Die kwam 20 minuten geleden opeens uit de lucht vallen, mompelde iets over tijdreizen, deed een vreemd dansje waarbij hij geregeld naar zijn kruis greep en informeerde daarna of ze in het huis een lolobal hadden en of Magnum PI al begonnen was...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef Villalux het volgende:
even bij gelezen ...wie is die jongen in de keuken, weer een nieuwe?
Meer richting het middelpunt van de aarde, dacht ik...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ze hangen echt heel erg. De tepels wijzen richting zuiden.
[afbeelding]
Wat dat betreft passe ze uitstekend bij elkaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:05 schreef Desii het volgende:
Ze heeft al net zo'n tempo met aankleden als Dennix .... turtle-alert
MUMM-RAAAAAA!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, niet echt stevig
[afbeelding]
Herkende Villalux echt Brian niet!! Geweldig...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Dat is nou Brian (zit er pas 9 maanden)
Heerlijk die details van jou altijdquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Deo spuittijd rechteroksel: 1.34
Deo spuittijd linkeroksel: 1.12
Dit is veeel beterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:04 schreef SiRojK het volgende:
Hey Nadia, potverdorie, doe jij eens even een stringetje aan!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat ik denk, dat Nadia tot een paar jaar terug een dikkerdje was.
Dat ze flink is afgevallen en daardoor die hangtieten en blubberbuik (zie Celulites).
Ook heeft ze vrij dikke poes wat er ook duidt dat ze dik geweest is.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef wolferl het volgende:
Ook heeft ze vrij dikke poes wat er ook duidt dat ze dik geweest is.
Ik denk dat je best eens gelijk zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat ik denk, dat Nadia tot een paar jaar terug een dikkerdje was.
Dat ze flink is afgevallen en daardoor die hangtieten en blubberbuik (zie Celulites).
Ook heeft ze vrij dikke poes wat er ook duidt dat ze dik geweest is. Daar komt nog bij dat ze Jaap erg waardeerde en hem wil steunen. Geeft alleen maar aan dat ze precies weet hoe Jaap zich voelt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:09 schreef DrsH het volgende:
Naar mate ik langer kijk kom ik tot de volgende kwalificatie:
Lieke: Top wijf;
Amanda: vreselijk ordinair en een slet van de bovenste plank waarvan de UVD verstreken is:
Nadia; leuk koppie verder een vormloze vleesklomp;
Natasja: te vies om aan te pakken een rotkop en figuur.
Jaja! Dat is hem!quote:
Echt achterlijk ze heeft toch tijd zat gehad streams te kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
Nadia dacht dat men rekening zouden houden met haar als ze zich staat te douchen of omkleden.
Mens, er staan 160 camera's op je gericht.
Blijf nog even kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:09 schreef DrsH het volgende:
Naar mate ik langer kijk kom ik tot de volgende kwalificatie:
Lieke: Top wijf;
Amanda: vreselijk ordinair en een slet van de bovenste plank waarvan de UVD verstreken is:
Nadia; leuk koppie verder een vormloze vleesklomp;
Natasja: te vies om aan te pakken een rotkop en figuur.
Ga je ze tips gevenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:10 schreef Frasier het volgende:
Op welk mailadres kan ik de redactie bereiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |