gadverdammequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Had je deze gezien, is nog veel enger:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wie is dat?? Gadver die is engquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha. Ik zag niet eens wie dat was. Wilde dat net gaan vragen, maar bedenk me net, dat dat Nasty moet zijnquote:
een gefotoshopte versie hoop ik voor natasquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia, naast Eric tijdens een van zijn allerlaatste nachten.
Dat zei ik al uren geledenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had ik dat toch goed voorspeld![]()
[..]
Nee, echt niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:57 schreef lorence1 het volgende:
[..]
een gefotoshopte versie hoop ik voor natas
Brrr wat een enge capquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia, naast Eric tijdens een van zijn allerlaatste nachten.
Mannen die verliefd (geil) zijn op een mooi meisje, durven haar juist daarom niet aan te spreken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
Maar ik zie Brian nog niet naar Nadia toe trekken, hoor.
Hij heeft nog niet eens een gesprekje met haar gehad, toch? Terwijl hij altijd gemakkelijk met mensen praat. Ook zag ik hem niet "geil" rondhupsen, zoals hij deed toen Melissa voor het eerst kwam, en met die danslerares.
quote:
Ik ga niet eens proberen om zo goed te worden als zij. Dat lukt me niet zonder te lachen.quote:
Het zwakke punt van Brian en Amanda is dat ze niet gelijk stelling hebben genomen toen Nadia vroeg of ze bij hun in bed mocht...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
Maar ik zie Brian nog niet naar Nadia toe trekken, hoor.
Hij heeft nog niet eens een gesprekje met haar gehad, toch? Terwijl hij altijd gemakkelijk met mensen praat. Ook zag ik hem niet "geil" rondhupsen, zoals hij deed toen Melissa voor het eerst kwam, en met die danslerares.
ik begin steeds meer te denken dat ze een vent isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:59 schreef farceman het volgende:
Gadverdamme wat een ranzige tieten
Geen mooiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:59 schreef CoT het volgende:
Hey, tieten
Droeg ze er wat onderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:59 schreef tipsch het volgende:
Nadia in boxershort?
Vriendschappen aangaan in het huis? Met wie dan? Lieke leeft nog weleens mee met een ander en kookt voor ze,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Hier kan ik me helemaal bij aansluiten.
Ik vind dat 'keuzes maken'-verhaal van haar ook nergens op slaan. Lieke heef zichzelf maar 1 keuze gegeven; Huub. Ze had best een relatie met Huub kunnen beginnen en ook vriendschappen aan kunnen gaan in het huis. Het probleem is alleen dat Huub dat nooit gepikt zou hebben.
vind deze beter als die silicone gevallenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje slapjes .....
[afbeelding]
alles is naar binnengenaaidquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:00 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Droeg ze er wat onder?
Want in mijn inziens zag ik daar niets zitten![]()
Ja, je zit nu eenmaal in de nachtCOS. Wij zien allesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:02 schreef Ricard0j het volgende:
Wel grappig, het COS leeft even op toen ze zich ging omkleden
Te veel somsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je zit nu eenmaal in de nachtCOS. Wij zien alles![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
alles is naar binnengenaaidliposuctie?
![]()
Neuh, ik schreef juist: naturelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:03 schreef lorence1 het volgende:
we zijn na al die uren tegen neppers of hele kleintjes (te klein om te hangen) aan te kijken, puur natuur borsten abnormaal gaan vinden
Het wachten is op een tropische zomer die geen dekbed meer veelt. Dan zien we ofwel niks, of we zien allesquote:
Toen zij net alleen met haar ogen boven de dekens uit kwam dacht ik dat eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik begin steeds meer te denken dat ze een vent is![]()
Cryptische omschrijving...zet me wel aan het denkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wachten is op een tropische zomer die geen dekbed meer veelt. Dan zien we ofwel niks, of we zien alles![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |