abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2007 @ 00:59:19 #91
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_51116415
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef McGilles het volgende:

[..]

Je kan ook elke dag je pik gaan trainen, groeit ie ook van....
Als we gewoon even normaal antwoord geven op de vraag die ik stel dan kunnen we daarna wel grappig zijn
pi_51116434
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb gister mijn eerste voedingsschema in elkaar gedraaid.
Zouden jullie hem even willen bekijken? Op en aanmerkingen zijn altijd welkom.

http://files-upload.com/nl/344741/VoedingsschemaBulk.doc.html (even 30 sec wachten dan pas kun je dowloaden)

Ik denk dat ik nog wat fruit moet toevoegen en dat ik brood af en toe afwissel voor havermout.
Wat ik op mijn brood doe is verschillend, maar vrijwel altijd vleeswaren, meestal iets van kipfilet, kalkoen filet of ham, soms ook 30+ kaas.
Doel is massa bijkomen. Ben 1.85, 76 kilo, 10% vet, 17 jaar oud. Laatste tijd gaat het niet goed qua voeding. Maaltijden overslaan etc. Hoop dat ik hierdoor gedisciplineerder wordt en dus beter ga eten. (vakantie 24/7 koelkast in de buurt, super om de hoek als ik iets mis, vakantie is tof)
Ik mis toch wel wat eiwit per maaltijd, je zit meestal op 10-15gram per maaltijd, beetje weinig als je het mij vraagt
pi_51118105
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 03:35 schreef dyslexie_man het volgende:
Ik heb een vraagje, misschien dat hier iemand is die een antwoord heeft: Ik ben met mn arm tegen de klink van een deur gelopen en nu heb ik er een megabloeduitstorting op zitten. Ik voel het niet meer (is meer dan twee dagen terug). Kan ik gewoon gaan trainen met dumbells of is dit nou vragen om problemen?
Gister gewoon gaan trainen, niks aan de hand. Toch bedankt voor de reacties!
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
pi_51118833
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
vandaag maar niet trainen. Land half 8 op schiphol. Daarna nog naar huis.
Gedachtenkronkel: waarom is er eigenlijk geen gym op Schiphol? Je zou dan de tijd die je moet wachten nog een beetje nuttig kunnen besteden...
(voor de mensen die vertrekken bedoel ik)
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  woensdag 4 juli 2007 @ 07:54:31 #95
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_51119003
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 07:23 schreef Videopac het volgende:

[..]

Gedachtenkronkel: waarom is er eigenlijk geen gym op Schiphol? Je zou dan de tijd die je moet wachten nog een beetje nuttig kunnen besteden...
(voor de mensen die vertrekken bedoel ik)
Of voor het personeel. Toen ik er werkte zag ik vooral de jeugd er helemaal dicht slibben. Overal mac donalds en burger king enzo
ada fare stop stalking me
pi_51120715
Goed, n.a.v. de discussies hier toch ook maar eens een OH-Squat geprobeerd.

Eerst met een plastic stang, categorie bezemsteel. Was even wennen maar na een paar keer had ik hem wel door. Kon probleemloos 10 reps maken. Daarna 5kg aan elke kant van zo'n bodypump stang (er was even niets anders voor handen) geladen (wat weegt zo'n BP-stang eigenlijk?). Ging ook goed: weer 10 reps. Tot slot nog 10 reps gedaan met aan elke kant 7,5 kg (zal met elkaar zo'n 16 kg geweest zijn, denk ik). Ben niet ontevreden! OH-Squat is idd wel een heftige oefening. Ik merkte wel dat zo'n BP-stang eigenlijk te kort is en dat ik mijn voeten iets breder neerzet dan normaal.

Gewoon squatten gaat nog steeds kut overigens. Ik wil perse 3x15 90kg halen, maar maak nauwelijks progressie. Gisteren 15x 80kg, 11x 85kg en 10x 90kg gedaan. Toen was de koek echt op. Maar daarna nog wel 3x15 50kg lunges voor elkaar gekregen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Videopac op 04-07-2007 09:57:55 ]
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:01:55 #97
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51120989
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 00:59 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Als we gewoon even normaal antwoord geven op de vraag die ik stel dan kunnen we daarna wel grappig zijn
Sorry kerel, maar er is bijna geen normaal antwoord op te geven.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_51121277
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:50 schreef Videopac het volgende:

...

Gewoon squatten gaat nog steeds kut overigens. Ik wil perse 3x15 90kg halen, maar maak nauwelijks progressie. Gisteren 15x 80kg, 11x 85kg en 10x 90kg gedaan. Toen was de koek echt op. Maar daarna nog wel 3x15 50kg lunges voor elkaar gekregen.
15 reps squaten met dat gewicht... tering henkie Ga eens een tijdje 3*8 anders of 5*5 en daarna weer volume pakken. Misschien dat je 1RM amper stijgt van het hoge volume en dat het daardoor niet lukt.

Vandaag weer trainen met m'n twee maten. Ik denk dat de komst van m'n nieuwe buddy echt goed is voor mijn trainingen. Die kloothommel is met zijn bierpens en 85kg (bij 1.80 ofzo) minstens net zo sterk als ik. Willl... not... let... it... happen! Ik ga verdomme de clean ownen en de shoulder press minstens 2 setjes op 40 kg.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:40:40 #99
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_51122080
teeveeepeeee

Boh, wat en ik lang niet meer hier geweest.

Heb zo lang stil gelegen met krachttraining. Wel ondertussen begonnen met judo en gestopt met roken

Ja beste mannen... Ik krijg weer motivatie om te sporten... jey
pi_51124146
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 00:59 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Elke dag je pik trainen is ongeveer net zo dom als elke dag je biceps trainen.
Als je totaal geen idee hebt wat krachttraining inhoud kan je wel elke dag je biceps trainen, maar pas op dag je niet uit je kleren scheurt
pi_51124377
@ Frautie: gefeliciteerd met je promotie: je bent dus niet alleen wat KT betreft goed bezig!!
pi_51124436
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik mis toch wel wat eiwit per maaltijd, je zit meestal op 10-15gram per maaltijd, beetje weinig als je het mij vraagt
Ik zal kijken of ik daar misschien wat aan kan veranderen.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_51124526
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 03:31 schreef dyslexie_man het volgende:

[..]

Gister gewoon gaan trainen, niks aan de hand. Toch bedankt voor de reacties!
Meestal is het zo, zie het even aan, begin rustig. Lukt het niet, stop je emt trainen, lukt het wel, ga je gewoon door. Luisteren naar je lichaam werkt het beste.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:20:05 #104
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_51125444
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:42 schreef McGilles het volgende:

[..]

Elke dag je pik trainen is ongeveer net zo dom als elke dag je biceps trainen.
Als je totaal geen idee hebt wat krachttraining inhoud kan je wel elke dag je biceps trainen, maar pas op dag je niet uit je kleren scheurt
Ik weet ook heul wel dat je spieren over dagen moet verdelen maar ik heb alleen nooit geweten of je elke spiergroep elke dag zou kunnen trainen.
pi_51126120
als je weet dat je je spieren over dagen moet verdelen... dan weet je toch ook dat het niet de bedoeling is dat je één spier elke dag doet.

Bovendien is het zo über fout om alleen biceps te hebben en geen benen en borst. Rug krijg je natuurlijk ook wel met opdrukken maar de rest moet je ook trainen
pi_51127821
Ga op je vakantie gewoon actief bezig zijn.l Zwemmen (echt baantjes trekken, niet dobberen), wandelen in de bergen, mountainbiken. Ben je genoeg bezig en verlies je echt geen spiermassa.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:23:20 #107
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_51127874
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef no-look het volgende:
als je weet dat je je spieren over dagen moet verdelen... dan weet je toch ook dat het niet de bedoeling is dat je één spier elke dag doet.

Bovendien is het zo über fout om alleen biceps te hebben en geen benen en borst. Rug krijg je natuurlijk ook wel met opdrukken maar de rest moet je ook trainen
Tuurlijk train ik rug borst, benen zijn er al, maar ik vroeg me af snap je, ik ga ook veel zwemmen baantjes, en lopen elke dag en kracht dan
pi_51128196
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Tuurlijk train ik rug borst, benen zijn er al, maar ik vroeg me af snap je, ik ga ook veel zwemmen baantjes, en lopen elke dag en kracht dan
waar zijn je benen? snap je.
Ik zou eerst lekker hier meelezen voordat je hele domme uitspraken doet
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51128837
Als je je benen traint, groeit je bovenlichaam ook sneller. Dus altijd benen trainen.
pi_51129831
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:23 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Drumpie, je bent net 14, je benen zijn nog nergens. Gewoon lekker een beetje allround trainen en dan moet het wel lukken.
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:46:16 #111
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_51131449
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

Drumpie, je bent net 14, je benen zijn nog nergens. Gewoon lekker een beetje allround trainen en dan moet het wel lukken.
ik train al half jaar en heb al aardig mee gelezen hier tijdje geleden, en ook op Dutch Bodybuilding Forum, en ik train ook me hele lichaam benen train ik ook wel is, maar mijn benen zijn al best gespierd dus dat heb ik al meezitten.
pi_51132043
pics en stats graag, en even aangeven of je ook AAS gebruikt
pi_51134247
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef Videopac het volgende:
pics en stats graag, en even aangeven of je ook AAS gebruikt
graag

en hoe is je DL ?
Have fun...
pi_51135721
Mr.J dat trainingsschema in de OP, daarin staat: Niet meer dan 10 setjes per spiergroep.
Zie jij de rug als 1 spiergroep? En welke oefeningen doe je daarvoor?
pi_51136570
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:08 schreef McGilles het volgende:

[..]

als je 14 bent moet je uberhaupt niet aan krachttraining doen.
pi_51136752
... edit dat nu het nog kan

Je kunt best krachttraining doen op je 14e, je moet alleen weten wat je doet.
pi_51138791
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef LGOPEN het volgende:

[..]

als je 14 bent moet je uberhaupt niet aan krachttraining doen.
pi_51138821
Om even de draak te steken met iedereen, het is best mogelijk om 7/7 biceps te trainen. enkel biceps staan natuurlijk een beetje kansloos, maar het is te doen. Kwestie van een aangepast volume te behouden, maw, 1-2 sets per dag, niet hoog in de reps(4-8), niet tot faling.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_51141382
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 01:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb bedacht hoe ik dat kan verhogen. Ik ga over de dag 500 gr magere kwark verdelen. Dus bij een paar maaltijden 150-200 gram kwark bijvoegen.
pi_51144492
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:08 schreef no-look het volgende:
... edit dat nu het nog kan

Je kunt best krachttraining doen op je 14e, je moet alleen weten wat je doet.
wat dus niet mogelijk is zonder goede begeleiding op die leeftijd
Only when close to death, you really feel alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')