De moraal van het verhaal is denk ik: wat is dat voor een ongelijkwaardige relatie, waarin de man als een poetsmoeder zijn wijfje van persoonlijke hygiene voorziet.quote:[..]
Amanda laat zich graag bemoederen, ook over dat ze naar bed moet en wanneer ze teveel gedronken heeft. Dat ligt niet aan Brian of Natasia denk ik, daar vraagt Amanda om. Ik zou er helemaal gek van worden, zij kickt erop
Dat zou het enige positieve aan die uitgezakte sloerie zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:25 schreef demins het volgende:
[..]
Haar schaamhaar is niets om trots op te zijn???
Amanda zoekt een vader- én moederfiguur volgens mij. Haar vader heeft ze nooit gekend en ik denk dat haar moeder haar alleen aandacht gaf door dure kado's te geven.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
De moraal van het verhaal is denk ik: wat is dat voor een ongelijkwaardige relatie, waarin de man als een poetsmoeder zijn wijfje van persoonlijke hygiene voorziet.
quote:
Jij hebt wel heel erg snel een vernietigend oordeel zegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat zou het enige positieve aan die uitgezakte sloerie zijn.![]()
Ja, ik denk ook dat het zo ongeveer moet zitten. Maar dan heb je aan de andere kant een 'vent', die zich die moederrol laat aanleunen i.p.v. te eisen dat het kind zelf verantwoordelijkheid gaat nemen voor haar persoonlijke hygiene.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda zoekt een vader- én moederfiguur volgens mij. Haar vader heeft ze nooit gekend en ik denk dat haar moeder haar alleen aandacht gaf door dure kado's te geven.
LMAO ik lig in een deuk hier.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig, wat is Brian aan het doen
Omineus grappig, ja...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:18 schreef RB.Dean het volgende:
Brian is omin grappig.
Het lijkt wel of hij een pruik op heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig, wat is Brian aan het doen
FDW is ook een Liekekindquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel erg snel een vernietigend oordeel zeg
Wat een ongelijkwaardige relatie, indeed, waarin het wijfje niet in staat is haar persoonlijke hygiene op orde te krijgen. Bewonderenswaardig dat een mannetje daar nog energie in wil steken... Maar ja, instandhouding van de soort, en zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:16 schreef Disana het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
De moraal van het verhaal is denk ik: wat is dat voor een ongelijkwaardige relatie, waarin de man als een poetsmoeder zijn wijfje van persoonlijke hygiene voorziet.
Het hele haar is dood, een bos stro.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:21 schreef tonythewiseguy het volgende:
wat n dooie punten eheft amanda
En dan te bedenken dat het niet eens haar eigen haar is. Of ja, de extensions zijn lelijk, maar haar eigen haar is helemaal naar de tering.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het hele haar is dood, een bos stro.
Hoezo over de zeik? Ik vind het een vermakelijke vertoning.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:23 schreef RB.Dean het volgende:
Hehe, iedereen over de zeik omdat Brain wat rondfuckt. Hebben jullie allemaal standaard protocollen elke dag opnieuw?
Maar als je het theorieboek 'Tandreiniging' niet bij de hand hebt, kan je toch maar het beste laten zien hoe het moet. Zo leer je het kinderen tenslotte ook!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat het zo ongeveer moet zitten. Maar dan heb je aan de andere kant een 'vent', die zich die moederrol laat aanleunen i.p.v. te eisen dat het kind zelf verantwoordelijkheid gaat nemen voor haar persoonlijke hygiene.
Met glittertjesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil dat Brian een haarband gaat dragen, opletten dus.
Hoe zou die nou in bed zijn?quote:
Bah..... nu let ik er ook op...... constant..... het irriteert me nu al!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
En weer legt ze haar haar precies goed over haar voorhoofd. De 25e keer ofzo.
so what.........ga jij nooit onder de douche dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
NADIA GAAT FF DOUCHEN.
Dat zijn dus Chanel-oorbellen... Ik dacht dat het hoefijzers waren...quote:
Natasja heeft echt een heel eng middel..... het is ook geen overtollig vel zoals ze maar blijft zeggen. Het is gewoon vet!quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hinnikt ze er flink op los.
Nou... ze vertelde vanochtend juist dat ze te vet was geworden voor de jurk die ze op Jaaps huwelijk wil dragenquote:
Ze zei dat ze cellulitis op haar buik had, daarom heeft ze het gedaan...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
22 en dan al liposuctie man, echt sick als je zo jong ben kan je t toch gewoon eraf trainen
Hee, dan spreekt ze zichzelf tegen, da's niks voor Natasia.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... ze vertelde vanochtend juist dat ze te vet was geworden voor de jurk die ze op Jaaps huwelijk wil dragen![]()
Ik snap ook niet dat ze akkoord gaan met die buikwandcorrectie... ze kan dat toch gewoon afvallen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja heeft echt een heel eng middel..... het is ook geen overtollig vel zoals ze maar blijft zeggen. Het is gewoon vet!![]()
Nee joh, komt natuurlijk allemaal omdat ze niet kon trainen omdat ze d'r borsten moest ontzienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hee, dan spreekt ze zichzelf tegen, da's niks voor Natasia.
Ik zie het ook niet hoor... buikwand, vet. 't Is toch gewoon vet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze akkoord gaan met die buikwandcorrectie... ze kan dat toch gewoon afvallen...
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, komt natuurlijk allemaal omdat ze niet kon trainen omdadt ze d'r borsten moest ontzien laten zien:)
ze heeft wel vééééél mooier haar dan amandaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ze krijgt het voor elkaar om nog meer aan haar haar te zitten dan Amanda!
Kan je cellulitis ook al wegzuigen???quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze zei dat ze cellulitis op haar buik had, daarom heeft ze het gedaan...
Jij bent geen diehard streamer met een maag van betonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gatverdamme! [afbeelding]
Waarom brengen ze dat ranzig stuk vet zo in beeld?
niet als de buikspieren te erg zijn opgerekt dan worden deze dus aangetrokken. Na een bevalling kan dat voorkomen dus dat iemand maat 38 heeft met een buik als een kangeroe. Maar Nasty heeft ook een veTschortquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze akkoord gaan met die buikwandcorrectie... ze kan dat toch gewoon afvallen...
Ja precies, buikwand doen ze toch normaal als er overtollig huid zit, maar dat is gewoon een zwemband bij haar, daar moet sowieso liposuctie komen neem ik aan... wat zij ook zegt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet hoor... buikwand, vet. 't Is toch gewoon vet?
Het is echt geen vel wat over is na heel veel afvallen, dan hing het wel, dit is gewoon een bolle pens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet hoor... buikwand, vet. 't Is toch gewoon vet?
Blijkbaar, om die bobbels weg te halen denk ik...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:38 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je cellulitis ook al wegzuigen???
ik ook! en dan denken ze ook echt gewoon dat het mooi word, wat totaal nie zo is, al die littekensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:38 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik krijg gewoon een misselijk gevoel als ik Nadia en Natasja net zo hoorde vertellen over hoe de operatie gedaan wordt.
klopt ik veronderstel een buikwandcorrectie en een liposuctie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja precies, buikwand doen ze toch normaal als er overtollig huid zit, maar dat is gewoon een zwemband bij haar, daar moet sowieso liposuctie komen neem ik aan... wat zij ook zegt.
Maar de buikwand... dat zijn spieren, toch? Ofzo? Ik zie echt alleen maar vet over die broeken bollen. Ik zie geen verkeerde houding, wat je zou verwachten als er spieren in het geding zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt geen vel wat over is na heel veel afvallen, dan hing het wel, dit is gewoon een bolle pens.![]()
Precies........en als ze na die liposuctie niet heel streng is voor zichzelf heeft ze binnen een jaar weer een reuze zwemband........(ik zie de bui(k) al hangenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja heeft echt een heel eng middel..... het is ook geen overtollig vel zoals ze maar blijft zeggen. Het is gewoon vet!![]()
Ik heb er ook een waarop hij precies zo aan z'n haar bij het oorlelletje zit. Wat een trut is het toch.quote:
http://www.medinova.com/H(...)ng/Buikwandcorrectiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de buikwand... dat zijn spieren, toch? Ofzo? Ik zie echt alleen maar vet over die broeken bollen. Ik zie geen verkeerde houding, wat je zou verwachten als er spieren in het geding zijn.
Briansuctie en brainsuctie, Amanda ten top.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:41 schreef DrsH het volgende:
Amanda heeft ook een lipo gehad alleen hebben ze daar de hersenen weggezogen
Het is dus slappe huid. Ik geloof er niks van. Het ziet eruit als vet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.medinova.com/H(...)ng/Buikwandcorrectie
Alles loopt vrij recht bij haar. Geen heupen enzo. Dus veel plezier dan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:42 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Nadia echt een mooi figuurtje hebben... tenminsten niet zo vel over been als Lieke.
Dat viel mij ook op. Ze is zo exhibitionistisch als de pestquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:44 schreef demins het volgende:
Ze heeft alvast haar paardrijbroek uitgetrokken, dat is makkelijker bij het stylen...
Het is gewoon vet, anders staat het niet strak, er hangt niksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dus slappe huid. Ik geloof er niks van. Het ziet eruit als vet.
Ik denk een combi.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dus slappe huid. Ik geloof er niks van. Het ziet eruit als vet.
Wel een stuk minder agressiefquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef tonythewiseguy het volgende:
het haar van brian hahahahaha
Dan zit ze op de goeie plek.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Ze is zo exhibitionistisch als de pest
Kun je nagaan hoe goed die kliniek is... in het meesmoezen met vrouwen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon vet, anders staat het niet strak, er hangt niks![]()
Brian zal er wel laten want die houd immers van Heupen en billen.. Nu snap ik waarom hij zoveel leuke dingetjes met Amanda ging doen vanochtend..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles loopt vrij recht bij haar. Geen heupen enzo. Dus veel plezier dan.
Echt hé!?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef tonythewiseguy het volgende:
het haar van brian hahahahaha
Je kunt zien dat Amanda kapster is geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, is het kapsel van Brian ontploft?
Ja, maar volgens mij dus ook bloot. Zodra haar buik wat strakker is gaat ze helemaal bloot. Heeft ze al aangekondigd. Nadia hoopt vast ook wel op een Playboy aanbod.quote:
en dan te bedenken dat zwart nog afkleedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gatverdamme! [afbeelding]
Waarom brengen ze dat ranzig stuk vet zo in beeld?
Damn...... ik dacht dat ze aan het geinen waren in de kapsalon.... maar hij gaat gewoon zo rondlopen....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, is het kapsel van Brian ontploft?
Heeft Amanda net gestyled, ik denk om hem minder aantrekkelijk voor Nadia te makenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:46 schreef CoT het volgende:
Moet dioe Brain niet een keer naar de kapper![]()
Nog even en hij kan echt naar het Riag.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:46 schreef ericahysterica het volgende:
leuk kapsel hoor die rat het lijkt nu wel een bejaarde schlagerzanger.Doehoehoehoeh bist alles was ich habe auf der welt doehoehoe.......
Gek... Ze heeft een prachtig gezicht, maar het lijf van een Yeti... Misschien wel twee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:42 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Nadia echt een mooi figuurtje hebben... tenminsten niet zo vel over been als Lieke.
Ze zit veel aan haar haar, ok, maar tussen die oortjes zitten toch heel wat meer actieve grijze celletjes als bij die blonde met dat touw op haar knar. Dus een tweede Amanda:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik word al gek van dat constant gepruts met d'r haar... Voor dat betreft hebben we een nieuwe Amanda bij!
'of ze een dot heeft'quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:46 schreef FdW het volgende:
Ik moet even naar AH. Scan wil jij in de gaten houden of ze een dot heeft? Bedankt!
Doodziek ik word er zo moe van dat gefrunnik de hele dag die moeten toch als ze werken 3 uur vroeger opstaan om te stylen, s'avonds zijn ze wel snel want ook Nadia ging vannacht zo de nest weer inquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik word al gek van dat constant gepruts met d'r haar... Voor dat betreft hebben we een nieuwe Amanda bij!
Dat heet tegenwoordig de Prins Claus kliniekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Nog even en hij kan echt naar het Riag.
Haar voorkant misschien, haar achterkant daarentegen is wel prima hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gek... Ze heeft een prachtig gezicht, maar het lijf van een Yeti... Misschien wel twee.
het zal idd storm lopen als ze haar eigen kapsalon opentquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt zien dat Amanda kapster is geweest.![]()
Dit had ik niet moeten schrijven, want sindsdien zien we Nadia niet meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:39 schreef scanman01 het volgende:
De regie gaat ook proberen Nadia naakt te scoren, zoals ze ook altijd met Amanda doen
Ja, die rug is wel okee ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haar voorkant misschien, haar achterkant daarentegen is wel prima hoor![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gek... Ze heeft een prachtig gezicht, maar het lijf van een Yeti... Misschien wel twee.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Damn...... ik dacht dat ze aan het geinen waren in de kapsalon.... maar hij gaat gewoon zo rondlopen....![]()
my thoughts!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef DrsH het volgende:
Die Amandaatje doet er alles aan om Brian zo onaantrekkelijk mogelijk te maken voor Nadia stel je voor dat ze vanavond weer tussen hun in wil liggen
heel slim iddquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef tonythewiseguy het volgende:
wil amanda der vriendje lelijk maken ofso?? voor mogelijk andere kandidaten
De regie blijft het proberen hoor, maar dankzij jou mogen we niet meer meekijken...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit had ik niet moeten schrijven, want sindsdien zien we Nadia niet meer.
Voor wat betreft de haar schrijf ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zit veel aan haar haar, ok, maar tussen die oortjes zitten toch heel wat meer actieve grijze celletjes als bij die blonde met dat touw op haar knar. Dus een tweede Amanda:![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig de Prins Claus kliniek![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef demins het volgende:
Brian zijn hairdo doet me denken aan synthesiserbandjes uit de jaren 80 van de vorige eeuw, waarvan ik de naam gelukkig vergeten ben...
Tsja, ik moet me baseren op de filmpjes in het Youtube-topic...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haar voorkant misschien, haar achterkant daarentegen is wel prima hoor![]()
dot (de ~, ~ten)quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Voor wat betreft de haar schrijf ik
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
Wat moet Brian zweren? De neptieten van Amanda?
amanda heeft haar sneetjes onder haar borsten aan melis laten zien....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie heeft wat gisteren aan melissa laten zien![]()
Hij zou er maar trots op zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
Absoluut TOP kun je die niet opsturen naar hem?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat heeft ze aan Melissa laten zien, de littekens?
De neptieten van Amanda.quote:
Volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt nu min of meer dat de borsten van Amanda idd fake zijn.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat heeft ze aan Melissa laten zien, de littekens?
Ik niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef CoT het volgende:
Zijn er echt mensen die twijfelen of die tieten nep zijn?![]()
Wereldschokkend nieuws.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
Goh...... wat een verrassing........ de borsten van Amanda zijn nep........![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
Goh...... wat een verrassing........ de borsten van Amanda zijn nep........![]()
Ik begreep juist dat ze zou laten zien dat er GEEN sneetjes zitten. Beetje vreemd wel... en vrij dom van Amanda.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef lorence1 het volgende:
[..]
amanda heeft haar sneetjes onder haar borsten aan melis laten zien....
Volgens mij wel.. met 75B twijfelen of borsten echt zijn....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef CoT het volgende:
Zijn er mensen die het nog iets kan interesseren?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef CoT het volgende:
Ik zie ineens Brian voor me..... die een Whamdansje doet.... met een enorme fake tandpastasmile.quote:
(Die van Amanda)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:57 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. met 75B twijfelen of borsten echt zijn....
Sterker nog, Amanda weet zeker dat ze echt zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef CoT het volgende:
De stylekunsten van Amanda.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:58 schreef SiRojK het volgende:
Wat is er met het haar van Bwian gebeurd?
Gremlins wel, Mowgli's nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Yeti's kunnen toch niet tegen water?
.. Oh nee, dat waren Gremlins..
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sterker nog, Amanda weet zeker dat ze echt zijn![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef Villalux het volgende:
even bij gelezen ...wie is die jongen in de keuken, weer een nieuwe?
Dat is nou Brian (zit er pas 9 maanden)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef Villalux het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef Villalux het volgende:
En een rose/witte broekjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie ineens Brian voor me..... die een Whamdansje doet.... met een enorme fake tandpastasmile.![]()
Toevallig heeft Amanda daar sneetjes, maar zelfs al had ze die niet onder dr borsten, dat zegt ook niets tegenwoordig. Beetje borstvergroting gaat via een sneetje in de okselquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat ze zou laten zien dat er GEEN sneetjes zitten. Beetje vreemd wel... en vrij dom van Amanda.
Maar ja, t'is Amanda hè.
9 maanden, hoog tijd dat hij de baarmoeder aka Gouden Kooi verlaat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Dat is nou Brian (zit er pas 9 maanden)
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Laten we haar de voordeel van de twijfel geven en denken dat ze er meerdere van heeft in het roze;)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
Zelfde slipje weer aan. Meid, dat kán toch niet
Die kwam 20 minuten geleden opeens uit de lucht vallen, mompelde iets over tijdreizen, deed een vreemd dansje waarbij hij geregeld naar zijn kruis greep en informeerde daarna of ze in het huis een lolobal hadden en of Magnum PI al begonnen was...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef Villalux het volgende:
Meer richting het middelpunt van de aarde, dacht ik...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ze hangen echt heel erg. De tepels wijzen richting zuiden.
[afbeelding]
Wat dat betreft passe ze uitstekend bij elkaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:05 schreef Desii het volgende:
Ze heeft al net zo'n tempo met aankleden als Dennix .... turtle-alert
MUMM-RAAAAAA!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, niet echt stevig
[afbeelding]
Herkende Villalux echt Brian niet!! Geweldig...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Heerlijk die details van jou altijdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Deo spuittijd rechteroksel: 1.34
Deo spuittijd linkeroksel: 1.12
Dit is veeel beterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:04 schreef SiRojK het volgende:
Hey Nadia, potverdorie, doe jij eens even een stringetje aan!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat ik denk, dat Nadia tot een paar jaar terug een dikkerdje was.
Dat ze flink is afgevallen en daardoor die hangtieten en blubberbuik (zie Celulites).
Ook heeft ze vrij dikke poes wat er ook duidt dat ze dik geweest is.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef wolferl het volgende:
Ook heeft ze vrij dikke poes wat er ook duidt dat ze dik geweest is.
Ik denk dat je best eens gelijk zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat ik denk, dat Nadia tot een paar jaar terug een dikkerdje was.
Dat ze flink is afgevallen en daardoor die hangtieten en blubberbuik (zie Celulites).
Ook heeft ze vrij dikke poes wat er ook duidt dat ze dik geweest is. Daar komt nog bij dat ze Jaap erg waardeerde en hem wil steunen. Geeft alleen maar aan dat ze precies weet hoe Jaap zich voelt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:09 schreef DrsH het volgende:
Naar mate ik langer kijk kom ik tot de volgende kwalificatie:
Lieke: Top wijf;
Amanda: vreselijk ordinair en een slet van de bovenste plank waarvan de UVD verstreken is:
Nadia; leuk koppie verder een vormloze vleesklomp;
Natasja: te vies om aan te pakken een rotkop en figuur.
Jaja! Dat is hem!quote:
Echt achterlijk ze heeft toch tijd zat gehad streams te kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
Nadia dacht dat men rekening zouden houden met haar als ze zich staat te douchen of omkleden.
Mens, er staan 160 camera's op je gericht.
Blijf nog even kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:09 schreef DrsH het volgende:
Naar mate ik langer kijk kom ik tot de volgende kwalificatie:
Lieke: Top wijf;
Amanda: vreselijk ordinair en een slet van de bovenste plank waarvan de UVD verstreken is:
Nadia; leuk koppie verder een vormloze vleesklomp;
Natasja: te vies om aan te pakken een rotkop en figuur.
Ga je ze tips gevenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:10 schreef Frasier het volgende:
Op welk mailadres kan ik de redactie bereiken?
Dennis en iets zelf doen in 1 zin gaan NIET samen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef Peter6000 het volgende:
Dat vrijgezellenfeest van Jaap is toch vanavond?
Nadia stimuleert Dennis zelf iets te gaan doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |