Damn...... ik dacht dat ze aan het geinen waren in de kapsalon.... maar hij gaat gewoon zo rondlopen....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, is het kapsel van Brian ontploft?
Heeft Amanda net gestyled, ik denk om hem minder aantrekkelijk voor Nadia te makenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:46 schreef CoT het volgende:
Moet dioe Brain niet een keer naar de kapper![]()
Nog even en hij kan echt naar het Riag.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:46 schreef ericahysterica het volgende:
leuk kapsel hoor die rat het lijkt nu wel een bejaarde schlagerzanger.Doehoehoehoeh bist alles was ich habe auf der welt doehoehoe.......
Gek... Ze heeft een prachtig gezicht, maar het lijf van een Yeti... Misschien wel twee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:42 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Nadia echt een mooi figuurtje hebben... tenminsten niet zo vel over been als Lieke.
Ze zit veel aan haar haar, ok, maar tussen die oortjes zitten toch heel wat meer actieve grijze celletjes als bij die blonde met dat touw op haar knar. Dus een tweede Amanda:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik word al gek van dat constant gepruts met d'r haar... Voor dat betreft hebben we een nieuwe Amanda bij!
'of ze een dot heeft'quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:46 schreef FdW het volgende:
Ik moet even naar AH. Scan wil jij in de gaten houden of ze een dot heeft? Bedankt!
Doodziek ik word er zo moe van dat gefrunnik de hele dag die moeten toch als ze werken 3 uur vroeger opstaan om te stylen, s'avonds zijn ze wel snel want ook Nadia ging vannacht zo de nest weer inquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik word al gek van dat constant gepruts met d'r haar... Voor dat betreft hebben we een nieuwe Amanda bij!
Dat heet tegenwoordig de Prins Claus kliniekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Nog even en hij kan echt naar het Riag.
Haar voorkant misschien, haar achterkant daarentegen is wel prima hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gek... Ze heeft een prachtig gezicht, maar het lijf van een Yeti... Misschien wel twee.
het zal idd storm lopen als ze haar eigen kapsalon opentquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt zien dat Amanda kapster is geweest.![]()
Dit had ik niet moeten schrijven, want sindsdien zien we Nadia niet meer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:39 schreef scanman01 het volgende:
De regie gaat ook proberen Nadia naakt te scoren, zoals ze ook altijd met Amanda doen
Ja, die rug is wel okee ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haar voorkant misschien, haar achterkant daarentegen is wel prima hoor![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gek... Ze heeft een prachtig gezicht, maar het lijf van een Yeti... Misschien wel twee.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Damn...... ik dacht dat ze aan het geinen waren in de kapsalon.... maar hij gaat gewoon zo rondlopen....![]()
my thoughts!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef DrsH het volgende:
Die Amandaatje doet er alles aan om Brian zo onaantrekkelijk mogelijk te maken voor Nadia stel je voor dat ze vanavond weer tussen hun in wil liggen
heel slim iddquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef tonythewiseguy het volgende:
wil amanda der vriendje lelijk maken ofso?? voor mogelijk andere kandidaten
De regie blijft het proberen hoor, maar dankzij jou mogen we niet meer meekijken...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit had ik niet moeten schrijven, want sindsdien zien we Nadia niet meer.
Voor wat betreft de haar schrijf ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zit veel aan haar haar, ok, maar tussen die oortjes zitten toch heel wat meer actieve grijze celletjes als bij die blonde met dat touw op haar knar. Dus een tweede Amanda:![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig de Prins Claus kliniek![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef demins het volgende:
Brian zijn hairdo doet me denken aan synthesiserbandjes uit de jaren 80 van de vorige eeuw, waarvan ik de naam gelukkig vergeten ben...
Tsja, ik moet me baseren op de filmpjes in het Youtube-topic...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:48 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haar voorkant misschien, haar achterkant daarentegen is wel prima hoor![]()
dot (de ~, ~ten)quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Voor wat betreft de haar schrijf ik
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:53 schreef mootie het volgende:
Wat moet Brian zweren? De neptieten van Amanda?
amanda heeft haar sneetjes onder haar borsten aan melis laten zien....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie heeft wat gisteren aan melissa laten zien![]()
Hij zou er maar trots op zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
Absoluut TOP kun je die niet opsturen naar hem?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat heeft ze aan Melissa laten zien, de littekens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |