Maar als je het theorieboek 'Tandreiniging' niet bij de hand hebt, kan je toch maar het beste laten zien hoe het moet. Zo leer je het kinderen tenslotte ook!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat het zo ongeveer moet zitten. Maar dan heb je aan de andere kant een 'vent', die zich die moederrol laat aanleunen i.p.v. te eisen dat het kind zelf verantwoordelijkheid gaat nemen voor haar persoonlijke hygiene.
Met glittertjesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil dat Brian een haarband gaat dragen, opletten dus.
Hoe zou die nou in bed zijn?quote:
Bah..... nu let ik er ook op...... constant..... het irriteert me nu al!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
En weer legt ze haar haar precies goed over haar voorhoofd. De 25e keer ofzo.
so what.........ga jij nooit onder de douche dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
NADIA GAAT FF DOUCHEN.
Dat zijn dus Chanel-oorbellen... Ik dacht dat het hoefijzers waren...quote:
Natasja heeft echt een heel eng middel..... het is ook geen overtollig vel zoals ze maar blijft zeggen. Het is gewoon vet!quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hinnikt ze er flink op los.
Nou... ze vertelde vanochtend juist dat ze te vet was geworden voor de jurk die ze op Jaaps huwelijk wil dragenquote:
Ze zei dat ze cellulitis op haar buik had, daarom heeft ze het gedaan...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:33 schreef tonythewiseguy het volgende:
22 en dan al liposuctie man, echt sick als je zo jong ben kan je t toch gewoon eraf trainen
Hee, dan spreekt ze zichzelf tegen, da's niks voor Natasia.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... ze vertelde vanochtend juist dat ze te vet was geworden voor de jurk die ze op Jaaps huwelijk wil dragen![]()
Ik snap ook niet dat ze akkoord gaan met die buikwandcorrectie... ze kan dat toch gewoon afvallen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja heeft echt een heel eng middel..... het is ook geen overtollig vel zoals ze maar blijft zeggen. Het is gewoon vet!![]()
Nee joh, komt natuurlijk allemaal omdat ze niet kon trainen omdat ze d'r borsten moest ontzienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hee, dan spreekt ze zichzelf tegen, da's niks voor Natasia.
Ik zie het ook niet hoor... buikwand, vet. 't Is toch gewoon vet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze akkoord gaan met die buikwandcorrectie... ze kan dat toch gewoon afvallen...
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, komt natuurlijk allemaal omdat ze niet kon trainen omdadt ze d'r borsten moest ontzien laten zien:)
ze heeft wel vééééél mooier haar dan amandaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ze krijgt het voor elkaar om nog meer aan haar haar te zitten dan Amanda!
Kan je cellulitis ook al wegzuigen???quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze zei dat ze cellulitis op haar buik had, daarom heeft ze het gedaan...
Jij bent geen diehard streamer met een maag van betonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Gatverdamme! [afbeelding]
Waarom brengen ze dat ranzig stuk vet zo in beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |