De moraal van het verhaal is denk ik: wat is dat voor een ongelijkwaardige relatie, waarin de man als een poetsmoeder zijn wijfje van persoonlijke hygiene voorziet.quote:[..]
Amanda laat zich graag bemoederen, ook over dat ze naar bed moet en wanneer ze teveel gedronken heeft. Dat ligt niet aan Brian of Natasia denk ik, daar vraagt Amanda om. Ik zou er helemaal gek van worden, zij kickt erop
Dat zou het enige positieve aan die uitgezakte sloerie zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:25 schreef demins het volgende:
[..]
Haar schaamhaar is niets om trots op te zijn???
Amanda zoekt een vader- én moederfiguur volgens mij. Haar vader heeft ze nooit gekend en ik denk dat haar moeder haar alleen aandacht gaf door dure kado's te geven.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
De moraal van het verhaal is denk ik: wat is dat voor een ongelijkwaardige relatie, waarin de man als een poetsmoeder zijn wijfje van persoonlijke hygiene voorziet.
quote:
Jij hebt wel heel erg snel een vernietigend oordeel zegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat zou het enige positieve aan die uitgezakte sloerie zijn.![]()
Ja, ik denk ook dat het zo ongeveer moet zitten. Maar dan heb je aan de andere kant een 'vent', die zich die moederrol laat aanleunen i.p.v. te eisen dat het kind zelf verantwoordelijkheid gaat nemen voor haar persoonlijke hygiene.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Amanda zoekt een vader- én moederfiguur volgens mij. Haar vader heeft ze nooit gekend en ik denk dat haar moeder haar alleen aandacht gaf door dure kado's te geven.
LMAO ik lig in een deuk hier.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig, wat is Brian aan het doen
Omineus grappig, ja...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:18 schreef RB.Dean het volgende:
Brian is omin grappig.
Het lijkt wel of hij een pruik op heeft.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig, wat is Brian aan het doen
FDW is ook een Liekekindquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel erg snel een vernietigend oordeel zeg
Wat een ongelijkwaardige relatie, indeed, waarin het wijfje niet in staat is haar persoonlijke hygiene op orde te krijgen. Bewonderenswaardig dat een mannetje daar nog energie in wil steken... Maar ja, instandhouding van de soort, en zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:16 schreef Disana het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
De moraal van het verhaal is denk ik: wat is dat voor een ongelijkwaardige relatie, waarin de man als een poetsmoeder zijn wijfje van persoonlijke hygiene voorziet.
Het hele haar is dood, een bos stro.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:21 schreef tonythewiseguy het volgende:
wat n dooie punten eheft amanda
En dan te bedenken dat het niet eens haar eigen haar is. Of ja, de extensions zijn lelijk, maar haar eigen haar is helemaal naar de tering.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het hele haar is dood, een bos stro.
Hoezo over de zeik? Ik vind het een vermakelijke vertoning.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:23 schreef RB.Dean het volgende:
Hehe, iedereen over de zeik omdat Brain wat rondfuckt. Hebben jullie allemaal standaard protocollen elke dag opnieuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |