Jongetjes? Wat voor waardeloze roddelbladen lees jij dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef kweek89 het volgende:
ja door met jongetjes op de wc gekke dingen te doen...true t rue
zou matt nooit doen :p
Oeh, oeh, me wanna havequote:During an interview last night on Europe 2 (French radio station) live from Musilac, Muse have announced that they planned to release a DVD featuring extracts of Wembley's and Paris' Parc des Princes concerts, and of the rest of the tour as well. The DVD should be released before Christmas 2007, if the band manages to find enough time for it in its busy schedule.
Moreover, in an interview given last May to Rock Mag and published in this month's issue, Matthew confirmed that he has begun to work on a new album and new songs, some more in line with electronic or "dance" music and others more with classical or symphonic music (the band is thinking of hiring an orchestra for some of them).
Yet, these new songs will probably not be played live during this tour, since the band wishes to keep them all fresh and new. Matthew also revealed that the next album should be produced by the band itself, in order to have more freedom.
Laat ze Wembley maar gewoon helemaal uitbrengen, ipv losse shit zoals bij Absolution Tour.quote:
Neh dat wil je niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:12 schreef Leonos het volgende:
Al die liedjes ken ik nu wel. Zal wel leuk vinden om een daggie in hun leven mee te kijken ofzo.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:02 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Laat ze Wembley maar gewoon helemaal uitbrengen, ipv losse shit zoals bij Absolution Tour.
neequote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:26 schreef Leonos het volgende:
Wel?
quote:The set was delayed by 20 minutes. Matthew Bellamy kicked down the amp, and pushed over the piano after New Born. After Stockholm Syndrome, Bellamy threw his guitar and Dominic Howard kicked his drums. Bellamy was seen constantly arguing with the guitar tech throughout this performance. Howard was wearing neon green trousers. Balloons were released during Plug In Baby.
download gewoon alles...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef kareltje88 het volgende:
even een vraagje als dat mag![]()
ik heb muse een paar maanden geleden gezien op pinkpop, sindsdien ben ik op zoek naar een nummer die ze daar gespeeld hebben.
Het deuntje weet ik niet echt meer goed, ik weet dat de lichtshow met bijen was, een hele fleurige lichtshow met bijen die naar de zon vliegen. het was een vrij rustig nummer, het was niet feeling good.....
ik heb overal gezocht en ik begin te denken dat ik die lichtshow gedroomd heb ofzo, ik vind er namelijk geen videoopnames van terug(youtube,3voor12)
Hoop dat iemand die er ook was weet welk nummer het was?!
bij voorbaat dank!![]()
![]()
Was het een beetje een dans nummer?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef kareltje88 het volgende:
ik heb muse een paar maanden geleden gezien op pinkpop, sindsdien ben ik op zoek naar een nummer die ze daar gespeeld hebben.
Het deuntje weet ik niet echt meer goed, ik weet dat de lichtshow met bijen was, een hele fleurige lichtshow met bijen die naar de zon vliegen. het was een vrij rustig nummer, het was niet feeling good.....
ik heb overal gezocht en ik begin te denken dat ik die lichtshow gedroomd heb ofzo, ik vind er namelijk geen videoopnames van terug(youtube,3voor12)
bij voorbaat dank!![]()
![]()
- KoCquote:Op zondag 29 juli 2007 23:23 schreef kareltje88 het volgende:
bij voorbaat dank!![]()
![]()
Dat optreden is wel eens vaker uitgezonden op tv, maar kon me eerlijk gezegd ook niet herinneren dat ze assasin speeldenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Leonos het volgende:
Ze speelde Assassin toch nooit live?
http://www.youtube.com/watch?v=_e87_7fIwCI
Ik vind het ook 1 van de betere nummers van Blackholesquote:Op maandag 30 juli 2007 15:28 schreef supkaa het volgende:
[..]
Dat optreden is wel eens vaker uitgezonden op tv, maar kon me eerlijk gezegd ook niet herinneren dat ze assasin speelden![]()
misschien was het idd toch feeling goodquote:Op maandag 30 juli 2007 15:14 schreef thealterego1 het volgende:
Het nummer met de bij was volgens mij wel feeling good.
Het rustige nummer zou unintended geweest kunnen zijn
Helemaal mee eensquote:Op maandag 30 juli 2007 15:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik vind het ook 1 van de betere nummers van Blackholes![]()
Leuk interview!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:08 schreef supkaa het volgende:
Is deze al langs gekomen?
http://www1.rsr.ch/couleur3/sons/paleo07/musepaleo.mp3
en toen werd het alleen maar mooierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:30 schreef bloodymary het volgende:
Dat zou wel heel jammer zijn. Dat zie je wel vaker bij die briljante types, net als toen bij Radiohead, over een heel andere boeg terwijl het zo mooi was......
Electronische muziek gaan ze hopelijk makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:32 schreef Leonos het volgende:
Ze willen in de toekomst iets totaals anders gaan doen. Geen rock
Die richting op zou inderdaad wel top zijn. Alhoewel welke richting ze ook kiezen, het zal vast wel te pruimen zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:30 schreef JX het volgende:
Misschien dat ze voortborduren op Map of the Problematique.. vind ik nie erg![]()
Nemen die gasten niet ff rust ofzo??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:57 schreef kweek89 het volgende:
Muse in November naar Australie olé olé olé
Thanks! Maar dude 3/4 jaar lijkt me sterk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:34 schreef kweek89 het volgende:
(gedaan)
en dat komt wel goed, hierna zijn we ze 3/4 jaar kwijt!
maar goed...ik ga ze dus proberen in Australie te ziehien![]()
Dat zeiden ze ook net voor het mixen van BHaR, dat het een prog-rock-extravaganza zou worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:53 schreef kweek89 het volgende:
ach...ze gaan een andere kant op zeggen ze toch? nou dan gaan ze een flinke tijd experimenteren, en misschien ook wel wat gigjes hier en daar, maar geen full stop tour of album zoals nu.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:17 schreef kweek89 het volgende:
muse announched tour door oost-Europa en Scandinavie.....zouden ze ook ff in Nederland langskomen?
Nou, tot nu toe nog nietquote:The dates are :
4th - Athens, Greece
6th - Bucharest, Romania
7th - Belgrade, Serbia
9th - Zagreb, Croatia
10th - Budapest, Hungary
13th - Kiev, Ukraine
15th - Moscow, Russia
17th - Helsinki, Finland
19th - St. Petersburg, Russia
21st - Stockholm (LOL), Sweden
23rd - Oslo, Norway
24th - Copenhagen, Denmark
Gelredome zou geyl zijn!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:31 schreef kweek89 het volgende:
dat bedoelde ik natuurlijk ook, ik gok dat er ergens wel onderhandelingen bezig zijn...HMH? Arena? Gelredome?
Egoist!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:18 schreef kweek89 het volgende:
goeie kans iddik hoop dat ze het een tijdje uitstellen haha!
Ik koop ze daar gewoon aan de kassa.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:55 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ga jij alvast voor het postkantoor liggen?![]()
You wish.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik koop ze daar gewoon aan de kassa.
Welke?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:09 schreef arnold-d het volgende:
zaterdag nog een cd gekocht van muse![]()
Chris hoort een beetje mollig te zijn vind ik, dan lijkt hij vaderlijkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:42 schreef Innuendo het volgende:
Weinig echt Muse nieuwe laatste tijd he? Hopelijk stilte voor de storm![]()
Chris is volgens mij aan het Sonja-Bakkeren inderdaad! Ach, niet verkeerd toch?
Duh.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:32 schreef kweek89 het volgende:
dom is hot
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=kElEhPBUYpo.
Vind em niet echt denderend.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nee,............quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoor van een vriend dat Matt op lowlands had gezegd dat ze weer zouden komen, maar nog niets over gehoord verderquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:23 schreef Leonos het volgende:
Ik denk pas na de release van het album. Twee a drie jaar?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoor van een vriend dat Matt op lowlands pinkpop had gezegd dat ze weer zouden komen, maar nog niets over gehoord verder
excuusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |