Ja, daarvoor moet je eerst met Brian hebben gen!@#ktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:43 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens Amandel moet je extensions verdienen.
Zij kreeg ze na anderhalve week
Het zijn rare tijden voor (jonge) vrouwen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:42 schreef Sebi het volgende:
[..]
Bijna net zo verbazingwekkend als een boobjob op je 15e.![]()
she's a malequote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:44 schreef agter het volgende:
Er gemaakt Kak is ze.
Alsof ze iets vanzichzelf verborgen houdt.
vind ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waarom blijft dat kind niet gewon puur natuur........
ze is prachtig zo
zonde
Omdat het DGK bewoners zijn en daar is altijd heel wat mee mis enzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ze is prachtig zo
zonde
Haar stem, zo gemaakt bekakt, het feit dat ze voor 6 kilo liposuctie ondergaan heeft en de manier waarop ze constant bevestiging zoekt, maakt dat ik de indruk heb dat zij in wezen erg onzeker over zichzelf is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ze is prachtig zo
zonde
Vast naar Nadiaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Naar wie zit Brrr. zo vriendelijk te knipogen?
Toch niet naar A'Del he?
Dat komt door die kak R van Naatje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waarom zegt amanda ineens 10x per 5 minuten
is ook niet errrrrrrrg![]()
is dat sinds vanavond?
ah.... dus toch sinds vanavondquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat komt door die kak R van Naatje.
A'Del wil haar evenaren. WHAHAHAHA
En Brrr. loopt als een leeuw om haar heen. Stoer te doen met zijn dassie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:49 schreef mazaru het volgende:
Nadia zet alle zeilen bij om Brrr te krijgen
Heel subtiel, en het werkt als een speer
Ze praat zoveel... ze nemen het allemaal in zich op. Het antwoord komt later wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Niemand durft haar nog aan te vallen, te dizzen, uit te schelden of iets geks te doen
Best maf om te zien eigenlijk
Ze is gewoon te schattig om te terrorrenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze praat zoveel... ze nemen het allemaal in zich op. Het antwoord komt later wel.
mijn god... dat Tien het ondertussen al niet verboden heeft om er zo uit te zienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:52 schreef mazaru het volgende:
Teken van onzekerheid.
Plukken aan je dooie haar
[afbeelding]
Echt weer iets waar vrouwen op lettenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:55 schreef avonne het volgende:
[..]
mijn god... dat Tien het ondertussen al niet verboden heeft om er zo uit te zien
het is alsof je naar "A life of grime" of een zwerfster zit te kijken
Ik weet nog toen hij moest janken na dat telefoongesprek met Judith, Huub was echt lief tegen hem toen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef rooie3 het volgende:
Toch altijd wel frappant.
Zo gauw Brian in de war is zoekt hij huub op.
Wat wel vaker gebeurd bij ook de andere miljonairs.
Doet Natasja ook altijd, Jaap ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef rooie3 het volgende:
Ze zijn bij tijd en wijlen ook heel erg "close'quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef rooie3 het volgende:
Hij gaat deaudquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
Knipperende ogen en onrustige ademhaling. Blackout of para?![]()
[afbeelding]
Wat is dit voor geheimtaalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:57 schreef BuffyJan het volgende:
T was niet favoriet aan de telefoon maar de kleine versie. Is dat Stijn?
Je kan van alles van hem vinden, maar hij is over het algemeen erg eerlijk. Dat zullen de andere bewoners ook wel doorhebben. Het is dat ze in een spel zitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef rooie3 het volgende:
Als ze het over hun favoriet hebben is het altijd in de hij vorm. Dat moet Stijn zijn, dan is de kleine versie Deborah neem ik aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:57 schreef BuffyJan het volgende:
T was niet favoriet aan de telefoon maar de kleine versie. Is dat Stijn?
ik heb iets gemist, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef rooie3 het volgende:
Ja grappig he dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waarom zegt amanda ineens 10x per 5 minuten
is ook niet errrrrrrrg![]()
is dat sinds vanavond?
Net omgekeerd, Deborah is de grote en Stijn de kleine (ook fysiek een kleine)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als ze het over hun favoriet hebben is het altijd in de hij vorm. Dat moet Stijn zijn, dan is de kleine versie Deborah neem ik aan.
Ow, serieus? Elke keer als ik ze over 'de favoriet' hoor is het altjd hij dit en hij dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Net omgekeerd, Deborah is de grote en Stijn de kleine (ook fysiek een kleine)
Napraterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:01 schreef waxmask het volgende:
Is terror Jaap dood?![]()
Jaap zegt net dat ie geen terror-Jaap meer wil zijn, of orders van RTL?![]()
Ruzie met Amandaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb iets gemist, geloof ik.
Wat is er met Brian gebeurd dan?
Hij werd weer eens met de oerdomme Amanda geconfronteerd en kon haar deze keer niet manipuleren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb iets gemist, geloof ik.
Wat is er met Brian gebeurd dan?
We kunnen beter stellen: ruzie gemaakt met Amanda. Want het ging helemaal nergens over en speelde zich volledig af in zijn eigen fantasie.quote:
Volgens mij stamt dat 'hij'-spraakgebruik nog uit de tijd dat Frans redacteur was. En na z'n vertrek is dat 'hij' voor favoriet er gewoon ingehouden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow, serieus? Elke keer als ik ze over 'de favoriet' hoor is het altjd hij dit en hij dat.
oja, die ruzie heb ik gehoord. Communiceren is niet hun sterkste kantquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:02 schreef farceman het volgende:
[..]
Hij werd weer eens met de oerdomme Amanda geconfronteerd en kon haar deze keer niet manipuleren.
Hij is haar zo ovderduidelijk spuugzat maar vind de sex ( en de bacjup) te makkelijk om het op te zeggen
Als ze 80 is dan ben ik ook een lekker wijfquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Nadia denkt dat ze rond de 80 kilo weegt, maar ze weet het echt niet want ze heeft altijd vocht in haar lichaam.
Ben je sowieso wel hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als ze 80 is dan ben ik ook een lekker wijf![]()
Foto's! Wij willen foto's!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als ze 80 is dan ben ik ook een lekker wijf![]()
Sinds dat Dennis erbij is gekomen, zoeken die 2 elkaar toch meer opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat Brian nu vrijwillig bij Huub gaat zitten zegt heel veel ......
Stijn is de grote favoriet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij stamt dat 'hij'-spraakgebruik nog uit de tijd dat Frans redacteur was. En na z'n vertrek is dat 'hij' voor favoriet er gewoon ingehouden.
4 kilo minder en ik ben ook een lekker wijfquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:06 schreef Kinga het volgende:
Ik gok dat ze 75 is.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:09 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
4 kilo minder en ik ben ook een lekker wijf![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's te makkelijk. Ik wil hem eerst nog zien schuimbekken![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hahaha ik word melig....
Weltrusten COSSERS!
Klopt helemaal, maar het 'grote' slaat niet op wie het meest favoriet is. Het 'grote' is afkomstg van het feit dat Deborah de grote baas is als hoofd-producent. Flens is eindverantwoordelijke en neemt de 'grote' beslissingen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Stijn is de grote favoriet.
Deborah echt niet,want Huub is gek van favoriet.
En Huub mag Deborah niet zo.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hahaha ik word melig....
Weltrusten COSSERS!
We zijn lekkere wijfenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hahaha ik word melig....
Weltrusten COSSERS!
Is me ook opgevallen, ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Sinds dat Dennis erbij is gekomen, zoeken die 2 elkaar toch meer op
Ik ga ook zo, lekker dromen over lekkere wijvenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
We zijn lekkere wijfen![]()
Slaap lekker
Ik rook mn sigaretje op en dan ga ik ook
Ja. En gezien het verloop van het telefoongesprek van Huub kreeg ik het gevoel dat alles al helemaal was uitgewerkt door 'achter'. Huub maakte meer 'voor de show' een telefoontje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
Is morgen (zaterdag) de bootcamp?
Dennis ook ze gaan zelfs in de regen voor haar zittenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Japie is verliehiefd!!!
SHITTTTTTTT geen krabbels voor onsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:16 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia heeft dus geen Hyves
Over niets, zoals hij vanaf het begin al doet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ze luistert niet naar Dennix en hij lult maar door met z'n handen in (op) zijn zak
Ik denk toch echt dat huub eerder op zijn arrogante bek gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:11 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
![]()
echt wel
![]()
hoe harder hoe beter en hoe eerderhij op zijn egocentrische bek gaat YUP !!!
![]()
![]()
![]()
dan gaan we een feessie bouwen toch ?!![]()
jaaaaaaaaaa toen was ze nog 70 kilo en nu 80 !!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef Day het volgende:
Ik heb nog even naar de foto van Nadia op de DGK-site gekeken. Die is wel heel erg gephotoshopt, ze is daar een stuk slanker.
Hij zo : jaaaaa meestal in het weekend slapen we tot zo laat en die dag tot zolaat alsof hij er al een paar maanden zitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
Dennis heeft het allemaal wel helemaal door na 1 week, hij is toch wel de uberspeler lijkt het.![]()
hij lijkt wel een spion ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Over niets, zoals hij vanaf het begin al doet.
Wat zijn deel is, is mij nog niet duidelijk.
Heel eerlijk gezegd, die geshopte foto is een stuk slechter. Haar koppie op de stream spreekt me veel meer aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef Day het volgende:
Ik heb nog even naar de foto van Nadia op de DGK-site gekeken. Die is wel heel erg gephotoshopt, ze is daar een stuk slanker.
Waarschijnlijk is dat een foto van januari, haar haar is daar ook korter.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef Day het volgende:
Iedereen is onverdonderd door deze bambi aka Yolanthequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
De bewoners lijken allemaal wel een beetje verslagen te zijn.
Wat een stemming in de slaapkamer haha.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een grafbek ......
[afbeelding]
Haar koppie zeker!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, die geshopte foto is een stuk slechter. Haar koppie op de stream spreekt me veel meer aan.
Is zijn eigen schuldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:23 schreef farceman het volgende:
Weer een Huub hater erbij.......Dennis, Nadia,
Ik vind haar een mooie vrouw. En ze weet heel goed hoe ze de mannen moet bespelen. Ben alleen bang dat ze daardoor de vrouwen weleens tegen zich zou kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, die geshopte foto is een stuk slechter. Haar koppie op de stream spreekt me veel meer aan.
Ik gok nog zo'n 6 minuten en dan begint de grote rabbit-show weerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:24 schreef farceman het volgende:
Daar gaat Amanda al.......ze heeft het toch 15 min volgehouden
Zo van; Ik wil jou de woorden in je mond leggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
Dennis praat met een vinger voor zijn mond. Zo van: ik zeg het wel en ik zeg het niet.
Ik zie haar die ook nog wel bespelenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind haar een mooie vrouw. En ze weet heel goed hoe ze de mannen moet bespelen. Ben alleen bang dat ze daardoor de vrouwen weleens tegen zich zou kunnen krijgen.
never. huub mag haar nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:27 schreef Desii het volgende:
Ze lijkt me niet dom.... dus ik heb nog hoop dat ze ri. Huub en Lieke toetrekt.
Zijn zij wel inteligent danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:27 schreef Desii het volgende:
Ze lijkt me niet dom.... dus ik heb nog hoop dat ze ri. Huub en Lieke toetrekt.
lijkt een beetje op de apenheul...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:29 schreef avonne het volgende:
Nu zegt Jaap het alwéér.
Hij vindt het jammer dat Huub Nadia niet sexueel aantrekkelijk vindt (met de ondertoon "dan had jij Lieke de villa uit kunnen neuken".
Eerder zei hij al tegen Dennis dat hij Nadia moest neuken.
Sorry, hoor, dan ben ik maar ouderwets, maar neuken als strategie aan iemand anders aan te zeggen gaat mij een stap te ver.
Als iemand dat uit zich zelf doet, ok, maar iemand daartoe aansporen of verwachten dat iemand dat doet ....
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:30 schreef BuffyJan het volgende:
Zo lieve fokkers. Fuck die obsessieve bitch van een Denniks met zn Huub Huub Huub. Ik hoop dat ie morgen valt in een regenboog van stront en kots, Ik vind t een lul eerste klas, met zn grote bek,. Hij zit er net een WEEK![]()
Sorry ik laat me gaan, ik ga slapen. Morgen vroeg op en dan naar Arrow Rock![]()
![]()
Weltrusten. Ik ga ook, morgen naar Rhenen, festival voor verst. gehandicapten. Ook leukquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:30 schreef BuffyJan het volgende:
Zo lieve fokkers. Fuck die obsessieve bitch van een Denniks met zn Huub Huub Huub. Ik hoop dat ie morgen valt in een regenboog van stront en kots, Ik vind t een lul eerste klas, met zn grote bek,. Hij zit er net een WEEK![]()
Sorry ik laat me gaan, ik ga slapen. Morgen vroeg op en dan naar Arrow Rock![]()
![]()
Verdomd ja. Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
OK, ik ben eruit. Ze lijkt wel op Hind.
We zullen zien!quote:
Wordt vast wel leuk. Welterustenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Weltrusten. Ik ga ook, morgen naar Rhenen, festival voor verst. gehandicapten. Ook leukvergeleken met arrow rock
Ze zei zelf dat ze die vraag al vaker had gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
Niet op Yolanthequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
Volgens mij is het IQ-totaal van Brian, Amanda, Natasia en Dennis lager dan dat van Huub, Lieke en Jaap.quote:
Haar stem op die van Gabyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
Word je gestoord van toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef farceman het volgende:
Ik wordt echt dood en dood ziek dat echt elk gesprek daar over Huub moet gaan.
Kunnen ze niet een boete op het woord Huub zetten?
Mee eensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:34 schreef yellowfirst het volgende:
Misschien een snelle gedachte, maar een finale Huub, Nadia, Lieke en Jaap, ik teken er voor!!
idd.. ik wordt er ook niet goed van.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
Ik word hier niet goed van - Huub, Huub, Huub, Huub... Zijn er nog andere spelers waar ze aan zouden kunnen denken?
Zo... dat duurdequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
Goedenachtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:36 schreef Sebi het volgende:
[afbeelding]
Zo, ik ga er ook vantussen. Straks naar de TT in Assen, d.w.z. ik moet naar beneden lopen, de afstandsbeniening pakken en op 7 drukken. Welterusten allemaal!
Waar Huub is, is Lieke. Die jongen kan geen stap doen, zonder dat zij zich met hem bemoeid.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word je gestoord van toch.
Vind het wel jammer dat Huub lieke heeft.
Huub zonder Lieke was toch leuker.
Met iedereen kan huub leuk praten maar door Lieke zijn die goede gesprekken voorbij.
Overal zit ze bij.
Jawel hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Brian: ik spreek je dat, dat is niet Amanda. Wat jij nu zegt is verdraaid. Jij bent zo stom aan het verdraaien.
Aman: ik probeer jou te begrijpen.
Er is een intensieve onderzoek aan vooraf gegaanquote:
Ongeloofelijk, laat ze eens iemand anders pakken.... Brian ,Aamnda , Natasia enz en enz.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
Ik word hier niet goed van - Huub, Huub, Huub, Huub... Zijn er nog andere spelers waar ze aan zouden kunnen denken?
Valt best wel mee vind ik..... maar ze houden van elkaar, dus lijkt me vrij logisch dat je elkaar steeds opzoekt.... Zeker ook omdat Lieke voor de rest niemand in de villa heeft, waar ze goed mee kan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waar Huub is, is Lieke. Die jongen kan geen stap doen, zonder dat zij zich met hem bemoeid.
Jammer, want ik begin Lieke steeds meer te waarderen, omdat zij zich best sterk heeft getoond.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:39 schreef kleinzusje het volgende:
Dag lieve cossertjes, ik ga nog even lurken in de SC en dan slapen![]()
![]()
Met die trouwpartij en de vakantie daarna is Japio een flink aantal dagen weg. Daarom denk ik dat ze meer naar Dennis zal trekken. Of naar Lieke, dat sluit ik ook niet uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:40 schreef Day het volgende:
Volgens mij gaat het wel goedkomen tussen Jaap en Nadia.
Dat kan, maar ook al hou je van elkaar, dan hoef je toch niet telkens op elkaars lip te zitten en je met elk gesprek te bemoeien??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Valt best wel mee vind ik..... maar ze houden van elkaar, dus lijkt me vrij logisch dat je elkaar steeds opzoekt.... Zeker ook omdat Lieke voor de rest niemand in de villa heeft, waar ze goed mee kan.
Volgens mij is hij bezig haar te dumpen, zodat hij iets met Nadia kan beginnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:35 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Vanaf het moment, dat Hind is binnen gekomen is Brrrr ruzie aan het zoeken met A'Del en dat kind moet op haar knieen.
Hoe ordie ik haar ook vind. Ik vind dit ook wel een beetje zielig voor haar.
Bedankt voor je mooie OP's Kleinzusjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:39 schreef kleinzusje het volgende:
Dag lieve cossertjes, ik ga nog even lurken in de SC en dan slapen![]()
![]()
Ik vind dat bloedirritant van Lieke!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat kan, maar ook al hou je van elkaar, dan hoef je toch niet telkens op elkaars lip te zitten en je met elk gesprek te bemoeien??
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is hij bezig haar te dumpen, zodat hij iets met Nadia kan beginnen.
Idem.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bedankt voor je mooie OP's Kleinzusjeslaap lekker
![]()
![]()
Weet ik niet, hij is wel heel open tegen haar en doet zijn best charmant te zijn. Nooit eerder gezien bij Jaap!quote:
De soep wordt nooit zo heet opgedient(of zoiets)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:44 schreef farceman het volgende:
Heb ik iets gemist Brian en Amanda opeens uit elkaar?
dat is juist het grote probleem denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Valt best wel mee vind ik..... maar ze houden van elkaar, dus lijkt me vrij logisch dat je elkaar steeds opzoekt.... Zeker ook omdat Lieke voor de rest niemand in de villa heeft, waar ze goed mee kan.
Dat was al uren geleden te merken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
toneelspel gok ik......... anders zou ik medelijden met Cora hebben..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij is wel heel open tegen haar en doet zijn best charmant te zijn. Nooit eerder gezien bij Jaap!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit echt al weer in een toneelstuk. Hij wil nu wel een kindje met haar gaan maken .....
[afbeelding]
Alsof hij kans maaktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij is wel heel open tegen haar en doet zijn best charmant te zijn. Nooit eerder gezien bij Jaap!
ja ik ook, en ook als huub dan wegloopt dan geeft ze persoon waar huub mee in gesprek was een samenvatting van wat huub heeft gezegd en wat voor conclusie eruit getrokken moet wordenquote:
Hier kan ik me helemaal bij aansluiten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:46 schreef avonne het volgende:
[..]
dat is juist het grote probleem denk ik.
Lieke en Huub hebben (elk voor zich) alle andere mensen afgestoten.
Ze hebben niemand meer dan elkaar. En Lieke zit zo bovenop alles (daarom wil Jaap nu ook van haar af, hij vond haar te benauwend, en Dennis heeft ze ook vanaf het begin zitten bedreigen) dat er geen opening is om hun groepje groter te maken.
Als er ook maar iets tussen hun mis gaat (immuniteit, ruzie) is het gewoon over met het spel.
Lieke functioneert echt als aanhangsel van Huub. Ook ik ben van mening dat ik haar nog steeds niet ken, behalve als frontsoldaat voor haar liefje.
Ze zouden elkaar wat meer ruimte moeten geven.
Ze is echt heel goed in het bespelen van mannen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:48 schreef maril het volgende:
[..]
Als ik haar zo bezig zie, waarom niet.
zat ik ook al te denken....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is Lieke de boel aan het afluisteren? Ze ligt al een tijdje niet meer in bed.
Ik had het niet eens over een (sex)relatie. Ik zie daar wel een leuke vriendschap ontstaan.quote:
WTF Jaap bij haar een kansquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:48 schreef maril het volgende:
[..]
Als ik haar zo bezig zie, waarom niet.
Dat toontje er ook bij dan!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:49 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja ik ook, en ook als huub dan wegloopt dan geeft ze persoon waar huub mee in gesprek was een samenvatting van wat huub heeft gezegd en wat voor conclusie eruit getrokken moet worden![]()
oooooooh ja dat welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over een (sex)relatie. Ik zie daar wel een leuke vriendschap ontstaan.
Een voorbeeld voor alle vrouwen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze is echt heel goed in het bespelen van mannen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Had je deze gezien, is nog veel enger:
[afbeelding]
Dan had ik dat toch goed voorspeldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heerlijk: Brian neemt zelf al afstand... kan hij daarna lekker makkelijk op Nadia overgaan, dan is het nog Amanda d'r schuld ook: zij verkoos immers Nadia boven Brian![]()
gadverdammequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wie is dat?? Gadver die is engquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha. Ik zag niet eens wie dat was. Wilde dat net gaan vragen, maar bedenk me net, dat dat Nasty moet zijnquote:
een gefotoshopte versie hoop ik voor natasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia, naast Eric tijdens een van zijn allerlaatste nachten.
Dat zei ik al uren geledenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had ik dat toch goed voorspeld![]()
[..]
Nee, echt niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:57 schreef lorence1 het volgende:
[..]
een gefotoshopte versie hoop ik voor natas
Brrr wat een enge capquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia, naast Eric tijdens een van zijn allerlaatste nachten.
Mannen die verliefd (geil) zijn op een mooi meisje, durven haar juist daarom niet aan te spreken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
Maar ik zie Brian nog niet naar Nadia toe trekken, hoor.
Hij heeft nog niet eens een gesprekje met haar gehad, toch? Terwijl hij altijd gemakkelijk met mensen praat. Ook zag ik hem niet "geil" rondhupsen, zoals hij deed toen Melissa voor het eerst kwam, en met die danslerares.
quote:
Ik ga niet eens proberen om zo goed te worden als zij. Dat lukt me niet zonder te lachen.quote:
Het zwakke punt van Brian en Amanda is dat ze niet gelijk stelling hebben genomen toen Nadia vroeg of ze bij hun in bed mocht...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
Maar ik zie Brian nog niet naar Nadia toe trekken, hoor.
Hij heeft nog niet eens een gesprekje met haar gehad, toch? Terwijl hij altijd gemakkelijk met mensen praat. Ook zag ik hem niet "geil" rondhupsen, zoals hij deed toen Melissa voor het eerst kwam, en met die danslerares.
ik begin steeds meer te denken dat ze een vent isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:59 schreef farceman het volgende:
Gadverdamme wat een ranzige tieten
Geen mooiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:59 schreef CoT het volgende:
Hey, tieten
Droeg ze er wat onderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:59 schreef tipsch het volgende:
Nadia in boxershort?
Vriendschappen aangaan in het huis? Met wie dan? Lieke leeft nog weleens mee met een ander en kookt voor ze,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Hier kan ik me helemaal bij aansluiten.
Ik vind dat 'keuzes maken'-verhaal van haar ook nergens op slaan. Lieke heef zichzelf maar 1 keuze gegeven; Huub. Ze had best een relatie met Huub kunnen beginnen en ook vriendschappen aan kunnen gaan in het huis. Het probleem is alleen dat Huub dat nooit gepikt zou hebben.
vind deze beter als die silicone gevallenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje slapjes .....
[afbeelding]
alles is naar binnengenaaidquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:00 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Droeg ze er wat onder?
Want in mijn inziens zag ik daar niets zitten![]()
Ja, je zit nu eenmaal in de nachtCOS. Wij zien allesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:02 schreef Ricard0j het volgende:
Wel grappig, het COS leeft even op toen ze zich ging omkleden
Te veel somsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je zit nu eenmaal in de nachtCOS. Wij zien alles![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
alles is naar binnengenaaidliposuctie?
![]()
Neuh, ik schreef juist: naturelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:03 schreef lorence1 het volgende:
we zijn na al die uren tegen neppers of hele kleintjes (te klein om te hangen) aan te kijken, puur natuur borsten abnormaal gaan vinden
Het wachten is op een tropische zomer die geen dekbed meer veelt. Dan zien we ofwel niks, of we zien allesquote:
Toen zij net alleen met haar ogen boven de dekens uit kwam dacht ik dat eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik begin steeds meer te denken dat ze een vent is![]()
Cryptische omschrijving...zet me wel aan het denkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wachten is op een tropische zomer die geen dekbed meer veelt. Dan zien we ofwel niks, of we zien alles![]()
Waren ze maar abnormaal!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:03 schreef lorence1 het volgende:
we zijn na al die uren tegen neppers of hele kleintjes (te klein om te hangen) aan te kijken, puur natuur borsten abnormaal gaan vinden
Ze had het kunnen proberen bij de dames, maar Lieke was van begin af aan maar op 1 persoon gericht en dat was en is Huub. Bij de 1e de beste ruzie trok ze al partij voor hem, waarmee ze een signaal aan de rest aangaf. En dat terwijl ze het best vaak niet met hem eens is. Jaap zei het net goed: bij cruciale momenten doet ze precies wat Huub wil en daarmee laat ze zichzelf niet zien. Ze heeft nu ook een situatie voor zichzelf gecreeërd dat ze gewoon niet zonder hem kan. Ze kan zich no way meer los maken van Huub, want dan ligt ze eruit. Terwijl ik er zo op gok dat als Huub zich losmaakt van haar,hij met open armen verwelkomt wordt bij een andere groep. Lieke heeft zich gewoon té afhankelijk van Huub gemaakt. En dan kan je verbaal nog zo sterk zijn, het maakt je nog geen sterke speler.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:01 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Vriendschappen aangaan in het huis? Met wie dan? Lieke leeft nog weleens mee met een ander en kookt voor ze,
snapt niet dat ze zich zo goed kan beheersen. Ik vind Amanda veel afhankelijker naar Brian toe. Als Huub er niet bij is, krijgt ze alle shit over zich heen, ze is dan ook sterk in d'r uppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |