Ik zal kijken of ik daar misschien wat aan kan veranderen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik mis toch wel wat eiwit per maaltijd, je zit meestal op 10-15gram per maaltijd, beetje weinig als je het mij vraagt
Meestal is het zo, zie het even aan, begin rustig. Lukt het niet, stop je emt trainen, lukt het wel, ga je gewoon door. Luisteren naar je lichaam werkt het beste.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:31 schreef dyslexie_man het volgende:
[..]
Gister gewoon gaan trainen, niks aan de hand. Toch bedankt voor de reacties!
Ik weet ook heul wel dat je spieren over dagen moet verdelen maar ik heb alleen nooit geweten of je elke spiergroep elke dag zou kunnen trainen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:42 schreef McGilles het volgende:
[..]
Elke dag je pik trainen is ongeveer net zo dom als elke dag je biceps trainen.
Als je totaal geen idee hebt wat krachttraining inhoud kan je wel elke dag je biceps trainen, maar pas op dag je niet uit je kleren scheurt![]()
Tuurlijk train ik rug borst, benen zijn er al, maar ik vroeg me af snap je, ik ga ook veel zwemmen baantjes, en lopen elke dag en kracht danquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef no-look het volgende:
als je weet dat je je spieren over dagen moet verdelen... dan weet je toch ook dat het niet de bedoeling is dat je één spier elke dag doet.
Bovendien is het zo über fout om alleen biceps te hebben en geen benen en borst. Rug krijg je natuurlijk ook wel met opdrukken maar de rest moet je ook trainen
waar zijn je benen? snap je.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Tuurlijk train ik rug borst, benen zijn er al, maar ik vroeg me af snap je, ik ga ook veel zwemmen baantjes, en lopen elke dag en kracht dan
Drumpie, je bent net 14, je benen zijn nog nergens. Gewoon lekker een beetje allround trainen en dan moet het wel lukken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Tuurlijk train ik rug borst, benen zijn er al, maar ik vroeg me af snap je, ik ga ook veel zwemmen baantjes, en lopen elke dag en kracht dan
ik train al half jaar en heb al aardig mee gelezen hier tijdje geleden, en ook op Dutch Bodybuilding Forum, en ik train ook me hele lichaam benen train ik ook wel is, maar mijn benen zijn al best gespierd dus dat heb ik al meezitten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Drumpie, je bent net 14, je benen zijn nog nergens. Gewoon lekker een beetje allround trainen en dan moet het wel lukken.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef Videopac het volgende:
pics en stats graag, en even aangeven of je ook AAS gebruikt
als je 14 bent moet je uberhaupt niet aan krachttraining doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Drumpie, je bent net 14, je benen zijn nog nergens. Gewoon lekker een beetje allround trainen en dan moet het wel lukken.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef LGOPEN het volgende:
[..]
als je 14 bent moet je uberhaupt niet aan krachttraining doen.
Ik heb bedacht hoe ik dat kan verhogen. Ik ga over de dag 500 gr magere kwark verdelen. Dus bij een paar maaltijden 150-200 gram kwark bijvoegen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik mis toch wel wat eiwit per maaltijd, je zit meestal op 10-15gram per maaltijd, beetje weinig als je het mij vraagt
wat dus niet mogelijk is zonder goede begeleiding op die leeftijdquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:08 schreef no-look het volgende:
... edit dat nu het nog kan
Je kunt best krachttraining doen op je 14e, je moet alleen weten wat je doet.
Ik heb dit al zovaak gehoord (en het zal ook best waar zijn) maar ik heb er nog steeds geen logische verklaring kunne bedenken, iemand?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:45 schreef Skazminko het volgende:
Als je je benen traint, groeit je bovenlichaam ook sneller. Dus altijd benen trainen.
Als je traint komen er hormonen vrij. Grote spieren hard trainen zorgt voor grote hormoon afgifte. Geef je poten flink op hun flikker en je bovelichaam zal mee profiteren van de anabole hormonen die vrij komen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef FreeShooter het volgende:
[..]
Ik heb dit al zovaak gehoord (en het zal ook best waar zijn) maar ik heb er nog steeds geen logische verklaring kunne bedenken, iemand?
Rug zie ik als 1 spiergroep samen met lower traps.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef Skazminko het volgende:
Mr.J dat trainingsschema in de OP, daarin staat: Niet meer dan 10 setjes per spiergroep.
Zie jij de rug als 1 spiergroep? En welke oefeningen doe je daarvoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |