Iedereen is onverdonderd door deze bambi aka Yolanthequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
De bewoners lijken allemaal wel een beetje verslagen te zijn.
Wat een stemming in de slaapkamer haha.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een grafbek ......
[afbeelding]
Haar koppie zeker!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, die geshopte foto is een stuk slechter. Haar koppie op de stream spreekt me veel meer aan.
Is zijn eigen schuldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:23 schreef farceman het volgende:
Weer een Huub hater erbij.......Dennis, Nadia,
Ik vind haar een mooie vrouw. En ze weet heel goed hoe ze de mannen moet bespelen. Ben alleen bang dat ze daardoor de vrouwen weleens tegen zich zou kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, die geshopte foto is een stuk slechter. Haar koppie op de stream spreekt me veel meer aan.
Ik gok nog zo'n 6 minuten en dan begint de grote rabbit-show weerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:24 schreef farceman het volgende:
Daar gaat Amanda al.......ze heeft het toch 15 min volgehouden
Zo van; Ik wil jou de woorden in je mond leggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
Dennis praat met een vinger voor zijn mond. Zo van: ik zeg het wel en ik zeg het niet.
Ik zie haar die ook nog wel bespelenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind haar een mooie vrouw. En ze weet heel goed hoe ze de mannen moet bespelen. Ben alleen bang dat ze daardoor de vrouwen weleens tegen zich zou kunnen krijgen.
never. huub mag haar nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:27 schreef Desii het volgende:
Ze lijkt me niet dom.... dus ik heb nog hoop dat ze ri. Huub en Lieke toetrekt.
Zijn zij wel inteligent danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:27 schreef Desii het volgende:
Ze lijkt me niet dom.... dus ik heb nog hoop dat ze ri. Huub en Lieke toetrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |