Nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:04 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ben je een homo trouwens, EchtGaaf?
Ik bedoelde gewoon: het gezeik dat je een kloon bent en van wie. Speculatie over je geslacht. Speculatie over dat je liegt over wat je in het dagelijks leven doet. Dat kreeg ik in het begin ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:17 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in geschiedenis, filosofie, weer, techniek en politiek en ik heb wat achtergrondkennis van yv gekregen. Ik ga zeker jouw waarschijnlijk goedbedoelde raad niet opvolgen. Ik ga doen wat ik zelf leuk vind om te doen.
Als yv me niet bant.
Je gaat nu een nieuwe user verbaal uitdagen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee.
Maar vertel eerst maar es wie je bent. Pipo de Kloon![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee.
Maar vertel eerst maar es wie je bent. Pipo de Kloon![]()
Hier heb ik het over. Tijdverspilling.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:19 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Je gaat nu een nieuwe user verbaal uitdagen?
Waarom?
Omdat die nieuwe user je weerwoord geeft?
Daar reageer ik ook niet op. Yv waarschuwde me al. Als je iemand weerwoord geeft dan denkt diegene dat je een kloon bent.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon: het gezeik dat je een kloon bent en van wie. Speculatie over je geslacht. Speculatie over dat je liegt over wat je in het dagelijks leven doet. Dat kreeg ik in het begin ook.
Niet op reageren werkt het beste. Gewoon in topics posten over geschiedenis, filosofie, het weer, techniek en politiek.
Ik was een felle kat toen ik hier net kwam. Dat was ik zo gewend van internet. Toen dachten mensen ook dat ik een relkloon was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:21 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Daar reageer ik ook niet op. Yv waarschuwde me al. Als je iemand weerwoord geeft dan denkt diegene dat je een kloon bent.
NRC is een kampersblaadje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:21 schreef JohnDope het volgende:
Zo heb even mijn signature aangepast.
War on Camping
Men dacht destijds zelfs dat jij een kloon van SCH was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik was een felle kat toen ik hier net kwam. Dat was ik zo gewend van internet. Toen dachten mensen ook dat ik een relkloon was.
Nu ben ik natuurlijk mijn eigen relkloon, maar goed.
Wie weet, misschien vind ik dit ook heel erg leuk, kunnen we samen optrekken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik was een felle kat toen ik hier net kwam. Dat was ik zo gewend van internet. Toen dachten mensen ook dat ik een relkloon was.
Iedere kloondiscussie acht ik niet bijzonder zinvol. Zekerheid krijg je toch niet. Het is een schaduwzijde van een forum dat mensen ineens een andere identiteit aannemen......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
Hier heb ik het over. Tijdverspilling.
SC en FB?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedere kloondiscussie acht ik niet bijzonder zinvol. Zekerheid krijg je toch niet. Het is een schaduwzijde van een forum dat mensen ineens een andere identiteit aannemen......
En zowaar er kunnen ook nieuwe users opstaan, zowaar dat kan ook nog.
Opmerkelijk is wel als een "nieuwe" user in een notime SC en FB weten te vinden....
Ik was....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een blauwe propedeuse. Ik ben mediaevist.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:23 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Wie weet, misschien vind ik dit ook heel erg leuk, kunnen we samen optrekken.
Heb je ook geschiedenis gestudeerd?
Yep. En dat ben ik toch bepaald niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Men dacht destijds zelfs dat jij een kloon van SCH was.
Nee, hoor, dat kon ik ook. Staat gewoon, zeg maar, open en bloot op internet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedere kloondiscussie acht ik niet bijzonder zinvol. Zekerheid krijg je toch niet. Het is een schaduwzijde van een forum dat mensen ineens een andere identiteit aannemen......
En zowaar er kunnen ook nieuwe users opstaan, zowaar dat kan ook nog.
Opmerkelijk is wel als een "nieuwe" user in een notime SC en FB weet te vinden....
Dat wel. Maar voelde jij er direct thuis, frank en vrij om daar met de deur in huis te vallen? Ik maak het zelden mee.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat kon ik ook. Staat gewoon, zeg maar, open en bloot op internet.
Hoi, kloon van me.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
mwuh, mensen die meezingen op streaming radio in een internetcafe.
quote:
Hoi nerdjes.quote:
Is dit slowchat?quote:
Foutieve zinsconstructie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Klonen zijn ook niet meer wat het was.....
quote:
Hij mag met zijn stok helemaal niet aan de vrouwen zitten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Ik denk dat EchtGaaf trouwens het vaak aan de stok heeft met vrouwen.
Omdat klonen op fok getuigen van geen-leven hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Users zijn wel klonenschuw hier.
Hoe komt dat?
Dat zal de oorzaak zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij mag met zijn stok helemaal niet aan de vrouwen zitten.
Want?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat klonen op fok getuigen van geen-leven hebben.
Pffff dat ik dat nog moet uitleggen, dan is het wel heel erg triest gesteld met je.quote:
Dank je wel. Jij bent moderator? De baas eigenlijk hier?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef sigme het volgende:
Het was een serieuze vraag, aan burgemeesterinoorlogstijd, of deze me bekend voor moest komen, en ik geloof gewoonlijk iedereen op zijn/haar mooie zwarte drukletters. Dus ook burgemeesters in oorlogstijd.
Welkom.
Ik ook. Mensen met klonen hebben wat te veel tijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:38 schreef sigme het volgende:
Het was een serieuze vraag, aan burgemeesterinoorlogstijd, of deze me bekend voor moest komen, en ik geloof gewoonlijk iedereen op zijn/haar mooie zwarte drukletters. Dus ook burgemeesters in oorlogstijd.
Welkom.
Waarom?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Pffff dat ik dat nog moet uitleggen, dan is het wel heel erg triest gesteld met je.![]()
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/6251910.stmquote:Scientists in the US say they have taken a major step towards producing life from scratch in the laboratory.
Dr Craig Venter says in the Science journal that his team successfully transplanted an entire genome from one bacterium cell to another.
He says he hopes eventually to use the technique to create designer microbes, which could produce artificial fuel or help clean up toxic waste.
Omdat jij je eigen problemen niet onderkent.quote:
Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen met klonen hebben wat te veel tijd.
Over tijd gesproken, ik ga eens wat nuttigs doen. Iets met theorieen over xenofobie en waarom we joden en moslims soms haten en soms knuffelen.
en op IRC?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Omdat klonen op fok getuigen van geen-leven hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |