quote:GS vindt dus blijkbaar niet dat het land waarin ze leven en wonen,
Nederland, niet hun eigen land is. GS accepteert hen dus niet als landgenoten, omdat
volgens GS dit niet hun land is, deze opstelling is duidelijk een niet-gastvrije.
Dochter van Y.?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:56 schreef NJ het volgende:
Brechtje is 48 uur weg wegens het posten van smerige plaatjes.
Wat is dit voor 19e eeuwse kinderen-gedachtegangquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
"Mensen met kinderen die hun rekening voor gas, water en licht niet betalen of een grote huurschuld hebben opgebouwd, mogen niet worden afgesloten of uitgezet." (Rouvoet)
Natuurlijk, mensen met kinderen hoeven toch zeker niet te betalen voor gas, water, licht en huur zeg? Wat is dat voor asociale kapitalistische gedachtengang?
Ja, je likt teveel de kont van sigme.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:38 schreef PJORourke het volgende:
HUH? Krijg ik nu een automagische unban?
Mevrouw Anorexia verpest het topic.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Na OUD heb ik vanmiddag PUB ontdekt.
aanradertje:
Br33z4H t0p!C #92 JortK is de uberposter!
Dat doe ik graag...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:39 schreef pberends het volgende:
Ja, je likt teveel de kont van sigme.
Is daar geen topic over metrootjes met handtasjes en wortelsap op hun gezicht?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
aanradertje:
En om je onzekerheid te maskeren:
Wat voor telefoon heb jij ? III
Lol, en dat zeg jij ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Commotie om Donald Duck-kookboekje
Nog meer idioten die zich met andermans leven willen bemoeien. Ga allemaal eens op de maan zitten!
Alles wordt bewaard voor later op het interweb.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
aanradertje:
En om je onzekerheid te maskeren:
Wat voor telefoon heb jij ? III
"alcohol, tabak en vlees"?? Huh?quote:Reclames voor alcohol, tabak en vlees horen gewoon niet in jeugdbladen
Binnenkort mag je mod worden, wel eerst de kont van Danny likken.quote:
Kinderportomonee tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is daar geen topic over metrootjes met handtasjes en wortelsap op hun gezicht?
En welkom terug.quote:
Godverdegatverdegetverderrie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Binnenkort mag je mod worden, wel eerst de kont van Danny likken.
Heb jij deze unban geregeld?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:56 schreef sigme het volgende:
En welkom terug.
Neequote:
quote:De beknotting van de vrijheden moet gewaarborgd blijven.
Niet dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit kan er ook echt maar eentje gezegd hebben![]()
Toch is die liefdesverhouding tussen radicaal links en moslimfundamentalisme zeer bizar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het zijn dit soort columns die de Trouw anders maken dan alle andere PCM Volkskrant-klonen:
http://www.trouw.nl/dever(...)ll#readers_responses
Gekken en relschoppers die gezellig gek relschoppen met gekken en relschoppers?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch is die liefdesverhouding tussen radicaal links en moslimfundamentalisme zeer bizar.
Vijand van mijn vijand is mijn vriend is een vaker voorkomend misverstand. In het idee dat je dat het doel de middelen heiligt / dat altijd later nog uitgevochten kan worden / ze wel tot inkeer zullen komen.quote:Radicaal links heeft niet eens door dat moslimfundis een grotere hekel aan hun hebben dan aan de gemeenschappelijke vijand: het kapitalistisme (en dus vaak conservatief rechts).
Het zijn dan ook niet voor niets extremisten. Andersom is het net zo goed. Islamitische extremisten verketteren de VN terwijl juist die organisatie dagelijks de VS aanklaagt en Arabische landen in een voertuig voorzien om Israël wekelijks te veroordelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch is die liefdesverhouding tussen radicaal links en moslimfundamentalisme zeer bizar.
Radicaal links heeft niet eens door dat moslimfundis een grotere hekel aan hun hebben dan aan de gemeenschappelijke vijand: het kapitalistisme (en dus vaak conservatief rechts).
Hoe is het mogelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:32 schreef Aoristus het volgende:
ik ben blij dat je er weer bent, Pjo
Geniaal.quote:Ik hoorde alleen iets over een auto met daarin benzine, spijkers en nog wat , maar geen bom ?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef PJORourke het volgende:
Burgemeesterinoorlogstijd. Wie zou dat nou weer zijn?
Maar ze is geen kloon, zegt ze. Dus geloof ik dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Word ik geacht deze kloon te herkennen?
Je weet best dat je een lul bent en dood moet, maar dat ga ik hier niet schrijvenquote:
http://media.guardian.co.uk/site/story/0,,2114733,00.htmlquote:Newsreader's anger over Paris story
Dan Glaister in Los Angeles
Friday June 29, 2007
The Guardian
Did the release of Paris Hilton from a Los Angeles jail merit the media attention it received? That question reached a critical point for one US cable news presenter when she refused to read out the lead item on a popular morning breakfast show.
"I have an apology," presenter Mika Brzezinski told the host of MSNBC's Morning Joe programme, "and that is for the lead story. I hate this story. I don't think it should be the lead."
Taunted by her co-presenters, Brzezinski proceeded to tear up the script, attempting to set light to it before finally putting it through a shredder. "You have changed the world," mocked host Joe Scarborough."Yes I have," replied Brzezinski, "at least my world."
The exchanges, broadcast a few hours after the early morning release of the celebrity heiress, have become an internet hit, with an edited clip of the show viewed 250,000 times on YouTube.
Throughout the exchanges Brzezinski appeared angry at the inclusion of the item as the lead in the morning's news and at the action she is taking. At times she held her head in her hands, at others she appeared close to tears, her face bearing an exasperated expression.
Other news that morning included criticism of George Bush's Iraq policy from a senior Republican. But editors at MSNBC had other priorities.
"My producer is not listening to me," said Brzezinski, brandishing the script in her hands, "he's put it as the lead."
She took a cigarette lighter from a fellow presenter and tried, but failed, to set light to the sheaf of papers.
"I'm done with the Paris Hilton story," she declared. "I won't do it."
Having failed to set fire to the script, she started to tear it up before offering it to a colleague. "Will you burn this for me, please?" she asked. "I'm about to snap." When he refused, she took it back and rose from her desk, saying, "I'm shredding it."
As she returned to her seat, Scarborough asked the producer to run footage of Hilton leaving jail. When the cameras returned to the studio Brzezinski was shown with her head in her hands.
"I just don't believe in covering that story, especially not as the lead story in a newscast when you have a day like today," she said. Brzezinski was brought up to consider weightier matters than a pampered socialite. Her father, Zbigniew Brzezinski, served as national security adviser under President Jimmy Carter.
Je moet wat minder vaak met Mo B omgaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef Aoristus het volgende:
Je weet best dat je een lul bent en dood moet, maar dat ga ik hier niet schrijven
Hé, je bent weer terug. Wel zo amusantquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je moet wat minder vaak met Mo B omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |