M double Y (MDY)quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:17 schreef iank het volgende:
[..]
de meeste goeie shakes kun je IMO zonder mixer mengen, zowieso die van Dymatize..erg goed
Licht beginnen en dan even aanvoelen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:16 schreef DubzOne het volgende:
Advies gevraagd:
Afgelopen maandag is er tijdens het trainen van mijn biceps iets verkeerd geschoten in mijn rug (bij laatste herhaling een verkeerde houding en toch proberen die laatste herhaling te pakken). Ik heb hier maandag, dinsdag en woensdag behoorlijk last van gehad. Vandaag voel ik het wel, maar een stuk minder dan voorgaande dagen. Is het nu verstandig om morgen (licht) mijn rug te trainen of beter om een weekje geen rug te doen?!
Zelf aanvoelen, zo lang je geen pijn voelt lekker door gaan. Misschien wat minder gewicht pakken en wat meer reps maken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:16 schreef DubzOne het volgende:
Advies gevraagd:
Afgelopen maandag is er tijdens het trainen van mijn biceps iets verkeerd geschoten in mijn rug (bij laatste herhaling een verkeerde houding en toch proberen die laatste herhaling te pakken). Ik heb hier maandag, dinsdag en woensdag behoorlijk last van gehad. Vandaag voel ik het wel, maar een stuk minder dan voorgaande dagen. Is het nu verstandig om morgen (licht) mijn rug te trainen of beter om een weekje geen rug te doen?!
Btw kunnen jullie dit? Ik kan me echt nooit inhoudenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:49 schreef Mr.J het volgende:
Is het allemaal te overzien? Lekker licht trainen.
Kan het ook niet, behalve als ik ergens last van heb. Dat heb ik wel geleerd, forceren helpt geen fuck dan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef DAMH het volgende:
[..]
Btw kunnen jullie dit? Ik kan me echt nooit inhoudenook al ik bv een tijdje niet heb kunnen trainen, en dan weer ga alwetende dat ik de volgende dag veel spierpijn zal hebben,, waar ik dus beter eerst rustig had kunnen beginnen
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:19 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Welcome in to my the (everybody's) world![]()
geen biceps meer trainen maar squatten en pullups doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:16 schreef DubzOne het volgende:
Advies gevraagd:
of neem een vriendinquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:53 schreef Tommy_808 het volgende:
owja nog een tip om opgehitst te geraken, een beginnende pump te hebben en hopen adrenaline: koop een (snelle) motor![]()
hehe als ik ergens last van heb kan ik meestal helemaal geen fuck meer,, meestal ga ik dan maar cardio'e,, how boring...quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Kan het ook niet, behalve als ik ergens last van heb. Dat heb ik wel geleerd, forceren helpt geen fuck dan.
Als je een wat irritantere blessure hebt dan wil je niet liever dan licht of niet trainenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef DAMH het volgende:
[..]
Btw kunnen jullie dit? Ik kan me echt nooit inhoudenook al ik bv een tijdje niet heb kunnen trainen, en dan weer ga alwetende dat ik de volgende dag veel spierpijn zal hebben,, waar ik dus beter eerst rustig had kunnen beginnen
![]()
Ik gebruik 't voor klimmen, leer jezelf aan dat je 't zo min mogelijk gebruikt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:39 schreef no-look het volgende:
ik heb nu spierpijn in mn hams maar er staan wel zware deadlifts op het programma zometeen. Gewoon knallen! Wordt trouwens de eerste keer trainen met magnesium, maat van me is er gek op en zegt dat het echt fijn is voor je grip.
Verkouden+keelpijn is in mijn geval niet trainen. Liever rust houden zodat ik sneller hersteld ben.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:54 schreef koejoeloek het volgende:
Wat vinden jullie van trainen terwijl je flink verkouden + keelpijn hebt? Ik heb nu namelijk beide, maar voel me niet echt ziek, heb iets minder energie als normaal, maar zeker wel genoeg om een behoorlijke training neer te zetten. Heb de dag erop ook geen spierpijn ofzo, dus wat mij betreft kan het gewoon prima, maar ben benieuwd naar jullie meningen..
Mijn keel is ook verrot en dik opgezwollen en zit ook lekker te hoesten + verstopte neus maar trainen gaat nog perfect, niks mis mee dus!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:54 schreef koejoeloek het volgende:
Wat vinden jullie van trainen terwijl je flink verkouden + keelpijn hebt? Ik heb nu namelijk beide, maar voel me niet echt ziek, heb iets minder energie als normaal, maar zeker wel genoeg om een behoorlijke training neer te zetten. Heb de dag erop ook geen spierpijn ofzo, dus wat mij betreft kan het gewoon prima, maar ben benieuwd naar jullie meningen..
Denk niet dat je over mijn huidige salaris heen kan biedenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:19 schreef Frautie het volgende:
En nog even iets heeeeeeel anders
Zitten er hier misschien nog HTS'ers met 't liefst Werktuigbouwkunde of Chemische Technologie die op zoek zijn naar een leuke baanNet afgestudeerden zijn ook welkom.
Ik ben asap op zoek naar een nieuwe collega, 't is in de omgeving Rdam. Je mag zelf redelijk wat invulling geven aan de baan en 't is in een internationale werkomgeving. Arbeidsvoorwaarden zijn erg goed te noemen.
En last but not least ...... je mag Fokken onder werktijd![]()
Voor meer info PM me
[/verkooppraat off]
Ik lees deze nu pasquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef Videopac het volgende:
@ Frautie: gefeliciteerd met je promotie: je bent dus niet alleen wat KT betreft goed bezig!!
Dude, ik stel gewoon een vraag? Snap 't gebash niet zoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:52 schreef Den_Haag het volgende:
Denk niet dat je over mijn huidige salaris heen kan biedenHTS CT Proceskunde
Rustig maar. Was niet bashend bedoelt. Wat schiet iedereen toch altijd meteen in de verdediging. Zal alleen moeilijk voor je worden mensen te vinden. elk bedrijf in NL en overheid is op zoek naar dat soort mensen. Mijn bedrijf zoekt er ook nog wel een paarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:08 schreef Frautie het volgende:
Dude, ik stel gewoon een vraag? Snap 't gebash niet zo![]()
Als je tevreden bent bij je werkgever prima, maar ga ajb niet zo friggin bijdehand lopen doen.
Ik let nooit zo op ziektes, ik ga altijd lekker door.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:54 schreef koejoeloek het volgende:
Idd, misschien wat kortademiger, maar dan rust je maar wat langer uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mijn keel is ook verrot en dik opgezwollen en zit ook lekker te hoesten + verstopte neus maar trainen gaat nog perfect, niks mis mee dus!
Als iedereen er zo'n last van heeft, heeft het misschien te maken met hoe je dingen zegt (post).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rustig maar. Was niet bashend bedoelt. Wat schiet iedereen toch altijd meteen in de verdediging. Zal alleen moeilijk voor je worden mensen te vinden. elk bedrijf in NL en overheid is op zoek naar dat soort mensen. Mijn bedrijf zoekt er ook nog wel een paar
ja da's een workout op zich, maar daar had 'k et niet overquote:
kee, maar 't kwam wel zo overquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Rustig maar. Was niet bashend bedoelt. Wat schiet iedereen toch altijd meteen in de verdediging. Zal alleen moeilijk voor je worden mensen te vinden. elk bedrijf in NL en overheid is op zoek naar dat soort mensen. Mijn bedrijf zoekt er ook nog wel een paar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |