Ik ga ook zo, lekker dromen over lekkere wijvenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
We zijn lekkere wijfen![]()
Slaap lekker
Ik rook mn sigaretje op en dan ga ik ook
Ja. En gezien het verloop van het telefoongesprek van Huub kreeg ik het gevoel dat alles al helemaal was uitgewerkt door 'achter'. Huub maakte meer 'voor de show' een telefoontje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
Is morgen (zaterdag) de bootcamp?
Dennis ook ze gaan zelfs in de regen voor haar zittenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Japie is verliehiefd!!!
SHITTTTTTTT geen krabbels voor onsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:16 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia heeft dus geen Hyves
Over niets, zoals hij vanaf het begin al doet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:16 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ze luistert niet naar Dennix en hij lult maar door met z'n handen in (op) zijn zak
Ik denk toch echt dat huub eerder op zijn arrogante bek gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:11 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
![]()
echt wel
![]()
hoe harder hoe beter en hoe eerderhij op zijn egocentrische bek gaat YUP !!!
![]()
![]()
![]()
dan gaan we een feessie bouwen toch ?!![]()
jaaaaaaaaaa toen was ze nog 70 kilo en nu 80 !!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef Day het volgende:
Ik heb nog even naar de foto van Nadia op de DGK-site gekeken. Die is wel heel erg gephotoshopt, ze is daar een stuk slanker.
Hij zo : jaaaaa meestal in het weekend slapen we tot zo laat en die dag tot zolaat alsof hij er al een paar maanden zitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
Dennis heeft het allemaal wel helemaal door na 1 week, hij is toch wel de uberspeler lijkt het.![]()
hij lijkt wel een spion ofzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Over niets, zoals hij vanaf het begin al doet.
Wat zijn deel is, is mij nog niet duidelijk.
Heel eerlijk gezegd, die geshopte foto is een stuk slechter. Haar koppie op de stream spreekt me veel meer aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef Day het volgende:
Ik heb nog even naar de foto van Nadia op de DGK-site gekeken. Die is wel heel erg gephotoshopt, ze is daar een stuk slanker.
Waarschijnlijk is dat een foto van januari, haar haar is daar ook korter.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:17 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |