abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Babe zondag 1 juli 2007 @ 20:59:44 #101
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51038022
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:50 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Ik 24 jarige man lust ook geen bier.Big damn deal dude. -_-'
Joh, neem het lekker serieus/voel je aangesproken
Big damn deal dude...
pi_51039331
Nou.. afwachten tot morgen dan maar...
  zondag 1 juli 2007 @ 21:50:37 #103
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51039898
Je kan op z'n minst wel een bloemetje naar die oom en tante brengen, en d'r even over praten. Heb je dat ook weer opgelost.
pi_51040519
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Grimm het volgende:
Je kan op z'n minst wel een bloemetje naar die oom en tante brengen, en d'r even over praten. Heb je dat ook weer opgelost.
Ohja, is ook zo netjes inderdaad, aangezien ze je kots opgeruimd hebben en je van een verstikking behoed hebben.
pi_51040638
ik wil die update @
pi_51041004
Alle mensen die zeggen "Ja het is klote, maar we zijn allemaal weleens dronken, als ze dat niet kan hebben": er is wat mij betreft een gigantisch verschil tussen 'een keer dronken' en 'compleet naar de kanker, out gaan en kotsen in de bank van oom en tante op een familiefeest als je net iets met elkaar hebt'.

.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_51041031
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:06 schreef jovink het volgende:
ik wil die update @
ben ook best benieuwd hoe dit afloopt.. hoop voor die kerel dat het wel goed afloopt..
  zondag 1 juli 2007 @ 22:18:59 #108
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_51041153
OMFG, prachtig!
On my sleeve.....
pi_51041301
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Alle mensen die zeggen "Ja het is klote, maar we zijn allemaal weleens dronken, als ze dat niet kan hebben": er is wat mij betreft een gigantisch verschil tussen 'een keer dronken' en 'compleet naar de kanker, out gaan en kotsen in de bank van oom en tante op een familiefeest als je net iets met elkaar hebt'.

.
Ik snap ook niet hoe je niet merkt dat je zo ver heen gaat. 'Het gebeurde ineens, ik was de tel kwijt'. Uhuh.
pi_51041374
nou, als je jezelf echt kapot schaamt en dit duidelijk voor jou ook geen regel was, maar een rottige uitzondering erop, zou ik je niet meteen afschrijven, of je moet sowieso al een "hm wel leuk, maar het net niet helemaal" zijn geweest.

iedereen doet wel eens iets stoms, en dit is nu niet bepaald een misdaad of zo, wel suf en genant, maar ja, ik doe zelf ook wel eens suf (genant uiteraard nooit ) en mag toch hopen dat ik dan niet meteen hoef te wieberen daarom.

maar ja, ms is je vriendin wel net zo als het gros vd dames hier en dan heb je dus pech
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51041445
tvp!
pi_51041650
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik snap ook niet hoe je niet merkt dat je zo ver heen gaat. 'Het gebeurde ineens, ik was de tel kwijt'. Uhuh.
ach kom, jij hebt nog nooit een druppel gedronken, dus logisch dat je je niets kan voorstellen daarover, maar het kán gebeuren , hoor, dat je eens een keer veel te veel zuipt, of het gewoon goed verkeerd valt.
en de een gaat dan gierend over zijn nek, en de ander ligt dan gewoon te tollen in zijn (lees : haar) bed, en is ineens heel religieus want biddend tot iets hogers "laat me niet over mijn nek gaan, laat me snel ik slaap vallen" en mijn gebeden zijn toen ik nog in de Here alcohol was altijd verhoord.

als het nu iedere week of meerdere malen per maand feest is, dan wordt het wat anders, maar kom op zeg, het is lullig, ja, en genant, maar er zit toch geen vooropgezet plan achter.
pi_51042224
nou de smsjes die ze stuurt eindigen met GR (doet ze nooit... altijd liefs, kus, of love ya) en ze wilt morgenavond om 7 uur afspreken. en als ik dr bel drukt ze me weg. dus... wel zwak dat ik hierom kan opzouten.. dan moet ze zoiezo niet veel in me gezien hebben dan denk ik.. maargoed, hopelijk heb ik het mis.
  zondag 1 juli 2007 @ 22:46:14 #114
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51042277
*enkel de OP heeft gelezen*

Ik zie het probleem niet. Je hebt iets teveel gezopen, soit.
  FOK!Babe zondag 1 juli 2007 @ 22:46:40 #115
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51042295
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Seventh-Heaven het volgende:
nou de smsjes die ze stuurt eindigen met GR (doet ze nooit... altijd liefs, kus, of love ya) en ze wilt morgenavond om 7 uur afspreken. en als ik dr bel drukt ze me weg. dus... wel zwak dat ik hierom kan opzouten.. dan moet ze zoiezo niet veel in me gezien hebben dan denk ik.. maargoed, hopelijk heb ik het mis.
Ze kan ook gewoon even zwaar pissed zijn.
Betekend niet meteen dat je op moet tiefen.

Zowel stelde het inderdaad sowieso al weinig voor.
  zondag 1 juli 2007 @ 22:49:08 #116
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51042391
Ik dacht een leuk leedvermaak topic voor me te krijgen toen ik de titel aanklikte maar dit is gewoon triest. Je hebt teveel gezopen, das alles! Ik dacht eerst nog even "Wellicht heeft ie bij iemand in d'r broekje gezeten" of iets dergelijks, maar zelfs dat niet!

Man! Ga naar bed!
pi_51042433
heb haar dit terug gesmsed

eerst dat 7 uur goed was. en toen dit:

"Ik wil je niet kwijt! we hebben het zo leuk samen. ik vind het vreselijk wat ik gedaan heb, en dat dit speelt door mijn stommiteit!"

maar het zal allemaal wel niks uitmaken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Seventh-Heaven op 01-07-2007 23:00:01 ]
  zondag 1 juli 2007 @ 22:51:51 #118
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51042507
hehe je kan in ieder geval zeggen dat je geen lauwbuizer bent
pi_51042516
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Seventh-Heaven het volgende:
ach joh, ze is ms iemand die niet zomaar uit de "mok modus" kan komen en daarom dus er minimaal een dag in 'moet' blijven.
je kent dat wel ms, of anderen hier, eigenlijk allang niet meer boos zijn, maar toch wel boos doen, omdat je denkt "ja, anders denkt hij dat hij alles zomaar kan maken" of ms gewoon omdat je zo in elkaar zit, die knop dus niet zomaar om kan zetten ineens.

pfft, mijn moeder zou je hebben vertroeteld, met een kruik in het logeerbed gelegd hebben, en wel even geinformeerd bij mij "of je altijd zoveel drinkt" en zo niet, dan enkel maar met je te doen hebben

en ik zelf ook, zoals ik al zei, als je al helemaal in de smaak zou vallen en de vlinders al fladderen in mijn buik kan je best wel een potje breken, hoor, ook als ze vol met kots zitten

en ms is het bij je vriendin net zo, na een obligate negeerperiode
ze hanteert ws de pikstraf methode
  zondag 1 juli 2007 @ 23:02:16 #120
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_51042962
Je hebt in ieder geval netjes je excuses aangeboden aan haar. Ook even langs haar oom en tante gaan met een bloemetje en kaartje dat het je spijt dat je voor overlast hebt gezorgd.

Als ze je dan dumpt is het inderdaad zwak, ook al is het stom wat je gedaan hebt.
Dan heeft het nooit veel voorgesteld.
  zondag 1 juli 2007 @ 23:03:19 #121
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_51043001
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef Seventh-Heaven het volgende:
"Ik wil je niet kwijt! we hebben het zo leuk samen. ik vind het vreselijk wat ik gedaan heb, en dat dit speelt door mijn stommiteit!"
Nu bevestig je haar in het feit dat ze denkt dat het vreselijk is. Beter: "Ik had niet verwacht dat ik zo op alcohol zou reageren. Excuses voor het ongemak lieverd."

Oid. .
  zondag 1 juli 2007 @ 23:05:15 #122
47631 iefow
I love lamp
pi_51043064
Nou je hebt geen goeie streek geleverd op die partij, maar je hebt wel zoveel mogelijk damage control gedaan waar dat mogelijk was! Excuses maken en in de vroege ochtend alle troep die er was uit eigen beweging opgeruimd. Dat zijn dan toch weer pluspunten in mijn ogen.

Als ik zo'n streek zou leveren zou ik me ook redelijk doodschamen en me er al direct bij neerleggen dat ik een (lange) periode het mikpunt zou zijn van slechte grappen zodra er alcohol op tafel komt. Maar als het hierdoor meteen exit is, dan is dat wel erg kortzichtig. Shit happens en het is niet zo dat je lafjes de benen hebt genomen met je brakke kop.

Als er een volgend feestje is uiteraard te opzichtig van alle drank afblijven Gewoon om alle grappen voor te zijn en te laten zien dat je niet een of andere wacko alcoholverslaafde bent die niet tegen drank kan

Edit, nog ff wat erbij:
Ik zou trouwens niet meer ongevraagd mijn excuses gaan aanbieden. Moet nu toch wel duidelijk zijn dat je er minstens zo hard van baalt als zij. Jij hebt je immers ook snoeihard voor paal gezet. Als je nu maar 'zielig' excuses blijft maken schiet het niet op. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen, nu is het aan haar om er ook overheen te stappen.
*o/*
pi_51043112
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:02 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Je hebt in ieder geval netjes je excuses aangeboden aan haar. Ook even langs haar oom en tante gaan met een bloemetje en kaartje dat het je spijt dat je voor overlast hebt gezorgd.

Als ze je dan dumpt is het inderdaad zwak, ook al is het stom wat je gedaan hebt.
Dan heeft het nooit veel voorgesteld.
precies, dan lijkt het me eerder een kwestie van de stok gevonden hebben om mee te slaan, de reden gevonden hebben om er mee te kappen, opdat je met een 'schoon geweten' verder kan "ja, hoor eens, eigen schuld, hoor, als jij niet... dan had ik nooit.....".
pi_51043312
koop der een puppy
  zondag 1 juli 2007 @ 23:19:16 #125
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_51043631
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef iefow het volgende:
Ik zou trouwens niet meer ongevraagd mijn excuses gaan aanbieden. Moet nu toch wel duidelijk zijn dat je er minstens zo hard van baalt als zij. Jij hebt je immers ook snoeihard voor paal gezet. Als je nu maar 'zielig' excuses blijft maken schiet het niet op. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen, nu is het aan haar om er ook overheen te stappen.
Dat wilde ik net gaan posten Je moet je nu ook weer niet zielig en fragiel op gaan stellen zeg... Koop jezelf een ruggegraat ofzo en praat even onder 4 ogen met r als je r ziet.. Als je nu zielige smsjes gaat sturen kon dat nog wel eens de druppel zijn waardoor ze je WEL afschrijft! Ze gaat het echt niet aantrekkelijk vinden als je nu nog blijft smeken en excuseren in je smsjes...
Het is nu even tijd om je (voorlopige) verlies als een man te nemen, en te wachten tot morgenavond.. Gewoon even lekker uit laten razen die meid en morgenavond verder kijken hoe ze reageert..
  zondag 1 juli 2007 @ 23:21:27 #126
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51043714
Zyggie.
  zondag 1 juli 2007 @ 23:28:23 #127
176497 Mivea
be afraid
pi_51044006
Ik zou hier de lol wel van ingezien hebben hoor, als mijn vriend dit int begin had gedaan
Is natuurlijk anders als je er een gewoonte van maakt, maar als ze echt verliefd is, is er niks aan de hand hoor..
pi_51044062
TS heeft zich ms ook laten opnaaien door de dames hier, en is meteen paniekerig aan het sms-en geslagen

You're making it worse!!!!!!!!!!

zondag 1 juli 2007 @ 23:32:37 #129
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_51044158
Heb je het verkloot? Ja... en je bent alcoholist.

Gefeliciteerd!
pi_51044225
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef tummeke het volgende:

[..]

Dat wilde ik net gaan posten Je moet je nu ook weer niet zielig en fragiel op gaan stellen zeg... Koop jezelf een ruggegraat ofzo en praat even onder 4 ogen met r als je r ziet.. Als je nu zielige smsjes gaat sturen kon dat nog wel eens de druppel zijn waardoor ze je WEL afschrijft! Ze gaat het echt niet aantrekkelijk vinden als je nu nog blijft smeken en excuseren in je smsjes...
Het is nu even tijd om je (voorlopige) verlies als een man te nemen, en te wachten tot morgenavond.. Gewoon even lekker uit laten razen die meid en morgenavond verder kijken hoe ze reageert..
zit iets in.. kan me precies zo'n scenario voorstellen dat ze nu juist op hem afknapt omdat ie zo zielig doet..
pi_51044241
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef milagro het volgende:
TS heeft zich ms ook laten opnaaien door de dames hier, en is meteen paniekerig aan het sms-en geslagen

You're making it worse!!!!!!!!!!

hehe welke idioot pleegt a) zo'n kut actie, en b) deeld die ook nog eens met fok

alhoewel, heb me kosterlijk vermaakt op deze zondag... dus bij deze bedankt TS

ennuh suc6 morgen
I'm not the man you think I am!
pi_51044332
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:03 schreef Nairua het volgende:
Nu bevestig je haar in het feit dat ze denkt dat het vreselijk is. Beter: "Ik had niet verwacht dat ik zo op alcohol zou reageren. Excuses voor het ongemak lieverd."

Oid. .
Dat was veel slimmer geweest Nu lijkt het een beetje zielig, smekend over te komen....dáár zou ik eerder op afknappen dan op iemand die een keer (veel) teveel heeft gedronken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 1 juli 2007 @ 23:39:20 #133
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_51044353
Eigenlijk kan iedereen dit gebeuren, misschien niet in deze extreme vorm. De familie heeft je in ieder geval goed opgevangen. Dat zegt genoeg over dat je met de juiste mensen te maken hebt.

Maar verplaats je je eens in je vriendin. Waarschijnlijk is dit een van de eerste keren dat je bij haar familie bent, en je hebt jezelf nu al een naam gegeven.
Iedereen doet wel eens domme dingen, begrijpelijk. Maar zij heeft zich waarschijnlijk geschaamd voor je en ik kan me best voorstellen dat ze even genoeg van je heeft om deze reden. Probeer de volgende keer als je in haar familie bent een beter beeld van jezelf te geven dat je laat zien dat je meer bent dan alleen een "zuiplap".

[ Bericht 1% gewijzigd door Ixnay op 01-07-2007 23:57:49 ]
pi_51045043
quote:
Op zondag 1 juli 2007 23:39 schreef Ixnay het volgende:
....
Probeer de volgende keer als je in haar familie bent een beter beeld van jezelf te geven dat je laat zien dat je meer bent dan alleen een "zuiplap".
Is ie ook:

• een stumpert, om zo'n actie uit te halen
  • een hardere stumpert, omdat ie zn eigen grenzen niet kent
  • een nog hardere stumpert, dat ie zn hele verhaal hier op FOK! zet
  • een zielepoot, met die smsjes van em
  • een grotere zielepoot, dat ie luistert naar adviezen van FOK!-users
  • een nog grotere zielepoot, dat ie niet alleen luistert, maar zich ook laat opnaaien hier door FOK!-users
  • pi_51045367
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 00:02 schreef SN0Wman het volgende:

[..]

Is ie ook:

• een stumpert, om zo'n actie uit te halen
  • een hardere stumpert, omdat ie zn eigen grenzen niet kent
  • een nog hardere stumpert, dat ie zn hele verhaal hier op FOK! zet
  • een zielepoot, met die smsjes van em
  • een grotere zielepoot, dat ie luistert naar adviezen van FOK!-users
  • een nog grotere zielepoot, dat ie niet alleen luistert, maar zich ook laat opnaaien hier door FOK!-users
  • jonge zit die kerel niet zo de put in te praten..
    pi_51045609
    quote:
    jonge zit die kerel niet zo de put in te praten..
    Why not hij is er toch zelf in gesprongen zeker of moet ik zeggen met z'n kots mee gespoeld
      maandag 2 juli 2007 @ 00:28:16 #137
    116662 CrazyTaxi
    Vóór ambivalentie
    pi_51045709

Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
      maandag 2 juli 2007 @ 00:28:57 #138
    181494 Mrs.Solis
    Call me Gaby.
    pi_51045732
    Jij kleine kneus! Maar goed dat je nog even hebt opgeruimd, maar oooooh wat een stomme actie van je!
    pi_51045960
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 00:24 schreef l3laster het volgende:

[..]

Why not hij is er toch zelf in gesprongen zeker of moet ik zeggen met z'n kots mee gespoeld
    ok die kill maakt een fout, ik maak zo vaak fouten, en jij ook, iedereen doet dat.. jij hebt vast ook wel iets waar wij allemaal heen hard om kunnen lachen als jij het op fok zou posten.. en dat die kerel dit op fok post getuigt alleen maar van lef, hij durft tenminste voor z'n gevoelens uit te komen, wat heen veel kerels gewoon nie durfen omdat ze dikke schijterds zijn, die kill voelt zich kut waarom moet je dat zo inwrijven?? voel je je er beter van of zo, andere mensen afzeiken??
    die kerel vraagt om advies en als je geen serieuze antwoorden wil geven, hou dan gewoon je mond..
    pi_51046182
    Als de familie het niet erg vind zie ik het probleem niet?
    pi_51046200
    Oké Dit is erg

Maar om het even beter te begrijpen? Je zuipt niet vaak? Je drinkt geen bier, en gaat wel gelijk over op
    15%+ dranken? Je bent 19 jaar, het is je eerste vriendin, en je zuipt je een alcoholvergiftiging de eerste keer als je haar ouders ziet? Waarna je de volgende morgen doet alsof er niks aan de hand is, en je een kus verwacht?

Als je hier ja op kunt antwoorden heb je het wel verkloot ja. Maar het is nog niet te laat. ga nog bij de familie langs, een emmer + fles cola en een kaartje onde rhet mom van 'Sorry, deze cola is voor mij de volgende keer en de emmer is voor als ik dan straalbezopen raak en kots '

Je vriendin moet je gewoon onder ogen komen en laten merken dat je je schaamt voor je stupide gedrag, maar je er geen spijt van hebt, omdat je het niet expres deed.
    Death solves all problems: no man, no problem.
    pi_51046214
    een grote TVP. houd ons op de hoogte

Overigens zou het erg zwak zijn van je vriendin om het hier om uit te maken. Even goed over praten, maar voor de rest zou ik het gewoon tot het verleden laten behoren. Daarnaast zijn dit natuurlijk geweldige verhalen voor feestjes
    you and I ain't done Zeke!
    pi_51046397
    kerel alles komt wel weer goed denk ik, leg haar het gewoon uit.. geef der een cadeautje, beetje slijmen..
    en anders kom ik wel ff met der praten..
      maandag 2 juli 2007 @ 01:04:29 #144
    93643 DumDaDum
    We Have Unfinished Business
    pi_51046445
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 23:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was veel slimmer geweest Nu lijkt het een beetje zielig, smekend over te komen....dáár zou ik eerder op afknappen dan op iemand die een keer (veel) teveel heeft gedronken.
    Idd, je plaatst jezelf in een onmogelijke positie tegenover haar. En helemaal als ze direct reageerde zoals je al had gepost.

Je reageerde slecht op de alcohol, so what. Blame it on the 'eigengestookte jenever'....
    Ik bedoel, zorg dat het je niet og eens overkomt, iig niet bij dezelfde mensen. En leer zuipen
    “I'm not touched but I'm aching to be”
    — Heather Nova
    | myHiFi | myMusic | Chuck Norris
    pi_51046450
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ze kan ook gewoon even zwaar pissed zijn.
    Betekend niet meteen dat je op moet tiefen.

Zowel stelde het inderdaad sowieso al weinig voor.
    Ze wil praten. Zij wil praten.

Dude, da's nooit goed.
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
      maandag 2 juli 2007 @ 01:34:53 #146
    103192 El.Wulfo
    I Am Mine
    pi_51047041
    Jupp ik ben ook benieuwd hoe dit gaat aflopen

Ik denk eerlijk gezegt dat het over is,

Ze wil praten (zegt meestal al genoeg)
    Ze is niet van de lange relaties
    Je kan niet tegen alcohol EN gaat meteen zuipen de eerste keer dat je haar familie ontmoet

maar als je geluk hebt en ze maakt het niet uit, weet je meteen hoe ver je bij haar kan gaan!
    Azwethinkweiz
      maandag 2 juli 2007 @ 01:38:07 #147
    82136 Xennia
    gekroond
    pi_51047092
    En dit was je eerste kennismaking met de familie?
    Oh wat genant, daar wordt dat meisje van je de rest van haar leven mee gepest. Dit wordt een anekdote op haar bruiloft, waar jij waarschijnlijk niet eens meer bij bent.
    pi_51047422
    Serieus gast, denk je even in haar in. Je hebt haar echt serieus gi-gan-tisch voor lul gezet voor haar hele familie. Zij trots op dat feest met jou, haar nieuwe vriend. En wat doe jij ? Brokken in de bank.

Snap je nou echt niet dat ze boos is ?
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_51047851
    Een prachtig verhaal...voor ons tenminste.

Ik hoop voor jou dat morgen alles goedkomt.Ik heb wel begrip als je vriendin zich voor je schaamt en even wat afstand houdt.Was dat trouwens je eerste grote feest met de familie? Want als je schoonfamilie je al kent en weet dat je deugt dan zal dit "incident" nietzo zwaar vallen.
    pi_51049106
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 00:38 schreef stonecoldcrazy het volgende:

[..]

ok die kill maakt een fout, ik maak zo vaak fouten, en jij ook, iedereen doet dat.. jij hebt vast ook wel iets waar wij allemaal heen hard om kunnen lachen als jij het op fok zou posten.. en dat die kerel dit op fok post getuigt alleen maar van lef, hij durft tenminste voor z'n gevoelens uit te komen, wat heen veel kerels gewoon nie durfen omdat ze dikke schijterds zijn, die kill voelt zich kut waarom moet je dat zo inwrijven?? voel je je er beter van of zo, andere mensen afzeiken??
    die kerel vraagt om advies en als je geen serieuze antwoorden wil geven, hou dan gewoon je mond..
    zoals eerder gezegd fouten prima, maar zodra iemand "controle" verliest op zo'n manier terwijl dat die zat is. Echt compleet naar de kanker zoals sommige het omschreven of tijdens dronkenschap maar in ronte gaan meppen...

serieus dan ben je gewoon een kansloos figuur..

Het gaat er bij mij niet in dat je ineens compleet naar de kenker bent. zonder dat je het voelde aankomen.. dan heb je gewoon een stomme poging "stoer" doen ondernomen...

maar goed like i said i wens em vanavond veel geluk!
      maandag 2 juli 2007 @ 08:35:58 #151
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_51049294
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

• vervolgens down gegaan waar ze maar een dekentje over hem hebben gelegd

Zo ging het niet. eerst hadden ze alles opgeruimd, toen een kussen en dekens voor me gepakt. mn vuile shirt uitgedaan en dergelijke. en er bleef iemand steeds op me letten.
  • Nee inderdaad, dat is stukken beter
    pi_51049322
    Je gaat even je excuses aanbieden met het verhaal dat je dom bezig was en dat je het vervelend vindt dat je behalve jezelf ook haar voor aap hebt gezet. Klaar! Als het dan nog niet goed is, moet je een leuke vriendin zoeken.
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    heb haar dit terug gesmsed

eerst dat 7 uur goed was. en toen dit:

maar het zal allemaal wel niks uitmaken.
    Euhm... dit klinkt behoorlijk kansloos.Stuur dat soort shit niet. Nu geef je dr een stok om mee te slaan. Je moet er schijt aan hebben, damn dan ben je een keer helemaal van de wereld. Natuurlijk verdient het niet de schoonheidsprijs, maar gewoon lekker doorleven hoor.

Ze wil praten...

Begin alvast maar te zwaaien met je handje, dit was de druppel voor haar. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n smsje gaat helpen ook.
    Verbaal terrorist
    pi_51049334
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 01:38 schreef Xennia het volgende:
    En dit was je eerste kennismaking met de familie?
    Oh wat genant, daar wordt dat meisje van je de rest van haar leven mee gepest. Dit wordt een anekdote op haar bruiloft, waar jij waarschijnlijk niet eens meer bij bent.
    quote:
    "Ze neemt ook graag alcoholisten mee naar huis,
    deze jongens zijn niet pluis,
    ze zuipen je drank op en kotsen je bank onder,
    dat die jongen nog leeft is een waar wonder,
    gelukkig dumpte je die kneus keihard,
    en veroverde deze kerel je hart"
    Zoiets?
      maandag 2 juli 2007 @ 08:45:34 #154
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_51049407
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 01:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dude, da's nooit goed.
    Willen mannen ook wel eens praten dan?
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_51049426
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 08:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Willen mannen ook wel eens praten dan?
    Nee, na het neuken willen we hoogstens even praten.

(en dan voornamelijk over hoe goed we waren)
    Verbaal terrorist
    pi_51049450
    Je hebt het behoorlijk verkloot ja. Sterkte.
    pi_51049587
    Hoi...

tuinfeestje, zeg je? Hebben jullie ook gebarbequed? In dat geval zou het ook mogelijk zijn dat je ziek bent geworden omdat je het vlees niet lang genoeg door hebt kunnen laten garen en misschien een voedselvergiftiging hebt opgelopen, want het is een beetje raar om je helemaal verlamd te voelen terwijl je wel de tegenwoordigheid van geest nog hebt om gesprekken op te pikken.

Uit wikipedia over voedselvergiftiging:
    quote:
    In het meeste gevallen treden de verschijnselen meestal binnen enkele uren op, soms na een dag, terwijl sommige mycotoxines niet acuut giftig zijn, maar pas op hele lange termijn werken. Het begint meestal met misselijkheid en overgeven; later gevolgd door diarree, die kan variëren van brijig tot waterdun, al dan niet met bloedbijmenging. Botulisme en paralytische schelpdiervergiftiging gaan daarentegen gepaard met verlammingsverschijnselen. Afhankelijk van de oorzaak, kunnen de verschijnselen dus sterk uiteenlopen.
    In ieder geval sterkte straks met het gesprek, ik hoop voor je dat het goedkomt, alhoewel haar manier van reageren niet al te veel goeds voorspelt.
    pi_51049615
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 01:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

quote:
    Op maandag 2 juli 2007 01:34 schreef El.Wulfo het volgende:

Ze wil praten
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 08:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:

Ze wil praten...
    Dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun duuuuun...

sorry
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
    pi_51049865
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 09:00 schreef RiLo het volgende:
    Hoi...

tuinfeestje, zeg je? Hebben jullie ook gebarbequed? In dat geval zou het ook mogelijk zijn dat je ziek bent geworden omdat je het vlees niet lang genoeg door hebt kunnen laten garen en misschien een voedselvergiftiging hebt opgelopen, want het is een beetje raar om je helemaal verlamd te voelen terwijl je wel de tegenwoordigheid van geest nog hebt om gesprekken op te pikken.

Uit wikipedia over voedselvergiftiging:
    [..]

In ieder geval sterkte straks met het gesprek, ik hoop voor je dat het goedkomt, alhoewel haar manier van reageren niet al te veel goeds voorspelt.
    Idd, het kan heel goed niet goed doorbakken kip of zo zijn.
    En dan is het natuurlijk ineens allemaal niet meer erg, want "hij kon er niets aan doen!".

Overtrokken reacties hier , alsof die knul het ergste der ergste geflikt heeft, teveel zuipen.

Nou, schande!!!!!!!!
      Official ESF Kreviewer maandag 2 juli 2007 @ 09:27:44 #160
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_51049906
    Echt slim heb je het niet aangepakt, door er zelf ook zo;n drama van te maken achteraf met al die smsjes. . Iedereen is wel es ziek van de alcohol door verkeerd vallen ofzo, daar moet ze maar mee leven.

En voor alle moraalridders hier: Alsof jij nog nooit 1 glaasje teveel hebt gehad, waarna je die agent voor een boom aanzag en em onderzeek.
    pi_51049952
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 09:25 schreef milagro het volgende:
    Overtrokken reacties hier , alsof die knul het ergste der ergste geflikt heeft, teveel zuipen.
    Er zijn ook genoeg nuchtere ( ) reacties, maar misschien leest TS daar overheen en ziet alleen het ergste
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_51050009
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg nuchtere ( ) reacties, maar misschien leest TS daar overheen en ziet alleen het ergste
    niet zo gek lijkt me, als er meteen al 4 dames reageren die zeggen dat hun nieuwe vriendje had kunnen wieberen
    pi_51050403
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 09:25 schreef milagro het volgende:

[..]

Idd, het kan heel goed niet goed doorbakken kip of zo zijn.
    En dan is het natuurlijk ineens allemaal niet meer erg, want "hij kon er niets aan doen!".

Nou, schande!!!!!!!!
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 09:27 schreef Kreator het volgende:
    Echt slim heb je het niet aangepakt, door er zelf ook zo;n drama van te maken achteraf met al die smsjes. . Iedereen is wel es ziek van de alcohol door verkeerd vallen ofzo, daar moet ze maar mee leven.

En voor alle moraalridders hier: Alsof jij nog nooit 1 glaasje teveel hebt gehad, waarna je die agent voor een boom aanzag en em onderzeek.
    Het punt is niet dattie teveel gezopen heeft (wie heeft dat nou nooit?), het gaat erom dattie het doet op de avond dat hij hij kennismaakt met de schoonfamilie van z'n jonge relatie Dat is gewoon dom!
    pi_51050424
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 09:58 schreef Solomon het volgende:

[..]

[..]

Het punt is niet dattie teveel gezopen heeft (wie heeft dat nou nooit?), het gaat erom dattie het doet op de avond dat hij hij kennismaakt met de schoonfamilie van z'n jonge relatie Dat is gewoon dom!
    Ja, maar boeie.
      Official ESF Kreviewer maandag 2 juli 2007 @ 10:00:59 #165
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_51050452
    quote:
    Dat is gewoon dom!
    Die constatering was er al, maar daar schiet ie nix meer mee op he.
      Moderator maandag 2 juli 2007 @ 10:02:19 #166
    5428 crew  miss_sly
    pi_51050481
    Ik zou er nu ook niet zo'n punt meer van maken als mijn vriendje dat zou overkomen, zelfs niet als het zo kort in de relatie is en hij mijn familie pas voor het eerst zag. Ik kan me echter voorstellen dat een meisje van 16 het allemaal wat dramatischer en moeilijker bekijkt en er wel een drama van maakt. Daarvoor zijn het meisjes van 16, lijkt me...
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_51050526
    quote:

[..]

[..]

ja, dat heeft hij natuurlijk met voorbedachte rade gedaan
    laat ik eens even mijn eerste kennismaking met de familie van vriendin flink verstieren, mijn vriendin voor schut zetten, door flink veel te zuipen, en de hele boel onder te kotsen

voor hetzelfde geld, zoals al geopperd door een user, was er sprake van een voedselvergiftiging, dan krijg je dus precies zo'n heftige reactie.
    dan was het effect net zo geweest dus, maar dan hadden we kunnen ouwezeiken over de schande die het was om bedorven of niet goed doorbakken voedsel te serveren aan je gasten

shit happens nu eenmaal, en een dame die bij een eerste misser er gelijk een punt achter zet, ben je sowieso liever kwijt dan rijk, lijkt me, anders is het de rest van je relatie op eieren lopen , om madame maar niet te ontrieven
    pi_51050571
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:02 schreef miss_sly het volgende:
    Ik zou er nu ook niet zo'n punt meer van maken als mijn vriendje dat zou overkomen, zelfs niet als het zo kort in de relatie is en hij mijn familie pas voor het eerst zag. Ik kan me echter voorstellen dat een meisje van 16 het allemaal wat dramatischer en moeilijker bekijkt en er wel een drama van maakt. Daarvoor zijn het meisjes van 16, lijkt me...
    ze is ook 18. en eveneens bijna 19.

en ik heb inderdaad een halve kippenpoot (drumstick) rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...

kan het daarom zo plotseling gekomen zijn? echt binnen 5 minuten van nuchter tot aan kotsen toe..
    pi_51050625
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:06 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

zeg jongeman

ik zit je hier te verdedigen als was je mijn eigen vlees en bloed, mag ik nu gvd eindelijk eens wat oneindige dank, ja
      maandag 2 juli 2007 @ 10:09:35 #170
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51050643
    Het enige wat stom is aan TS is dat hij zijn Br#3Z4H niet heeft voorzien van die alcoholhoudende limonade zodat zij sámen de boel hadden kunnen onderkotsen.

Dan had ze hem nu niks te verwijten ....
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      maandag 2 juli 2007 @ 10:10:37 #171
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51050662
    quote:

[..]

en ik heb inderdaad een halve kippenpoot (drumstick) rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...

kan het daarom zo plotseling gekomen zijn? echt binnen 5 minuten van nuchter tot aan kotsen toe..
    OMFG Salmonella, Sla Uw Slag!!
    PieAir
      Moderator maandag 2 juli 2007 @ 10:11:29 #172
    5428 crew  miss_sly
    pi_51050684
    quote:

[..]

en ik heb inderdaad een halve kippenpoot rauw opgegeten... had geen zin om ermee terug te gaan naar de BBQ en had niet het idee dat ik er ziek van zou worden...

Ow ja, 3 maanden ipv 3 jaren jonger, verkeerd gelezen. Maar goed, dan nog, ook op die leeftijd kunnen veel meiden dingen vaak veel moeilijker maken dan ze hoeven zijn. Groeien ze vaak wel overheen, maar dat gaat het vriendje dat ze dan hebben waarschijnlijk niet meer meemaken.

en ja, salmonella (van rauwe kip) kan inderdaad heel erg snel verkeerd gaan. Kip altijd alleen eten als het heel goed gebakken is en niets meer rauw is. Ik weet echter niet of je daar nu nog mee aan moet komen als excuus, want dat klinkt wel heel erg alsof je een smoes aan het zoeken bent geweest. Zeg gewoon tegen haar dat je het vervelend vindt dat het zo gelopen is en dat je er geen gewoonte van gaat maken. Als dat niet goed genoeg is, stond je toch al op de nominatie om binnenkort afgeserveerd te worden.
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
    pi_51050727
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:08 schreef milagro het volgende:

[..]

zeg jongeman

ik zit je hier te verdedigen als was je mijn eigen vlees en bloed, mag ik nu gvd eindelijk eens wat oneindige dank, ja
      maandag 2 juli 2007 @ 10:17:03 #174
    80319 seilram
    Mijn Sickje!
    pi_51050799
    Maar weet je al iets TS? Jullie hebben toch om 7 uur afgesproken? Of is het 19.00 uur?

Nu zal het toch wel gezakt zijn bij haar.

En ja, van niet goed gebakken vlees kun je heel erg ziek worden. Heb dat ook een keer meegemaakt op een bbq van schoonfamilie. Alleen ik begon pas s'-nachts, thuis in mijn eigen bed.
    Niet mieten! Door gieten!
    pi_51050847
    quote:

[..]

Waarschijnlijk niet, en waarschijnlijk duurt 't ook langer voordat je er ziek van wordt. Maar wat let je om dat bij haar aan te voeren als waarschijnlijke oorzaak Kan je een hoop gezever en geneuk (maar dan omgekeerd) schelen!
    pi_51050862
    19:00.

ik denk dat het wel een grote rol mee gespeeld heeft nu ik er zo over nadenk. want ik heb in het verleden ook wel eens veel te veel gedronken (niet met haar) en toen voelde het toch heel anders... ik kon verdorie mn gezicht niet meer voelen, mn armen en benen niet meer bewegen... kon alleen maar luisteren en kreunen..

maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan toch gewoon niet? dan zal ze denken dat ik excusen zit te verzinnen ofzo.. maar ze heeft wel gezien dat ik het rauw op ging eten. ik maakte er een geintje over: "als ik ziek word zien we dat wel weer" maar dat zijn we voor de rest vergeten..

denk dat ik de lul ben vanavond. en als dit de enige reden zou zijn. dan zou ik het haar best kwalijk nemen waarom we ervoor dan nog wel veel lol hadden... dus dan heeft ze me gewoon voor de gek gehouden..
    pi_51050867
    Heb ook een keer de hele tent onder gebrokt toen ik gebbq'ed had En twee pilsjes ophad, maar dat was het niet
      maandag 2 juli 2007 @ 10:24:04 #178
    80319 seilram
    Mijn Sickje!
    pi_51050933
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef Seventh-Heaven het volgende:

ik denk dat het wel een grote rol mee gespeeld heeft nu ik er zo over nadenk. want ik heb in het verleden ook wel eens veel te veel gedronken (niet met haar) en toen voelde het toch heel anders... ik kon verdorie mn gezicht niet meer voelen, mn armen en benen niet meer bewegen... kon alleen maar luisteren en kreunen..

maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan gewoon niet..

denk dat ik de lul ben vanavond. en als dit de enige reden zou zijn. dan zou ik het haar best kwalijk nemen waarom we ervoor dan nog wel veel lol hadden... dus dan heeft ze me gewoon voor de gek gehouden..
    Nou, ik heb eens even voor je gekeken... 5 minuten is wel extreem snel, want zoals ik al zei.. bij mij begon het in de trein naar huis pas.
    Bij een voedselinfectie wordt de darmwand ontstoken door levende bacteriën. Een voedselvergiftiging leidt meestal ook tot een ontsteking van het spijsverteringsstelsel maar wordt veroorzaakt door schimmels of gifstof van bacteriën.

Symptomen
    Nadat bacteriën hebben toegeslagen, duurt het bij een voedselinfectie nog een halve dag tot enkele weken vooraleer de klachten opduiken.

De symptomen zijn koorts, misselijkheid (soms met braken), buikkrampen en een al dan niet bloederige, slijmerige diarree.
    Heel zelden treedt een bloedbesmetting op, waarbij men ernstig ziek is en hoge koorts heeft. Bij bejaarden en verzwakte personen kan dit tot ernstige verwikkelingen leiden en zelfs dodelijk zijn.
    Een voedselvergiftiging uit zich reeds enkele uren na de maaltijd. Klachten zijn krampen, misselijkheid, braken en/of een waterige diarree. De kwaal gaat zelden gepaard met koorts en verdwijnt doorgaans in minder dan twaalf uur.

Dit vond ik op internet. Het zou dus wel mogelijk zijn, alleen lijkt me dan dat je toch echt gisteren ook nog buikpijn hebt moeten gehad.
    Niet mieten! Door gieten!
      maandag 2 juli 2007 @ 10:25:00 #179
    163252 Noway666
    Nee weg nr666
    pi_51050952
    Niet slijmen maar doe wat leuks voor d'r en misschien ook iets voor die familie, bloemetje of ruikertje.

Wel zelf brengen, zeggen dat het je spijt enzo, misschien de kip de schuld geven.
    pi_51050998
    HEy Seventh Heaven, nu vanavond niet in de onderkruipselrol gaan hoor. Daar houden wij vrouwen helemaal niet van. Ik snap dat je haar niet kwijt wil, maar kom op zeg! Zeg haar duidelijk dat het je spijt en that's it. Als zij een drama ervan gaat maken zou ik, als ik jou was, de eer aan jezelf houden en vertrekken.
    Wat zou jij doen als zij deze stunt geflikt zou hebben? Zou jij het meteen uitmaken en zo lullig doen?
    pi_51051081
    Een vriendin van mij heeft dat ook eens gehad tijdens een barbecue, echt dat haar gezicht ook verlamd was, het was echt heel vaag en eng. Ze moest ook kotsen. Ze had maar twee wijntjes op, dus dat kan het niet zijn geweest.
    Ja, die met de ballen in de bek.
    pi_51051165
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:24 schreef seilram het volgende:

[..]

Nou, ik heb eens even voor je gekeken... 5 minuten is wel extreem snel, want zoals ik al zei.. bij mij begon het in de trein naar huis pas.
    Bij een voedselinfectie wordt de darmwand ontstoken door levende bacteriën. Een voedselvergiftiging leidt meestal ook tot een ontsteking van het spijsverteringsstelsel maar wordt veroorzaakt door schimmels of gifstof van bacteriën.

Symptomen
    Nadat bacteriën hebben toegeslagen, duurt het bij een voedselinfectie nog een halve dag tot enkele weken vooraleer de klachten opduiken.

De symptomen zijn koorts, misselijkheid (soms met braken), buikkrampen en een al dan niet bloederige, slijmerige diarree.
    Heel zelden treedt een bloedbesmetting op, waarbij men ernstig ziek is en hoge koorts heeft. Bij bejaarden en verzwakte personen kan dit tot ernstige verwikkelingen leiden en zelfs dodelijk zijn.
    Een voedselvergiftiging uit zich reeds enkele uren na de maaltijd. Klachten zijn krampen, misselijkheid, braken en/of een waterige diarree. De kwaal gaat zelden gepaard met koorts en verdwijnt doorgaans in minder dan twaalf uur.

Dit vond ik op internet. Het zou dus wel mogelijk zijn, alleen lijkt me dan dat je toch echt gisteren ook nog buikpijn hebt moeten gehad.
    Nee het was ongeveer 3 uur nadat ik het gegeten had.
    en een speklapje wat ik had was ook nog ietwat rood. maar dat was maar heel weinig.
    en dit alles op een nuchtere maag. had de hele dag nog niks gegeten op 2 broodjes na.

wat ik bedoelde is dat ik me nog kiplekker voelde en binnen 5 minuten ineens omsloeg..

moet ik hiermee wachten tot vanavond om het haar te vertellen dan?

en heb gister ook buikpijn gehad. niet veel. maar wel wat. en voel me nu nog steeds gaar. opgeblazen gevoel. en misselijk.

zou ik de huisarts kunnen bellen en om uitleg vragen? of het mogelijk is dat de combinatie van wat drank en rauw vlees dit veroorzaakt heeft?
      maandag 2 juli 2007 @ 10:38:47 #183
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51051263
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef Seventh-Heaven het volgende:

maar ik kan nu inderdaad niet aankomen van: "lieverd, ik denk toch echt dat de kip een grote rol gespeeld heeft." dat kan toch gewoon niet? dan zal ze denken dat ik excusen zit te verzinnen ofzo.. maar ze heeft wel gezien dat ik het rauw op ging eten. ik maakte er een geintje over: "als ik ziek word zien we dat wel weer" maar dat zijn we voor de rest vergeten..

Gast, je komt met de post dommer over... maar wel vermaeckelyck
    PieAir
    pi_51051315
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Nee het was ongeveer 3 uur nadat ik het gegeten had.
    en een speklapje wat ik had was ook nog ietwat rood. maar dat was maar heel weinig.

wat ik bedoelde is dat ik me nog kiplekker voelde en binnen 5 minuten ineens omsloeg..

moet ik hiermee wachten tot vanavond om het haar te vertellen dan?

en heb gister ook buikpijn gehad. niet veel. maar wel wat. en voel me nu nog steeds gaar. opgeblazen gevoel. en misselijk.
    Je moet helemaal niets meer vertellen aan verzachtende omstandigheden.
    Het is gebeurd, je voelt je er rot onder, jij bent degene geweest die voor paal stond, meer dan zij. je was echt zo ziek als hond, je hebt je excuses aangeboden en nu klaar.

Als zij wil blijven mekkeren en het zelfs uitmaken hierom, dan zocht ze gewoon een excuus of zo al, iig ben je haar liever kwijt dan rijk dan.
    Een dame die bij de eerste de beste 'misser' al meteen gaat lopen doen alsof je een misdaad tegen de mensheid begaan hebt, die gaat je een relatie bezorgen waar jij altijd op je tenen loopt en zij kan eisen want anders....

Gewoon de rollen omdraaien nu, excuses zijn gemaakt, je hebt overduidelijk spijt, that's it, niet kruipen, niet smeken, gewoon lekker in haar sop gaar laten koken, kom op, hey.
    pi_51051370
    tvp, na het hele topic te hebben gelezen wil ik ook weten hoe 't afloopt
    Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
      maandag 2 juli 2007 @ 10:45:40 #186
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51051420
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:41 schreef milagro het volgende:

[..]

Een dame die bij de eerste de beste 'misser' al meteen gaat lopen doen alsof je een misdaad tegen de mensheid begaan hebt, die gaat je een relatie bezorgen waar jij altijd op je tenen loopt en zij kan eisen want anders....
    Helemaal mee eens.

Je hebt je excuses nu al ruimschoots aangeboden. Als ze ze niet accepteert, of er nog altijd een probleem van maakt dan is het klaar, dan zocht ze inderdaad gewoon een reden om een drama te creëeren en dat als excuus gebruiken dat het "niet werkt" oid.
    PieAir
      Official ESF Kreviewer maandag 2 juli 2007 @ 10:47:56 #187
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_51051472
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 10:34 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    kiplekker
    .

Man, een halfrauwe kip eten is al slecht, en dan in combinatie met alcohol alleen maar slechter. Daar heb je geen huisarts voor nodig.
      maandag 2 juli 2007 @ 10:55:28 #188
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51051660
    Nu heb ik zin in BBQ door dit topic
    PieAir
    pi_51051665
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
    en de ander ligt dan gewoon te tollen in zijn (lees : haar) bed, en is ineens heel religieus want biddend tot iets hogers "laat me niet over mijn nek gaan, laat me snel ik slaap vallen" en mijn gebeden zijn toen ik nog in de Here alcohol was altijd verhoord.
    Achteraf gezien zijn dat de mooie momenten Op het tijdstip zelf is het wat minder
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
    Naja een bloemetje naar de slachtoffers zou wel netjes zijn
    quote:

Echt, hou me vast.

Je had dus weinig gedronken, eet vervolgens een zooi rauwe kip, gaat vervolgens ontzettend over je nek en geeft vervolgens de alcohol de schuld Alles wat je nu zegt zal niets meer lijken dan damage control, het downplayen van teveel zuipen. Het is de waarheid maar zo zal je vriendin het niet zien. Je hebt echt je eigen glazen ingegooid en je bent vast nog nooit echt dronken geweest want het verschil tussen voedselvergiftiging en dronken zijn dat voel je wel. Al is het alleen maar omdat de wereld heel erg hard aan het draaien is als je ligt

Succes
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
      maandag 2 juli 2007 @ 10:55:48 #190
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_51051673
    ... oh ja en bier.. maar daar had ik al zin in
    PieAir
    pi_51051690
    mmmmbier
    pi_51051739
    De incubatietijd bij een salmonella-vergiftiging is 8 uur tot 2 dagen, ik zou daar niet over beginnen. Daarbij is het dan toch vreemd dat alleen jij verschijnselen hebt gekregen. Ook heb ik je nergens gehoord over diarree en dat hoort er echt bij. Ongeveer de helft van de mensen krijgt ook nog eens koorts. Als er alleen spraks is van veel braken kan je nog aan een Staphylococcus aureus infectie denken (ook een soort voedselvergiftiging), maar dat heeft niets te maken met rauw eten en dan waren er meer ziek geworden. S. aureus vergiftiging begint wel sneller dan een salmonella vergiftiging (kan al 1 uur na het eten beginnen), maar duurt ook minstens 24 uur. En hier zijn lichte verlammingsverschijnselen ook bij mogelijk.

Criterium voor voedselvergiftiging is trouwens oa dat minstens 2 mensen er last van hebben. Nu weet je vriendin dat waarschijnlijk niet, maar ze kan dat vast online wel ergens vinden. Smoesjes verzinnen staat zo'n beetje gelijk met smeken. Niet doen.
      maandag 2 juli 2007 @ 11:00:21 #193
    168840 Sant
    Jealousy is a Motherf*cker!!
    pi_51051804
    whahaha goeie shit!!
    Gigantisch dikke TVP!
    Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
    Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
    pi_51051805
    Ok. ben wel van plan zoiezo even 3 bosjes bloemen te halen.

1 voor dr oom
    1 voor dr tante (die heeft de hele tijd bij me gezeten en me geholpen)
    1 voor de vader (heeft me ook de hele tijd geholpen)
    pi_51051826
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:

1 voor dr oom
    Je overdrijft!! 1 bos bloemen voor de oom & tante.
    pi_51051838
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

zijn gescheiden en wonen apart.
    pi_51051901
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:02 schreef Seventh-Heaven het volgende:
    zijn gescheiden en wonen apart.
    oh, hmm

Dan nog zou ik alleen de gastheer een bloemetje geven. Als je bloemetjes aan iedereen gaat uitdelen krijg je straks van je vriendin de vraag waarom zij niets krijgt
    pi_51051934
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het hoeven niet de oom en tante te zijn die met elkaar zijn getrouwd oid. Maar als ze inderdaad onderdeel uitmaken van één gezin: 1 bosje.

edit:
    Laat maar.
    pi_51051971
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

oh, hmm

Dan nog zou ik alleen de gastheer een bloemetje geven. Als je bloemetjes aan iedereen gaat uitdelen krijg je straks van je vriendin de vraag waarom zij niets krijgt
    Alleen aan dr oom dus.
      maandag 2 juli 2007 @ 11:07:29 #200
    94676 Garisson72
    weten is weten dat je nix weet
    pi_51051973
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 11:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:

1 voor dr oom
    ja joh. maak het nog ff een paar klappen erger. Je blijft maar onderstrepen hoe ontzettend gigantisch vervelend het allemaal was... Je blijft maar gewicht toevoegen aan de hele situatie!

Niettemin succes vanavond. You'll need it.
    Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')