Mwoa, valt toch mee? Die van mij zijn ook niet alles....moet ik ook nog aan sleutelen..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Helemaal niks. Was toeval dat ik hem weghaalde, vond het maar een kutding![]()
Doen modjes dit nu ook alquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
tvp
Ja, dat klopt..... Teveel tegeltjeswijsheden.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:50 schreef Fastmatti het volgende:
99% is toch afgezaagd
Das goed. Ik vond het ook te langszaam...quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:53 schreef Fastmatti het volgende:
[afbeelding]
Volgende keer een beetje verder doorstampen. Dit lijkt nergens op.
Het gaat zeker goed in huize EchtGaaf gezien de dikke E-klasse?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Das goed. Ik vond het ook te langszaam...![]()
Ik maak wel een nieuw ritje![]()
Dan toch maar een s600 w220![]()
Mwoa S-klasse ook goed?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het gaat zeker goed in huize EchtGaaf gezien de dikke E-klasse?
Tijd om over te stappen naar de VVD?quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tijd om over te stappen naar de VVD?![]()
Ik ben geen godquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, behoor jij tot de OVERHEIDS of BEDRIJFSgodelijken?
Je weet wat ik bedoel, als je vindt dat de top teveel verdient moet je zelf de daad bij het woord voegenquote:
http://www.youtube.com/watch?v=zogl9bHw5gEquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef Floripas het volgende:
Een gouden oude: http://www.youtube.com/watch?v=89jt7zJzkNQ
Doe ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel, als je vindt dat de top teveel verdient moet je zelf de daad bij het woord voegen![]()
Doe je automatisch wel gezien de onderbetaling van bétas.quote:
Exactlyquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Doe je automatisch wel gezien de onderbetaling van bétas.
Met Video Avatar. Werkt perfect.quote:Hoe maak je trouwens die gifjes?
'K zou toch maar wat minder klagen, er zijn academici die een S-klasse nooit zullen kunnen betalen, hoe goed ze ook zijn en hoe hard ze ook werken.quote:
Moet je voor betalen zie ik...quote:[..]
Met Video Avatar. Werkt perfect.![]()
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5330921quote:Totaalverbod vrouwenbesnijdenis in Egypte
Egypte heeft een totaalverbod uitgevaardigd op vrouwenbesnijdenis.
De wijdverbreide ingreep, die zowel moslim- als christelijke vrouwen en meisjes in Egypte al eeuwenlang ondergaan, werd in 1997 deels verboden. In de praktijk ging vrouwenbesnijdenis gewoon door bij naar schatting de hele vrouwelijke bevolking in Egypte. Genitale verminking zal voortaan, zonder uitzondering, zwaar worden bestraft en artsen die daaraan meewerken, zullen uit hun beroepsgroep worden gezet.
Het definitieve verbod op vrouwenbesnijdenis in Egypte komt enkele dagen na het overlijden van een 12-jarig meisje na een besnijdenis in een privékliniek. De arts die de ingreep heeft verricht, is aangehouden.
Een w220 is toch zo'n oudjequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Das goed. Ik vond het ook te langszaam...![]()
Ik maak wel een nieuw ritje![]()
Dan toch maar een s600 w220![]()
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5330921quote:Ethiopisch leger bereidt zich voor op invasie
Het Ethiopische leger treft voorbereidingen om zich te kunnen verweren tegen een mogelijke invasie door buurland Eritrea. Dat heeft de Ethiopische premier Meles gezegd in een toespraak tot het parlement. Meles noemde de militaire voorbereidingen 'noodzakelijk', maar zei niet of er aanwijzingen zijn dat Eritrea plannen heeft voor een aanval.
Volgens de Eritrese regering is er niets aan de hand. Minister van Informatie Abdu sprak van 'aanstellerij die voortkomt uit paranoia'. Volgens Abdu probeert Meles de aandacht af te leiden van de binnenlandse problemen in Ethiopië.
De twee landen zijn aartsvijanden sinds Eritrea zich in 1993 afscheidde van Ethiopië. In 1998 brak een oorlog uit over een grensconflict, waarbij 70.000 doden vielen. Dat grensconflict is nog steeds niet definitief opgelost.
Iedereen kan Mercedes rijdenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
'K zou toch maar wat minder klagen, er zijn academici die een S-klasse nooit zullen kunnen betalen, hoe goed ze ook zijn en hoe hard ze ook werken.
Moet je ook niet doenquote:Moet je voor betalen zie ik...![]()
Alles is outdated in vergelijking met de 1300Nm Brabus S-klasse:quote:
Inderdaad. En maar klagen over de anderquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, behoor jij tot de OVERHEIDS of BEDRIJFSgodelijken?
Bootquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Alles is outdated in vergelijking met de 1300Nm Brabus S-klasse:
[afbeelding]
Kwestie van smaak.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk het rijgedrag. Dat soort auto's zijn gewoon te zwaar.
Jij snapt het. Als je een pas nieuwe S-klasse kan betalen heb je het echt wel oké voor elkaar hoor. Wie weet heeft stiekem wel één van die verachtelijke topmannen (indien ie bij een multinational werkt natuurlijk) zijn salaris zitten goedkeuren, je weet het niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Inderdaad. En maar klagen over de ander![]()
Misschien is hij wel privechauffeur en pronkt die met de auto van de baasquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij snapt het. Als je een pas nieuwe S-klasse kan betalen heb je het echt wel oké voor elkaar hoor. Wie weet heeft stiekem wel één van die verachtelijke topmannen (indien ie bij een multinational werkt natuurlijk) zijn salaris zitten goedkeuren, je weet het niet.
Die AMG's zijn al helemaal lachwekkend. Puur voor de rijkeluis-figuren die niet weten wat een sportieve auto is (ja heb er zelfs een keer ingezeten, dacht die bestuurder dat ie de man wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk het rijgedrag. Dat soort auto's zijn gewoon te zwaar.
Ja inderdaad. Soms zou je wel eens naar Duitsland willen emigreren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:26 schreef Klopkoek het volgende:
Owja EchtGaaf, dit lijkt er al meer op:
http://nl.youtube.com/watch?v=pMEuTJwq6l8
Dat is nog eens blazen.
In Nederland is het ook best spannend hoor. Het is een beetje een kat en muisspelquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Soms zou je wel eens naar Duitsland willen emigreren...![]()
Ja, nogal......Maar daarnaast , waar kan je hier nog harder dan 100 ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
In Nederland is het ook best spannend hoor. Het is een beetje een kat en muisspel![]()
past in geen enkel parkeervak.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Alles is outdated in vergelijking met de 1300Nm Brabus S-klasse:
[afbeelding]
Wel een auto voor Femke Halsemaquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:39 schreef Fastmatti het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5H7lmtgygyo&mode=related&search=
Geluid ook even aanzetten![]()
Hij loopt toch wel zuiniger dan 1 op 30 , he...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef du_ke het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook een autotje. 150 viaduct af lukte me van de week
.
Wat rij je nu?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef du_ke het volgende:
.
Peugeotje 107 een zwarte en op de een of andere manier hebben ze er 4 deuren in weten te proppenquote:
Rij jij dit?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij loopt toch wel zuiniger dan 1 op 30 , he...
Dat is te hard.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef du_ke het volgende:
.
Hij moet het gebrek aan respect voor z'n opleiding compenseren gok ik zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Rij jij dit?
[afbeelding]![]()
Het zijn meer die klote 80 km wegen die een risico vormenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is te hard.
Kom ook niet zo heel vaak boven de 150 uit, moet toch een beetje de Vmax+40 in de gaten houden
Daar is het Vmax+30quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zijn meer die klote 80 km wegen die een risico vormen.
Ik heb totaal geen problemen met auto's, nooit gehad ook. Als het OV een goed alternatief was geweest had ik dat genomen maar dat is helaas niet altijd het geval. Tijd dus voor extra investeringen in het OV.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee alleen een hardcore Groen Linkser die de auto pakt terwijl het openbaar vervoer zo'n fantastisch alternatief is.
Je moeder met alle kogels tot nu toe.quote:
quote:´´I hope there's a jumpshot in there." - Michael Jordan to Stacey King who was walking into the locker room with a box.
Schele.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je moeder met alle kogels tot nu toe.
Wat betekent dat? Vmax + 40?quote:
Dat je op 80km wegen gewoon 110 120 kan ook kunt rijdenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Vmax + 40?
Vmax is maximale snelheid toch? En die 40?
Overschrijding vanaf 30km-h is gegarandeerd je rijbewijs kwijt..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Vmax + 40 30?
Vmax is maximale snelheid toch? En die 40 30?
Vanaf 50km/h te hard is die garantie er pas.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Overschrijding vanaf 30km-h is gegarandeerd je rijbewijs kwijt..
Leuke gevangenistoren op de achtergrond.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:31 schreef Gabry het volgende:
[afbeelding]
Groene energie is our obvious right!
Ik snap niet hoe je een terroristische aanslag kan verprutsen. Dan ben je echt ongelooflijk incompetent.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goed, het is nu 9:38. Hoe lang zal het duren voordat NorthernStar in dat topic er van maakt dat dit allemaal opgezet is door de grote boze Engelse overheid, in opdracht van de Amerikaans/Israelische jood natuurlijk?
Autobom In centum Londen onschadelijk gemaakt
Je heb gelijk dat is bij 50 km/h, ja........maar bij 30 gaat het via de officier van justitie .....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vanaf 50km/h te hard is die garantie er pas.
Het aardige is, dat de bezitter van zo'n auto zijn voortplantingskansen wil vergroten (zo iemand moet het evident niet hebben van z'n stralende lach) maar de kans op doodgaan ernstig vergroot.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:39 schreef Fastmatti het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5H7lmtgygyo&mode=related&search=
Geluid ook even aanzetten![]()
Wat zou de elsevier daarvan denken?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:31 schreef Gabry het volgende:
[afbeelding]
Groene energie is our obvious right!
Als je leest hoe weinig mensen er gemiddeld omkomen bij aanslagen (iets van 2, inclusief de aanslagpleger, lijkt me) dan zijn ze vrij vaak ineffectief.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je een terroristische aanslag kan verprutsen. Dan ben je echt ongelooflijk incompetent.
Moet je veel geduld hebben. Van beiden worden steeds meer verkocht.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:45 schreef Floripas het volgende:
Zo'n ferrari, dat evolueert er nog wel uit. Dat geldt ook voor motorrijden.
Rijkdom is inderdaad steeds minder gelijk verdeeld. Rijkdom tussen aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Moet je veel geduld hebben. Van beiden worden steeds meer verkocht.![]()
Zojuist was op BBC World, een Britse veiligheidsexpert te horen die aangaf dat er onder de plusminus zestienhonderd mensen die door Mi5 in de gaten worden gehouden, ook fanatici zitten die weinig kaas hebben gegeten van terroristische instrumenten, en dat de daders wellicht in die hoek moeten worden gezocht.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je een terroristische aanslag kan verprutsen. Dan ben je echt ongelooflijk incompetent.
Tussen ""?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:54 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Rijkdom is inderdaad steeds minder gelijk verdeeld. Rijkdom tussen aanhalingstekens.
Hé Kloon!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:54 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Rijkdom is inderdaad steeds minder gelijk verdeeld. Rijkdom tussen aanhalingstekens.
Blijf je die flauwigheid van vijf jaar geleden nu herhalen omdat ik je een gore sexist noemde?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Het wordt tijd dat Floripas is gaat koken. Ik kan zo slecht tegen onzin.
Dat denk ik niet; alleen BBC World en CNN (qua televisiezenders die hier op de kabel te zijn ontvangen) geven er uitgebreid verslag van; de rest van de zenders houdt het bij korte berichtgeving. Het dringt dus lang niet zo sterk door bij mensen dan wanneer er werkelijk (veel) doden waren gevonden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:57 schreef Floripas het volgende:
Natuurlijk. Welke andere reden zou er zijn voor een aanslag?
En in deze overspannen tijden heeft het vinden van een autobom net zo veel impact als het laten ontploffen van eentje.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Blijf je die flauwigheid van vijf jaar geleden nu herhalen omdat ik je een gore sexist noemde?
Oh, excuseer me terwijl ik herfraseer: gore sexist.
Shit, weer een herhaling.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Het wordt tijd dat Floripas is gaat koken. Ik kan zo slecht tegen onzin. En koken NIET tussen ""![]()
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7BA211CCBDD62.htmlquote:29 Juni 2007
Gemeente maakt foto voor paspoort
Gemeenten gaan zelf foto's maken voor paspoorten. Als iemand bij de balie een paspoort aanvraagt, zal een ambtenaar meteen een pasfoto maken. Mensen hoeven dan niet meer apart naar een fotograaf.
Staatssecretaris Bijleveld wil begin volgend jaar in een aantal gemeenten gaan experimenteren met het nieuwe systeem. In juni 2009 moeten alle gemeenten de pasfoto's zelf maken.
Die datum valt samen met de invoering van vingerafdrukken in het paspoort. Die worden ook aan de balie gemaakt. Voor de ambtenaren komt er een speciale cursus in het maken van pasfoto's. Of de prijs van het paspoort stijgt, is onduidelijk.
Snel, Reya: hoeveel groeven heeft een langspeelplaat meestal?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat denk ik niet; alleen BBC World en CNN (qua televisiezenders die hier op de kabel te zijn ontvangen) geven er uitgebreid verslag van; de rest van de zenders houdt het bij korte berichtgeving. Het dringt dus lang niet zo sterk door bij mensen dan wanneer er werkelijk (veel) doden waren gevonden.
Dat is wel een erg badinerende uitspraak.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tussen ""?
()
Het wordt tijd dat Floripas is gaat koken. Ik kan zo slecht tegen onzin. En koken NIET tussen ""![]()
Ik verzoek u mij te verschonen hiervoor. Ik weet het echt niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Snel, Reya: hoeveel groeven heeft een langspeelplaat meestal?
Iemand anders?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik verzoek u mij te verschonen hiervoor. Ik weet het echt niet.
Ja inderdaad want pasfoto's maken kost nogal wat vaakquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:03 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7BA211CCBDD62.html
je reinste broodroof
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als je leest hoe weinig mensen er gemiddeld omkomen bij aanslagen (iets van 2, inclusief de aanslagpleger, lijkt me) dan zijn ze vrij vaak ineffectief.
De bedoeling van terrorisme is natuurlijk niet om mensen te doden, maar om ze bang te maken. En dat lukt meestal vrij aardig.
Nee hoor. Het is de TV. Zomers en winters.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik hoor in de verte een ouwe langspeelplaat die is blijven hangen.
quote:
quote:- TT aug. 1948:
Een Amerikaanse vinding van Columbia Records, de zgn."micro groove", wordt in Nederland geïntroduceerd als "longplaying micro discs". Het aantal groeven is gewijzigd van 90 in 224, het toerental van 78 in 33 1/3. Kortom: meer muziek voor een 50 à 60% lagere prijs, te weten ¦ 7,50 per LP (!). De daarvoor aan te schaffen nieuwe installatie kost ongeveer ¦ 90,-. De populaire artiesten die eer te beurt valllen er als eerste op te verschijnen zijn Harry James, Frank Sinatra en Dinah Shore.
Nee, mallerd. Een langspeelplaat heeft twee groeven: eentje aan de voorkant, en eentje aan de achterkant. Anders gaat de naald toch nooit over de hele plaat heen?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, mallerd. Een langspeelplaat heeft twee groeven: eentje aan de voorkant, en eentje aan de achterkant. Anders gaat de naald toch nooit over de hele plaat heen?
In dit subforum wordt echter veel aan nostalgie gedaan, langspeelplaatwise gesproken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Langspeelplaat, een perfect voorbeeld dat vroeger niet alles beter was.
Ja Echtgaaf, zie die maar eens in een autoradio te proppenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee, het is toch een grote opgerolde groef?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:25 schreef Drugshond het volgende:
LP laten we zeggen 40 minuten per zijde.
Snelheid 33 toeren/min.
40*33 = 1320 toeren (lees : omwentelingen) = groeven per zijde.
2 * 1320 = 2640 groeven (in en uitloop ff niet meegenomen).
1quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:26 schreef Floripas het volgende:
Hoeveel toetsen heeft een viool?
Oh nee?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Kwestie van doordouwen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja Echtgaaf, zie die maar eens in een autoradio te proppen.
Dat mensen op vinyl geilen kan ik ook niets aan doen. Er zijn ook mensen die nog steeds bandjes prefereren boven cd's.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Oh nee?
Veel audiofielen zweren bij de grammofoon plaat boven de CD!
LP klinkt warmer en een LP geeft zeer laag frequente verschilfrequenties wel weer (dat is natuurlijk); de CD niet. De echte audiofiel vind een CD helemaal niks.
Niet als je er een Henri Poincaré voorstelling van maakt. Dat is een dwasdoorsnede langs deze groeven (lees trajectorie vanuit de choasleer)... en dat is een gestippelde lijn (met 825 puntjes).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, het is toch een grote opgerolde groef?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En hoe wil je die ouders alleen al bijelkaar krijgen?
Een beetje wereldvreemd is ze wel hè?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En wat als jou buuv je taal niet spreekt wat in vele gevallen zo is?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:20 schreef beefcake het volgende:
Dat flubberrubbertje is echt vele malen beter dan het sterretje inderdaad. Bij het sterretje moest ik regelmatig het vacuüm verbreken om de melk in de fles te laten lopen
Bass-Miss, een van mijn katten lust wel mijn borstvoedingZe moest medicijnen hebben en trapte niet meer in het stukje vlees. Ik had geen kattenmelk dus ga ik een beetje van mijn eigen melk met de medicijnen erdoor. Van de andere kat weet ik het niet, niet geprobeerd
![]()
Nee, een bandje kan nimmer beter klinken dan een CD.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat mensen op vinyl geilen kan ik ook niets aan doen. Er zijn ook mensen die nog steeds bandjes prefereren boven cd's.
Beslist niet. Het is meetbaar. het weergegeven frequentiespectrum is wezenlijk anders.quote:Dat de LP warmer klinkt is natuurlijk alleen maar gevoel
ik geloof niet dat ruis daarin een enige rol in speelt.quote:en de ruis die er doorheen klinkt zodat het voor hun zoals vroeger klinkt en daardoor warmer doet overkomen. (vet mooie zin).
Hmm. Word ik geacht deze kloon te herkennen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:54 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Word ik geacht deze kloon te herkennen?
Ik ben een vriendin van yvonne.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, hou je niet van enige weerwoord, EchtGaaf?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja.
Waarom kunnen jullie mods niet in de database IP-adres vs. Username. (niet dat dat alles zegt, want broertje kan ook met dezelfde pc werken...)
Omdat klonen gewoon toegestaan is en anonimiteit niet wordt tegengegaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja.
Waarom kunnen jullie mods niet in de database IP-adres vs. Username. (niet dat dat alles zegt, want broertje kan ook met dezelfde pc werken...)
Nou, weet je wat? Ik ben coulant, daar ben ik voor "geholpen".quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:56 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Och, hou je niet van enige weerwoord, EchtGaaf?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:56 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Och, hou je niet van enige weerwoord, EchtGaaf?
Dank je voor dat welkom.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, weet je wat? Ik ben coulant, daar ben ik voor "geholpen".
Welkom.
En ik van sigme.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Dank je voor dat welkom.
Maar ik ben echt een vriendin van yvonne.
Waarom dan voorstellen dat moderators in een database van fok moeten kunnen kruipen om te kunnen vaststellen of een nieuwe user een kloon is?quote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
laat maar
Lijkt mij fijn omdat te weten..... Er zijn immers ook relklonen....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:02 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Waarom dan voorstellen dat moderators in een database van fok moeten kunnen kruipen om te kunnen vaststellen of een nieuwe user een kloon is?
Zeker. Gelukkig zij het niet allemaal grapjassen. Maar irritant blijf het dus.quote:Nieuwe users kunnen ook gewoon nieuwe users zijn en jou van weerwoord kunnen voorzien.
Ik ben geen relkloon, EchtGaaf, waarom zou je denken dat ik dat ben? Omdat ik weerwoord geef?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lijkt mij fijn omdat te weten..... Er zijn immers ook relklonen....
[..]
Zeker. Gelukkig zij het niet allemaal grapjassen. Maar irritant blijf het dus.
Nu zie ik je antwoord weer wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lijkt mij fijn omdat te weten..... Er zijn immers ook relklonen....
[..]
Zeker. Gelukkig zij het niet allemaal grapjassen. Maar irritant blijf het dus.
Ik ben geïnteresseerd in geschiedenis, filosofie, weer, techniek en politiek en ik heb wat achtergrondkennis van yv gekregen. Ik ga zeker jouw waarschijnlijk goedbedoelde raad niet opvolgen. Ik ga doen wat ik zelf leuk vind om te doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef Floripas het volgende:
Weet je wat, burgemeester? Een tip van toen ik begon.
Ga gewoon reageren in gewone topics en negeer dit soort gedoe. Daarvoor zit je tenslotte niet op Fok als je geen kloon bent.
Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:04 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ben je een homo trouwens, EchtGaaf?
Ik bedoelde gewoon: het gezeik dat je een kloon bent en van wie. Speculatie over je geslacht. Speculatie over dat je liegt over wat je in het dagelijks leven doet. Dat kreeg ik in het begin ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:17 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in geschiedenis, filosofie, weer, techniek en politiek en ik heb wat achtergrondkennis van yv gekregen. Ik ga zeker jouw waarschijnlijk goedbedoelde raad niet opvolgen. Ik ga doen wat ik zelf leuk vind om te doen.
Als yv me niet bant.
Je gaat nu een nieuwe user verbaal uitdagen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee.
Maar vertel eerst maar es wie je bent. Pipo de Kloon![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee.
Maar vertel eerst maar es wie je bent. Pipo de Kloon![]()
Hier heb ik het over. Tijdverspilling.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:19 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Je gaat nu een nieuwe user verbaal uitdagen?
Waarom?
Omdat die nieuwe user je weerwoord geeft?
Daar reageer ik ook niet op. Yv waarschuwde me al. Als je iemand weerwoord geeft dan denkt diegene dat je een kloon bent.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon: het gezeik dat je een kloon bent en van wie. Speculatie over je geslacht. Speculatie over dat je liegt over wat je in het dagelijks leven doet. Dat kreeg ik in het begin ook.
Niet op reageren werkt het beste. Gewoon in topics posten over geschiedenis, filosofie, het weer, techniek en politiek.
Ik was een felle kat toen ik hier net kwam. Dat was ik zo gewend van internet. Toen dachten mensen ook dat ik een relkloon was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:21 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Daar reageer ik ook niet op. Yv waarschuwde me al. Als je iemand weerwoord geeft dan denkt diegene dat je een kloon bent.
NRC is een kampersblaadje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:21 schreef JohnDope het volgende:
Zo heb even mijn signature aangepast.
War on Camping
Men dacht destijds zelfs dat jij een kloon van SCH was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik was een felle kat toen ik hier net kwam. Dat was ik zo gewend van internet. Toen dachten mensen ook dat ik een relkloon was.
Nu ben ik natuurlijk mijn eigen relkloon, maar goed.
Wie weet, misschien vind ik dit ook heel erg leuk, kunnen we samen optrekken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik was een felle kat toen ik hier net kwam. Dat was ik zo gewend van internet. Toen dachten mensen ook dat ik een relkloon was.
Iedere kloondiscussie acht ik niet bijzonder zinvol. Zekerheid krijg je toch niet. Het is een schaduwzijde van een forum dat mensen ineens een andere identiteit aannemen......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
Hier heb ik het over. Tijdverspilling.
SC en FB?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedere kloondiscussie acht ik niet bijzonder zinvol. Zekerheid krijg je toch niet. Het is een schaduwzijde van een forum dat mensen ineens een andere identiteit aannemen......
En zowaar er kunnen ook nieuwe users opstaan, zowaar dat kan ook nog.
Opmerkelijk is wel als een "nieuwe" user in een notime SC en FB weten te vinden....
Ik was....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een blauwe propedeuse. Ik ben mediaevist.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:23 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Wie weet, misschien vind ik dit ook heel erg leuk, kunnen we samen optrekken.
Heb je ook geschiedenis gestudeerd?
Yep. En dat ben ik toch bepaald niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Men dacht destijds zelfs dat jij een kloon van SCH was.
Nee, hoor, dat kon ik ook. Staat gewoon, zeg maar, open en bloot op internet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedere kloondiscussie acht ik niet bijzonder zinvol. Zekerheid krijg je toch niet. Het is een schaduwzijde van een forum dat mensen ineens een andere identiteit aannemen......
En zowaar er kunnen ook nieuwe users opstaan, zowaar dat kan ook nog.
Opmerkelijk is wel als een "nieuwe" user in een notime SC en FB weet te vinden....
Dat wel. Maar voelde jij er direct thuis, frank en vrij om daar met de deur in huis te vallen? Ik maak het zelden mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat kon ik ook. Staat gewoon, zeg maar, open en bloot op internet.
Hoi, kloon van me.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
mwuh, mensen die meezingen op streaming radio in een internetcafe.
quote:
Hoi nerdjes.quote:
Is dit slowchat?quote:
Foutieve zinsconstructie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Klonen zijn ook niet meer wat het was.....
quote:
Hij mag met zijn stok helemaal niet aan de vrouwen zitten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ik denk dat EchtGaaf trouwens het vaak aan de stok heeft met vrouwen.
Omdat klonen op fok getuigen van geen-leven hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Users zijn wel klonenschuw hier.
Hoe komt dat?
Dat zal de oorzaak zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij mag met zijn stok helemaal niet aan de vrouwen zitten.
Want?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat klonen op fok getuigen van geen-leven hebben.
Pffff dat ik dat nog moet uitleggen, dan is het wel heel erg triest gesteld met je.quote:
Dank je wel. Jij bent moderator? De baas eigenlijk hier?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef sigme het volgende:
Het was een serieuze vraag, aan burgemeesterinoorlogstijd, of deze me bekend voor moest komen, en ik geloof gewoonlijk iedereen op zijn/haar mooie zwarte drukletters. Dus ook burgemeesters in oorlogstijd.
Welkom.
Ik ook. Mensen met klonen hebben wat te veel tijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef sigme het volgende:
Het was een serieuze vraag, aan burgemeesterinoorlogstijd, of deze me bekend voor moest komen, en ik geloof gewoonlijk iedereen op zijn/haar mooie zwarte drukletters. Dus ook burgemeesters in oorlogstijd.
Welkom.
Waarom?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Pffff dat ik dat nog moet uitleggen, dan is het wel heel erg triest gesteld met je.![]()
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/6251910.stmquote:Scientists in the US say they have taken a major step towards producing life from scratch in the laboratory.
Dr Craig Venter says in the Science journal that his team successfully transplanted an entire genome from one bacterium cell to another.
He says he hopes eventually to use the technique to create designer microbes, which could produce artificial fuel or help clean up toxic waste.
Omdat jij je eigen problemen niet onderkent.quote:
Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen met klonen hebben wat te veel tijd.
Over tijd gesproken, ik ga eens wat nuttigs doen. Iets met theorieen over xenofobie en waarom we joden en moslims soms haten en soms knuffelen.
en op IRC?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat klonen op fok getuigen van geen-leven hebben.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef JohnDope het volgende:
eeeey Sigme, hoe is het nou? Ik hoor dat je streng bent geworden hier op het forum?
Ik kwam mijn signature even pimpen en toen bleef ik even hangen hierquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg Sjonnie, wat doe je allenaal tussen die nerds in SC?
Welk spelletje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is het spelletje nou nog niet over?
Het probleem met jou?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat jij je eigen problemen niet onderkent.
1quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Snel, Reya: hoeveel groeven heeft een langspeelplaat meestal?
Yo.... vakantieganger.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg Sjonnie, wat doe je allenaal tussen die nerds in SC?
Voor klonen met cupmaatje C of D zijn we opeens poeslief (miaauw soms dan).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Users zijn wel klonenschuw hier.
Hoe komt dat?
Jij bent de sjonnie hier?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voor klonen met cupmaatje C of D zijn we opeens poeslief (miaauw soms dan).
![]()
Volgens mij ben je verdwaald en ben je hier beter op je plek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:00 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ik ben al weg.
Mijn meiden hebben grote V. zoals wij dat noemen.
Ik kom later terug.
Nee, ik ben niet de baas hier, mallequote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Dank je wel. Jij bent moderator? De baas eigenlijk hier?
Soms. ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:59 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Jij bent de sjonnie hier?
http://news.yahoo.com/s/a(...)ouJI6DX_4HZLvhiyFz4Dquote:"In places like Israel, terrorists have taken innocent human life for years in suicide attacks," Bush said. "The difference is that Israel is a functioning democracy and it's not prevented from carrying out its responsibilities. And that's a good indicator of success that we're looking for in Iraq."
It was likely to be controversial — and possibly even explosive — for Bush to set out Israel as a model for a Muslim Middle Eastern nation.
Daar had yv me al voor gewaarschuwd inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij ben je verdwaald en ben je hier beter op je plek.
Heb heel wat mogen horen van yv.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet de baas hier, malle.
Moderators -als ik-, er zijn er nog twee voor POL, modderen wat. Foutieve topictitels verbeteren, topics sluiten als het onzin o.i.d. is, af en toe een post wissen of editten als de inhoud de perken te buiten gaat, af en toe wat mopperen op mensen als ze zich misdragen, offtopic gaan, van die dingen.
Corvee, zoals een voorganger het zo fraai uitdrukte.
Je vriendin yvonne, die is bovenbaas.
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet de baas hier, malle.
Moderators -als ik-, er zijn er nog twee voor POL, modderen wat. Foutieve topictitels verbeteren, topics sluiten als het onzin o.i.d. is, af en toe een post wissen of editten als de inhoud de perken te buiten gaat, af en toe wat mopperen op mensen als ze zich misdragen, offtopic gaan, van die dingen.
Corvee, zoals een voorganger het zo fraai uitdrukte.
Je vriendin yvonne, die is bovenbaas.
Daarover lopen de meningen uiteenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:13 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Heb heel wat mogen horen van yv.
Maar wist niet dat je eigenlijk alleen maar wat corvee deed als moderator. Heb je helemaal geen invloed op yv?
Je moet niet alles geloven wat je leest, Johannes. Wat mij aan invloed en handelingen en intenties wordt toegedicht bestaat bijna allemaal uitsluitend in de verhitte verbeelding van de schrijvertjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk eens aan
Nee maar hoe zit het nou, ik las her en der dat jij strenger bent geworden, ik kan me dat haast niet voorstellen namelijk.
![]()
Keej ik geloof je.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je leest, Johannes. Wat mij aan invloed en handelingen en intenties wordt toegedicht bestaat bijna allemaal uitsluitend in de verhitte verbeelding van de schrijvertjes.
Ik ben misschien niet roomser dan de paus, ik zeg waar het op staat, maar in verhouding ben ik echt wel braaf.quote:
Ik word KOTSZIEK van de constante misbruik van het woord terrorisme. Ook het steeds verder oprekken van de bevoegdheden is om te kotsen.quote:Geweld omwille van dier is ‘terreur’
Den Haag, 29 juni. Gewelddadige dierenrechtenactivisten moeten onder de antiterreurwetgeving komen te vallen. Dat heeft een meerderheid in de Tweede Kamer gisteren in een motie gevraagd van minister Ter Horst (Binnenlandse Zaken, PvdA).
Daarmee kunnen de activisten een gebiedsverbod, persoonsverbod of meldplicht opgelegd worden, zonder dat er een redelijk vermoeden is dat zij iets strafbaars (willen) doen. „Aanwijzingen” dat zij „in verband kunnen worden gebracht met terroristische activiteiten of de ondersteuning daarvan” zijn voldoende.
CDA, VVD, PVV, SGP en ChristenUnie willen dat gewelddadige dierenrechtenactivisten onder de Wet bestuurlijke maatregelen nationale veiligheid komen te vallen, eigenlijk bedoeld voor bestrijding van islamitisch terrorisme. Volgens minister Ter Horst is dat onnodig. Hoewel de acties van deze groepen voor bedrijven en boeren zeer ingrijpend kunnen zijn, vormen ze geen bedreiging voor de nationale veiligheid, zei de minister. Toch ontraadde ze de motie niet. Minister Hirsch Ballin (Justitie, CDA) wees erop dat de acties volgens het Openbaar Ministerie niet onder terrorisme vallen.
Ter Horst was wel bereid te kijken of meldingsplichten en gebiedsverboden via haar toekomstige wetsvoorstel ‘Ernstige overlast’ aan activisten kunnen worden opgelegd. Dit is hetzelfde wetsvoorstel waarmee de minister voetbalhooligans wil aanpakken.
Kamerleden van SP, GroenLinks en D66 protesteerden tegen het steeds verder oprekken van het begrip terreur. Kamerlid Thieme van de Partij voor de Dieren: „Er is geen tekort aan regels in dit land, en ook geen gebrek aan handhavingsmogelijkheden.”
Rijke beer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:58 schreef Monidique het volgende:
Ik heb 29.000 rentepunten en ik kan er geen fuck mee,, schraal aanbod. Doegie,
,
.
Woordinflatie, Wilders, orthodoxe gelovigen, lelijke mensen, geld afpakkende overheid, regelmanie, bangige politici. Ik poep erop!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik word KOTSZIEK van de constante misbruik van het woord terrorisme. Ook het steeds verder oprekken van de bevoegdheden is om te kotsen.
Je kan het draaien zoals je het wilt, maar die dierenactivisten zijn gewoon terroristen, maar dan laffer dan bijvoorbeeld een Al Qaeda terrorist. Die dierenterroristen gaan zo vuil te werk tegen individuen en diens familie, daar zijn gewoon geen woorden voor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik word KOTSZIEK van de constante misbruik van het woord terrorisme. Ook het steeds verder oprekken van de bevoegdheden is om te kotsen.
Je bent al bijna rijp voor libertariërquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Woordinflatie, Wilders, orthodoxe gelovigen, lelijke mensen, geld afpakkende overheid, regelmanie, bangige politici. Ik poep erop!
Daar voorziet de huidige regelgeving ruim voldoende in.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan het draaien zoals je het wilt, maar die dierenactivisten zijn gewoon terroristen, maar dan laffer dan bijvoorbeeld een Al Qaeda terrorist. Die dierenterroristen gaan zo vuil te werk tegen individuen en diens familie, daar zijn gewoon geen woorden voor.
In engeland is er zelfs een hele grote organisatie die demonstreert tegen dierenterroristen, want daar is het nog erger, daar hadden die dierenterroristen laatst bijvoorbeeld een lijk opgegraven uit een familiegraf van een slachtoffer die ze moesten hebben.
Dat volk deinst nergens voor terug en moet dus goed aangepakt worden.
Ik ben altijd al liberaal geweest.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent al bijna rijp voor libertariër.
Mja daar ben ik het ook wel mee eens. Ik hoorde die gozer op het nieuws vannochtend 'dit is terrorisme' zeggen en ik dacht:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik word KOTSZIEK van de constante misbruik van het woord terrorisme.
quote:Te weinig binding met land
Turkije uit de gratie als vakantieland
Amsterdam, 29 juni. Turkije is uit de gratie als vakantiebestemming. Het aantal Nederlanders dat daarheen op vakantie gaat, daalt deze zomer met zo’n vijf procent nadat het vorig jaar al in één klap met 40 procent was gedaald.
Wick-edquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo pak je die turken terug! Gewoon niet meer heen gaan
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef chacama het volgende:
Misschien toch maar eens een kleine draagdoekmeet organiseren. Dan kunnen we verglijkend waren onderzoek doen en kan je vervolgens bekijken welke doeken voor jou ook geschikt kunnen zijn, voordat je ze nu koopt en later spijt hebt.
Je bent verslaafd! Of ben je stiekum op zoek naar een MILFje...?quote:
Nee, het is meer een soort van ontdekkingsreis in een gebied met allemaal soorten dieren die je nog nooit hebt gezien en die communiceren op een manier wat vreemd is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je bent verslaafd! Of ben je stiekum op zoek naar een MILFje...?
Paar maanden geleden kwam op de ouderavond een strakke moeder langs.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het is meer een soort van ontdekkingsreis in een gebied met allemaal soorten dieren die je nog nooit hebt gezien en die communiceren op een manier wat vreemd is.
Gaten waar levende wezens uit zijn gekomen blijf ik vandaan.![]()
quote:De Beus en Pam nieuwe columnisten Buitenhof
Max Pam is een onafhankelijk publicist, die onder meer columns en essays heeft geschreven voor NRC Handelsblad, de Volkskrant en Het Parool. Pam is ook literair criticus. De schaker zei in een reactie dat hij heeft bedongen dat zijn columns humor mogen bevatten.
Ik dacht dat de buurvrouw hier ook een MILF was............................bleek het haar kind niet te zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Paar maanden geleden kwam op de ouderavond een strakke moeder langs.Daar was niks te zien van een uitgelubberde buik. Ik kan natuurlijk niks zeggen over het terugveren van de vagina...
quote:GS vindt dus blijkbaar niet dat het land waarin ze leven en wonen,
Nederland, niet hun eigen land is. GS accepteert hen dus niet als landgenoten, omdat
volgens GS dit niet hun land is, deze opstelling is duidelijk een niet-gastvrije.
Dochter van Y.?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:56 schreef NJ het volgende:
Brechtje is 48 uur weg wegens het posten van smerige plaatjes.
Wat is dit voor 19e eeuwse kinderen-gedachtegangquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
"Mensen met kinderen die hun rekening voor gas, water en licht niet betalen of een grote huurschuld hebben opgebouwd, mogen niet worden afgesloten of uitgezet." (Rouvoet)
Natuurlijk, mensen met kinderen hoeven toch zeker niet te betalen voor gas, water, licht en huur zeg? Wat is dat voor asociale kapitalistische gedachtengang?
Ja, je likt teveel de kont van sigme.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:38 schreef PJORourke het volgende:
HUH? Krijg ik nu een automagische unban?
Mevrouw Anorexia verpest het topic.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Na OUD heb ik vanmiddag PUB ontdekt.
aanradertje:
Br33z4H t0p!C #92 JortK is de uberposter!
Dat doe ik graag...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:39 schreef pberends het volgende:
Ja, je likt teveel de kont van sigme.
Is daar geen topic over metrootjes met handtasjes en wortelsap op hun gezicht?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
aanradertje:
En om je onzekerheid te maskeren:
Wat voor telefoon heb jij ? III
Lol, en dat zeg jij ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Commotie om Donald Duck-kookboekje
Nog meer idioten die zich met andermans leven willen bemoeien. Ga allemaal eens op de maan zitten!
Alles wordt bewaard voor later op het interweb.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
aanradertje:
En om je onzekerheid te maskeren:
Wat voor telefoon heb jij ? III
"alcohol, tabak en vlees"?? Huh?quote:Reclames voor alcohol, tabak en vlees horen gewoon niet in jeugdbladen
Binnenkort mag je mod worden, wel eerst de kont van Danny likken.quote:
Kinderportomonee tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is daar geen topic over metrootjes met handtasjes en wortelsap op hun gezicht?
En welkom terug.quote:
Godverdegatverdegetverderrie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Binnenkort mag je mod worden, wel eerst de kont van Danny likken.
Heb jij deze unban geregeld?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:56 schreef sigme het volgende:
En welkom terug.
Neequote:
quote:De beknotting van de vrijheden moet gewaarborgd blijven.
Niet dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit kan er ook echt maar eentje gezegd hebben![]()
Toch is die liefdesverhouding tussen radicaal links en moslimfundamentalisme zeer bizar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het zijn dit soort columns die de Trouw anders maken dan alle andere PCM Volkskrant-klonen:
http://www.trouw.nl/dever(...)ll#readers_responses
Gekken en relschoppers die gezellig gek relschoppen met gekken en relschoppers?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch is die liefdesverhouding tussen radicaal links en moslimfundamentalisme zeer bizar.
Vijand van mijn vijand is mijn vriend is een vaker voorkomend misverstand. In het idee dat je dat het doel de middelen heiligt / dat altijd later nog uitgevochten kan worden / ze wel tot inkeer zullen komen.quote:Radicaal links heeft niet eens door dat moslimfundis een grotere hekel aan hun hebben dan aan de gemeenschappelijke vijand: het kapitalistisme (en dus vaak conservatief rechts).
Het zijn dan ook niet voor niets extremisten. Andersom is het net zo goed. Islamitische extremisten verketteren de VN terwijl juist die organisatie dagelijks de VS aanklaagt en Arabische landen in een voertuig voorzien om Israël wekelijks te veroordelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch is die liefdesverhouding tussen radicaal links en moslimfundamentalisme zeer bizar.
Radicaal links heeft niet eens door dat moslimfundis een grotere hekel aan hun hebben dan aan de gemeenschappelijke vijand: het kapitalistisme (en dus vaak conservatief rechts).
Hoe is het mogelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:32 schreef Aoristus het volgende:
ik ben blij dat je er weer bent, Pjo
Geniaal.quote:Ik hoorde alleen iets over een auto met daarin benzine, spijkers en nog wat , maar geen bom ?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef PJORourke het volgende:
Burgemeesterinoorlogstijd. Wie zou dat nou weer zijn?
Maar ze is geen kloon, zegt ze. Dus geloof ik dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Je weet best dat je een lul bent en dood moet, maar dat ga ik hier niet schrijvenquote:
http://media.guardian.co.uk/site/story/0,,2114733,00.htmlquote:Newsreader's anger over Paris story
Dan Glaister in Los Angeles
Friday June 29, 2007
The Guardian
Did the release of Paris Hilton from a Los Angeles jail merit the media attention it received? That question reached a critical point for one US cable news presenter when she refused to read out the lead item on a popular morning breakfast show.
"I have an apology," presenter Mika Brzezinski told the host of MSNBC's Morning Joe programme, "and that is for the lead story. I hate this story. I don't think it should be the lead."
Taunted by her co-presenters, Brzezinski proceeded to tear up the script, attempting to set light to it before finally putting it through a shredder. "You have changed the world," mocked host Joe Scarborough."Yes I have," replied Brzezinski, "at least my world."
The exchanges, broadcast a few hours after the early morning release of the celebrity heiress, have become an internet hit, with an edited clip of the show viewed 250,000 times on YouTube.
Throughout the exchanges Brzezinski appeared angry at the inclusion of the item as the lead in the morning's news and at the action she is taking. At times she held her head in her hands, at others she appeared close to tears, her face bearing an exasperated expression.
Other news that morning included criticism of George Bush's Iraq policy from a senior Republican. But editors at MSNBC had other priorities.
"My producer is not listening to me," said Brzezinski, brandishing the script in her hands, "he's put it as the lead."
She took a cigarette lighter from a fellow presenter and tried, but failed, to set light to the sheaf of papers.
"I'm done with the Paris Hilton story," she declared. "I won't do it."
Having failed to set fire to the script, she started to tear it up before offering it to a colleague. "Will you burn this for me, please?" she asked. "I'm about to snap." When he refused, she took it back and rose from her desk, saying, "I'm shredding it."
As she returned to her seat, Scarborough asked the producer to run footage of Hilton leaving jail. When the cameras returned to the studio Brzezinski was shown with her head in her hands.
"I just don't believe in covering that story, especially not as the lead story in a newscast when you have a day like today," she said. Brzezinski was brought up to consider weightier matters than a pampered socialite. Her father, Zbigniew Brzezinski, served as national security adviser under President Jimmy Carter.
Je moet wat minder vaak met Mo B omgaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef Aoristus het volgende:
Je weet best dat je een lul bent en dood moet, maar dat ga ik hier niet schrijven
Hé, je bent weer terug. Wel zo amusantquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je moet wat minder vaak met Mo B omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |