Maar Werchter was ook tof!quote:
Absolutionquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:56 schreef Leonos het volgende:
Dat is trouwens ook dikke metal
Ben benieuwd aan wat voor soort album ze gaan werken als ze klaar zijn met touren? Hoop weer een beetje terug naar het showbiz gebeuren want vind dat toch leuker dan de blackholes style.
Ten eerste is het een avatAr en ten tweede betekent het niet dat ik geen smaak heb, als ik naar The Sheer luister. Ze beginnen niet voor niks erg populair te worden de laatste tijd. The Sheer en Muse zijn totaal niet te vergelijken, maar als je het dan toch hebt over kwaliteitsverschil weet ik het wel: The Sheer vind ik veul beterquote:Op maandag 2 juli 2007 23:37 schreef Leonos het volgende:
Een avator van de sheer
Je hoort het kwaliteits verschil hoop ik wel met Muse?
Plug in baby is zo'n simpel lied! Beetje The Sheer stijlquote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef morgane het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar het nieuwe album, al zal het nog wel ff gaan duren. Ik hoop zelf dat ze wat meer afstappen van al dat electronische gedoe en al die synths enzo. Wat meer de stijl van Plug In baby ofzo![]()
SBH, B&H en Mapquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Weet iemand of er nog iets van Werchter is uitgezonden?
Ha, dat wilde ik net komen meldenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:24 schreef Brammie1 het volgende:
Fans willen 7 jaar oud nummer in de charts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |