Ah op die manierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:12 schreef Fugie het volgende:
als je eerst wat krachttraining doet verbrand je al je energie al. Dat half uur cardio is genoeg om vet weg te branden. Langer is alleen nuttig als je ook conditioneel vooruit wil gaan.
Zeg, wat ben je van plan: mij zo snel mogelijk in halen???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:40 schreef Frautie het volgende:
Whoppa! Vanaaf 85 kg gesquat'T wordt nog wat met mij
![]()
Is het waar dat jij de iniatiefnemer van het kwaliteitsforum "bafferbuilding" bent?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:30 schreef Baffer het volgende:
Is het waar dat alle bodybuilders een kleine piemel hebben?
Nee.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:36 schreef koejoeloek het volgende:
ik ben eigenlijk geen fan van sauna aangezien het je waterreserves flink naar beneden helpt, en die heb je juist nodig bij het trainen.Maar wil morgen na mijn training toch even de sauna in vanwege me verkoudheid, kan het echt kwaad om dat te doen? Daarna in ieder geval flink wat water drinken, maar kan het kwaad dus?
Als je een member van Team Baffer bent, heb je zeker vandaag meegedaan aan die C wedstrijd in A'dam?quote:
LITTLE BITCH!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:55 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als je een member van Team Baffer bent, heb je zeker vandaag meegedaan aan die C wedstrijd in A'dam?
Oke, "Joopie31" hahaquote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef Mars_ het volgende:
[..]
LITTLE BITCH!!!!!!!!!!!!!
Goed bodybuildforum: http://bafferbuilding.portbb.com/index.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |