Het is dus slappe huid. Ik geloof er niks van. Het ziet eruit als vet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.medinova.com/H(...)ng/Buikwandcorrectie
Alles loopt vrij recht bij haar. Geen heupen enzo. Dus veel plezier dan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:42 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Nadia echt een mooi figuurtje hebben... tenminsten niet zo vel over been als Lieke.
Dat viel mij ook op. Ze is zo exhibitionistisch als de pestquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:44 schreef demins het volgende:
Ze heeft alvast haar paardrijbroek uitgetrokken, dat is makkelijker bij het stylen...
Het is gewoon vet, anders staat het niet strak, er hangt niksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dus slappe huid. Ik geloof er niks van. Het ziet eruit als vet.
Ik denk een combi.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dus slappe huid. Ik geloof er niks van. Het ziet eruit als vet.
Wel een stuk minder agressiefquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef tonythewiseguy het volgende:
het haar van brian hahahahaha
Dan zit ze op de goeie plek.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Ze is zo exhibitionistisch als de pest
Kun je nagaan hoe goed die kliniek is... in het meesmoezen met vrouwen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon vet, anders staat het niet strak, er hangt niks![]()
Brian zal er wel laten want die houd immers van Heupen en billen.. Nu snap ik waarom hij zoveel leuke dingetjes met Amanda ging doen vanochtend..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles loopt vrij recht bij haar. Geen heupen enzo. Dus veel plezier dan.
Echt hé!?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:45 schreef tonythewiseguy het volgende:
het haar van brian hahahahaha
Je kunt zien dat Amanda kapster is geweest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, is het kapsel van Brian ontploft?
Ja, maar volgens mij dus ook bloot. Zodra haar buik wat strakker is gaat ze helemaal bloot. Heeft ze al aangekondigd. Nadia hoopt vast ook wel op een Playboy aanbod.quote:
en dan te bedenken dat zwart nog afkleedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gatverdamme! [afbeelding]
Waarom brengen ze dat ranzig stuk vet zo in beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |