nu lijkt het een beetje zielig, smekend over te komen....dáár zou ik eerder op afknappen dan op iemand die een keer (veel) teveel heeft gedronken.
    Idd, je plaatst jezelf in een onmogelijke positie tegenover haar. En helemaal als ze direct reageerde zoals je al had gepost.

Je reageerde slecht op de alcohol, so what. Blame it on the 'eigengestookte jenever'....
    Ik bedoel, zorg dat het je niet og eens overkomt, iig niet bij dezelfde mensen. En leer zuipen
    “I'm not touched but I'm aching to be”
    — Heather Nova
    | myHiFi | myMusic | Chuck Norris
    pi_51046450
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ze kan ook gewoon even zwaar pissed zijn.
    Betekend niet meteen dat je op moet tiefen.

Zowel stelde het inderdaad sowieso al weinig voor.
    Ze wil praten. Zij wil praten.

Dude, da's nooit goed.
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
      maandag 2 juli 2007 @ 01:34:53 #146
    103192 El.Wulfo
    I Am Mine
    pi_51047041
    Jupp ik ben ook benieuwd hoe dit gaat aflopen

Ik denk eerlijk gezegt dat het over is,

Ze wil praten (zegt meestal al genoeg)
    Ze is niet van de lange relaties
    Je kan niet tegen alcohol EN gaat meteen zuipen de eerste keer dat je haar familie ontmoet

maar als je geluk hebt en ze maakt het niet uit, weet je meteen hoe ver je bij haar kan gaan!
    Azwethinkweiz
      maandag 2 juli 2007 @ 01:38:07 #147
    82136 Xennia
    gekroond
    pi_51047092
    En dit was je eerste kennismaking met de familie?
    Oh wat genant, daar wordt dat meisje van je de rest van haar leven mee gepest. Dit wordt een anekdote op haar bruiloft, waar jij waarschijnlijk niet eens meer bij bent.
    pi_51047422
    Serieus gast, denk je even in haar in. Je hebt haar echt serieus gi-gan-tisch voor lul gezet voor haar hele familie. Zij trots op dat feest met jou, haar nieuwe vriend. En wat doe jij ? Brokken in de bank.

Snap je nou echt niet dat ze boos is ?
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_51047851
    Een prachtig verhaal...voor ons tenminste.

Ik hoop voor jou dat morgen alles goedkomt.Ik heb wel begrip als je vriendin zich voor je schaamt en even wat afstand houdt.Was dat trouwens je eerste grote feest met de familie? Want als je schoonfamilie je al kent en weet dat je deugt dan zal dit "incident" nietzo zwaar vallen.
    pi_51049106
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 00:38 schreef stonecoldcrazy het volgende:

[..]

ok die kill maakt een fout, ik maak zo vaak fouten, en jij ook, iedereen doet dat.. jij hebt vast ook wel iets waar wij allemaal heen hard om kunnen lachen als jij het op fok zou posten.. en dat die kerel dit op fok post getuigt alleen maar van lef, hij durft tenminste voor z'n gevoelens uit te komen, wat heen veel kerels gewoon nie durfen omdat ze dikke schijterds zijn, die kill voelt zich kut waarom moet je dat zo inwrijven?? voel je je er beter van of zo, andere mensen afzeiken??
    die kerel vraagt om advies en als je geen serieuze antwoorden wil geven, hou dan gewoon je mond..
    zoals eerder gezegd fouten prima, maar zodra iemand "controle" verliest op zo'n manier terwijl dat die zat is. Echt compleet naar de kanker zoals sommige het omschreven of tijdens dronkenschap maar in ronte gaan meppen...

serieus dan ben je gewoon een kansloos figuur..

Het gaat er bij mij niet in dat je ineens compleet naar de kenker bent. zonder dat je het voelde aankomen.. dan heb je gewoon een stomme poging "stoer" doen ondernomen...

maar goed like i said i wens em vanavond veel geluk!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')