Ja, klopt!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:13 schreef Sautor het volgende:
Over Citizen Erased gesproken. Ik was laatst het Glastonbury festival aan het kijken, en daar kwam na CE een soort van jam met piano. Alleen dat stukje is volgens mij later gebruikt in Take a Bow
Ik tot voor kort ook niet, maar ik keek bij upcoming gigs en zag dat ik dan in Spanje zit.quote:
Ik wil ook naar Muse. Ik ga naar Muse, wie nog meer in dit topic?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:14 schreef kweek89 het volgende:
wie niet in dit topic(behalve Leon die een fking lucky bastard is)
Ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Muse. Ik ga naar Muse, wie nog meer in dit topic?
In november zouden ze komen, maar dat is niet echt zeker.quote:
Ik hoorde het van Dark_Angelus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:14 schreef Leonos het volgende:
Hoe kom je aan die info als ik vragen mag?
Wel gek dat ze drie jaar achtereen touren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:16 schreef kweek89 het volgende:
Ik zou daar niet van uitgaan, ik zou meer uitgaan van of een gig volgend jaar zomer of een festival
Waar is dat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef kweek89 het volgende:
zoals Download festival.....
normaal gaat muse naar America/Canada om daar nieuw materiaal te spelen, maar er is waarschijnlijk besloten om dit jaar dat gewoon in europa te doen.
Dat riepen ze op Pinkpop toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
In november zouden ze komen, maar dat is niet echt zeker.
quote:14-07-2007
During an interview last night on Europe 2 (French radio station) live from Musilac, Muse have announced that they planned to release a DVD featuring extracts of Wembley's and Paris' Parc des Princes concerts, and of the rest of the tour as well. The DVD should be released before Christmas 2007, if the band manages to find enough time for it in its busy schedule.
Moreover, in an interview given last May to Rock Mag and published in this month's issue, Matthew confirmed that he has begun to work on a new album and new songs, some more in line with electronic or "dance" music and others more with classical or symphonic music (the band is thinking of hiring an orchestra for some of them).
Yet, these new songs will probably not be played live during this tour, since the band wishes to keep them all fresh and new. Matthew also revealed that the next album should be produced by the band itself, in order to have more freedom.
Ja, en het symphonische, indien à la Absolution kijk ik ook héél erg naar uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Duizendpootje het volgende:
ik kijk nu al uit naar het nieuwe album, lekker dansen whoehoe!
ennnn die dvd ben ik ook benieuwd naar!
zelfs de beveiliging vond het een grapquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef eriksd het volgende:
Snap nog steeds niet waarom ze de opening van Wembley door george michael een grap vonden en zichzelf zoveel beter. Die man is toch echt een veel grotere en succesvollere artiest
Dat werd door iedereen zo gezien in London / Engeland. Er waren ook wat cartoon over in de krant met een voor een leeg Wembley spelende George Michael, ondanks alle reclame en de vele gratis weggegeven kaarten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef eriksd het volgende:
Snap nog steeds niet waarom ze de opening van Wembley door george michael een grap vonden en zichzelf zoveel beter. Die man is toch echt een veel grotere en succesvollere artiest
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef eriksd het volgende:
HOLY SHIT jezus wat ben jij een MONGOOL zegquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:39 schreef eriksd het volgende:
Je ziet hoop ik wel het verschil tussen een homofiele George Michael en Muse? En het kwaliteitsverschil in de muziek?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:53 schreef eriksd het volgende:
Als het volgens jullie zo'n grap is dat George Michael succesvoller is; welke no1 hits heeft muse in USA en VS gehad? En hoeveel albums wereldwijd verkocht?![]()
En volgens CBS en BBC waren ze beiden uitverkocht. Was ook wel te zien want het tweede stuk was grotendeels live op tv in de UK![]()
Leuke band Muse, maar nog niet in de positie om commentaar te leveren
nou eerder dat GM niet zo populair meer is, en muse op het moment wel. maar beide vind ik het zeer goede muziekquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:02 schreef kweek89 het volgende:
[..]
zelfs de beveiliging vond het een grap
George micheal was niet eens uitverkocht...muse 2 avonden achter elkaar...
makes you wonder
Laten we het aub niet over homofiliteit hebben vriend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je ziet hoop ik wel het verschil tussen een homofiele George Michael en Muse? En het kwaliteitsverschil in de muziek?
Jah, maar hij heeft z'n 'legend' status wel allang verdiend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:08 schreef Leonos het volgende:
En het nog geen sterren kaliber? Ze zijn wel op bijna alle festivals de headliner.
En George Michael is inderdaad een beetje over tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |