abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51055062
Ik heb in een andere topic gelezen dat zij erg gelovig is.Vaak zijn dat niet de toleranteste mensen.Succes vanavond.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:55:59 #252
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_51055103
quote:
-samen een biertje open trekken.
Maar niet meer dan 3 eh?
There is no rehab for stupidity.
pi_51055128
Strikt genomen zijn ook de symptomen van dronkenschap vergiftigingsverschijnselen, maar met alcoholvergiftiging wordt het levensbedreigende stadium na dronkenschap bedoeld. Wanneer het alcoholpromillage in het bloed 3 à 4 promille bereikt (dit verschilt per persoon), beginnen deze symptomen op te treden. Meestal merkt men dat sprake is van alcoholvergiftiging doordat het slachtoffer niet meer reageert op prikkels zoals aanspreken, aanroepen, aangrijpen of op de wang tikken.

Heb dus gewoon een alcoholvergiftiging gehad... ernstig..
pi_51055180
quote:
prima wat jij wil, maar je hebt geen bier gezopen wat heb je eengodsnaam dan wél gezopen?
I'm not the man you think I am!
pi_51055222
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Strikt genomen zijn ook de symptomen van dronkenschap vergiftigingsverschijnselen, maar met alcoholvergiftiging wordt het levensbedreigende stadium na dronkenschap bedoeld. Wanneer het alcoholpromillage in het bloed 3 à 4 promille bereikt (dit verschilt per persoon), beginnen deze symptomen op te treden. Meestal merkt men dat sprake is van alcoholvergiftiging doordat het slachtoffer niet meer reageert op prikkels zoals aanspreken, aanroepen, aangrijpen of op de wang tikken.

zeg uuh... drama king
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 2 juli 2007 @ 13:00:19 #256
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_51055236
Doe niet te moeilijk jongen.
Vanavond zul je het allemaal wel zien. Sowieso goed om een bloemetje voor de betrokkenen te kopen, niet omdat je daarmee je vriendin terugwint, maar omdat je voor overlast hebt gezorgd. Dat is gewoon beleefd.
En je hebt je excuses aangeboden aan je vriendin. Klaar. Maakt ze het uit, koop je toch een bloemetje voor oom/tante/consorten, en laat je haar in de stront zakken. Beetje ruggengraat.
Alsof dat mokkel nooit een fout maakt. Donder toch op.
pi_51055246
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:58 schreef l3laster het volgende:

[..]

prima wat jij wil, maar je hebt geen bier gezopen wat heb je eengodsnaam dan wél gezopen?
veel mixdrankjes waarvan de helft sterke wodka en de andere helft cola / jus d'orange
pi_51055267
Ik heb daar dus serieus een halve fles bacardi, coebergh, apfelkorn, een paar glazen wijn en flink wat flesjes bier voor nodig gehad.

Bravo, jou lukt het in 6 glazen
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_51055344
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef Rechterbal het volgende:
Ik heb daar dus serieus een halve fles bacardi, coebergh, apfelkorn, een paar glazen wijn en flink wat flesjes bier voor nodig gehad.
Als je maar snel genoeg drinkt kun je van een halve fles Bacardi goed out gaan hoor maar goed, een fles Bacardi adten is ook geen beeld wat je achter wilt laten op een feestje van je schoonfamilie
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_51055383
vodka jus is idd dodelijk
daar proef je niks van
en opeens
*bam*
pi_51055393
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef Rechterbal het volgende:

Bravo, jou lukt het in 6 glazen
juist, het punt is niet dat je compleet naar de kanker bent gegaan. Dat over komt elke échte vent wel eens...het gaat er om dat je dit doet wanneer:

• je pas een (ex)vriendin hebt
  • je een goede indruk op je (ex)schoonfamilie wilt achter laten

* * Les 1) als je compleet naar de kenker gaat zet dan alleen je zelf voorschut en niet je vriendin *hint* * *
  • I'm not the man you think I am!
    pi_51055404
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef Seventh-Heaven het volgende:

Voedselvergiftiging, ernstige alcoholvergiftiging, tjeetje... je hebt het er maar druk mee hè?

Google nog even door, wie weet wat voor leuke ziektes je nog kan oppikken. .
    Oi!
    Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
    Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
    pi_51055423
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]
    veel mixdrankjes waarvan de helft sterke wodka en de andere helft cola / jus d'orange
    Die uitleg was voor de mensen die niet wisten wat een mixdrankje was?
    Als 19-jarige een (denkbeeldige) alcoholvergiftiging oplopen door het drinken van 7 mixdrankjes en een biertje
    Overigens, als ik je OP goed begrijp ben je met je auto naar het feest toegegaan, bent daar bewust alcohol gaan drinken, en vervolgens beweer je in diezelfde post dat je niet met alcohol op gaat rijden. Is het dan je gewoonte om bij vreemden te overnachten na een feest?
      maandag 2 juli 2007 @ 13:08:31 #264
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_51055441
    Was het geen veteranenziekte? Er stond vast nog wel een stilstaand plasje regenwater in de tuin?
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      maandag 2 juli 2007 @ 13:11:46 #265
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_51055537
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:04 schreef FJD het volgende:

[..]

Als je maar snel genoeg drinkt kun je van een halve fles Bacardi goed out gaan hoor maar goed, een fles Bacardi adten is ook geen beeld wat je achter wilt laten op een feestje van je schoonfamilie
    Mwah, denk dat ze pas boos worden als je dan in de auto stapt
    pi_51055564
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:07 schreef M.I.B. het volgende:

[..]

Als 19-jarige een (denkbeeldige) alcoholvergiftiging oplopen door het drinken van 7 mixdrankjes en een biertje
    Overigens, als ik je OP goed begrijp ben je met je auto naar het feest toegegaan, bent daar bewust alcohol gaan drinken, en vervolgens beweer je in diezelfde post dat je niet met alcohol op gaat rijden. Is het dan je gewoonte om bij vreemden te overnachten na een feest?
    Het was ook niet de bedoeling dat ik ging drinken. hooguit 1 glas. maar het is er gewoon in geschoten. en was van plan uiteindelijk gewoon in mn auto te slapen. of mn pa bellen om me ff op te pikken.
    pi_51055597
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:07 schreef M.I.B. het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het ook op valt....

• Je vriendin vraagt je gezellig naar een feest/bbq te gaan bij haar schoonfamilie
  • je komt vervolgens met je auto daar heen
  • je wilt niet met drank op gaan rijden
  • je zuipt je helemaal naar de kenker en blijft daar slapen
  • je gaat om 7 uur (7 uur later na je ernstige alcoholvergiftiging ) alsnog met de auto naar je eigen huis rijden om je om te kleden/op te frissen...??'

is dat laatste niet een beetje naief
  • I'm not the man you think I am!
      maandag 2 juli 2007 @ 13:14:17 #268
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_51055608
    Oh ffs, TS, wat ben jij een zielig geval. Voor t kotsen zou ik je niet dumpen maar voor hoe je hier doet, !
    Koop idd maar een ruggegraat, zal je goed doen.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_51055623
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Het was ook niet de bedoeling dat ik ging drinken. hooguit 1 glas. maar het is er gewoon in geschoten. en was van plan uiteindelijk gewoon in mn auto te slapen. of mn pa bellen om me ff op te pikken.
    pi_51055643
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
    Oh ffs, TS, wat ben jij een zielig geval. Voor t kotsen zou ik je niet dumpen maar voor hoe je hier doet, !
    ach dit is toch een forum waar ik alles kwijt kan?
    zo ben ik niet tegenover mn vriendin hoor.

maar tis wel ff lekker om mn hart te luchten.
      maandag 2 juli 2007 @ 13:15:56 #271
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_51055665
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
    Eensch!
      maandag 2 juli 2007 @ 13:16:19 #272
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_51055679
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:15 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

ach dit is toch een forum waar ik alles kwijt kan?
    zo ben ik niet tegenover mn vriendin hoor.

maar tis wel ff lekker om mn hart te luchten.
    Had jij niet bepaalde dingen gesmst?
      maandag 2 juli 2007 @ 13:16:25 #273
    10754 alki
    Alfisti
    pi_51055681
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Slapen in je auto op een feestje van je vriendin ?

Mag je niet bij haar slapen dan ?
    Cuore Sportivo
    pi_51055700
    quote:
    O god je bent nog zo'n 19 jarige pauper met een eige auto met een sportuitlaatje er onder ook die al 10 x door "blik op de weg" langs de kant is gezet..

je situatie word er niet beter op maat
    I'm not the man you think I am!
    pi_51055705
    quote:
    Op maandag 2 juli 2007 13:16 schreef Keltie het volgende:

[..]

Had jij niet bepaalde dingen gesmst?
    Dat ik haar niet kwijt wil? jawel.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: