abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51124377
@ Frautie: gefeliciteerd met je promotie: je bent dus niet alleen wat KT betreft goed bezig!!
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_51124436
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik mis toch wel wat eiwit per maaltijd, je zit meestal op 10-15gram per maaltijd, beetje weinig als je het mij vraagt
Ik zal kijken of ik daar misschien wat aan kan veranderen.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_51124526
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 03:31 schreef dyslexie_man het volgende:

[..]

Gister gewoon gaan trainen, niks aan de hand. Toch bedankt voor de reacties!
Meestal is het zo, zie het even aan, begin rustig. Lukt het niet, stop je emt trainen, lukt het wel, ga je gewoon door. Luisteren naar je lichaam werkt het beste.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:20:05 #104
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_51125444
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:42 schreef McGilles het volgende:

[..]

Elke dag je pik trainen is ongeveer net zo dom als elke dag je biceps trainen.
Als je totaal geen idee hebt wat krachttraining inhoud kan je wel elke dag je biceps trainen, maar pas op dag je niet uit je kleren scheurt
Ik weet ook heul wel dat je spieren over dagen moet verdelen maar ik heb alleen nooit geweten of je elke spiergroep elke dag zou kunnen trainen.
pi_51126120
als je weet dat je je spieren over dagen moet verdelen... dan weet je toch ook dat het niet de bedoeling is dat je één spier elke dag doet.

Bovendien is het zo über fout om alleen biceps te hebben en geen benen en borst. Rug krijg je natuurlijk ook wel met opdrukken maar de rest moet je ook trainen
pi_51127821
Ga op je vakantie gewoon actief bezig zijn.l Zwemmen (echt baantjes trekken, niet dobberen), wandelen in de bergen, mountainbiken. Ben je genoeg bezig en verlies je echt geen spiermassa.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:23:20 #107
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_51127874
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef no-look het volgende:
als je weet dat je je spieren over dagen moet verdelen... dan weet je toch ook dat het niet de bedoeling is dat je één spier elke dag doet.

Bovendien is het zo über fout om alleen biceps te hebben en geen benen en borst. Rug krijg je natuurlijk ook wel met opdrukken maar de rest moet je ook trainen
Tuurlijk train ik rug borst, benen zijn er al, maar ik vroeg me af snap je, ik ga ook veel zwemmen baantjes, en lopen elke dag en kracht dan
pi_51128196
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Tuurlijk train ik rug borst, benen zijn er al, maar ik vroeg me af snap je, ik ga ook veel zwemmen baantjes, en lopen elke dag en kracht dan
waar zijn je benen? snap je.
Ik zou eerst lekker hier meelezen voordat je hele domme uitspraken doet
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51128837
Als je je benen traint, groeit je bovenlichaam ook sneller. Dus altijd benen trainen.
pi_51129831
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Drumpie, je bent net 14, je benen zijn nog nergens. Gewoon lekker een beetje allround trainen en dan moet het wel lukken.
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:46:16 #111
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_51131449
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

Drumpie, je bent net 14, je benen zijn nog nergens. Gewoon lekker een beetje allround trainen en dan moet het wel lukken.
ik train al half jaar en heb al aardig mee gelezen hier tijdje geleden, en ook op Dutch Bodybuilding Forum, en ik train ook me hele lichaam benen train ik ook wel is, maar mijn benen zijn al best gespierd dus dat heb ik al meezitten.
pi_51132043
pics en stats graag, en even aangeven of je ook AAS gebruikt
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_51134247
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef Videopac het volgende:
pics en stats graag, en even aangeven of je ook AAS gebruikt
graag

en hoe is je DL ?
Have fun...
pi_51135721
Mr.J dat trainingsschema in de OP, daarin staat: Niet meer dan 10 setjes per spiergroep.
Zie jij de rug als 1 spiergroep? En welke oefeningen doe je daarvoor?
pi_51136570
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

als je 14 bent moet je uberhaupt niet aan krachttraining doen.
pi_51136752
... edit dat nu het nog kan

Je kunt best krachttraining doen op je 14e, je moet alleen weten wat je doet.
pi_51138791
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef LGOPEN het volgende:

[..]

als je 14 bent moet je uberhaupt niet aan krachttraining doen.
pi_51138821
Om even de draak te steken met iedereen, het is best mogelijk om 7/7 biceps te trainen. enkel biceps staan natuurlijk een beetje kansloos, maar het is te doen. Kwestie van een aangepast volume te behouden, maw, 1-2 sets per dag, niet hoog in de reps(4-8), niet tot faling.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_51141382
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik mis toch wel wat eiwit per maaltijd, je zit meestal op 10-15gram per maaltijd, beetje weinig als je het mij vraagt
Ik heb bedacht hoe ik dat kan verhogen. Ik ga over de dag 500 gr magere kwark verdelen. Dus bij een paar maaltijden 150-200 gram kwark bijvoegen.
pi_51144492
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:08 schreef no-look het volgende:
... edit dat nu het nog kan

Je kunt best krachttraining doen op je 14e, je moet alleen weten wat je doet.
wat dus niet mogelijk is zonder goede begeleiding op die leeftijd
Only when close to death, you really feel alive
pi_51145701
ahhh, net mijn record verbroken, 2 kilo kwark in een keer naarbinnengewerkt...

Nu is mijn zoetstof op, anders zou er nog een halfje in gaan
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_51146892

net een training vol PR's gezet, altijd lekker! PR op: hanging powerclean (3*54) shoulder press (2*5*40 was geen PR maar wel maaaanden terug geloof ik) en frontsquat 3*48 (even grip verbeteren) en 2*48, dus 5*48

Ik ga als een speer
pi_51151779
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:45 schreef Skazminko het volgende:
Als je je benen traint, groeit je bovenlichaam ook sneller. Dus altijd benen trainen.
Ik heb dit al zovaak gehoord (en het zal ook best waar zijn) maar ik heb er nog steeds geen logische verklaring kunne bedenken, iemand?
Pain is temporary, pride is forever
pi_51154563
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef FreeShooter het volgende:

[..]

Ik heb dit al zovaak gehoord (en het zal ook best waar zijn) maar ik heb er nog steeds geen logische verklaring kunne bedenken, iemand?
Als je traint komen er hormonen vrij. Grote spieren hard trainen zorgt voor grote hormoon afgifte. Geef je poten flink op hun flikker en je bovelichaam zal mee profiteren van de anabole hormonen die vrij komen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 07:36:25 #125
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51156904
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef Skazminko het volgende:
Mr.J dat trainingsschema in de OP, daarin staat: Niet meer dan 10 setjes per spiergroep.
Zie jij de rug als 1 spiergroep? En welke oefeningen doe je daarvoor?
Rug zie ik als 1 spiergroep samen met lower traps.

Doe daar dan weer in totaal 4 oefeningen voor. Altijd deadlift en barbell row, en dan nog 2 andere oefeningen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_51157758
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:09 schreef Calyptus het volgende:
ahhh, net mijn record verbroken, 2 kilo kwark in een keer naarbinnengewerkt...

Nu is mijn zoetstof op, anders zou er nog een halfje in gaan
Aha, en je weet dat een gemiddeld sportlichaam 30 tot 40 gram eiwit per 2 uur kan verwerken?

Dus het heeft geen zin om 2 kilo kwark in een keer naar binnen te werken, IMHO.
  donderdag 5 juli 2007 @ 09:29:35 #127
19479 Mr.J
pi_51158077
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 01:14 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Als je traint komen er hormonen vrij. Grote spieren hard trainen zorgt voor grote hormoon afgifte. Geef je poten flink op hun flikker en je bovelichaam zal mee profiteren van de anabole hormonen die vrij komen.
pi_51160115
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 07:54 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Of voor het personeel. Toen ik er werkte zag ik vooral de jeugd er helemaal dicht slibben. Overal mac donalds en burger king enzo
De jeugd van tegenwoordig ook... Bedrijven die iets voor hun personeel willen doen kunnen het beste een deal maken met een bestaande sportschool. Als ze het zelf doen wordt het vaak een anti-CANS(RSI) iets. Op zich niets mis mee, alleen ziet het dumbbellrack er dan zo uit:

donderdag 5 juli 2007 @ 11:08:32 #129
19479 Mr.J
pi_51160499
Hardcore 8kg dumbbells!
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:09:06 #130
19479 Mr.J
pi_51160524
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Mr.J het volgende:
Hardcore 8kg dumbbells!
Kan je wel mooi hammercurls voor die Tr1c3pS mee doen.
pi_51161296
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Mr.J het volgende:
Hardcore 8kg dumbbells!
8 Lbs
pi_51161336
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:07 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Aha, en je weet dat een gemiddeld sportlichaam 30 tot 40 gram eiwit per 2 uur kan verwerken?

Dus het heeft geen zin om 2 kilo kwark in een keer naar binnen te werken, IMHO.
geen bewijs voor dit bovenstaande
Nou ben ik het er wel mee eens dat volgens mij eiwitten vreten als 'n malle overrated is, maar je kan het wel opnemen als je dat wil.

@ Calyptus, had jij niet ooit een shake die je gewoon ff kon mengen met water en die bijna meteen goed oplostte erin zodat je niet met mixers etc aan de gang hoeft?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51161607
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:33 schreef Videopac het volgende:

[..]

8 Lbs
Idd, gewoon allemaal aan elkaar vast tapen
Have fun...
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:49:37 #134
19479 Mr.J
pi_51161749
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:33 schreef Videopac het volgende:

[..]

8 Lbs
pi_51164421
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat 2 kg eiwitten kan opnemen zonder schadelijke effecten. En dat er geen bewijzen voor zijn

Onderzoeken zijn er zat geweest. Ga zelf maar ff googlen.
pi_51165516
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat 2 kg eiwitten kan opnemen zonder schadelijke effecten. En dat er geen bewijzen voor zijn

Onderzoeken zijn er zat geweest. Ga zelf maar ff googlen.
2 kg kwart = 200 gram eiwit.
En alhoewel ik het ook veel vind, en waarschijnlijk een heel groot deel ervan gewoon wordt uitgepist, is het niet direct schadelijk tenzij je problemen met je nieren hebt. Er is gewoon geen schadelijk verband aangetoond, tenzij je jezelf wil beroepen op een huisarts of eoa domme voedingsorganisatie, waarvan jij ook weet (mag ik hopen) dat zij in feite niets weten, altijd achter de feiten aanlopen, en al helemaal geen flauw benul hebben wat mensen die hard trainen nodig hebben.

Verder zou ik eigenlijk ook eerst jouw onderzoeken moeten afwachten omdat jij hier iets beweert zonder het te staven met goed wetenschappelijk onderzoeken, maar goed, ik ben de lulligste niet, en doe van alles om naar niet te hoeven studeren, dus ik heb op google ingetypt protein maximum intake. Geen enkel fatsoenlijk verhaal komt naarboven. T-nation zegt dit erover http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=462192, en niet veel meer.

Dus kom maar op met je wetenschappelijke onderzoek.
pi_51166421
Doe mij is een website waar wetenschappelijke onderzoeken staan.

Wat een huisarts verklaart is voor een gemiddeld mens. Bodybuilders / krachtrainers hebben meer eiwitten nodig om te groeien. Meer wil niet zeggen heel veel. Twee kilo kwark in een keer naar binnen werken is niet alleen nadelig voor de nieren, het KAN nadelig zijn voor je training.

Besides that, er zijn onderzoeken die aantonen dat consumptie van meer dan 2,0 gram per lichaamsgewicht geen gunstig effect heeft op spiergroei etc.

Bron? Jarenlange info op doen via internet, boeken, sporters, instructeurs, bb builders etc.

PS. je link werkt niet.
pi_51166492
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:37 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

2 kg kwart = 200 gram eiwit.
En alhoewel ik het ook veel vind, en waarschijnlijk een heel groot deel ervan gewoon wordt uitgepist, is het niet direct schadelijk tenzij je problemen met je nieren hebt. Er is gewoon geen schadelijk verband aangetoond, tenzij je jezelf wil beroepen op een huisarts of eoa domme voedingsorganisatie, waarvan jij ook weet (mag ik hopen) dat zij in feite niets weten, altijd achter de feiten aanlopen, en al helemaal geen flauw benul hebben wat mensen die hard trainen nodig hebben.

Verder zou ik eigenlijk ook eerst jouw onderzoeken moeten afwachten omdat jij hier iets beweert zonder het te staven met goed wetenschappelijk onderzoeken, maar goed, ik ben de lulligste niet, en doe van alles om naar niet te hoeven studeren, dus ik heb op google ingetypt protein maximum intake. Geen enkel fatsoenlijk verhaal komt naarboven. T-nation zegt dit erover http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=462192, en niet veel meer.

Dus kom maar op met je wetenschappelijke onderzoek.
Het is heus niet zo dat die 200gr direct naar de spieren gaan en dan hoppa, 200gr spiermassa erbij. Ik geloof wel dat er een maximum aan zit, natuurlijk is er een maximum, anders eet elke debiel 1kg eiwit per dag.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:25:51 #139
19479 Mr.J
pi_51167178
Ik ben het met beide heren gedeeltelijk eens.

Er is een maximale opname van 30/40 gram eiwitten per 2 uur voor zover ik weet. Verder zal 200gram eiwitten mijn inziens geen nierschade veroorzaken.
pi_51167357
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef Mr.J het volgende:
Ik ben het met beide heren gedeeltelijk eens.

Er is een maximale opname van 30/40 gram eiwitten per 2 uur voor zover ik weet. Verder zal 200gram eiwitten mijn inziens geen nierschade veroorzaken.
Maar waarom zou je 2kg kwark gaan eten, ik kan ook 1kg kip eten maar uiteindelijk kost het me alleen maar geld.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:39:03 #141
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_51167677
ik denk wel dat als je 200 gram eiwitten naar binnen knalt.. je nieren dan _onnodig_ veel werk moeten verrichten om de eiwitten te verwerken (die je dan toch uiteindelijk uitpist)....

dus echt schadelijk? Nee
onnodige belasting? Ja

dus indirect op lange termijn wellicht toch schadelijke bij-effecten.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:48:45 #142
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_51170092
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:19 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Ik heb bedacht hoe ik dat kan verhogen. Ik ga over de dag 500 gr magere kwark verdelen. Dus bij een paar maaltijden 150-200 gram kwark bijvoegen.
Ga je ook nog een beetje van je vakantie genieten, en niet 24/7 naast de koelkast zitten?
pi_51170323
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:48 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ga je ook nog een beetje van je vakantie genieten, en niet 24/7 naast de koelkast zitten?
Dit ís voor mij genieten. Ik vind het heel leuk om te doen, bezig zijn met de sport. In mijn school periode had ik hier nooit tijd voor om goed op mijn voeding te letten.
Maar over 5 weekjes ga ik op vakantie naar Frankrijk ofzo, maak je maar geen zorgen.
pi_51170820
"Het moet wel leuk blijven"

pi_51170954
Ik weet direct of ik teveel eiwitten heb gehad:

spetterpoep!

2 kilo eiwitten = 12 rollen wc papier.
pi_51170977
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:19:55 #147
140141 ivosnivo
pi_51171088
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:16 schreef Devlinsect het volgende:
Ik weet direct of ik teveel eiwitten heb gehad:

spetterpoep!

2 kilo eiwitten = 12 rollen wc papier.
Welcome in to my world
pi_51172305
Hmmmm, drie weken niet trainen op vakantie heb ik gisteren wel gemerkt. Niet echt heel veel kracht verleren alleen wat spierconditie. En ik heb nu heel wat meer spierpijn dan normaal.
pi_51172927
Advies gevraagd:

Afgelopen maandag is er tijdens het trainen van mijn biceps iets verkeerd geschoten in mijn rug (bij laatste herhaling een verkeerde houding en toch proberen die laatste herhaling te pakken). Ik heb hier maandag, dinsdag en woensdag behoorlijk last van gehad. Vandaag voel ik het wel, maar een stuk minder dan voorgaande dagen. Is het nu verstandig om morgen (licht) mijn rug te trainen of beter om een weekje geen rug te doen?!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_51172958
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Nou ben ik het er wel mee eens dat volgens mij eiwitten vreten als 'n malle overrated is, maar je kan het wel opnemen als je dat wil.

@ Calyptus, had jij niet ooit een shake die je gewoon ff kon mengen met water en die bijna meteen goed oplostte erin zodat je niet met mixers etc aan de gang hoeft?
de meeste goeie shakes kun je IMO zonder mixer mengen, zowieso die van Dymatize.. erg goed
pi_51173587
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:17 schreef iank het volgende:

[..]

de meeste goeie shakes kun je IMO zonder mixer mengen, zowieso die van Dymatize.. erg goed
M double Y (MDY)

Perfecte shakes, goede smaak, nette ingredienten en goed oplosbaar + betaalbaar (17 euro per kilo)
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:49:03 #152
19479 Mr.J
pi_51173886
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:16 schreef DubzOne het volgende:
Advies gevraagd:

Afgelopen maandag is er tijdens het trainen van mijn biceps iets verkeerd geschoten in mijn rug (bij laatste herhaling een verkeerde houding en toch proberen die laatste herhaling te pakken). Ik heb hier maandag, dinsdag en woensdag behoorlijk last van gehad. Vandaag voel ik het wel, maar een stuk minder dan voorgaande dagen. Is het nu verstandig om morgen (licht) mijn rug te trainen of beter om een weekje geen rug te doen?!
Licht beginnen en dan even aanvoelen.

Doet het pijn? Kappen.

Is het allemaal te overzien? Lekker licht trainen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:22:07 #153
140141 ivosnivo
pi_51174740
quote:
Advies gevraagd:

Zelf aanvoelen, zo lang je geen pijn voelt lekker door gaan. Misschien wat minder gewicht pakken en wat meer reps maken.
  donderdag 5 juli 2007 @ 18:57:46 #154
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_51175719
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:49 schreef Mr.J het volgende:
Is het allemaal te overzien? Lekker licht trainen.
Btw kunnen jullie dit? Ik kan me echt nooit inhouden ook al ik bv een tijdje niet heb kunnen trainen, en dan weer ga alwetende dat ik de volgende dag veel spierpijn zal hebben,, waar ik dus beter eerst rustig had kunnen beginnen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  donderdag 5 juli 2007 @ 19:22:03 #155
140141 ivosnivo
pi_51176366
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef DAMH het volgende:

[..]

Btw kunnen jullie dit? Ik kan me echt nooit inhouden ook al ik bv een tijdje niet heb kunnen trainen, en dan weer ga alwetende dat ik de volgende dag veel spierpijn zal hebben,, waar ik dus beter eerst rustig had kunnen beginnen
Kan het ook niet, behalve als ik ergens last van heb. Dat heb ik wel geleerd, forceren helpt geen fuck dan.
pi_51183657
Wie kan mij even inlichten over het verhaaltje over voeding. Ik heb een voedingschema, een flinke.. 6 tot 8 maaltijden op een dag. Het gevolg is natuurlijk dat ik daarom 2 tot 3 keer per dag op een dag naar de WC moet . Heeft het dan allemaal wel zin om zoveel te gaan eten? Ik begin nu pas net met het voedingsschema dus het is even wennen. Wil hem de hele zomer volhouden.. kon niet begonnen toen ik nog gewoon op stage zat.
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:46:07 #157
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_51183780
ik vond zojuist op een ander forum een interessant filmpje met Frank Shamrock..

hij heeft het daar over nutrition en krachtraining.

voor diegene die Frank niet kennen.. hij is een geduchte mma vechter (draait al erg lang mee, heeft pancrase en in UFC gevochten.. is normaal best een arrogante kwal van een vent)

http://www.dailymotion.co(...)k-shamrock-nutrition
pi_51183798
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Welcome in to my the (everybody's) world
pi_51183988
quote:
Advies gevraagd:

geen biceps meer trainen maar squatten en pullups doen

heb ooit eens een scheur in m'n brachialis gehad (na een potje armworstelen), dus kon geen biceps trainen.

dus ik vollop (halve) pullups doen -of noem het een pullupkuur- (omdat ik m'n arm niet kon strekken) en na 2 maand kon ik letterlijk 2x zoveel barbellcurlen IK WERD OPEENS EEN MONSTER not
pi_51184062
owja nog een tip om opgehitst te geraken, een beginnende pump te hebben en hopen adrenaline: koop een (snelle) motor
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:55:33 #161
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_51184136
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef Tommy_808 het volgende:
owja nog een tip om opgehitst te geraken, een beginnende pump te hebben en hopen adrenaline: koop een (snelle) motor
of neem een vriendin
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:09:43 #162
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_51184701
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 19:22 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Kan het ook niet, behalve als ik ergens last van heb. Dat heb ik wel geleerd, forceren helpt geen fuck dan.
hehe als ik ergens last van heb kan ik meestal helemaal geen fuck meer,, meestal ga ik dan maar cardio'e,, how boring...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_51186429
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef DAMH het volgende:

[..]

Als je een wat irritantere blessure hebt dan wil je niet liever dan licht of niet trainen
pi_51193330
ik heb nu spierpijn in mn hams maar er staan wel zware deadlifts op het programma zometeen. Gewoon knallen! Wordt trouwens de eerste keer trainen met magnesium, maat van me is er gek op en zegt dat het echt fijn is voor je grip.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 10:54:46 #165
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_51193712
Wat vinden jullie van trainen terwijl je flink verkouden + keelpijn hebt? Ik heb nu namelijk beide, maar voel me niet echt ziek, heb iets minder energie als normaal, maar zeker wel genoeg om een behoorlijke training neer te zetten. Heb de dag erop ook geen spierpijn ofzo, dus wat mij betreft kan het gewoon prima, maar ben benieuwd naar jullie meningen..
pi_51194102
Ik vind het irritant & lastig voel me ook wel iets slapper maar ik train er wel gewoon mee. Heb er zelf nu ook al een weekje last van.
Pain is temporary, pride is forever
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:19:20 #167
153812 Frautie
Frautilicious
pi_51194343
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:39 schreef no-look het volgende:
ik heb nu spierpijn in mn hams maar er staan wel zware deadlifts op het programma zometeen. Gewoon knallen! Wordt trouwens de eerste keer trainen met magnesium, maat van me is er gek op en zegt dat het echt fijn is voor je grip.
Ik gebruik 't voor klimmen, leer jezelf aan dat je 't zo min mogelijk gebruikt.

Want je handen wennen eraan en dan krijg je steeds sneller zweethanden

Nadeel kan ook zijn dat je juist hele droge handen kan krijgen, dus zet de pot met handcreme maar klaar
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:54 schreef koejoeloek het volgende:
Wat vinden jullie van trainen terwijl je flink verkouden + keelpijn hebt? Ik heb nu namelijk beide, maar voel me niet echt ziek, heb iets minder energie als normaal, maar zeker wel genoeg om een behoorlijke training neer te zetten. Heb de dag erop ook geen spierpijn ofzo, dus wat mij betreft kan het gewoon prima, maar ben benieuwd naar jullie meningen..
Verkouden+keelpijn is in mijn geval niet trainen. Liever rust houden zodat ik sneller hersteld ben.

Ik zou wel de sauna induiken
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En nog even iets heeeeeeel anders

Zitten er hier misschien nog HTS'ers met 't liefst Werktuigbouwkunde of Chemische Technologie die op zoek zijn naar een leuke baan Net afgestudeerden zijn ook welkom.

Ik ben asap op zoek naar een nieuwe collega, 't is in de omgeving Rdam. Je mag zelf redelijk wat invulling geven aan de baan en 't is in een internationale werkomgeving. Arbeidsvoorwaarden zijn erg goed te noemen.

En last but not least ...... je mag Fokken onder werktijd

Voor meer info PM me

[/verkooppraat off]

[ Bericht 24% gewijzigd door Frautie op 06-07-2007 11:24:40 ]
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_51194535
quote:
Mijn keel is ook verrot en dik opgezwollen en zit ook lekker te hoesten + verstopte neus maar trainen gaat nog perfect, niks mis mee dus!
pi_51197257
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:19 schreef Frautie het volgende:

En nog even iets heeeeeeel anders

Zitten er hier misschien nog HTS'ers met 't liefst Werktuigbouwkunde of Chemische Technologie die op zoek zijn naar een leuke baan Net afgestudeerden zijn ook welkom.

Ik ben asap op zoek naar een nieuwe collega, 't is in de omgeving Rdam. Je mag zelf redelijk wat invulling geven aan de baan en 't is in een internationale werkomgeving. Arbeidsvoorwaarden zijn erg goed te noemen.

En last but not least ...... je mag Fokken onder werktijd

Voor meer info PM me

[/verkooppraat off]
Denk niet dat je over mijn huidige salaris heen kan bieden HTS CT Proceskunde

En vandaag de schouders en triceps trainen. Kan morgen niet meer lopen van vermoeiheid vrees ik.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:08:17 #170
153812 Frautie
Frautilicious
pi_51199938
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef Videopac het volgende:
@ Frautie: gefeliciteerd met je promotie: je bent dus niet alleen wat KT betreft goed bezig!!
Ik lees deze nu pas

Het begint met ambitie ofzo
En ik ben heeeeel erg slecht in stilzitten/niksdoen
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
Denk niet dat je over mijn huidige salaris heen kan bieden HTS CT Proceskunde
Dude, ik stel gewoon een vraag? Snap 't gebash niet zo

Als je tevreden bent bij je werkgever prima, maar ga ajb niet zo friggin bijdehand lopen doen.
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
pi_51200278
118 kg deadlift van platform. PR!!!!!!!!!!

Net zwaaaaaaar lekker getrained M'n nieuwe buddy heeft echt voor ongekende motivatie gezorgd. Ik moet sterker blijven dan die nerd
pi_51201412
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:08 schreef Frautie het volgende:

Dude, ik stel gewoon een vraag? Snap 't gebash niet zo

Als je tevreden bent bij je werkgever prima, maar ga ajb niet zo friggin bijdehand lopen doen.
Rustig maar. Was niet bashend bedoelt. Wat schiet iedereen toch altijd meteen in de verdediging. Zal alleen moeilijk voor je worden mensen te vinden. elk bedrijf in NL en overheid is op zoek naar dat soort mensen. Mijn bedrijf zoekt er ook nog wel een paar
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:29:07 #173
140141 ivosnivo
pi_51202831
quote:
Ik let nooit zo op ziektes, ik ga altijd lekker door.
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef McGilles het volgende:

[..]

Mijn keel is ook verrot en dik opgezwollen en zit ook lekker te hoesten + verstopte neus maar trainen gaat nog perfect, niks mis mee dus!
Idd, misschien wat kortademiger, maar dan rust je maar wat langer uit.
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Rustig maar. Was niet bashend bedoelt. Wat schiet iedereen toch altijd meteen in de verdediging. Zal alleen moeilijk voor je worden mensen te vinden. elk bedrijf in NL en overheid is op zoek naar dat soort mensen. Mijn bedrijf zoekt er ook nog wel een paar
Als iedereen er zo'n last van heeft, heeft het misschien te maken met hoe je dingen zegt (post).
pi_51211176
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:55 schreef Dacide het volgende:

[..]

of neem een vriendin
ja da's een workout op zich, maar daar had 'k et niet over
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:40:16 #175
153812 Frautie
Frautilicious
pi_51211214
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

kee, maar 't kwam wel zo over

[offtopic]
Ben dan wel gelijk zo nieuwsgierig om te willen weten waar je dan werkt
[/offtopic]

_______________________________________________________________________________________
Whoppa! Vanaaf 85 kg gesquat 'T wordt nog wat met mij

Ook nog geprobeerd om 85 kg te deadliften, maar dat was iets teveel van 't goede. Ik zag sterretjes
En ik heb de neiging om in een knijpbeweging te maken als ik 't zwaar vind, dus daar moet ik voortaan goed op letten.

Zal morgen wel weer mank lopen van de spierpijn
  vrijdag 6 juli 2007 @ 20:59:00 #176
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51213925
vandaag weer lekker in mijn 'eigen' gym getraint. Alles ging echt supergoed, begin eindelijk weer progressie te maken

Morgen weer benen en rug enzo doen, wordt ook lekker daggie
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:30:37 #177
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51227812
benen en rug gedaan

Als ik zwaar squat, kom ik eerst vanuit mijn benen omhoog en dan pas komt mijn rug omhoog. Moet toch echt weer gaan oefenen op uitvoering, lukt alleen nooit
Voor de rest 3x5x110 deadlift, ging ook wel aardig.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:47:12 #178
140141 ivosnivo
pi_51229810
Ik ben laatst ook aan het oefenen geslagen voor squat en frontsquat, die laatste had ik nog nooit gedaan. Gewoon beetje tussen je andere oefeningen door aankloten met de stang alleen. Werkt perfect.
pi_51231447
Beste mensen,

Ik ben voornemens om maar weer eens naar de sportschool te gaan. In eerste instantie om gewoon wat af te vallen en daarnaast zou het mooi meegenomen zijn om iets aan spieren te doen.

Moet ik dan eerst met gewichten beginnen en daarna nog even losgaan op de fiets/roeimachine etc? Of andersom?

En nog tips?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 15:42:33 #180
19479 Mr.J
pi_51232602
Gewoon eerst wat gewichten pakken en het laatste half uurtje cardio voor de 1ste weekjes.
pi_51232712
Maar bereik je wat met een half uur cardio dan Lijkt me zo kort, in die tijd kan je jezelf toch nooit lekker uitputten?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 17:12:26 #182
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51234974
als je eerst wat krachttraining doet verbrand je al je energie al. Dat half uur cardio is genoeg om vet weg te branden. Langer is alleen nuttig als je ook conditioneel vooruit wil gaan.
pi_51246590
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 17:12 schreef Fugie het volgende:
als je eerst wat krachttraining doet verbrand je al je energie al. Dat half uur cardio is genoeg om vet weg te branden. Langer is alleen nuttig als je ook conditioneel vooruit wil gaan.
Ah op die manier
pi_51254806
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 19:40 schreef Frautie het volgende:
Whoppa! Vanaaf 85 kg gesquat 'T wordt nog wat met mij
Zeg, wat ben je van plan: mij zo snel mogelijk in halen???

Ik had vrijdag weer benendag, maar het squatrek was bezet door een 47-jarige vrouw die behoorlijk diepe squats maakte met 25kg. En dat was niet aangezien haar ass strakker was dan dat van 90% van de cardio/breezah meisjes.

Anyway, toen maar voor het eerst in maanden legpress gedaan. 15x 150kg, 2x15 190kg (full block op onze Technogym Leg Press). Ging best moeizaam. Daarna nog 3x15 Leg Extention met 50kg, maar dan wel even vasthouden bij het uitstrekken. Het haalt het toch niet bij squatten en ik heb nu iets last van mijn rechterknie (ws. iets overbelast; misschien mijn voeten iets te laag gezet bij de Leg Press.
pi_51255293
nice hoor In mijn oude gym hadden ze ook een legpress van technogym. Op zich kon je je daar best op uitleven! Maar zoals je zelf ook zegt: het haalt het niet bij squats.

Morgen 5*3*66 kg full squats. 66kg heb ik nog nooit meerdere reps op gedaan, vorige week 5*3*64 ging zo easy dat ik echt vertrouwen heb Verder misschien even kijken of ik 3*5*60kg kan benchen, wat tof zou zijn. Ik heb er zin an.
pi_51255756
Succes daarmee!! En van deze kant respect voor je 118kg DL!
pi_51259508
Wat een kutdag die zondag, beetje lurken hier, posts lezen sinds m'n laatste post.. blablabla.. ik wil trainen!

Als het goed is heb ik morgen een nieuw schema, met andere oefeningen en meer oefeningen met losse gewichten Ben benieuwd
Signature
pi_51268952
Is het waar dat alle bodybuilders een kleine piemel hebben?
pi_51268998
quote:
Op zondag 8 juli 2007 20:30 schreef Baffer het volgende:
Is het waar dat alle bodybuilders een kleine piemel hebben?
Is het waar dat jij de iniatiefnemer van het kwaliteitsforum "bafferbuilding" bent?
pi_51270187
Nee, hoewel ik wel een respectabel lid ben van "team-baffer".
  zondag 8 juli 2007 @ 22:36:54 #191
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_51273514
ik ben eigenlijk geen fan van sauna aangezien het je waterreserves flink naar beneden helpt, en die heb je juist nodig bij het trainen.Maar wil morgen na mijn training toch even de sauna in vanwege me verkoudheid, kan het echt kwaad om dat te doen? Daarna in ieder geval flink wat water drinken, maar kan het kwaad dus?
pi_51273746
Voor de sauna flink drinken en je PWO shake (of iig je dextrose) naar binnen werken.
pi_51274133
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:36 schreef koejoeloek het volgende:
ik ben eigenlijk geen fan van sauna aangezien het je waterreserves flink naar beneden helpt, en die heb je juist nodig bij het trainen.Maar wil morgen na mijn training toch even de sauna in vanwege me verkoudheid, kan het echt kwaad om dat te doen? Daarna in ieder geval flink wat water drinken, maar kan het kwaad dus?
Nee.
pi_51274230
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:54 schreef Baffer het volgende:

[..]

Nee.
Als je een member van Team Baffer bent, heb je zeker vandaag meegedaan aan die C wedstrijd in A'dam?
pi_51274336
Nee, maar ik ga zeker nog meedoen.

Mijn shape is momenteel ook niet al te best lol.

[ Bericht 23% gewijzigd door Baffer op 08-07-2007 23:17:04 ]
pi_51274343
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:55 schreef LedZep het volgende:

[..]

Als je een member van Team Baffer bent, heb je zeker vandaag meegedaan aan die C wedstrijd in A'dam?
LITTLE BITCH!!!!!!!!!!!!!

Goed bodybuildforum: http://bafferbuilding.portbb.com/index.php
pi_51274461
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef Mars_ het volgende:

[..]

LITTLE BITCH!!!!!!!!!!!!!

Goed bodybuildforum: http://bafferbuilding.portbb.com/index.php
Oke, "Joopie31" haha
pi_51274569
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:01 schreef LedZep het volgende:

[..]

Oke, "Joopie31" haha
Hahaha nee hoor ik ben Klaus Doring.
pi_51281140
ik mis wat denk ik.
pi_51282168
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:04 schreef Mars_ het volgende:

[..]

Hahaha nee hoor ik ben Klaus Doring.
Oke "Schijtbaffer", monsternaam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')