abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51124377
@ Frautie: gefeliciteerd met je promotie: je bent dus niet alleen wat KT betreft goed bezig!!
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_51124436
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik mis toch wel wat eiwit per maaltijd, je zit meestal op 10-15gram per maaltijd, beetje weinig als je het mij vraagt
Ik zal kijken of ik daar misschien wat aan kan veranderen.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_51124526
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 03:31 schreef dyslexie_man het volgende:

[..]

Gister gewoon gaan trainen, niks aan de hand. Toch bedankt voor de reacties!
Meestal is het zo, zie het even aan, begin rustig. Lukt het niet, stop je emt trainen, lukt het wel, ga je gewoon door. Luisteren naar je lichaam werkt het beste.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:20:05 #104
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_51125444
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:42 schreef McGilles het volgende:

[..]

Elke dag je pik trainen is ongeveer net zo dom als elke dag je biceps trainen.
Als je totaal geen idee hebt wat krachttraining inhoud kan je wel elke dag je biceps trainen, maar pas op dag je niet uit je kleren scheurt
Ik weet ook heul wel dat je spieren over dagen moet verdelen maar ik heb alleen nooit geweten of je elke spiergroep elke dag zou kunnen trainen.
pi_51126120
als je weet dat je je spieren over dagen moet verdelen... dan weet je toch ook dat het niet de bedoeling is dat je één spier elke dag doet.

Bovendien is het zo über fout om alleen biceps te hebben en geen benen en borst. Rug krijg je natuurlijk ook wel met opdrukken maar de rest moet je ook trainen
pi_51127821
Ga op je vakantie gewoon actief bezig zijn.l Zwemmen (echt baantjes trekken, niet dobberen), wandelen in de bergen, mountainbiken. Ben je genoeg bezig en verlies je echt geen spiermassa.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:23:20 #107
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_51127874
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef no-look het volgende:
als je weet dat je je spieren over dagen moet verdelen... dan weet je toch ook dat het niet de bedoeling is dat je één spier elke dag doet.

Bovendien is het zo über fout om alleen biceps te hebben en geen benen en borst. Rug krijg je natuurlijk ook wel met opdrukken maar de rest moet je ook trainen
Tuurlijk train ik rug borst, benen zijn er al, maar ik vroeg me af snap je, ik ga ook veel zwemmen baantjes, en lopen elke dag en kracht dan
pi_51128196
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Tuurlijk train ik rug borst, benen zijn er al, maar ik vroeg me af snap je, ik ga ook veel zwemmen baantjes, en lopen elke dag en kracht dan
waar zijn je benen? snap je.
Ik zou eerst lekker hier meelezen voordat je hele domme uitspraken doet
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51128837
Als je je benen traint, groeit je bovenlichaam ook sneller. Dus altijd benen trainen.
pi_51129831
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Drumpie, je bent net 14, je benen zijn nog nergens. Gewoon lekker een beetje allround trainen en dan moet het wel lukken.
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:46:16 #111
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_51131449
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

Drumpie, je bent net 14, je benen zijn nog nergens. Gewoon lekker een beetje allround trainen en dan moet het wel lukken.
ik train al half jaar en heb al aardig mee gelezen hier tijdje geleden, en ook op Dutch Bodybuilding Forum, en ik train ook me hele lichaam benen train ik ook wel is, maar mijn benen zijn al best gespierd dus dat heb ik al meezitten.
pi_51132043
pics en stats graag, en even aangeven of je ook AAS gebruikt
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_51134247
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef Videopac het volgende:
pics en stats graag, en even aangeven of je ook AAS gebruikt
graag

en hoe is je DL ?
Have fun...
pi_51135721
Mr.J dat trainingsschema in de OP, daarin staat: Niet meer dan 10 setjes per spiergroep.
Zie jij de rug als 1 spiergroep? En welke oefeningen doe je daarvoor?
pi_51136570
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

als je 14 bent moet je uberhaupt niet aan krachttraining doen.
pi_51136752
... edit dat nu het nog kan

Je kunt best krachttraining doen op je 14e, je moet alleen weten wat je doet.
pi_51138791
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef LGOPEN het volgende:

[..]

als je 14 bent moet je uberhaupt niet aan krachttraining doen.
pi_51138821
Om even de draak te steken met iedereen, het is best mogelijk om 7/7 biceps te trainen. enkel biceps staan natuurlijk een beetje kansloos, maar het is te doen. Kwestie van een aangepast volume te behouden, maw, 1-2 sets per dag, niet hoog in de reps(4-8), niet tot faling.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_51141382
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik mis toch wel wat eiwit per maaltijd, je zit meestal op 10-15gram per maaltijd, beetje weinig als je het mij vraagt
Ik heb bedacht hoe ik dat kan verhogen. Ik ga over de dag 500 gr magere kwark verdelen. Dus bij een paar maaltijden 150-200 gram kwark bijvoegen.
pi_51144492
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:08 schreef no-look het volgende:
... edit dat nu het nog kan

Je kunt best krachttraining doen op je 14e, je moet alleen weten wat je doet.
wat dus niet mogelijk is zonder goede begeleiding op die leeftijd
Only when close to death, you really feel alive
pi_51145701
ahhh, net mijn record verbroken, 2 kilo kwark in een keer naarbinnengewerkt...

Nu is mijn zoetstof op, anders zou er nog een halfje in gaan
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_51146892

net een training vol PR's gezet, altijd lekker! PR op: hanging powerclean (3*54) shoulder press (2*5*40 was geen PR maar wel maaaanden terug geloof ik) en frontsquat 3*48 (even grip verbeteren) en 2*48, dus 5*48

Ik ga als een speer
pi_51151779
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:45 schreef Skazminko het volgende:
Als je je benen traint, groeit je bovenlichaam ook sneller. Dus altijd benen trainen.
Ik heb dit al zovaak gehoord (en het zal ook best waar zijn) maar ik heb er nog steeds geen logische verklaring kunne bedenken, iemand?
Pain is temporary, pride is forever
pi_51154563
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef FreeShooter het volgende:

[..]

Ik heb dit al zovaak gehoord (en het zal ook best waar zijn) maar ik heb er nog steeds geen logische verklaring kunne bedenken, iemand?
Als je traint komen er hormonen vrij. Grote spieren hard trainen zorgt voor grote hormoon afgifte. Geef je poten flink op hun flikker en je bovelichaam zal mee profiteren van de anabole hormonen die vrij komen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 07:36:25 #125
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51156904
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef Skazminko het volgende:
Mr.J dat trainingsschema in de OP, daarin staat: Niet meer dan 10 setjes per spiergroep.
Zie jij de rug als 1 spiergroep? En welke oefeningen doe je daarvoor?
Rug zie ik als 1 spiergroep samen met lower traps.

Doe daar dan weer in totaal 4 oefeningen voor. Altijd deadlift en barbell row, en dan nog 2 andere oefeningen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')