Ik ga ook zo, lekker dromen over lekkere wijvenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
We zijn lekkere wijfen![]()
Slaap lekker
Ik rook mn sigaretje op en dan ga ik ook
Ja. En gezien het verloop van het telefoongesprek van Huub kreeg ik het gevoel dat alles al helemaal was uitgewerkt door 'achter'. Huub maakte meer 'voor de show' een telefoontje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
Is morgen (zaterdag) de bootcamp?
Dennis ook ze gaan zelfs in de regen voor haar zittenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Japie is verliehiefd!!!
SHITTTTTTTT geen krabbels voor onsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:16 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia heeft dus geen Hyves
Over niets, zoals hij vanaf het begin al doet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ze luistert niet naar Dennix en hij lult maar door met z'n handen in (op) zijn zak
Ik denk toch echt dat huub eerder op zijn arrogante bek gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:11 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
![]()
echt wel
![]()
hoe harder hoe beter en hoe eerderhij op zijn egocentrische bek gaat YUP !!!
![]()
![]()
![]()
dan gaan we een feessie bouwen toch ?!![]()
jaaaaaaaaaa toen was ze nog 70 kilo en nu 80 !!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef Day het volgende:
Ik heb nog even naar de foto van Nadia op de DGK-site gekeken. Die is wel heel erg gephotoshopt, ze is daar een stuk slanker.
Hij zo : jaaaaa meestal in het weekend slapen we tot zo laat en die dag tot zolaat alsof hij er al een paar maanden zitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
Dennis heeft het allemaal wel helemaal door na 1 week, hij is toch wel de uberspeler lijkt het.![]()
hij lijkt wel een spion ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Over niets, zoals hij vanaf het begin al doet.
Wat zijn deel is, is mij nog niet duidelijk.
Heel eerlijk gezegd, die geshopte foto is een stuk slechter. Haar koppie op de stream spreekt me veel meer aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef Day het volgende:
Ik heb nog even naar de foto van Nadia op de DGK-site gekeken. Die is wel heel erg gephotoshopt, ze is daar een stuk slanker.
Waarschijnlijk is dat een foto van januari, haar haar is daar ook korter.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef Day het volgende:
Iedereen is onverdonderd door deze bambi aka Yolanthequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
De bewoners lijken allemaal wel een beetje verslagen te zijn.
Wat een stemming in de slaapkamer haha.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een grafbek ......
[afbeelding]
Haar koppie zeker!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, die geshopte foto is een stuk slechter. Haar koppie op de stream spreekt me veel meer aan.
Is zijn eigen schuldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:23 schreef farceman het volgende:
Weer een Huub hater erbij.......Dennis, Nadia,
Ik vind haar een mooie vrouw. En ze weet heel goed hoe ze de mannen moet bespelen. Ben alleen bang dat ze daardoor de vrouwen weleens tegen zich zou kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, die geshopte foto is een stuk slechter. Haar koppie op de stream spreekt me veel meer aan.
Ik gok nog zo'n 6 minuten en dan begint de grote rabbit-show weerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:24 schreef farceman het volgende:
Daar gaat Amanda al.......ze heeft het toch 15 min volgehouden
Zo van; Ik wil jou de woorden in je mond leggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
Dennis praat met een vinger voor zijn mond. Zo van: ik zeg het wel en ik zeg het niet.
Ik zie haar die ook nog wel bespelenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind haar een mooie vrouw. En ze weet heel goed hoe ze de mannen moet bespelen. Ben alleen bang dat ze daardoor de vrouwen weleens tegen zich zou kunnen krijgen.
never. huub mag haar nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:27 schreef Desii het volgende:
Ze lijkt me niet dom.... dus ik heb nog hoop dat ze ri. Huub en Lieke toetrekt.
Zijn zij wel inteligent danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:27 schreef Desii het volgende:
Ze lijkt me niet dom.... dus ik heb nog hoop dat ze ri. Huub en Lieke toetrekt.
lijkt een beetje op de apenheul...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:29 schreef avonne het volgende:
Nu zegt Jaap het alwéér.
Hij vindt het jammer dat Huub Nadia niet sexueel aantrekkelijk vindt (met de ondertoon "dan had jij Lieke de villa uit kunnen neuken".
Eerder zei hij al tegen Dennis dat hij Nadia moest neuken.
Sorry, hoor, dan ben ik maar ouderwets, maar neuken als strategie aan iemand anders aan te zeggen gaat mij een stap te ver.
Als iemand dat uit zich zelf doet, ok, maar iemand daartoe aansporen of verwachten dat iemand dat doet ....
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:30 schreef BuffyJan het volgende:
Zo lieve fokkers. Fuck die obsessieve bitch van een Denniks met zn Huub Huub Huub. Ik hoop dat ie morgen valt in een regenboog van stront en kots, Ik vind t een lul eerste klas, met zn grote bek,. Hij zit er net een WEEK![]()
Sorry ik laat me gaan, ik ga slapen. Morgen vroeg op en dan naar Arrow Rock![]()
![]()
Weltrusten. Ik ga ook, morgen naar Rhenen, festival voor verst. gehandicapten. Ook leukquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:30 schreef BuffyJan het volgende:
Zo lieve fokkers. Fuck die obsessieve bitch van een Denniks met zn Huub Huub Huub. Ik hoop dat ie morgen valt in een regenboog van stront en kots, Ik vind t een lul eerste klas, met zn grote bek,. Hij zit er net een WEEK![]()
Sorry ik laat me gaan, ik ga slapen. Morgen vroeg op en dan naar Arrow Rock![]()
![]()
Verdomd ja. Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
OK, ik ben eruit. Ze lijkt wel op Hind.
We zullen zien!quote:
Wordt vast wel leuk. Welterustenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Weltrusten. Ik ga ook, morgen naar Rhenen, festival voor verst. gehandicapten. Ook leukvergeleken met arrow rock
Ze zei zelf dat ze die vraag al vaker had gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
Niet op Yolanthequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
Volgens mij is het IQ-totaal van Brian, Amanda, Natasia en Dennis lager dan dat van Huub, Lieke en Jaap.quote:
Haar stem op die van Gabyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
Word je gestoord van toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef farceman het volgende:
Ik wordt echt dood en dood ziek dat echt elk gesprek daar over Huub moet gaan.
Kunnen ze niet een boete op het woord Huub zetten?
Mee eensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:34 schreef yellowfirst het volgende:
Misschien een snelle gedachte, maar een finale Huub, Nadia, Lieke en Jaap, ik teken er voor!!
idd.. ik wordt er ook niet goed van.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
Ik word hier niet goed van - Huub, Huub, Huub, Huub... Zijn er nog andere spelers waar ze aan zouden kunnen denken?
Zo... dat duurdequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef Day het volgende:
Goedenachtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:36 schreef Sebi het volgende:
[afbeelding]
Zo, ik ga er ook vantussen. Straks naar de TT in Assen, d.w.z. ik moet naar beneden lopen, de afstandsbeniening pakken en op 7 drukken. Welterusten allemaal!
Waar Huub is, is Lieke. Die jongen kan geen stap doen, zonder dat zij zich met hem bemoeid.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word je gestoord van toch.
Vind het wel jammer dat Huub lieke heeft.
Huub zonder Lieke was toch leuker.
Met iedereen kan huub leuk praten maar door Lieke zijn die goede gesprekken voorbij.
Overal zit ze bij.
Jawel hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Brian: ik spreek je dat, dat is niet Amanda. Wat jij nu zegt is verdraaid. Jij bent zo stom aan het verdraaien.
Aman: ik probeer jou te begrijpen.
Er is een intensieve onderzoek aan vooraf gegaanquote:
Ongeloofelijk, laat ze eens iemand anders pakken.... Brian ,Aamnda , Natasia enz en enz.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
Ik word hier niet goed van - Huub, Huub, Huub, Huub... Zijn er nog andere spelers waar ze aan zouden kunnen denken?
Valt best wel mee vind ik..... maar ze houden van elkaar, dus lijkt me vrij logisch dat je elkaar steeds opzoekt.... Zeker ook omdat Lieke voor de rest niemand in de villa heeft, waar ze goed mee kan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Waar Huub is, is Lieke. Die jongen kan geen stap doen, zonder dat zij zich met hem bemoeid.
Jammer, want ik begin Lieke steeds meer te waarderen, omdat zij zich best sterk heeft getoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |