Is dit slowchat?quote:
Foutieve zinsconstructie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Klonen zijn ook niet meer wat het was.....
quote:
Hij mag met zijn stok helemaal niet aan de vrouwen zitten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ik denk dat EchtGaaf trouwens het vaak aan de stok heeft met vrouwen.
Omdat klonen op fok getuigen van geen-leven hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Users zijn wel klonenschuw hier.
Hoe komt dat?
Dat zal de oorzaak zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij mag met zijn stok helemaal niet aan de vrouwen zitten.
Want?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat klonen op fok getuigen van geen-leven hebben.
Pffff dat ik dat nog moet uitleggen, dan is het wel heel erg triest gesteld met je.quote:
Dank je wel. Jij bent moderator? De baas eigenlijk hier?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef sigme het volgende:
Het was een serieuze vraag, aan burgemeesterinoorlogstijd, of deze me bekend voor moest komen, en ik geloof gewoonlijk iedereen op zijn/haar mooie zwarte drukletters. Dus ook burgemeesters in oorlogstijd.
Welkom.
Ik ook. Mensen met klonen hebben wat te veel tijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef sigme het volgende:
Het was een serieuze vraag, aan burgemeesterinoorlogstijd, of deze me bekend voor moest komen, en ik geloof gewoonlijk iedereen op zijn/haar mooie zwarte drukletters. Dus ook burgemeesters in oorlogstijd.
Welkom.
Waarom?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Pffff dat ik dat nog moet uitleggen, dan is het wel heel erg triest gesteld met je.![]()
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/6251910.stmquote:Scientists in the US say they have taken a major step towards producing life from scratch in the laboratory.
Dr Craig Venter says in the Science journal that his team successfully transplanted an entire genome from one bacterium cell to another.
He says he hopes eventually to use the technique to create designer microbes, which could produce artificial fuel or help clean up toxic waste.
Omdat jij je eigen problemen niet onderkent.quote:
Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen met klonen hebben wat te veel tijd.
Over tijd gesproken, ik ga eens wat nuttigs doen. Iets met theorieen over xenofobie en waarom we joden en moslims soms haten en soms knuffelen.
en op IRC?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat klonen op fok getuigen van geen-leven hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |