Inderdaad, dat You make me sick hoor je echt duidelijk. Niet echt het meest slimme marketingtruukjequote:Op maandag 10 september 2007 23:31 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind de muziek ook heel mooi bij het filmpje.
Alleen een beetje vreemd dat je de naam Midnight Poison hoort en dan er doorheen You make me sick... hadden ze beter nog een regel mee kunnen pikken.
quote:13-09-2007 09:02 by clunge - Comments : (92)
Source : http://www.play.com/Music(...)ey-2007/Product.html
According to Play.com, Muse will release a live CD and DVD of their two nights at Wembley Stadium in June 2007.
The release date is mooted to be 26th November. Extras and setlist are unknown at this moment.
Dat zel wel die reclame voor 'max your life' zijn geweest, of zoiets dergelijksquote:Op maandag 10 september 2007 20:57 schreef Sautor het volgende:
Ik zag net bij MTV bij een reclame ook ergens Muse onder. Dacht dat het Supermassive Black Hole was
nice!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Leonos het volgende:
Ze speelde Assassin toch nooit live?
http://www.youtube.com/watch?v=_e87_7fIwCI
Ja ik lees het net.. Ik moet weer es vaker dit topic volgen zie ik wel!quote:
Jij zeurtquote:Op maandag 17 september 2007 21:36 schreef Leonos het volgende:
Heb nog steeds liever backstage footage en random shows
mag ik mee?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:59 schreef kweek89 het volgende:
beide tickets geboekt, it's officialwe gaan naar muse
Dollie mag mooi alleen slapen! Hij heeft sexy time NIET verdiend.quote:
Ach Dom mag er best bij, sluiten we Matt wel uitquote:Op maandag 24 september 2007 11:38 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Dollie mag mooi alleen slapen! Hij heeft sexy time NIET verdiend.![]()
Goed plan...heeft ie gelijk inspiratie om een nieuw nummer te schrijven over buitengesloten worden.quote:Op maandag 24 september 2007 11:59 schreef kweek89 het volgende:
[..]
Ach Dom mag er best bij, sluiten we Matt wel uit
Smerig lachje idd, volgens mij staat ie Matt gewoon ergens te grijpen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:03 schreef kweek89 het volgende:
evil look in ze dom's eyes
Hoop dat we wel op de boot mogen. Gewoon een groot vrachtschip waar we op het dek kunnen staanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
* ziet zichzelf al uit het dakje gaan op het strand *![]()
Lol ja precies, hahaha.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:59 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Smerig lachje idd, volgens mij staat ie Matt gewoon ergens te grijpen.
Matt kijkt namelijk ERG voldaan. xD
Niet echt mediterraan hequote:Haven van Rotterdam? Scheveningen? would be awesome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |