prima wat jij wil, maar je hebt geen bier gezopen wat heb je eengodsnaam dan wél gezopen?quote:Heb dus gewoon een alcoholvergiftiging gehad... ernstig..
zeg uuh... drama kingquote:Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Strikt genomen zijn ook de symptomen van dronkenschap vergiftigingsverschijnselen, maar met alcoholvergiftiging wordt het levensbedreigende stadium na dronkenschap bedoeld. Wanneer het alcoholpromillage in het bloed 3 à 4 promille bereikt (dit verschilt per persoon), beginnen deze symptomen op te treden. Meestal merkt men dat sprake is van alcoholvergiftiging doordat het slachtoffer niet meer reageert op prikkels zoals aanspreken, aanroepen, aangrijpen of op de wang tikken.
Heb dus gewoon een alcoholvergiftiging gehad... ernstig..
veel mixdrankjes waarvan de helft sterke wodka en de andere helft cola / jus d'orangequote:Op maandag 2 juli 2007 12:58 schreef l3laster het volgende:
[..]
prima wat jij wil, maar je hebt geen bier gezopen wat heb je eengodsnaam dan wél gezopen?
Als je maar snel genoeg drinkt kun je van een halve fles Bacardi goed out gaan hoor maar goed, een fles Bacardi adten is ook geen beeld wat je achter wilt laten op een feestje van je schoonfamiliequote:Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef Rechterbal het volgende:
Ik heb daar dus serieus een halve fles bacardi, coebergh, apfelkorn, een paar glazen wijn en flink wat flesjes bier voor nodig gehad.![]()
juist, het punt is niet dat je compleet naar de kanker bent gegaan. Dat over komt elke échte vent wel eens...het gaat er om dat je dit doet wanneer:quote:Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef Rechterbal het volgende:
Ik heb daar dus serieus een halve fles bacardi, coebergh, apfelkorn, een paar glazen wijn en flink wat flesjes bier voor nodig gehad.![]()
Bravo, jou lukt het in 6 glazen![]()
Voedselvergiftiging, ernstige alcoholvergiftiging, tjeetje... je hebt het er maar druk mee hè?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Strikt genomen zijn ook de symptomen van dronkenschap vergiftigingsverschijnselen, maar met alcoholvergiftiging wordt het levensbedreigende stadium na dronkenschap bedoeld. Wanneer het alcoholpromillage in het bloed 3 à 4 promille bereikt (dit verschilt per persoon), beginnen deze symptomen op te treden. Meestal merkt men dat sprake is van alcoholvergiftiging doordat het slachtoffer niet meer reageert op prikkels zoals aanspreken, aanroepen, aangrijpen of op de wang tikken.
Heb dus gewoon een alcoholvergiftiging gehad... ernstig..
Die uitleg was voor de mensen die niet wisten wat een mixdrankje was?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:00 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
veel mixdrankjes waarvan de helft sterke wodka en de andere helft cola / jus d'orange
Mwah, denk dat ze pas boos worden als je dan in de auto staptquote:Op maandag 2 juli 2007 13:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je maar snel genoeg drinkt kun je van een halve fles Bacardi goed out gaan hoor maar goed, een fles Bacardi adten is ook geen beeld wat je achter wilt laten op een feestje van je schoonfamilie
Het was ook niet de bedoeling dat ik ging drinken. hooguit 1 glas. maar het is er gewoon in geschoten. en was van plan uiteindelijk gewoon in mn auto te slapen. of mn pa bellen om me ff op te pikken.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:07 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Die uitleg was voor de mensen die niet wisten wat een mixdrankje was?
Als 19-jarige een (denkbeeldige) alcoholvergiftiging oplopen door het drinken van 7 mixdrankjes en een biertje![]()
Overigens, als ik je OP goed begrijp ben je met je auto naar het feest toegegaan, bent daar bewust alcohol gaan drinken, en vervolgens beweer je in diezelfde post dat je niet met alcohol op gaat rijden. Is het dan je gewoonte om bij vreemden te overnachten na een feest?
Eindelijk iemand die het ook op valt....quote:Op maandag 2 juli 2007 13:07 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Die uitleg was voor de mensen die niet wisten wat een mixdrankje was?
Als 19-jarige een (denkbeeldige) alcoholvergiftiging oplopen door het drinken van 7 mixdrankjes en een biertje![]()
Overigens, als ik je OP goed begrijp ben je met je auto naar het feest toegegaan, bent daar bewust alcohol gaan drinken, en vervolgens beweer je in diezelfde post dat je niet met alcohol op gaat rijden. Is het dan je gewoonte om bij vreemden te overnachten na een feest?
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling dat ik ging drinken. hooguit 1 glas. maar het is er gewoon in geschoten. en was van plan uiteindelijk gewoon in mn auto te slapen. of mn pa bellen om me ff op te pikken.
ach dit is toch een forum waar ik alles kwijt kan?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ffs, TS, wat ben jij een zielig geval. Voor t kotsen zou ik je niet dumpen maar voor hoe je hier doet,!
Koop idd maar een ruggegraat, zal je goed doen.
Eensch!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ffs, TS, wat ben jij een zielig geval. Voor t kotsen zou ik je niet dumpen maar voor hoe je hier doet,!
Koop idd maar een ruggegraat, zal je goed doen.
Had jij niet bepaalde dingen gesmst?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:15 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
ach dit is toch een forum waar ik alles kwijt kan?
zo ben ik niet tegenover mn vriendin hoor.
maar tis wel ff lekker om mn hart te luchten.
Slapen in je auto op een feestje van je vriendin ?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:12 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Het was ook niet de bedoeling dat ik ging drinken. hooguit 1 glas. maar het is er gewoon in geschoten. en was van plan uiteindelijk gewoon in mn auto te slapen. of mn pa bellen om me ff op te pikken.
O god je bent nog zo'n 19 jarige pauper met een eige auto met een sportuitlaatje er onder ookquote:Het was ook niet de bedoeling dat ik ging drinken. hooguit 1 glas. maar het is er gewoon in geschoten. en was van plan uiteindelijk gewoon in mn auto te slapen. of mn pa bellen om me ff op te pikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |