De neptieten van Amanda.quote:
Volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt nu min of meer dat de borsten van Amanda idd fake zijn.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat heeft ze aan Melissa laten zien, de littekens?
Ik niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef CoT het volgende:
Zijn er echt mensen die twijfelen of die tieten nep zijn?![]()
Wereldschokkend nieuws.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
Goh...... wat een verrassing........ de borsten van Amanda zijn nep........![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
Goh...... wat een verrassing........ de borsten van Amanda zijn nep........![]()
Ik begreep juist dat ze zou laten zien dat er GEEN sneetjes zitten. Beetje vreemd wel... en vrij dom van Amanda.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef lorence1 het volgende:
[..]
amanda heeft haar sneetjes onder haar borsten aan melis laten zien....
Volgens mij wel.. met 75B twijfelen of borsten echt zijn....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef CoT het volgende:
Zijn er mensen die het nog iets kan interesseren?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef CoT het volgende:
Ik zie ineens Brian voor me..... die een Whamdansje doet.... met een enorme fake tandpastasmile.quote:
(Die van Amanda)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:57 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. met 75B twijfelen of borsten echt zijn....
Sterker nog, Amanda weet zeker dat ze echt zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:55 schreef CoT het volgende:
De stylekunsten van Amanda.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:58 schreef SiRojK het volgende:
Wat is er met het haar van Bwian gebeurd?
Gremlins wel, Mowgli's nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Yeti's kunnen toch niet tegen water?
.. Oh nee, dat waren Gremlins..
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Sterker nog, Amanda weet zeker dat ze echt zijn![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef Villalux het volgende:
even bij gelezen ...wie is die jongen in de keuken, weer een nieuwe?
Dat is nou Brian (zit er pas 9 maanden)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef Villalux het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef Villalux het volgende:
En een rose/witte broekjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie ineens Brian voor me..... die een Whamdansje doet.... met een enorme fake tandpastasmile.![]()
Toevallig heeft Amanda daar sneetjes, maar zelfs al had ze die niet onder dr borsten, dat zegt ook niets tegenwoordig. Beetje borstvergroting gaat via een sneetje in de okselquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat ze zou laten zien dat er GEEN sneetjes zitten. Beetje vreemd wel... en vrij dom van Amanda.
Maar ja, t'is Amanda hè.
9 maanden, hoog tijd dat hij de baarmoeder aka Gouden Kooi verlaat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Dat is nou Brian (zit er pas 9 maanden)
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Dat is nou Brian (zit er pas 9 maanden)
Laten we haar de voordeel van de twijfel geven en denken dat ze er meerdere van heeft in het roze;)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
Zelfde slipje weer aan. Meid, dat kán toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |