Joh, neem het lekker serieus/voel je aangesprokenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik 24 jarige man lust ook geen bier.Big damn deal dude. -_-'
Ohja, is ook zo netjes inderdaad, aangezien ze je kots opgeruimd hebben en je van een verstikking behoed hebben.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Grimm het volgende:
Je kan op z'n minst wel een bloemetje naar die oom en tante brengen, en d'r even over praten. Heb je dat ook weer opgelost.
Ik snap ook niet hoe je niet merkt dat je zo ver heen gaat. 'Het gebeurde ineens, ik was de tel kwijt'. Uhuh.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Alle mensen die zeggen "Ja het is klote, maar we zijn allemaal weleens dronken, als ze dat niet kan hebben": er is wat mij betreft een gigantisch verschil tussen 'een keer dronken' en 'compleet naar de kanker, out gaan en kotsen in de bank van oom en tante op een familiefeest als je net iets met elkaar hebt'..
ach kom, jij hebt nog nooit een druppel gedronken, dus logisch dat je je niets kan voorstellen daarover, maar het kán gebeuren , hoor, dat je eens een keer veel te veel zuipt, of het gewoon goed verkeerd valt.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe je niet merkt dat je zo ver heen gaat. 'Het gebeurde ineens, ik was de tel kwijt'. Uhuh.
Ze kan ook gewoon even zwaar pissed zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Seventh-Heaven het volgende:
nou de smsjes die ze stuurt eindigen met GR (doet ze nooit... altijd liefs, kus, of love ya) en ze wilt morgenavond om 7 uur afspreken. en als ik dr bel drukt ze me weg. dus... wel zwak dat ik hierom kan opzouten.. dan moet ze zoiezo niet veel in me gezien hebben dan denk ik.. maargoed, hopelijk heb ik het mis.
ach joh, ze is ms iemand die niet zomaar uit de "mok modus" kan komen en daarom dus er minimaal een dag in 'moet' blijven.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Seventh-Heaven het volgende:
nou de smsjes die ze stuurt eindigen met GR (doet ze nooit... altijd liefs, kus, of love ya) en ze wilt morgenavond om 7 uur afspreken. en als ik dr bel drukt ze me weg. dus... wel zwak dat ik hierom kan opzouten.. dan moet ze zoiezo niet veel in me gezien hebben dan denk ik.. maargoed, hopelijk heb ik het mis.
Nu bevestig je haar in het feit dat ze denkt dat het vreselijk is. Beter: "Ik had niet verwacht dat ik zo op alcohol zou reageren. Excuses voor het ongemak lieverd."quote:Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef Seventh-Heaven het volgende:
"Ik wil je niet kwijt! we hebben het zo leuk samen. ik vind het vreselijk wat ik gedaan heb, en dat dit speelt door mijn stommiteit!"
precies, dan lijkt het me eerder een kwestie van de stok gevonden hebben om mee te slaan, de reden gevonden hebben om er mee te kappen, opdat je met een 'schoon geweten' verder kan "ja, hoor eens, eigen schuld, hoor, als jij niet... dan had ik nooit.....".quote:Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Je hebt in ieder geval netjes je excuses aangeboden aan haar. Ook even langs haar oom en tante gaan met een bloemetje en kaartje dat het je spijt dat je voor overlast hebt gezorgd.
Als ze je dan dumpt is het inderdaad zwak, ook al is het stom wat je gedaan hebt.
Dan heeft het nooit veel voorgesteld.
Dat wilde ik net gaan postenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef iefow het volgende:
Ik zou trouwens niet meer ongevraagd mijn excuses gaan aanbieden. Moet nu toch wel duidelijk zijn dat je er minstens zo hard van baalt als zij. Jij hebt je immers ook snoeihard voor paal gezet. Als je nu maar 'zielig' excuses blijft maken schiet het niet op. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen, nu is het aan haar om er ook overheen te stappen.
zit iets in.. kan me precies zo'n scenario voorstellen dat ze nu juist op hem afknapt omdat ie zo zielig doet..quote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef tummeke het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan postenJe moet je nu ook weer niet zielig en fragiel op gaan stellen zeg... Koop jezelf een ruggegraat ofzo en praat even onder 4 ogen met r als je r ziet.. Als je nu zielige smsjes gaat sturen kon dat nog wel eens de druppel zijn waardoor ze je WEL afschrijft! Ze gaat het echt niet aantrekkelijk vinden als je nu nog blijft smeken en excuseren in je smsjes...
Het is nu even tijd om je (voorlopige) verlies als een man te nemen, en te wachten tot morgenavond.. Gewoon even lekker uit laten razen die meid en morgenavond verder kijken hoe ze reageert..
hehe welke idioot pleegt a) zo'n kut actie, en b) deeld die ook nog eens met fokquote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef milagro het volgende:
TS heeft zich ms ook laten opnaaien door de dames hier, en is meteen paniekerig aan het sms-en geslagen
You're making it worse!!!!!!!!!!
Dat was veel slimmer geweestquote:Op zondag 1 juli 2007 23:03 schreef Nairua het volgende:
Nu bevestig je haar in het feit dat ze denkt dat het vreselijk is. Beter: "Ik had niet verwacht dat ik zo op alcohol zou reageren. Excuses voor het ongemak lieverd."
Oid..
Is ie ook:quote:Op zondag 1 juli 2007 23:39 schreef Ixnay het volgende:
....
Probeer de volgende keer als je in haar familie bent een beter beeld van jezelf te geven dat je laat zien dat je meer bent dan alleen een "zuiplap".
jonge zit die kerel niet zo de put in te praten..quote:Op maandag 2 juli 2007 00:02 schreef SN0Wman het volgende:
[..]
Is ie ook:een stumpert, om zo'n actie uit te halen een hardere stumpert, omdat ie zn eigen grenzen niet kent een nog hardere stumpert, dat ie zn hele verhaal hier op FOK! zet een zielepoot, met die smsjes van em een grotere zielepoot, dat ie luistert naar adviezen van FOK!-users een nog grotere zielepoot, dat ie niet alleen luistert, maar zich ook laat opnaaien hier door FOK!-users
Why not hij is er toch zelf in gesprongen zekerquote:jonge zit die kerel niet zo de put in te praten..![]()
ok die kill maakt een fout, ik maak zo vaak fouten, en jij ook, iedereen doet dat.. jij hebt vast ook wel iets waar wij allemaal heen hard om kunnen lachen als jij het op fok zou posten.. en dat die kerel dit op fok post getuigt alleen maar van lef, hij durft tenminste voor z'n gevoelens uit te komen, wat heen veel kerels gewoon nie durfen omdat ze dikke schijterds zijn, die kill voelt zich kut waarom moet je dat zo inwrijven?? voel je je er beter van of zo, andere mensen afzeiken??quote:Op maandag 2 juli 2007 00:24 schreef l3laster het volgende:
[..]
Why not hij is er toch zelf in gesprongen zekerof moet ik zeggen met z'n kots mee gespoeld
![]()
Idd, je plaatst jezelf in een onmogelijke positie tegenover haar. En helemaal als ze direct reageerde zoals je al had gepost.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was veel slimmer geweestNu lijkt het een beetje zielig, smekend over te komen....dáár zou ik eerder op afknappen dan op iemand die een keer (veel) teveel heeft gedronken.
Ze wil praten. Zij wil praten.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon even zwaar pissed zijn.
Betekend niet meteen dat je op moet tiefen.
Zowel stelde het inderdaad sowieso al weinig voor.
zoals eerder gezegd fouten prima, maar zodra iemand "controle" verliest op zo'n manier terwijl dat die zat is. Echt compleet naar de kanker zoals sommige het omschreven of tijdens dronkenschap maar in ronte gaan meppen...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:38 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
ok die kill maakt een fout, ik maak zo vaak fouten, en jij ook, iedereen doet dat.. jij hebt vast ook wel iets waar wij allemaal heen hard om kunnen lachen als jij het op fok zou posten.. en dat die kerel dit op fok post getuigt alleen maar van lef, hij durft tenminste voor z'n gevoelens uit te komen, wat heen veel kerels gewoon nie durfen omdat ze dikke schijterds zijn, die kill voelt zich kut waarom moet je dat zo inwrijven?? voel je je er beter van of zo, andere mensen afzeiken??![]()
die kerel vraagt om advies en als je geen serieuze antwoorden wil geven, hou dan gewoon je mond..
Nee inderdaad, dat is stukken beterquote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]vervolgens down gegaan waar ze maar een dekentje over hem hebben gelegd ![]()
Zo ging het niet. eerst hadden ze alles opgeruimd, toen een kussen en dekens voor me gepakt. mn vuile shirt uitgedaan en dergelijke. en er bleef iemand steeds op me letten.
Euhm... dit klinkt behoorlijk kansloos.Stuur dat soort shit niet. Nu geef je dr een stok om mee te slaan. Je moet er schijt aan hebben, damn dan ben je een keer helemaal van de wereld. Natuurlijk verdient het niet de schoonheidsprijs, maar gewoon lekker doorleven hoor.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef Seventh-Heaven het volgende:
heb haar dit terug gesmsed
eerst dat 7 uur goed was. en toen dit:
"Ik wil je niet kwijt! we hebben het zo leuk samen. ik vind het vreselijk wat ik gedaan heb, en dat dit speelt door mijn stommiteit!"
maar het zal allemaal wel niks uitmaken.
quote:Op maandag 2 juli 2007 01:38 schreef Xennia het volgende:
En dit was je eerste kennismaking met de familie?
Oh wat genant, daar wordt dat meisje van je de rest van haar leven mee gepest. Dit wordt een anekdote op haar bruiloft, waar jij waarschijnlijk niet eens meer bij bent.
Zoiets?quote:"Ze neemt ook graag alcoholisten mee naar huis,
deze jongens zijn niet pluis,
ze zuipen je drank op en kotsen je bank onder,
dat die jongen nog leeft is een waar wonder,
gelukkig dumpte je die kneus keihard,
en veroverde deze kerel je hart"
Willen mannen ook wel eens praten dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze wil praten. Zij wil praten.
Dude, da's nooit goed.
Nee, na het neuken willen we hoogstens even praten.quote:
In ieder geval sterkte straks met het gesprek, ik hoop voor je dat het goedkomt, alhoewel haar manier van reageren niet al te veel goeds voorspelt.quote:In het meeste gevallen treden de verschijnselen meestal binnen enkele uren op, soms na een dag, terwijl sommige mycotoxines niet acuut giftig zijn, maar pas op hele lange termijn werken. Het begint meestal met misselijkheid en overgeven; later gevolgd door diarree, die kan variëren van brijig tot waterdun, al dan niet met bloedbijmenging. Botulisme en paralytische schelpdiervergiftiging gaan daarentegen gepaard met verlammingsverschijnselen. Afhankelijk van de oorzaak, kunnen de verschijnselen dus sterk uiteenlopen.
quote:
quote:
Dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun duuuuun...quote:
Idd, het kan heel goed niet goed doorbakken kip of zo zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:00 schreef RiLo het volgende:
Hoi...
tuinfeestje, zeg je? Hebben jullie ook gebarbequed? In dat geval zou het ook mogelijk zijn dat je ziek bent geworden omdat je het vlees niet lang genoeg door hebt kunnen laten garen en misschien een voedselvergiftiging hebt opgelopen, want het is een beetje raar om je helemaal verlamd te voelen terwijl je wel de tegenwoordigheid van geest nog hebt om gesprekken op te pikken.
Uit wikipedia over voedselvergiftiging:
[..]
In ieder geval sterkte straks met het gesprek, ik hoop voor je dat het goedkomt, alhoewel haar manier van reageren niet al te veel goeds voorspelt.
Er zijn ook genoeg nuchtere (quote:Op maandag 2 juli 2007 09:25 schreef milagro het volgende:
Overtrokken reacties hier , alsof die knul het ergste der ergste geflikt heeft, teveel zuipen.
niet zo gek lijkt me, als er meteen al 4 dames reageren die zeggen dat hun nieuwe vriendje had kunnen wieberenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg nuchtere () reacties, maar misschien leest TS daar overheen en ziet alleen het ergste
quote:Op maandag 2 juli 2007 09:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd, het kan heel goed niet goed doorbakken kip of zo zijn.
En dan is het natuurlijk ineens allemaal niet meer erg, want "hij kon er niets aan doen!".
Overtrokken reacties hier , alsof die knul het ergste der ergste geflikt heeft, teveel zuipen.
Nou, schande!!!!!!!!
Het punt is niet dattie teveel gezopen heeft (wie heeft dat nou nooit?), het gaat erom dattie het doet op de avond dat hij hij kennismaakt met de schoonfamilie van z'n jonge relatiequote:Op maandag 2 juli 2007 09:27 schreef Kreator het volgende:
Echt slim heb je het niet aangepakt, door er zelf ook zo;n drama van te maken achteraf met al die smsjes.. Iedereen is wel es ziek van de alcohol door verkeerd vallen ofzo, daar moet ze maar mee leven.
En voor alle moraalridders hier: Alsof jij nog nooit 1 glaasje teveel hebt gehad, waarna je die agent voor een boom aanzag en em onderzeek.
Ja, maar boeie.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:58 schreef Solomon het volgende:
[..]
[..]
Het punt is niet dattie teveel gezopen heeft (wie heeft dat nou nooit?), het gaat erom dattie het doet op de avond dat hij hij kennismaakt met de schoonfamilie van z'n jonge relatieDat is gewoon dom!
Die constatering was er al, maar daar schiet ie nix meer mee op he.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:58 schreef Solomon het volgende:
Dat is gewoon dom!
ja, dat heeft hij natuurlijk met voorbedachte rade gedaanquote:Op maandag 2 juli 2007 09:58 schreef Solomon het volgende:
[..]
[..]
Het punt is niet dattie teveel gezopen heeft (wie heeft dat nou nooit?), het gaat erom dattie het doet op de avond dat hij hij kennismaakt met de schoonfamilie van z'n jonge relatieDat is gewoon dom!
ze is ook 18. en eveneens bijna 19.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou er nu ook niet zo'n punt meer van maken als mijn vriendje dat zou overkomen, zelfs niet als het zo kort in de relatie is en hij mijn familie pas voor het eerst zag. Ik kan me echter voorstellen dat een meisje van 16 het allemaal wat dramatischer en moeilijker bekijkt en er wel een drama van maakt. Daarvoor zijn het meisjes van 16, lijkt me...
zeg jongemanquote:Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
ze is ook 18. en eveneens bijna 19.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
en ik heb inderdaad een halve kippenpoot (drumstick) rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...
kan het daarom zo plotseling gekomen zijn? echt binnen 5 minuten van nuchter tot aan kotsen toe..
Ow ja, 3 maanden ipv 3 jaren jonger, verkeerd gelezen. Maar goed, dan nog, ook op die leeftijd kunnen veel meiden dingen vaak veel moeilijker maken dan ze hoeven zijn. Groeien ze vaak wel overheen, maar dat gaat het vriendje dat ze dan hebben waarschijnlijk niet meer meemaken.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
en ik heb inderdaad een halve kippenpoot rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...
kan het daarom zo plotseling gekomen zijn? echt binnen 5 minuten van nuchter tot aan kotsen toe..
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:08 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg jongeman
ik zit je hier te verdedigen als was je mijn eigen vlees en bloed, mag ik nu gvd eindelijk eens wat oneindige dank, ja
Waarschijnlijk niet, en waarschijnlijk duurt 't ook langer voordat je er ziek van wordt. Maar wat let je om dat bij haar aan te voeren als waarschijnlijke oorzaakquote:Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
en ik heb inderdaad een halve kippenpoot (drumstick) rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...
Nou, ik heb eens even voor je gekeken... 5 minuten is wel extreem snel, want zoals ik al zei.. bij mij begon het in de trein naar huis pas.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef Seventh-Heaven het volgende:
19:00.
ik denk dat het wel een grote rol mee gespeeld heeft nu ik er zo over nadenk. want ik heb in het verleden ook wel eens veel te veel gedronken (niet met haar) en toen voelde het toch heel anders... ik kon verdorie mn gezicht niet meer voelen, mn armen en benen niet meer bewegen... kon alleen maar luisteren en kreunen..
maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan gewoon niet..
denk dat ik de lul ben vanavond. en als dit de enige reden zou zijn. dan zou ik het haar best kwalijk nemen waarom we ervoor dan nog wel veel lol hadden... dus dan heeft ze me gewoon voor de gek gehouden..
Nee het was ongeveer 3 uur nadat ik het gegeten had.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:24 schreef seilram het volgende:
[..]
Nou, ik heb eens even voor je gekeken... 5 minuten is wel extreem snel, want zoals ik al zei.. bij mij begon het in de trein naar huis pas.
Bij een voedselinfectie wordt de darmwand ontstoken door levende bacteriën. Een voedselvergiftiging leidt meestal ook tot een ontsteking van het spijsverteringsstelsel maar wordt veroorzaakt door schimmels of gifstof van bacteriën.
Symptomen
Nadat bacteriën hebben toegeslagen, duurt het bij een voedselinfectie nog een halve dag tot enkele weken vooraleer de klachten opduiken.
De symptomen zijn koorts, misselijkheid (soms met braken), buikkrampen en een al dan niet bloederige, slijmerige diarree.
Heel zelden treedt een bloedbesmetting op, waarbij men ernstig ziek is en hoge koorts heeft. Bij bejaarden en verzwakte personen kan dit tot ernstige verwikkelingen leiden en zelfs dodelijk zijn.
Een voedselvergiftiging uit zich reeds enkele uren na de maaltijd. Klachten zijn krampen, misselijkheid, braken en/of een waterige diarree. De kwaal gaat zelden gepaard met koorts en verdwijnt doorgaans in minder dan twaalf uur.
Dit vond ik op internet. Het zou dus wel mogelijk zijn, alleen lijkt me dan dat je toch echt gisteren ook nog buikpijn hebt moeten gehad.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef Seventh-Heaven het volgende:
19:00.
ik denk dat het wel een grote rol mee gespeeld heeft nu ik er zo over nadenk. want ik heb in het verleden ook wel eens veel te veel gedronken (niet met haar) en toen voelde het toch heel anders... ik kon verdorie mn gezicht niet meer voelen, mn armen en benen niet meer bewegen... kon alleen maar luisteren en kreunen..
maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan toch gewoon niet? dan zal ze denken dat ik excusen zit te verzinnen ofzo.. maar ze heeft wel gezien dat ik het rauw op ging eten. ik maakte er een geintje over: "als ik ziek word zien we dat wel weer" maar dat zijn we voor de rest vergeten..
denk dat ik de lul ben vanavond. en als dit de enige reden zou zijn. dan zou ik het haar best kwalijk nemen waarom we ervoor dan nog wel veel lol hadden... dus dan heeft ze me gewoon voor de gek gehouden..
Je moet helemaal niets meer vertellen aan verzachtende omstandigheden.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Nee het was ongeveer 3 uur nadat ik het gegeten had.
en een speklapje wat ik had was ook nog ietwat rood. maar dat was maar heel weinig.
wat ik bedoelde is dat ik me nog kiplekker voelde en binnen 5 minuten ineens omsloeg..
moet ik hiermee wachten tot vanavond om het haar te vertellen dan?
en heb gister ook buikpijn gehad. niet veel. maar wel wat. en voel me nu nog steeds gaar. opgeblazen gevoel. en misselijk.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Een dame die bij de eerste de beste 'misser' al meteen gaat lopen doen alsof je een misdaad tegen de mensheid begaan hebt, die gaat je een relatie bezorgen waar jij altijd op je tenen loopt en zij kan eisen want anders....
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:
kiplekker
Achteraf gezien zijn dat de mooie momentenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
en de ander ligt dan gewoon te tollen in zijn (lees : haar) bed, en is ineens heel religieus want biddend tot iets hogers "laat me niet over mijn nek gaan, laat me snel ik slaap vallen" en mijn gebeden zijn toen ik nog in de Here alcohol was altijd verhoord.
Naja een bloemetje naar de slachtoffers zou wel netjes zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
Ik zou trouwens niet meer ongevraagd mijn excuses gaan aanbieden. Moet nu toch wel duidelijk zijn dat je er minstens zo hard van baalt als zij. Jij hebt je immers ook snoeihard voor paal gezet. Als je nu maar 'zielig' excuses blijft maken schiet het niet op. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen, nu is het aan haar om er ook overheen te stappen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Je overdrijft!! 1 bos bloemen voor de oom & tante.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ok. ben wel van plan zoiezo even 3 bosjes bloemen te halen.
1 voor dr oom
1 voor dr tante (die heeft de hele tijd bij me gezeten en me geholpen)
1 voor de vader (heeft me ook de hele tijd geholpen)
zijn gescheiden en wonen apart.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je overdrijft!! 1 bos bloemen voor de oom & tante.
oh, hmmquote:Op maandag 2 juli 2007 11:02 schreef Seventh-Heaven het volgende:
zijn gescheiden en wonen apart.
Het hoeven niet de oom en tante te zijn die met elkaar zijn getrouwd oid. Maar als ze inderdaad onderdeel uitmaken van één gezin: 1 bosje.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je overdrijft!! 1 bos bloemen voor de oom & tante.
Alleen aan dr oom dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh, hmm
Dan nog zou ik alleen de gastheer een bloemetje geven. Als je bloemetjes aan iedereen gaat uitdelen krijg je straks van je vriendin de vraag waarom zij niets krijgt
ja joh. maak het nog ff een paar klappen erger. Je blijft maar onderstrepen hoe ontzettend gigantisch vervelend het allemaal was...quote:Op maandag 2 juli 2007 11:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Ok. ben wel van plan zoiezo even 3 bosjes bloemen te halen.
1 voor dr oom
1 voor dr tante (die heeft de hele tijd bij me gezeten en me geholpen)
1 voor de vader (heeft me ook de hele tijd geholpen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |