Dat zijn dus Chanel-oorbellen... Ik dacht dat het hoefijzers waren...quote:
Natasja heeft echt een heel eng middel..... het is ook geen overtollig vel zoals ze maar blijft zeggen. Het is gewoon vet!quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hinnikt ze er flink op los.
Nou... ze vertelde vanochtend juist dat ze te vet was geworden voor de jurk die ze op Jaaps huwelijk wil dragenquote:
Ze zei dat ze cellulitis op haar buik had, daarom heeft ze het gedaan...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
22 en dan al liposuctie man, echt sick als je zo jong ben kan je t toch gewoon eraf trainen
Hee, dan spreekt ze zichzelf tegen, da's niks voor Natasia.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... ze vertelde vanochtend juist dat ze te vet was geworden voor de jurk die ze op Jaaps huwelijk wil dragen![]()
Ik snap ook niet dat ze akkoord gaan met die buikwandcorrectie... ze kan dat toch gewoon afvallen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja heeft echt een heel eng middel..... het is ook geen overtollig vel zoals ze maar blijft zeggen. Het is gewoon vet!![]()
Nee joh, komt natuurlijk allemaal omdat ze niet kon trainen omdat ze d'r borsten moest ontzienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hee, dan spreekt ze zichzelf tegen, da's niks voor Natasia.
Ik zie het ook niet hoor... buikwand, vet. 't Is toch gewoon vet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze akkoord gaan met die buikwandcorrectie... ze kan dat toch gewoon afvallen...
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, komt natuurlijk allemaal omdat ze niet kon trainen omdadt ze d'r borsten moest ontzien laten zien:)
ze heeft wel vééééél mooier haar dan amandaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ze krijgt het voor elkaar om nog meer aan haar haar te zitten dan Amanda!
Kan je cellulitis ook al wegzuigen???quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze zei dat ze cellulitis op haar buik had, daarom heeft ze het gedaan...
Jij bent geen diehard streamer met een maag van betonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gatverdamme! [afbeelding]
Waarom brengen ze dat ranzig stuk vet zo in beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |