quote:GS vindt dus blijkbaar niet dat het land waarin ze leven en wonen,
Nederland, niet hun eigen land is. GS accepteert hen dus niet als landgenoten, omdat
volgens GS dit niet hun land is, deze opstelling is duidelijk een niet-gastvrije.
Dochter van Y.?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:56 schreef NJ het volgende:
Brechtje is 48 uur weg wegens het posten van smerige plaatjes.
Wat is dit voor 19e eeuwse kinderen-gedachtegangquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:31 schreef HenriOsewoudt het volgende:
"Mensen met kinderen die hun rekening voor gas, water en licht niet betalen of een grote huurschuld hebben opgebouwd, mogen niet worden afgesloten of uitgezet." (Rouvoet)
Natuurlijk, mensen met kinderen hoeven toch zeker niet te betalen voor gas, water, licht en huur zeg? Wat is dat voor asociale kapitalistische gedachtengang?
Ja, je likt teveel de kont van sigme.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:38 schreef PJORourke het volgende:
HUH? Krijg ik nu een automagische unban?
Mevrouw Anorexia verpest het topic.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Na OUD heb ik vanmiddag PUB ontdekt.
aanradertje:
Br33z4H t0p!C #92 JortK is de uberposter!
Dat doe ik graag...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:39 schreef pberends het volgende:
Ja, je likt teveel de kont van sigme.
Is daar geen topic over metrootjes met handtasjes en wortelsap op hun gezicht?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
aanradertje:
En om je onzekerheid te maskeren:
Wat voor telefoon heb jij ? III
Lol, en dat zeg jij ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
Commotie om Donald Duck-kookboekje
Nog meer idioten die zich met andermans leven willen bemoeien. Ga allemaal eens op de maan zitten!
Alles wordt bewaard voor later op het interweb.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
aanradertje:
En om je onzekerheid te maskeren:
Wat voor telefoon heb jij ? III
"alcohol, tabak en vlees"?? Huh?quote:Reclames voor alcohol, tabak en vlees horen gewoon niet in jeugdbladen
Binnenkort mag je mod worden, wel eerst de kont van Danny likken.quote:
Kinderportomonee tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is daar geen topic over metrootjes met handtasjes en wortelsap op hun gezicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |