Ik zal kijken of ik daar misschien wat aan kan veranderen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik mis toch wel wat eiwit per maaltijd, je zit meestal op 10-15gram per maaltijd, beetje weinig als je het mij vraagt
Meestal is het zo, zie het even aan, begin rustig. Lukt het niet, stop je emt trainen, lukt het wel, ga je gewoon door. Luisteren naar je lichaam werkt het beste.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:31 schreef dyslexie_man het volgende:
[..]
Gister gewoon gaan trainen, niks aan de hand. Toch bedankt voor de reacties!
Ik weet ook heul wel dat je spieren over dagen moet verdelen maar ik heb alleen nooit geweten of je elke spiergroep elke dag zou kunnen trainen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Elke dag je pik trainen is ongeveer net zo dom als elke dag je biceps trainen.
Als je totaal geen idee hebt wat krachttraining inhoud kan je wel elke dag je biceps trainen, maar pas op dag je niet uit je kleren scheurt![]()
Tuurlijk train ik rug borst, benen zijn er al, maar ik vroeg me af snap je, ik ga ook veel zwemmen baantjes, en lopen elke dag en kracht danquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef no-look het volgende:
als je weet dat je je spieren over dagen moet verdelen... dan weet je toch ook dat het niet de bedoeling is dat je één spier elke dag doet.
Bovendien is het zo über fout om alleen biceps te hebben en geen benen en borst. Rug krijg je natuurlijk ook wel met opdrukken maar de rest moet je ook trainen
waar zijn je benen? snap je.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Tuurlijk train ik rug borst, benen zijn er al, maar ik vroeg me af snap je, ik ga ook veel zwemmen baantjes, en lopen elke dag en kracht dan
Drumpie, je bent net 14, je benen zijn nog nergens. Gewoon lekker een beetje allround trainen en dan moet het wel lukken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Tuurlijk train ik rug borst, benen zijn er al, maar ik vroeg me af snap je, ik ga ook veel zwemmen baantjes, en lopen elke dag en kracht dan
ik train al half jaar en heb al aardig mee gelezen hier tijdje geleden, en ook op Dutch Bodybuilding Forum, en ik train ook me hele lichaam benen train ik ook wel is, maar mijn benen zijn al best gespierd dus dat heb ik al meezitten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Drumpie, je bent net 14, je benen zijn nog nergens. Gewoon lekker een beetje allround trainen en dan moet het wel lukken.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef Videopac het volgende:
pics en stats graag, en even aangeven of je ook AAS gebruikt
als je 14 bent moet je uberhaupt niet aan krachttraining doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Drumpie, je bent net 14, je benen zijn nog nergens. Gewoon lekker een beetje allround trainen en dan moet het wel lukken.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef LGOPEN het volgende:
[..]
als je 14 bent moet je uberhaupt niet aan krachttraining doen.
Ik heb bedacht hoe ik dat kan verhogen. Ik ga over de dag 500 gr magere kwark verdelen. Dus bij een paar maaltijden 150-200 gram kwark bijvoegen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik mis toch wel wat eiwit per maaltijd, je zit meestal op 10-15gram per maaltijd, beetje weinig als je het mij vraagt
wat dus niet mogelijk is zonder goede begeleiding op die leeftijdquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:08 schreef no-look het volgende:
... edit dat nu het nog kan
Je kunt best krachttraining doen op je 14e, je moet alleen weten wat je doet.
Ik heb dit al zovaak gehoord (en het zal ook best waar zijn) maar ik heb er nog steeds geen logische verklaring kunne bedenken, iemand?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:45 schreef Skazminko het volgende:
Als je je benen traint, groeit je bovenlichaam ook sneller. Dus altijd benen trainen.
Als je traint komen er hormonen vrij. Grote spieren hard trainen zorgt voor grote hormoon afgifte. Geef je poten flink op hun flikker en je bovelichaam zal mee profiteren van de anabole hormonen die vrij komen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef FreeShooter het volgende:
[..]
Ik heb dit al zovaak gehoord (en het zal ook best waar zijn) maar ik heb er nog steeds geen logische verklaring kunne bedenken, iemand?
Rug zie ik als 1 spiergroep samen met lower traps.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef Skazminko het volgende:
Mr.J dat trainingsschema in de OP, daarin staat: Niet meer dan 10 setjes per spiergroep.
Zie jij de rug als 1 spiergroep? En welke oefeningen doe je daarvoor?
Aha, en je weet dat een gemiddeld sportlichaam 30 tot 40 gram eiwit per 2 uur kan verwerken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:09 schreef Calyptus het volgende:
ahhh, net mijn record verbroken, 2 kilo kwark in een keer naarbinnengewerkt...
Nu is mijn zoetstof op, anders zou er nog een halfje in gaan
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:14 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Als je traint komen er hormonen vrij. Grote spieren hard trainen zorgt voor grote hormoon afgifte. Geef je poten flink op hun flikker en je bovelichaam zal mee profiteren van de anabole hormonen die vrij komen.![]()
De jeugd van tegenwoordig ook...quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:54 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Of voor het personeel. Toen ik er werkte zag ik vooral de jeugd er helemaal dicht slibben. Overal mac donalds en burger king enzo
8 Lbsquote:
geen bewijs voor dit bovenstaandequote:Op donderdag 5 juli 2007 09:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Aha, en je weet dat een gemiddeld sportlichaam 30 tot 40 gram eiwit per 2 uur kan verwerken?
Dus het heeft geen zin om 2 kilo kwark in een keer naar binnen te werken, IMHO.
Dus jij beweert dat 2 kg eiwitten kan opnemen zonder schadelijke effecten. En dat er geen bewijzen voor zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
geen bewijs voor dit bovenstaande![]()
2 kg kwart = 200 gram eiwit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat 2 kg eiwitten kan opnemen zonder schadelijke effecten. En dat er geen bewijzen voor zijn![]()
Onderzoeken zijn er zat geweest. Ga zelf maar ff googlen.
Het is heus niet zo dat die 200gr direct naar de spieren gaan en dan hoppa, 200gr spiermassa erbij. Ik geloof wel dat er een maximum aan zit, natuurlijk is er een maximum, anders eet elke debiel 1kg eiwit per dag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:37 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
2 kg kwart = 200 gram eiwit.
En alhoewel ik het ook veel vind, en waarschijnlijk een heel groot deel ervan gewoon wordt uitgepist, is het niet direct schadelijk tenzij je problemen met je nieren hebt. Er is gewoon geen schadelijk verband aangetoond, tenzij je jezelf wil beroepen op een huisarts of eoa domme voedingsorganisatie, waarvan jij ook weet (mag ik hopen) dat zij in feite niets weten, altijd achter de feiten aanlopen, en al helemaal geen flauw benul hebben wat mensen die hard trainen nodig hebben.
Verder zou ik eigenlijk ook eerst jouw onderzoeken moeten afwachten omdat jij hier iets beweert zonder het te staven met goed wetenschappelijk onderzoeken, maar goed, ik ben de lulligste niet, en doe van alles om naar niet te hoeven studeren, dus ik heb op google ingetypt protein maximum intake. Geen enkel fatsoenlijk verhaal komt naarboven. T-nation zegt dit erover http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=462192, en niet veel meer.
Dus kom maar op met je wetenschappelijke onderzoek.
Maar waarom zou je 2kg kwark gaan eten, ik kan ook 1kg kip eten maar uiteindelijk kost het me alleen maar geld.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef Mr.J het volgende:
Ik ben het met beide heren gedeeltelijk eens.
Er is een maximale opname van 30/40 gram eiwitten per 2 uur voor zover ik weet. Verder zal 200gram eiwitten mijn inziens geen nierschade veroorzaken.
Ga je ook nog een beetje van je vakantie genieten, en niet 24/7 naast de koelkast zitten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:19 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik heb bedacht hoe ik dat kan verhogen. Ik ga over de dag 500 gr magere kwark verdelen. Dus bij een paar maaltijden 150-200 gram kwark bijvoegen.![]()
Dit ís voor mij genieten. Ik vind het heel leuk om te doen, bezig zijn met de sport.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:48 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ga je ook nog een beetje van je vakantie genieten, en niet 24/7 naast de koelkast zitten?
Welcome in to my worldquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:16 schreef Devlinsect het volgende:
Ik weet direct of ik teveel eiwitten heb gehad:
spetterpoep!
2 kilo eiwitten = 12 rollen wc papier.![]()
de meeste goeie shakes kun je IMO zonder mixer mengen, zowieso die van Dymatize..quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
geen bewijs voor dit bovenstaande![]()
Nou ben ik het er wel mee eens dat volgens mij eiwitten vreten als 'n malle overrated is, maar je kan het wel opnemen als je dat wil.
@ Calyptus, had jij niet ooit een shake die je gewoon ff kon mengen met water en die bijna meteen goed oplostte erin zodat je niet met mixers etc aan de gang hoeft?
M double Y (MDY)quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:17 schreef iank het volgende:
[..]
de meeste goeie shakes kun je IMO zonder mixer mengen, zowieso die van Dymatize..erg goed
Licht beginnen en dan even aanvoelen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:16 schreef DubzOne het volgende:
Advies gevraagd:
Afgelopen maandag is er tijdens het trainen van mijn biceps iets verkeerd geschoten in mijn rug (bij laatste herhaling een verkeerde houding en toch proberen die laatste herhaling te pakken). Ik heb hier maandag, dinsdag en woensdag behoorlijk last van gehad. Vandaag voel ik het wel, maar een stuk minder dan voorgaande dagen. Is het nu verstandig om morgen (licht) mijn rug te trainen of beter om een weekje geen rug te doen?!
Zelf aanvoelen, zo lang je geen pijn voelt lekker door gaan. Misschien wat minder gewicht pakken en wat meer reps maken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:16 schreef DubzOne het volgende:
Advies gevraagd:
Afgelopen maandag is er tijdens het trainen van mijn biceps iets verkeerd geschoten in mijn rug (bij laatste herhaling een verkeerde houding en toch proberen die laatste herhaling te pakken). Ik heb hier maandag, dinsdag en woensdag behoorlijk last van gehad. Vandaag voel ik het wel, maar een stuk minder dan voorgaande dagen. Is het nu verstandig om morgen (licht) mijn rug te trainen of beter om een weekje geen rug te doen?!
Btw kunnen jullie dit? Ik kan me echt nooit inhoudenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:49 schreef Mr.J het volgende:
Is het allemaal te overzien? Lekker licht trainen.
Kan het ook niet, behalve als ik ergens last van heb. Dat heb ik wel geleerd, forceren helpt geen fuck dan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef DAMH het volgende:
[..]
Btw kunnen jullie dit? Ik kan me echt nooit inhoudenook al ik bv een tijdje niet heb kunnen trainen, en dan weer ga alwetende dat ik de volgende dag veel spierpijn zal hebben,, waar ik dus beter eerst rustig had kunnen beginnen
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Welcome in to my the (everybody's) world![]()
geen biceps meer trainen maar squatten en pullups doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:16 schreef DubzOne het volgende:
Advies gevraagd:
of neem een vriendinquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef Tommy_808 het volgende:
owja nog een tip om opgehitst te geraken, een beginnende pump te hebben en hopen adrenaline: koop een (snelle) motor![]()
hehe als ik ergens last van heb kan ik meestal helemaal geen fuck meer,, meestal ga ik dan maar cardio'e,, how boring...quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kan het ook niet, behalve als ik ergens last van heb. Dat heb ik wel geleerd, forceren helpt geen fuck dan.
Als je een wat irritantere blessure hebt dan wil je niet liever dan licht of niet trainenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef DAMH het volgende:
[..]
Btw kunnen jullie dit? Ik kan me echt nooit inhoudenook al ik bv een tijdje niet heb kunnen trainen, en dan weer ga alwetende dat ik de volgende dag veel spierpijn zal hebben,, waar ik dus beter eerst rustig had kunnen beginnen
![]()
Ik gebruik 't voor klimmen, leer jezelf aan dat je 't zo min mogelijk gebruikt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:39 schreef no-look het volgende:
ik heb nu spierpijn in mn hams maar er staan wel zware deadlifts op het programma zometeen. Gewoon knallen! Wordt trouwens de eerste keer trainen met magnesium, maat van me is er gek op en zegt dat het echt fijn is voor je grip.
Verkouden+keelpijn is in mijn geval niet trainen. Liever rust houden zodat ik sneller hersteld ben.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:54 schreef koejoeloek het volgende:
Wat vinden jullie van trainen terwijl je flink verkouden + keelpijn hebt? Ik heb nu namelijk beide, maar voel me niet echt ziek, heb iets minder energie als normaal, maar zeker wel genoeg om een behoorlijke training neer te zetten. Heb de dag erop ook geen spierpijn ofzo, dus wat mij betreft kan het gewoon prima, maar ben benieuwd naar jullie meningen..
Mijn keel is ook verrot en dik opgezwollen en zit ook lekker te hoesten + verstopte neus maar trainen gaat nog perfect, niks mis mee dus!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:54 schreef koejoeloek het volgende:
Wat vinden jullie van trainen terwijl je flink verkouden + keelpijn hebt? Ik heb nu namelijk beide, maar voel me niet echt ziek, heb iets minder energie als normaal, maar zeker wel genoeg om een behoorlijke training neer te zetten. Heb de dag erop ook geen spierpijn ofzo, dus wat mij betreft kan het gewoon prima, maar ben benieuwd naar jullie meningen..
Denk niet dat je over mijn huidige salaris heen kan biedenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:19 schreef Frautie het volgende:
En nog even iets heeeeeeel anders
Zitten er hier misschien nog HTS'ers met 't liefst Werktuigbouwkunde of Chemische Technologie die op zoek zijn naar een leuke baanNet afgestudeerden zijn ook welkom.
Ik ben asap op zoek naar een nieuwe collega, 't is in de omgeving Rdam. Je mag zelf redelijk wat invulling geven aan de baan en 't is in een internationale werkomgeving. Arbeidsvoorwaarden zijn erg goed te noemen.
En last but not least ...... je mag Fokken onder werktijd![]()
Voor meer info PM me
[/verkooppraat off]
Ik lees deze nu pasquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef Videopac het volgende:
@ Frautie: gefeliciteerd met je promotie: je bent dus niet alleen wat KT betreft goed bezig!!
Dude, ik stel gewoon een vraag? Snap 't gebash niet zoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
Denk niet dat je over mijn huidige salaris heen kan biedenHTS CT Proceskunde
Rustig maar. Was niet bashend bedoelt. Wat schiet iedereen toch altijd meteen in de verdediging. Zal alleen moeilijk voor je worden mensen te vinden. elk bedrijf in NL en overheid is op zoek naar dat soort mensen. Mijn bedrijf zoekt er ook nog wel een paarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:08 schreef Frautie het volgende:
Dude, ik stel gewoon een vraag? Snap 't gebash niet zo![]()
Als je tevreden bent bij je werkgever prima, maar ga ajb niet zo friggin bijdehand lopen doen.
Ik let nooit zo op ziektes, ik ga altijd lekker door.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:54 schreef koejoeloek het volgende:
Idd, misschien wat kortademiger, maar dan rust je maar wat langer uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mijn keel is ook verrot en dik opgezwollen en zit ook lekker te hoesten + verstopte neus maar trainen gaat nog perfect, niks mis mee dus!
Als iedereen er zo'n last van heeft, heeft het misschien te maken met hoe je dingen zegt (post).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rustig maar. Was niet bashend bedoelt. Wat schiet iedereen toch altijd meteen in de verdediging. Zal alleen moeilijk voor je worden mensen te vinden. elk bedrijf in NL en overheid is op zoek naar dat soort mensen. Mijn bedrijf zoekt er ook nog wel een paar
ja da's een workout op zich, maar daar had 'k et niet overquote:
kee, maar 't kwam wel zo overquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rustig maar. Was niet bashend bedoelt. Wat schiet iedereen toch altijd meteen in de verdediging. Zal alleen moeilijk voor je worden mensen te vinden. elk bedrijf in NL en overheid is op zoek naar dat soort mensen. Mijn bedrijf zoekt er ook nog wel een paar
Ah op die manierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:12 schreef Fugie het volgende:
als je eerst wat krachttraining doet verbrand je al je energie al. Dat half uur cardio is genoeg om vet weg te branden. Langer is alleen nuttig als je ook conditioneel vooruit wil gaan.
Zeg, wat ben je van plan: mij zo snel mogelijk in halen???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:40 schreef Frautie het volgende:
Whoppa! Vanaaf 85 kg gesquat'T wordt nog wat met mij
![]()
Is het waar dat jij de iniatiefnemer van het kwaliteitsforum "bafferbuilding" bent?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:30 schreef Baffer het volgende:
Is het waar dat alle bodybuilders een kleine piemel hebben?
Nee.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:36 schreef koejoeloek het volgende:
ik ben eigenlijk geen fan van sauna aangezien het je waterreserves flink naar beneden helpt, en die heb je juist nodig bij het trainen.Maar wil morgen na mijn training toch even de sauna in vanwege me verkoudheid, kan het echt kwaad om dat te doen? Daarna in ieder geval flink wat water drinken, maar kan het kwaad dus?
Als je een member van Team Baffer bent, heb je zeker vandaag meegedaan aan die C wedstrijd in A'dam?quote:
LITTLE BITCH!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:55 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als je een member van Team Baffer bent, heb je zeker vandaag meegedaan aan die C wedstrijd in A'dam?
Oke, "Joopie31" hahaquote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef Mars_ het volgende:
[..]
LITTLE BITCH!!!!!!!!!!!!!
Goed bodybuildforum: http://bafferbuilding.portbb.com/index.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |