lijkt een beetje op de apenheul...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:29 schreef avonne het volgende:
Nu zegt Jaap het alwéér.
Hij vindt het jammer dat Huub Nadia niet sexueel aantrekkelijk vindt (met de ondertoon "dan had jij Lieke de villa uit kunnen neuken".
Eerder zei hij al tegen Dennis dat hij Nadia moest neuken.
Sorry, hoor, dan ben ik maar ouderwets, maar neuken als strategie aan iemand anders aan te zeggen gaat mij een stap te ver.
Als iemand dat uit zich zelf doet, ok, maar iemand daartoe aansporen of verwachten dat iemand dat doet ....
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:30 schreef BuffyJan het volgende:
Zo lieve fokkers. Fuck die obsessieve bitch van een Denniks met zn Huub Huub Huub. Ik hoop dat ie morgen valt in een regenboog van stront en kots, Ik vind t een lul eerste klas, met zn grote bek,. Hij zit er net een WEEK![]()
Sorry ik laat me gaan, ik ga slapen. Morgen vroeg op en dan naar Arrow Rock![]()
![]()
Weltrusten. Ik ga ook, morgen naar Rhenen, festival voor verst. gehandicapten. Ook leukquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:30 schreef BuffyJan het volgende:
Zo lieve fokkers. Fuck die obsessieve bitch van een Denniks met zn Huub Huub Huub. Ik hoop dat ie morgen valt in een regenboog van stront en kots, Ik vind t een lul eerste klas, met zn grote bek,. Hij zit er net een WEEK![]()
Sorry ik laat me gaan, ik ga slapen. Morgen vroeg op en dan naar Arrow Rock![]()
![]()
Verdomd ja. Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
OK, ik ben eruit. Ze lijkt wel op Hind.
We zullen zien!quote:
Wordt vast wel leuk. Welterustenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Weltrusten. Ik ga ook, morgen naar Rhenen, festival voor verst. gehandicapten. Ook leukvergeleken met arrow rock
Ze zei zelf dat ze die vraag al vaker had gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
Niet op Yolanthequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
Volgens mij is het IQ-totaal van Brian, Amanda, Natasia en Dennis lager dan dat van Huub, Lieke en Jaap.quote:
Haar stem op die van Gabyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |