Vlak na bjork hebben ze mij ook maar uit 't publiek gehaaldquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:41 schreef supkaa het volgende:
Konden er nog meer mensen flauwvallen vlak voor en tijdens t muse optreden?
Das t nadeel van de eerste rij.. al die mensen worden over jouw hoofd getild![]()
Da's zonde!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Vlak na bjork hebben ze mij ook maar uit 't publiek gehaald![]()
Die was er jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Setlist?
Vooral na bjork was t extreem zeg! Een muse fan naast ons zakte gewoon opeens uit het niets in elkaar!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Vlak na bjork hebben ze mij ook maar uit 't publiek gehaald![]()
Omdat het een mijlpaal was. Net zoals Wembley een mijlpaal was een paar weken geleden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:03 schreef Leonos het volgende:
Kijk nu maar weer is de absolution tour DVD.
Waarom maken ze eigenlijk een opname van glastonbury? Zo bijzonder is dat toch niet?
Maar Werchter was ook tof!quote:
Absolutionquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:56 schreef Leonos het volgende:
Dat is trouwens ook dikke metal
Ben benieuwd aan wat voor soort album ze gaan werken als ze klaar zijn met touren? Hoop weer een beetje terug naar het showbiz gebeuren want vind dat toch leuker dan de blackholes style.
Ten eerste is het een avatAr en ten tweede betekent het niet dat ik geen smaak heb, als ik naar The Sheer luister. Ze beginnen niet voor niks erg populair te worden de laatste tijd. The Sheer en Muse zijn totaal niet te vergelijken, maar als je het dan toch hebt over kwaliteitsverschil weet ik het wel: The Sheer vind ik veul beterquote:Op maandag 2 juli 2007 23:37 schreef Leonos het volgende:
Een avator van de sheer
Je hoort het kwaliteits verschil hoop ik wel met Muse?
Plug in baby is zo'n simpel lied! Beetje The Sheer stijlquote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef morgane het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar het nieuwe album, al zal het nog wel ff gaan duren. Ik hoop zelf dat ze wat meer afstappen van al dat electronische gedoe en al die synths enzo. Wat meer de stijl van Plug In baby ofzo![]()
SBH, B&H en Mapquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Weet iemand of er nog iets van Werchter is uitgezonden?
Ha, dat wilde ik net komen meldenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:24 schreef Brammie1 het volgende:
Fans willen 7 jaar oud nummer in de charts
Ja, klopt!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:13 schreef Sautor het volgende:
Over Citizen Erased gesproken. Ik was laatst het Glastonbury festival aan het kijken, en daar kwam na CE een soort van jam met piano. Alleen dat stukje is volgens mij later gebruikt in Take a Bow
Ik tot voor kort ook niet, maar ik keek bij upcoming gigs en zag dat ik dan in Spanje zit.quote:
Ik wil ook naar Muse. Ik ga naar Muse, wie nog meer in dit topic?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:14 schreef kweek89 het volgende:
wie niet in dit topic(behalve Leon die een fking lucky bastard is)
Ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Muse. Ik ga naar Muse, wie nog meer in dit topic?
In november zouden ze komen, maar dat is niet echt zeker.quote:
Ik hoorde het van Dark_Angelus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:14 schreef Leonos het volgende:
Hoe kom je aan die info als ik vragen mag?
Wel gek dat ze drie jaar achtereen touren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:16 schreef kweek89 het volgende:
Ik zou daar niet van uitgaan, ik zou meer uitgaan van of een gig volgend jaar zomer of een festival
Waar is dat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef kweek89 het volgende:
zoals Download festival.....
normaal gaat muse naar America/Canada om daar nieuw materiaal te spelen, maar er is waarschijnlijk besloten om dit jaar dat gewoon in europa te doen.
Dat riepen ze op Pinkpop toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
In november zouden ze komen, maar dat is niet echt zeker.
quote:14-07-2007
During an interview last night on Europe 2 (French radio station) live from Musilac, Muse have announced that they planned to release a DVD featuring extracts of Wembley's and Paris' Parc des Princes concerts, and of the rest of the tour as well. The DVD should be released before Christmas 2007, if the band manages to find enough time for it in its busy schedule.
Moreover, in an interview given last May to Rock Mag and published in this month's issue, Matthew confirmed that he has begun to work on a new album and new songs, some more in line with electronic or "dance" music and others more with classical or symphonic music (the band is thinking of hiring an orchestra for some of them).
Yet, these new songs will probably not be played live during this tour, since the band wishes to keep them all fresh and new. Matthew also revealed that the next album should be produced by the band itself, in order to have more freedom.
Ja, en het symphonische, indien à la Absolution kijk ik ook héél erg naar uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Duizendpootje het volgende:
ik kijk nu al uit naar het nieuwe album, lekker dansen whoehoe!
ennnn die dvd ben ik ook benieuwd naar!
zelfs de beveiliging vond het een grapquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef eriksd het volgende:
Snap nog steeds niet waarom ze de opening van Wembley door george michael een grap vonden en zichzelf zoveel beter. Die man is toch echt een veel grotere en succesvollere artiest
Dat werd door iedereen zo gezien in London / Engeland. Er waren ook wat cartoon over in de krant met een voor een leeg Wembley spelende George Michael, ondanks alle reclame en de vele gratis weggegeven kaarten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef eriksd het volgende:
Snap nog steeds niet waarom ze de opening van Wembley door george michael een grap vonden en zichzelf zoveel beter. Die man is toch echt een veel grotere en succesvollere artiest
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef eriksd het volgende:
HOLY SHIT jezus wat ben jij een MONGOOL zegquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef eriksd het volgende:
Je ziet hoop ik wel het verschil tussen een homofiele George Michael en Muse? En het kwaliteitsverschil in de muziek?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:53 schreef eriksd het volgende:
Als het volgens jullie zo'n grap is dat George Michael succesvoller is; welke no1 hits heeft muse in USA en VS gehad? En hoeveel albums wereldwijd verkocht?![]()
En volgens CBS en BBC waren ze beiden uitverkocht. Was ook wel te zien want het tweede stuk was grotendeels live op tv in de UK![]()
Leuke band Muse, maar nog niet in de positie om commentaar te leveren
nou eerder dat GM niet zo populair meer is, en muse op het moment wel. maar beide vind ik het zeer goede muziekquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:02 schreef kweek89 het volgende:
[..]
zelfs de beveiliging vond het een grap
George micheal was niet eens uitverkocht...muse 2 avonden achter elkaar...
makes you wonder
Laten we het aub niet over homofiliteit hebben vriend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je ziet hoop ik wel het verschil tussen een homofiele George Michael en Muse? En het kwaliteitsverschil in de muziek?
Jah, maar hij heeft z'n 'legend' status wel allang verdiend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:08 schreef Leonos het volgende:
En het nog geen sterren kaliber? Ze zijn wel op bijna alle festivals de headliner.
En George Michael is inderdaad een beetje over tijd.
Jongetjes? Wat voor waardeloze roddelbladen lees jij dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef kweek89 het volgende:
ja door met jongetjes op de wc gekke dingen te doen...true t rue
zou matt nooit doen :p
Oeh, oeh, me wanna havequote:During an interview last night on Europe 2 (French radio station) live from Musilac, Muse have announced that they planned to release a DVD featuring extracts of Wembley's and Paris' Parc des Princes concerts, and of the rest of the tour as well. The DVD should be released before Christmas 2007, if the band manages to find enough time for it in its busy schedule.
Moreover, in an interview given last May to Rock Mag and published in this month's issue, Matthew confirmed that he has begun to work on a new album and new songs, some more in line with electronic or "dance" music and others more with classical or symphonic music (the band is thinking of hiring an orchestra for some of them).
Yet, these new songs will probably not be played live during this tour, since the band wishes to keep them all fresh and new. Matthew also revealed that the next album should be produced by the band itself, in order to have more freedom.
Laat ze Wembley maar gewoon helemaal uitbrengen, ipv losse shit zoals bij Absolution Tour.quote:
Neh dat wil je niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:12 schreef Leonos het volgende:
Al die liedjes ken ik nu wel. Zal wel leuk vinden om een daggie in hun leven mee te kijken ofzo.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:02 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Laat ze Wembley maar gewoon helemaal uitbrengen, ipv losse shit zoals bij Absolution Tour.
neequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:26 schreef Leonos het volgende:
Wel?
quote:The set was delayed by 20 minutes. Matthew Bellamy kicked down the amp, and pushed over the piano after New Born. After Stockholm Syndrome, Bellamy threw his guitar and Dominic Howard kicked his drums. Bellamy was seen constantly arguing with the guitar tech throughout this performance. Howard was wearing neon green trousers. Balloons were released during Plug In Baby.
download gewoon alles...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef kareltje88 het volgende:
even een vraagje als dat mag![]()
ik heb muse een paar maanden geleden gezien op pinkpop, sindsdien ben ik op zoek naar een nummer die ze daar gespeeld hebben.
Het deuntje weet ik niet echt meer goed, ik weet dat de lichtshow met bijen was, een hele fleurige lichtshow met bijen die naar de zon vliegen. het was een vrij rustig nummer, het was niet feeling good.....
ik heb overal gezocht en ik begin te denken dat ik die lichtshow gedroomd heb ofzo, ik vind er namelijk geen videoopnames van terug(youtube,3voor12)
Hoop dat iemand die er ook was weet welk nummer het was?!
bij voorbaat dank!![]()
![]()
Was het een beetje een dans nummer?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef kareltje88 het volgende:
ik heb muse een paar maanden geleden gezien op pinkpop, sindsdien ben ik op zoek naar een nummer die ze daar gespeeld hebben.
Het deuntje weet ik niet echt meer goed, ik weet dat de lichtshow met bijen was, een hele fleurige lichtshow met bijen die naar de zon vliegen. het was een vrij rustig nummer, het was niet feeling good.....
ik heb overal gezocht en ik begin te denken dat ik die lichtshow gedroomd heb ofzo, ik vind er namelijk geen videoopnames van terug(youtube,3voor12)
bij voorbaat dank!![]()
![]()
- KoCquote:Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef kareltje88 het volgende:
bij voorbaat dank!![]()
![]()
Dat optreden is wel eens vaker uitgezonden op tv, maar kon me eerlijk gezegd ook niet herinneren dat ze assasin speeldenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Leonos het volgende:
Ze speelde Assassin toch nooit live?
http://www.youtube.com/watch?v=_e87_7fIwCI
Ik vind het ook 1 van de betere nummers van Blackholesquote:Op maandag 30 juli 2007 15:28 schreef supkaa het volgende:
[..]
Dat optreden is wel eens vaker uitgezonden op tv, maar kon me eerlijk gezegd ook niet herinneren dat ze assasin speelden![]()
misschien was het idd toch feeling goodquote:Op maandag 30 juli 2007 15:14 schreef thealterego1 het volgende:
Het nummer met de bij was volgens mij wel feeling good.
Het rustige nummer zou unintended geweest kunnen zijn
Helemaal mee eensquote:Op maandag 30 juli 2007 15:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik vind het ook 1 van de betere nummers van Blackholes![]()
Leuk interview!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:08 schreef supkaa het volgende:
Is deze al langs gekomen?
http://www1.rsr.ch/couleur3/sons/paleo07/musepaleo.mp3
en toen werd het alleen maar mooierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:30 schreef bloodymary het volgende:
Dat zou wel heel jammer zijn. Dat zie je wel vaker bij die briljante types, net als toen bij Radiohead, over een heel andere boeg terwijl het zo mooi was......
Electronische muziek gaan ze hopelijk makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:32 schreef Leonos het volgende:
Ze willen in de toekomst iets totaals anders gaan doen. Geen rock
Die richting op zou inderdaad wel top zijn. Alhoewel welke richting ze ook kiezen, het zal vast wel te pruimen zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:30 schreef JX het volgende:
Misschien dat ze voortborduren op Map of the Problematique.. vind ik nie erg![]()
Nemen die gasten niet ff rust ofzo??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:57 schreef kweek89 het volgende:
Muse in November naar Australie olé olé olé
Thanks! Maar dude 3/4 jaar lijkt me sterk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:34 schreef kweek89 het volgende:
(gedaan)
en dat komt wel goed, hierna zijn we ze 3/4 jaar kwijt!
maar goed...ik ga ze dus proberen in Australie te ziehien![]()
Dat zeiden ze ook net voor het mixen van BHaR, dat het een prog-rock-extravaganza zou worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:53 schreef kweek89 het volgende:
ach...ze gaan een andere kant op zeggen ze toch? nou dan gaan ze een flinke tijd experimenteren, en misschien ook wel wat gigjes hier en daar, maar geen full stop tour of album zoals nu.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:17 schreef kweek89 het volgende:
muse announched tour door oost-Europa en Scandinavie.....zouden ze ook ff in Nederland langskomen?
Nou, tot nu toe nog nietquote:The dates are :
4th - Athens, Greece
6th - Bucharest, Romania
7th - Belgrade, Serbia
9th - Zagreb, Croatia
10th - Budapest, Hungary
13th - Kiev, Ukraine
15th - Moscow, Russia
17th - Helsinki, Finland
19th - St. Petersburg, Russia
21st - Stockholm (LOL), Sweden
23rd - Oslo, Norway
24th - Copenhagen, Denmark
Gelredome zou geyl zijn!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:31 schreef kweek89 het volgende:
dat bedoelde ik natuurlijk ook, ik gok dat er ergens wel onderhandelingen bezig zijn...HMH? Arena? Gelredome?
Egoist!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:18 schreef kweek89 het volgende:
goeie kans iddik hoop dat ze het een tijdje uitstellen haha!
Ik koop ze daar gewoon aan de kassa.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:55 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ga jij alvast voor het postkantoor liggen?![]()
You wish.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik koop ze daar gewoon aan de kassa.
Welke?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:09 schreef arnold-d het volgende:
zaterdag nog een cd gekocht van muse![]()
Chris hoort een beetje mollig te zijn vind ik, dan lijkt hij vaderlijkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:42 schreef Innuendo het volgende:
Weinig echt Muse nieuwe laatste tijd he? Hopelijk stilte voor de storm![]()
Chris is volgens mij aan het Sonja-Bakkeren inderdaad! Ach, niet verkeerd toch?
Duh.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:32 schreef kweek89 het volgende:
dom is hot
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=kElEhPBUYpo.
Vind em niet echt denderend.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nee,............quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoor van een vriend dat Matt op lowlands had gezegd dat ze weer zouden komen, maar nog niets over gehoord verderquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:23 schreef Leonos het volgende:
Ik denk pas na de release van het album. Twee a drie jaar?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoor van een vriend dat Matt op lowlands pinkpop had gezegd dat ze weer zouden komen, maar nog niets over gehoord verder
excuusquote:
Inderdaad, dat You make me sick hoor je echt duidelijk. Niet echt het meest slimme marketingtruukjequote:Op maandag 10 september 2007 23:31 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind de muziek ook heel mooi bij het filmpje.
Alleen een beetje vreemd dat je de naam Midnight Poison hoort en dan er doorheen You make me sick... hadden ze beter nog een regel mee kunnen pikken.
quote:13-09-2007 09:02 by clunge - Comments : (92)
Source : http://www.play.com/Music(...)ey-2007/Product.html
According to Play.com, Muse will release a live CD and DVD of their two nights at Wembley Stadium in June 2007.
The release date is mooted to be 26th November. Extras and setlist are unknown at this moment.
Dat zel wel die reclame voor 'max your life' zijn geweest, of zoiets dergelijksquote:Op maandag 10 september 2007 20:57 schreef Sautor het volgende:
Ik zag net bij MTV bij een reclame ook ergens Muse onder. Dacht dat het Supermassive Black Hole was
nice!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Leonos het volgende:
Ze speelde Assassin toch nooit live?
http://www.youtube.com/watch?v=_e87_7fIwCI
Ja ik lees het net.. Ik moet weer es vaker dit topic volgen zie ik wel!quote:
Jij zeurtquote:Op maandag 17 september 2007 21:36 schreef Leonos het volgende:
Heb nog steeds liever backstage footage en random shows
mag ik mee?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:59 schreef kweek89 het volgende:
beide tickets geboekt, it's officialwe gaan naar muse
Dollie mag mooi alleen slapen! Hij heeft sexy time NIET verdiend.quote:
Ach Dom mag er best bij, sluiten we Matt wel uitquote:Op maandag 24 september 2007 11:38 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Dollie mag mooi alleen slapen! Hij heeft sexy time NIET verdiend.![]()
Goed plan...heeft ie gelijk inspiratie om een nieuw nummer te schrijven over buitengesloten worden.quote:Op maandag 24 september 2007 11:59 schreef kweek89 het volgende:
[..]
Ach Dom mag er best bij, sluiten we Matt wel uit
Smerig lachje idd, volgens mij staat ie Matt gewoon ergens te grijpen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:03 schreef kweek89 het volgende:
evil look in ze dom's eyes
Hoop dat we wel op de boot mogen. Gewoon een groot vrachtschip waar we op het dek kunnen staanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
* ziet zichzelf al uit het dakje gaan op het strand *![]()
Lol ja precies, hahaha.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:59 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Smerig lachje idd, volgens mij staat ie Matt gewoon ergens te grijpen.
Matt kijkt namelijk ERG voldaan. xD
Niet echt mediterraan hequote:Haven van Rotterdam? Scheveningen? would be awesome
Lijkt me sterk dat CE en MC er niet op zullen staan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:22 schreef kweek89 het volgende:
Een aantal tracks? DE! Tracks zijn gesneuveldMaar goed dat het nog niet geconfirmed is!
Mee eens - het zijn niet de minste tracks. Toch kijk ik erg naar deze release uit!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:22 schreef kweek89 het volgende:
Een aantal tracks? DE! Tracks zijn gesneuveldMaar goed dat het nog niet geconfirmed is!
dat zijn precies de twee vetste nummers van muse!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat CE en MC er niet op zullen staan.
Toch?![]()
Dat was super inderdaad. Matthew was die avond ook erg enthousiast bezig en improviseerde er weer 'ns lekker op los tussen de nummers door he? Had het voor geen goud willen missen in ieder geval; het haalt 't net niet bij Wembley maar 't scheelde niet veelquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:17 schreef YellowBanana het volgende:
Iemand nog op Pinkpop geweest? Dat was pas gaaf
Nooooooooquote:Op woensdag 7 november 2007 20:26 schreef Innuendo het volgende:
Slecht nieuws over de DVD trouwens. Deze schijnt 'uitgesteld' te zijn naar februari 2008. Nog even wachten dus(Muselive.com)
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:47 schreef soul114 het volgende:
Ze hebben Fury gedaan in Perth.. hoe tof!
Dec: 04. Saybia 06. Arctic Monkeysquote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef soul114 het volgende:
Staat op MuseLive
Ot: Heb er zin in!! Moet mijn sig trouwens nog updaten ga ook nog naar: Editors & Queens of the Stone Age beide in de HMH.
ik heb dr 1 teveel gekopieerd, Saybia ken ik nietquote:Op zondag 11 november 2007 14:31 schreef soul114 het volgende:
YouTube filmpje van Fury @ Perht (slechte kwaliteit!).
@ nijnja: AM ook niet??
Valt mee hoor....quote:Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef nijnja het volgende:
Maar heb ik het goed dat iedereen hier heel veel concerten van Muse afgaat, ook in't buitenland?
Of mag ik hierom nou niet meer hier verschijnenquote:Op zondag 11 november 2007 16:46 schreef nijnja het volgende:
Ah ja, naja ik dus alleen in Den Bosch maar wil er zeker nog een keer naartoe.. Ik ben alleen altijd erg laat met het weten wanneer de concerten zijn
Australie, datum in Bangkok en over een tijdje in Zuid-Afrika, niet echt in de buurt dusquote:Op zondag 11 november 2007 16:46 schreef nijnja het volgende:
Ah ja, naja ik dus alleen in Den Bosch maar wil er zeker nog een keer naartoe.. Ik ben alleen altijd erg laat met het weten wanneer de concerten zijn
quote:Op maandag 12 november 2007 22:38 schreef nijnja het volgende:
Live zijn ze nog beter dan op plaat, vind ik
quote:
Das jammer ,met tekst istie nog vetter, maar tochquote:Op donderdag 15 november 2007 01:34 schreef soul114 het volgende:
Gaat lekker daar in Australie......
01 - Take a bow
02 - Map of the Problematique
03 - New Born
04 - Butterflies and Hurricanes
05. SMBH (with Map Of Your Head mini teaser!!)
06 - Citizen Erased
07 - Ruled by Secrecy
08 - Feeling Good
09 - Sunburn
10 - Hysteria
11 - Fury
12 - Starlight
13 - The Groove (instrumental)
14 - Time Is Running Out
15 - Stockholm Syndrome + outro (Dead Star & Hyper Music riffs)
----
16 - Plug In Baby
17 - Knights of Cydonia
Scheisse, net te laatquote:Op zondag 18 november 2007 13:36 schreef rena het volgende:
NU OP CANVAS, belgie, Muse live from Abbey road. Heel tof![]()
![]()
Hij is ook wel ergens te downloaden heur. Tis wel een leuke docuquote:
Had ze al een keer gezien..quote:Op zondag 18 november 2007 13:51 schreef rena het volgende:
http://nl.youtube.com/results?search_query=Muse+abbey+road Hier is een hoop er van te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |