niet als de buikspieren te erg zijn opgerekt dan worden deze dus aangetrokken. Na een bevalling kan dat voorkomen dus dat iemand maat 38 heeft met een buik als een kangeroe. Maar Nasty heeft ook een veTschortquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze akkoord gaan met die buikwandcorrectie... ze kan dat toch gewoon afvallen...
Ja precies, buikwand doen ze toch normaal als er overtollig huid zit, maar dat is gewoon een zwemband bij haar, daar moet sowieso liposuctie komen neem ik aan... wat zij ook zegt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet hoor... buikwand, vet. 't Is toch gewoon vet?
Het is echt geen vel wat over is na heel veel afvallen, dan hing het wel, dit is gewoon een bolle pens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet hoor... buikwand, vet. 't Is toch gewoon vet?
Blijkbaar, om die bobbels weg te halen denk ik...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:38 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je cellulitis ook al wegzuigen???
ik ook! en dan denken ze ook echt gewoon dat het mooi word, wat totaal nie zo is, al die littekensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:38 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik krijg gewoon een misselijk gevoel als ik Nadia en Natasja net zo hoorde vertellen over hoe de operatie gedaan wordt.
klopt ik veronderstel een buikwandcorrectie en een liposuctie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja precies, buikwand doen ze toch normaal als er overtollig huid zit, maar dat is gewoon een zwemband bij haar, daar moet sowieso liposuctie komen neem ik aan... wat zij ook zegt.
Maar de buikwand... dat zijn spieren, toch? Ofzo? Ik zie echt alleen maar vet over die broeken bollen. Ik zie geen verkeerde houding, wat je zou verwachten als er spieren in het geding zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is echt geen vel wat over is na heel veel afvallen, dan hing het wel, dit is gewoon een bolle pens.![]()
Precies........en als ze na die liposuctie niet heel streng is voor zichzelf heeft ze binnen een jaar weer een reuze zwemband........(ik zie de bui(k) al hangenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja heeft echt een heel eng middel..... het is ook geen overtollig vel zoals ze maar blijft zeggen. Het is gewoon vet!![]()
Ik heb er ook een waarop hij precies zo aan z'n haar bij het oorlelletje zit. Wat een trut is het toch.quote:
http://www.medinova.com/H(...)ng/Buikwandcorrectiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de buikwand... dat zijn spieren, toch? Ofzo? Ik zie echt alleen maar vet over die broeken bollen. Ik zie geen verkeerde houding, wat je zou verwachten als er spieren in het geding zijn.
Briansuctie en brainsuctie, Amanda ten top.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:41 schreef DrsH het volgende:
Amanda heeft ook een lipo gehad alleen hebben ze daar de hersenen weggezogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |