abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51145701
ahhh, net mijn record verbroken, 2 kilo kwark in een keer naarbinnengewerkt...

Nu is mijn zoetstof op, anders zou er nog een halfje in gaan
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_51146892

net een training vol PR's gezet, altijd lekker! PR op: hanging powerclean (3*54) shoulder press (2*5*40 was geen PR maar wel maaaanden terug geloof ik) en frontsquat 3*48 (even grip verbeteren) en 2*48, dus 5*48

Ik ga als een speer
pi_51151779
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:45 schreef Skazminko het volgende:
Als je je benen traint, groeit je bovenlichaam ook sneller. Dus altijd benen trainen.
Ik heb dit al zovaak gehoord (en het zal ook best waar zijn) maar ik heb er nog steeds geen logische verklaring kunne bedenken, iemand?
Pain is temporary, pride is forever
pi_51154563
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef FreeShooter het volgende:

[..]

Ik heb dit al zovaak gehoord (en het zal ook best waar zijn) maar ik heb er nog steeds geen logische verklaring kunne bedenken, iemand?
Als je traint komen er hormonen vrij. Grote spieren hard trainen zorgt voor grote hormoon afgifte. Geef je poten flink op hun flikker en je bovelichaam zal mee profiteren van de anabole hormonen die vrij komen.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  donderdag 5 juli 2007 @ 07:36:25 #125
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51156904
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef Skazminko het volgende:
Mr.J dat trainingsschema in de OP, daarin staat: Niet meer dan 10 setjes per spiergroep.
Zie jij de rug als 1 spiergroep? En welke oefeningen doe je daarvoor?
Rug zie ik als 1 spiergroep samen met lower traps.

Doe daar dan weer in totaal 4 oefeningen voor. Altijd deadlift en barbell row, en dan nog 2 andere oefeningen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_51157758
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:09 schreef Calyptus het volgende:
ahhh, net mijn record verbroken, 2 kilo kwark in een keer naarbinnengewerkt...

Nu is mijn zoetstof op, anders zou er nog een halfje in gaan
Aha, en je weet dat een gemiddeld sportlichaam 30 tot 40 gram eiwit per 2 uur kan verwerken?

Dus het heeft geen zin om 2 kilo kwark in een keer naar binnen te werken, IMHO.
  donderdag 5 juli 2007 @ 09:29:35 #127
19479 Mr.J
pi_51158077
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 01:14 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Als je traint komen er hormonen vrij. Grote spieren hard trainen zorgt voor grote hormoon afgifte. Geef je poten flink op hun flikker en je bovelichaam zal mee profiteren van de anabole hormonen die vrij komen.
pi_51160115
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 07:54 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Of voor het personeel. Toen ik er werkte zag ik vooral de jeugd er helemaal dicht slibben. Overal mac donalds en burger king enzo
De jeugd van tegenwoordig ook... Bedrijven die iets voor hun personeel willen doen kunnen het beste een deal maken met een bestaande sportschool. Als ze het zelf doen wordt het vaak een anti-CANS(RSI) iets. Op zich niets mis mee, alleen ziet het dumbbellrack er dan zo uit:

If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:08:32 #129
19479 Mr.J
pi_51160499
Hardcore 8kg dumbbells!
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:09:06 #130
19479 Mr.J
pi_51160524
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Mr.J het volgende:
Hardcore 8kg dumbbells!
Kan je wel mooi hammercurls voor die Tr1c3pS mee doen.
pi_51161296
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef Mr.J het volgende:
Hardcore 8kg dumbbells!
8 Lbs
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_51161336
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 09:07 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Aha, en je weet dat een gemiddeld sportlichaam 30 tot 40 gram eiwit per 2 uur kan verwerken?

Dus het heeft geen zin om 2 kilo kwark in een keer naar binnen te werken, IMHO.
geen bewijs voor dit bovenstaande
Nou ben ik het er wel mee eens dat volgens mij eiwitten vreten als 'n malle overrated is, maar je kan het wel opnemen als je dat wil.

@ Calyptus, had jij niet ooit een shake die je gewoon ff kon mengen met water en die bijna meteen goed oplostte erin zodat je niet met mixers etc aan de gang hoeft?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51161607
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:33 schreef Videopac het volgende:

[..]

8 Lbs
Idd, gewoon allemaal aan elkaar vast tapen
Have fun...
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:49:37 #134
19479 Mr.J
pi_51161749
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:33 schreef Videopac het volgende:

[..]

8 Lbs
pi_51164421
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat 2 kg eiwitten kan opnemen zonder schadelijke effecten. En dat er geen bewijzen voor zijn

Onderzoeken zijn er zat geweest. Ga zelf maar ff googlen.
pi_51165516
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat 2 kg eiwitten kan opnemen zonder schadelijke effecten. En dat er geen bewijzen voor zijn

Onderzoeken zijn er zat geweest. Ga zelf maar ff googlen.
2 kg kwart = 200 gram eiwit.
En alhoewel ik het ook veel vind, en waarschijnlijk een heel groot deel ervan gewoon wordt uitgepist, is het niet direct schadelijk tenzij je problemen met je nieren hebt. Er is gewoon geen schadelijk verband aangetoond, tenzij je jezelf wil beroepen op een huisarts of eoa domme voedingsorganisatie, waarvan jij ook weet (mag ik hopen) dat zij in feite niets weten, altijd achter de feiten aanlopen, en al helemaal geen flauw benul hebben wat mensen die hard trainen nodig hebben.

Verder zou ik eigenlijk ook eerst jouw onderzoeken moeten afwachten omdat jij hier iets beweert zonder het te staven met goed wetenschappelijk onderzoeken, maar goed, ik ben de lulligste niet, en doe van alles om naar niet te hoeven studeren, dus ik heb op google ingetypt protein maximum intake. Geen enkel fatsoenlijk verhaal komt naarboven. T-nation zegt dit erover http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=462192, en niet veel meer.

Dus kom maar op met je wetenschappelijke onderzoek.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51166421
Doe mij is een website waar wetenschappelijke onderzoeken staan.

Wat een huisarts verklaart is voor een gemiddeld mens. Bodybuilders / krachtrainers hebben meer eiwitten nodig om te groeien. Meer wil niet zeggen heel veel. Twee kilo kwark in een keer naar binnen werken is niet alleen nadelig voor de nieren, het KAN nadelig zijn voor je training.

Besides that, er zijn onderzoeken die aantonen dat consumptie van meer dan 2,0 gram per lichaamsgewicht geen gunstig effect heeft op spiergroei etc.

Bron? Jarenlange info op doen via internet, boeken, sporters, instructeurs, bb builders etc.

PS. je link werkt niet.
pi_51166492
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:37 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

2 kg kwart = 200 gram eiwit.
En alhoewel ik het ook veel vind, en waarschijnlijk een heel groot deel ervan gewoon wordt uitgepist, is het niet direct schadelijk tenzij je problemen met je nieren hebt. Er is gewoon geen schadelijk verband aangetoond, tenzij je jezelf wil beroepen op een huisarts of eoa domme voedingsorganisatie, waarvan jij ook weet (mag ik hopen) dat zij in feite niets weten, altijd achter de feiten aanlopen, en al helemaal geen flauw benul hebben wat mensen die hard trainen nodig hebben.

Verder zou ik eigenlijk ook eerst jouw onderzoeken moeten afwachten omdat jij hier iets beweert zonder het te staven met goed wetenschappelijk onderzoeken, maar goed, ik ben de lulligste niet, en doe van alles om naar niet te hoeven studeren, dus ik heb op google ingetypt protein maximum intake. Geen enkel fatsoenlijk verhaal komt naarboven. T-nation zegt dit erover http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=462192, en niet veel meer.

Dus kom maar op met je wetenschappelijke onderzoek.
Het is heus niet zo dat die 200gr direct naar de spieren gaan en dan hoppa, 200gr spiermassa erbij. Ik geloof wel dat er een maximum aan zit, natuurlijk is er een maximum, anders eet elke debiel 1kg eiwit per dag.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:25:51 #139
19479 Mr.J
pi_51167178
Ik ben het met beide heren gedeeltelijk eens.

Er is een maximale opname van 30/40 gram eiwitten per 2 uur voor zover ik weet. Verder zal 200gram eiwitten mijn inziens geen nierschade veroorzaken.
pi_51167357
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:25 schreef Mr.J het volgende:
Ik ben het met beide heren gedeeltelijk eens.

Er is een maximale opname van 30/40 gram eiwitten per 2 uur voor zover ik weet. Verder zal 200gram eiwitten mijn inziens geen nierschade veroorzaken.
Maar waarom zou je 2kg kwark gaan eten, ik kan ook 1kg kip eten maar uiteindelijk kost het me alleen maar geld.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:39:03 #141
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_51167677
ik denk wel dat als je 200 gram eiwitten naar binnen knalt.. je nieren dan _onnodig_ veel werk moeten verrichten om de eiwitten te verwerken (die je dan toch uiteindelijk uitpist)....

dus echt schadelijk? Nee
onnodige belasting? Ja

dus indirect op lange termijn wellicht toch schadelijke bij-effecten.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:48:45 #142
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_51170092
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:19 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Ik heb bedacht hoe ik dat kan verhogen. Ik ga over de dag 500 gr magere kwark verdelen. Dus bij een paar maaltijden 150-200 gram kwark bijvoegen.
Ga je ook nog een beetje van je vakantie genieten, en niet 24/7 naast de koelkast zitten?
pi_51170323
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:48 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ga je ook nog een beetje van je vakantie genieten, en niet 24/7 naast de koelkast zitten?
Dit ís voor mij genieten. Ik vind het heel leuk om te doen, bezig zijn met de sport. In mijn school periode had ik hier nooit tijd voor om goed op mijn voeding te letten.
Maar over 5 weekjes ga ik op vakantie naar Frankrijk ofzo, maak je maar geen zorgen.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_51170820
"Het moet wel leuk blijven"

pi_51170954
Ik weet direct of ik teveel eiwitten heb gehad:

spetterpoep!

2 kilo eiwitten = 12 rollen wc papier.
pi_51170977
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:19:55 #147
140141 ivosnivo
pi_51171088
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:16 schreef Devlinsect het volgende:
Ik weet direct of ik teveel eiwitten heb gehad:

spetterpoep!

2 kilo eiwitten = 12 rollen wc papier.
Welcome in to my world
pi_51172305
Hmmmm, drie weken niet trainen op vakantie heb ik gisteren wel gemerkt. Niet echt heel veel kracht verleren alleen wat spierconditie. En ik heb nu heel wat meer spierpijn dan normaal.
pi_51172927
Advies gevraagd:

Afgelopen maandag is er tijdens het trainen van mijn biceps iets verkeerd geschoten in mijn rug (bij laatste herhaling een verkeerde houding en toch proberen die laatste herhaling te pakken). Ik heb hier maandag, dinsdag en woensdag behoorlijk last van gehad. Vandaag voel ik het wel, maar een stuk minder dan voorgaande dagen. Is het nu verstandig om morgen (licht) mijn rug te trainen of beter om een weekje geen rug te doen?!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_51172958
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Nou ben ik het er wel mee eens dat volgens mij eiwitten vreten als 'n malle overrated is, maar je kan het wel opnemen als je dat wil.

@ Calyptus, had jij niet ooit een shake die je gewoon ff kon mengen met water en die bijna meteen goed oplostte erin zodat je niet met mixers etc aan de gang hoeft?
de meeste goeie shakes kun je IMO zonder mixer mengen, zowieso die van Dymatize.. erg goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')