quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:39 schreef kleinzusje het volgende:
Dag lieve cossertjes, ik ga nog even lurken in de SC en dan slapen![]()
![]()
Met die trouwpartij en de vakantie daarna is Japio een flink aantal dagen weg. Daarom denk ik dat ze meer naar Dennis zal trekken. Of naar Lieke, dat sluit ik ook niet uit.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:40 schreef Day het volgende:
Volgens mij gaat het wel goedkomen tussen Jaap en Nadia.
Dat kan, maar ook al hou je van elkaar, dan hoef je toch niet telkens op elkaars lip te zitten en je met elk gesprek te bemoeien??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Valt best wel mee vind ik..... maar ze houden van elkaar, dus lijkt me vrij logisch dat je elkaar steeds opzoekt.... Zeker ook omdat Lieke voor de rest niemand in de villa heeft, waar ze goed mee kan.
Volgens mij is hij bezig haar te dumpen, zodat hij iets met Nadia kan beginnen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:35 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Vanaf het moment, dat Hind is binnen gekomen is Brrrr ruzie aan het zoeken met A'Del en dat kind moet op haar knieen.
Hoe ordie ik haar ook vind. Ik vind dit ook wel een beetje zielig voor haar.
Bedankt voor je mooie OP's Kleinzusjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:39 schreef kleinzusje het volgende:
Dag lieve cossertjes, ik ga nog even lurken in de SC en dan slapen![]()
![]()
Ik vind dat bloedirritant van Lieke!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:42 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat kan, maar ook al hou je van elkaar, dan hoef je toch niet telkens op elkaars lip te zitten en je met elk gesprek te bemoeien??
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is hij bezig haar te dumpen, zodat hij iets met Nadia kan beginnen.
Idem.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bedankt voor je mooie OP's Kleinzusjeslaap lekker
![]()
![]()
Weet ik niet, hij is wel heel open tegen haar en doet zijn best charmant te zijn. Nooit eerder gezien bij Jaap!quote:
De soep wordt nooit zo heet opgedient(of zoiets)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:44 schreef farceman het volgende:
Heb ik iets gemist Brian en Amanda opeens uit elkaar?
dat is juist het grote probleem denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:40 schreef Desii het volgende:
[..]
Valt best wel mee vind ik..... maar ze houden van elkaar, dus lijkt me vrij logisch dat je elkaar steeds opzoekt.... Zeker ook omdat Lieke voor de rest niemand in de villa heeft, waar ze goed mee kan.
Dat was al uren geleden te merken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
toneelspel gok ik......... anders zou ik medelijden met Cora hebben..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij is wel heel open tegen haar en doet zijn best charmant te zijn. Nooit eerder gezien bij Jaap!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit echt al weer in een toneelstuk. Hij wil nu wel een kindje met haar gaan maken .....
[afbeelding]
Alsof hij kans maaktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:46 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij is wel heel open tegen haar en doet zijn best charmant te zijn. Nooit eerder gezien bij Jaap!
ja ik ook, en ook als huub dan wegloopt dan geeft ze persoon waar huub mee in gesprek was een samenvatting van wat huub heeft gezegd en wat voor conclusie eruit getrokken moet wordenquote:
Hier kan ik me helemaal bij aansluiten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:46 schreef avonne het volgende:
[..]
dat is juist het grote probleem denk ik.
Lieke en Huub hebben (elk voor zich) alle andere mensen afgestoten.
Ze hebben niemand meer dan elkaar. En Lieke zit zo bovenop alles (daarom wil Jaap nu ook van haar af, hij vond haar te benauwend, en Dennis heeft ze ook vanaf het begin zitten bedreigen) dat er geen opening is om hun groepje groter te maken.
Als er ook maar iets tussen hun mis gaat (immuniteit, ruzie) is het gewoon over met het spel.
Lieke functioneert echt als aanhangsel van Huub. Ook ik ben van mening dat ik haar nog steeds niet ken, behalve als frontsoldaat voor haar liefje.
Ze zouden elkaar wat meer ruimte moeten geven.
Ze is echt heel goed in het bespelen van mannen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:48 schreef maril het volgende:
[..]
Als ik haar zo bezig zie, waarom niet.
zat ik ook al te denken....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is Lieke de boel aan het afluisteren? Ze ligt al een tijdje niet meer in bed.
Ik had het niet eens over een (sex)relatie. Ik zie daar wel een leuke vriendschap ontstaan.quote:
WTF Jaap bij haar een kansquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:48 schreef maril het volgende:
[..]
Als ik haar zo bezig zie, waarom niet.
Dat toontje er ook bij dan!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:49 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja ik ook, en ook als huub dan wegloopt dan geeft ze persoon waar huub mee in gesprek was een samenvatting van wat huub heeft gezegd en wat voor conclusie eruit getrokken moet worden![]()
oooooooh ja dat welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over een (sex)relatie. Ik zie daar wel een leuke vriendschap ontstaan.
Een voorbeeld voor alle vrouwen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze is echt heel goed in het bespelen van mannen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Had je deze gezien, is nog veel enger:
[afbeelding]
Dan had ik dat toch goed voorspeldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heerlijk: Brian neemt zelf al afstand... kan hij daarna lekker makkelijk op Nadia overgaan, dan is het nog Amanda d'r schuld ook: zij verkoos immers Nadia boven Brian![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |