Ja, daarvoor moet je eerst met Brian hebben gen!@#ktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:43 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens Amandel moet je extensions verdienen.
Zij kreeg ze na anderhalve week
Het zijn rare tijden voor (jonge) vrouwen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:42 schreef Sebi het volgende:
[..]
Bijna net zo verbazingwekkend als een boobjob op je 15e.![]()
she's a malequote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:44 schreef agter het volgende:
Er gemaakt Kak is ze.
Alsof ze iets vanzichzelf verborgen houdt.
vind ik ookquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waarom blijft dat kind niet gewon puur natuur........
ze is prachtig zo
zonde
Omdat het DGK bewoners zijn en daar is altijd heel wat mee mis enzoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ze is prachtig zo
zonde
Haar stem, zo gemaakt bekakt, het feit dat ze voor 6 kilo liposuctie ondergaan heeft en de manier waarop ze constant bevestiging zoekt, maakt dat ik de indruk heb dat zij in wezen erg onzeker over zichzelf is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ze is prachtig zo
zonde
Vast naar Nadiaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Naar wie zit Brrr. zo vriendelijk te knipogen?
Toch niet naar A'Del he?
Dat komt door die kak R van Naatje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waarom zegt amanda ineens 10x per 5 minuten
is ook niet errrrrrrrg![]()
is dat sinds vanavond?
ah.... dus toch sinds vanavondquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat komt door die kak R van Naatje.
A'Del wil haar evenaren. WHAHAHAHA
En Brrr. loopt als een leeuw om haar heen. Stoer te doen met zijn dassie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:49 schreef mazaru het volgende:
Nadia zet alle zeilen bij om Brrr te krijgen
Heel subtiel, en het werkt als een speer
Ze praat zoveel... ze nemen het allemaal in zich op. Het antwoord komt later wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Niemand durft haar nog aan te vallen, te dizzen, uit te schelden of iets geks te doen
Best maf om te zien eigenlijk
Ze is gewoon te schattig om te terrorrenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze praat zoveel... ze nemen het allemaal in zich op. Het antwoord komt later wel.
mijn god... dat Tien het ondertussen al niet verboden heeft om er zo uit te zienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:52 schreef mazaru het volgende:
Teken van onzekerheid.
Plukken aan je dooie haar
[afbeelding]
Echt weer iets waar vrouwen op lettenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:55 schreef avonne het volgende:
[..]
mijn god... dat Tien het ondertussen al niet verboden heeft om er zo uit te zien
het is alsof je naar "A life of grime" of een zwerfster zit te kijken
Ik weet nog toen hij moest janken na dat telefoongesprek met Judith, Huub was echt lief tegen hem toen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef rooie3 het volgende:
Toch altijd wel frappant.
Zo gauw Brian in de war is zoekt hij huub op.
Wat wel vaker gebeurd bij ook de andere miljonairs.
Doet Natasja ook altijd, Jaap ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef rooie3 het volgende:
Ze zijn bij tijd en wijlen ook heel erg "close'quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef rooie3 het volgende:
Hij gaat deaudquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
Knipperende ogen en onrustige ademhaling. Blackout of para?![]()
[afbeelding]
Wat is dit voor geheimtaalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:57 schreef BuffyJan het volgende:
T was niet favoriet aan de telefoon maar de kleine versie. Is dat Stijn?
Je kan van alles van hem vinden, maar hij is over het algemeen erg eerlijk. Dat zullen de andere bewoners ook wel doorhebben. Het is dat ze in een spel zitten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef rooie3 het volgende:
Als ze het over hun favoriet hebben is het altijd in de hij vorm. Dat moet Stijn zijn, dan is de kleine versie Deborah neem ik aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:57 schreef BuffyJan het volgende:
T was niet favoriet aan de telefoon maar de kleine versie. Is dat Stijn?
ik heb iets gemist, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef rooie3 het volgende:
Ja grappig he dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waarom zegt amanda ineens 10x per 5 minuten
is ook niet errrrrrrrg![]()
is dat sinds vanavond?
Net omgekeerd, Deborah is de grote en Stijn de kleine (ook fysiek een kleine)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als ze het over hun favoriet hebben is het altijd in de hij vorm. Dat moet Stijn zijn, dan is de kleine versie Deborah neem ik aan.
Ow, serieus? Elke keer als ik ze over 'de favoriet' hoor is het altjd hij dit en hij dat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Net omgekeerd, Deborah is de grote en Stijn de kleine (ook fysiek een kleine)
Napraterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:01 schreef waxmask het volgende:
Is terror Jaap dood?![]()
Jaap zegt net dat ie geen terror-Jaap meer wil zijn, of orders van RTL?![]()
Ruzie met Amandaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb iets gemist, geloof ik.
Wat is er met Brian gebeurd dan?
Hij werd weer eens met de oerdomme Amanda geconfronteerd en kon haar deze keer niet manipuleren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb iets gemist, geloof ik.
Wat is er met Brian gebeurd dan?
We kunnen beter stellen: ruzie gemaakt met Amanda. Want het ging helemaal nergens over en speelde zich volledig af in zijn eigen fantasie.quote:
Volgens mij stamt dat 'hij'-spraakgebruik nog uit de tijd dat Frans redacteur was. En na z'n vertrek is dat 'hij' voor favoriet er gewoon ingehouden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ow, serieus? Elke keer als ik ze over 'de favoriet' hoor is het altjd hij dit en hij dat.
oja, die ruzie heb ik gehoord. Communiceren is niet hun sterkste kantquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:02 schreef farceman het volgende:
[..]
Hij werd weer eens met de oerdomme Amanda geconfronteerd en kon haar deze keer niet manipuleren.
Hij is haar zo ovderduidelijk spuugzat maar vind de sex ( en de bacjup) te makkelijk om het op te zeggen
Als ze 80 is dan ben ik ook een lekker wijfquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Nadia denkt dat ze rond de 80 kilo weegt, maar ze weet het echt niet want ze heeft altijd vocht in haar lichaam.
Ben je sowieso wel hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als ze 80 is dan ben ik ook een lekker wijf![]()
Foto's! Wij willen foto's!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als ze 80 is dan ben ik ook een lekker wijf![]()
Sinds dat Dennis erbij is gekomen, zoeken die 2 elkaar toch meer opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat Brian nu vrijwillig bij Huub gaat zitten zegt heel veel ......
Stijn is de grote favoriet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij stamt dat 'hij'-spraakgebruik nog uit de tijd dat Frans redacteur was. En na z'n vertrek is dat 'hij' voor favoriet er gewoon ingehouden.
4 kilo minder en ik ben ook een lekker wijfquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:06 schreef Kinga het volgende:
Ik gok dat ze 75 is.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:09 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
4 kilo minder en ik ben ook een lekker wijf![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's te makkelijk. Ik wil hem eerst nog zien schuimbekken![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hahaha ik word melig....
Weltrusten COSSERS!
Klopt helemaal, maar het 'grote' slaat niet op wie het meest favoriet is. Het 'grote' is afkomstg van het feit dat Deborah de grote baas is als hoofd-producent. Flens is eindverantwoordelijke en neemt de 'grote' beslissingen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Stijn is de grote favoriet.
Deborah echt niet,want Huub is gek van favoriet.
En Huub mag Deborah niet zo.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hahaha ik word melig....
Weltrusten COSSERS!
We zijn lekkere wijfenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hahaha ik word melig....
Weltrusten COSSERS!
Is me ook opgevallen, ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Sinds dat Dennis erbij is gekomen, zoeken die 2 elkaar toch meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |